eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️روزی تلخ برای تاریخ معاصر ایران! 🔹 حساب کنید این همه جوان دسته‌گل در دوران دفاع مقدس، خون به خاک ریختند تا وجبی از این سرزمین به دست دشمن نیافتد؛ آن وقت حدود ۱٠ سال قبل از آن، شاه ایران دودستی منطقه مهم و استراتژیک بحرین را تقدیم انگلستان کرد!
چقدر این حکایت مطابقت بااین روزگار داره ... 🐕 داستان روباه دم بریده روزی دم یک روباه در حادثه‌ای قطع شد دیگر روباه‌ها از او پرسیدند دمت چه شده؟ روباه‌ مکار گفت: خودم قطعش کردم گفتند: چرا؟ این کار بسیار بداست و معلوم میشود روباه گفت: خیر! حالا آزادم و سبک ، احساس راحتی می کنم! وقتی راه میروم فکر می کنم که دارم پرواز می کنم روباهی دیگر که بسیار ساده بود، رفت و دم خود را قطع کرد ، چون درد شدیدی داشت و نمی توانست تحمل کند، نزد او رفت و گفت: برادر تو که گفته بودی سبک شده‌ام و احساس راحتی می کنم ، من‌که خیلی درد کشیدم! روباهه گفت: صدایش را درنیاور ، وگر نه ، تمام روز روباه‌های دیگر به ما می خندند ، هرلحظه ابراز خشنودی کن و افتخار کن ، تا تعداد ما زیاد شود؛ وگر نه تمام عمر مورد تمسخر دیگران قرار خواهیم گرفت همان بود که تعداد دم‌بریده‌ها آن‌قدر زیاد شد که بعداً به روباه‌های دم‌دار می خندیدند وقتی در یک جامعه افراد بد حجاب،بی حجاب ،مفسد،و... زیاد می شوند، آنگاه به افراد باحجاب، باشرف، باعزت،با حیا، درستکار،و مؤمن ،می خندند ، مسخره می کنند،و گاهی هم آن‌ها را دیوانه می دانند!
Taeb-Eslam-yahod01.mp3
4.57M
1 ⭕️ چی شد که بعد از پیامبر خلافت به امیرالمومنین علی علیه السلام نرسید؟ 🔸 استاد طائب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥حقایقی تکان‌دهنده از انقلاب‌های دنیا 💥اعدام ۶۰ هزار نفر با گیوتین توسط فرانسوی‌ها پس از انقلاب فرانسه که آن را پدر لیبرال دموکراسی و جمهوریت می‌دانند.
کنفرانس بصیرتی ۱۴۰۳/۰۵/۲۳ موضوع : طراحی استراتژی ارّه دو سر برای نابودی اسرائیل توسط سید خراسانی بسم‌الله الرحمن الرحیم و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد سلام علیکم جمیعا عرض ادب و احترام دارم خدمت همه شما عزیزان چند روز پیش در مورد نحوه حمله یران به اسرائیل صحبت کردم اولا مشخص شد که آمریکا در ترور اسماعیل هنیه دست داشته که بنده این رو همون روز اول اعلام کردم و الان تایید شد دوما عرض کردم که در حمله آینده استراتژی جنگی ما جوری خواهد بود که کشورهای مقاومت نقش خالی و خنثی کردن پدافندهای گنبد آهنین و فلاخن داوود و کمان رو بازی خواهند کرد و ما هم بصورت مستقیم بدون هیچ گونه مزاحمتی اسرائیل رو شخم میزنیم میگن چرا لو میدی که ایران قراره چطور بزنه دلیلش اینه ایران اره دو سر طراحی کرده اینها هیچ راهی ندارن و امکان فرار نیست براشون یعنی چی؟ یعنی ، چه نقشه ما رو بدونن و چه ندونن باز هم کاری از دستشون ساخته نیست در چند شب گذشته این رو بارها و بارها تست کردیم و اسرائیل سردر گم مونده حزب الله هر شب داره با راکت اسرائیل رو شخم میزنه صهیونیستها هم از ترس خالی شدن پدافندشون ، بسیاری از راکتها رو رهگیری نمیکنند و به خیال اینکه ایران قراره بعد از این راکت باران حمله کنه واکنشی به اون نشون نمیدن حزب الله هم به راحتی داره هر جا رو که دلش میخواد شخم میزنه در آخر هم ایران حمله نمیکنه میمونه برای فرداش😁 این بهترین فرصته که حزب الله تمام پایگاه‌های شمالی اسرائیل رو بزنه و اونها هم نمیتونن وارد عمل بشن این طراحی اره دو سر وقتی تو میره میبره وقتی بیرون هم میاد میبره اسرائیل در هیچ موقع از تاریخ نحسش همچین حقارتی رو ندیده بود والله همین فلسطینی ها و حماس و لبنانی ها یک روزی با قلاب سنگ با اسرائیل مبارزه میکردن ولی الان به برکت قدرت گرفتن محور مقاومت با بروزترین تسلیحات دارن اسرائیل رو له میکنند و تمام اون رو مدیون طراحی مردی از سلاله حیدر هستند که با تدبیر و هوش بالای خودش تمام استکبار رو به خاک مذلت نشونده آی صهیونیست های نجس ، وقتی با فرزند زهرا س در بیفتید این بلا رو سرتون میاره سید علی خامنه ای خار چشم دشمنان اسلام و قرآنه و ان شاالله با تدبیر معظم له به سمت تمدن نوین اسلامی و ظهور با سرعت پیش خواهیم رفت یه بشارت بدم جیگرتون حال بیاد دیروز حضرت آقا تشریف بردن جمکران هر گاه ایشان میخوان تصمیم مهمی اتخاذ کنند تشریف میبرن جمکران ان شاالله به زودی دستور نابودی غده سرطانی جهان رو صادر خواهند کرد به امید پیروزی حق بر باطل ان شاالله والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍️ حاج مهدی اسلامی
یادتون هست اون وقتی رو که برای یه روغن باید همه فروشگاه ها رو می گشتیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴اگه امروز روضه نرفتی اشکال نداره اول سمت راستی رو ببینید بعد سمت چپی 💔
🔻پیاده روی به سمت کربلای مقدس سال ۱۹۱۶ میلادی یعنی حدود ۱۰۷ سال پیش.. ✍ قابل توجه کسانی، که تصور می کنند این سنت، به یک دهه اخیر مربوط است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جالبه بدونید، فقط کسانی که اربعین میرن کربلا، باید پولش رو به جای خرج کربلا رفتن، خرج فقرا کنند! اما پول بعضیا ،جاهای دیگه خرج بشه، ربطی به فقرا نداره!؟..... ▪️اونا یک شقه ران گاو رو، بدن به سگ بخوره،اشکال نداره، کلی هم ثواب داره!😏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨تاریخ قضاوت خواهد کرد. 🎥فریادهای تاریخی یک نماینده در پارلمان شورای ملی در رابطه با استان چهاردهم ایران( بحرین) ➕ امروز سالروز جدایی استان ‎بحرین از ایران هست، بدون هیچ اغراقی بزرگ‌ترین خیانت پهلوی هدیه دو دستی بحرین و جدایی همیشگیش از ایران عزیز بود. ❌ بحرین از خیلی وقت پیش اشغال شده بود اما خاندان پهلوی ۶۰ سال قبل در چنین روزی این اشغال رو به رسمیت شناخت و مجلس آنروز رای به استقلال بحرین داد. ❌ امیر عباس هویدا نخست وزیر بهائی شاه در رابطه با جدایی استان بحرین گفته بود: بحرین دختر خودمان بود، شوهرش دادیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یادم هست یک سال از طریق علما راهی شدیم. اذان ظهر گفتند خانواده ای به شدت فقیر، گویا کارگر نخلستان بودند، تنها داشته آنها برای پذیرایی تعدادی سجاده بسیار کهنه و وصله دار بود ( حدود ۴۰ عدد) در قسمتی از نخلستان که هموارتر بود پهن کردند و از شط آب آوردند، برای وضو و افراد را دعوت می کردند نماز اقامه کنند. وضو گرفتیم جلو ایستادم و نماز جماعت اقامه شد و جا را به روحانی دیگری دادم تا دوباره برای دیگران نماز اقامه شود. چیزی ناراحتم کرد! کارگر به بعضی تعارف می کرد برای اقامه نماز بایستند؛ ولی نگاه معنا داری به سجاده ها می انداختند و با بی اعتنایی عبور می کردند ! ناگهان نگاهم به نگاه خجالت‌زده کارگر با لباسی وصله دار و چهره ای غبارآلود و آفتاب سوخته، گره خورد... برادر و خواهرم آنچه در پیاده روی اربعین پیشکش شما می شود تمام داشته فرد است آن را دست کم نگیرید و کسی را تحقیر نکنید.
💢⭕️💢 ⚠️ جنگ شناختی یعنی این: 🦄تبلیغات فراوان برای کاشت ناخن 🦄ایجاد وسوسه و نیاز کاذب در مخاطب 🦄انجام کاشت ناخن با هزینه بالا و احتمال قارچ و عفونت ناخن و نوک انگشت و مهمتر از آنها ایجاد مانع در رسیدن آب به ناخن و : 📌😔📌وضوی باطل و غسلهای باطل 📌😔📌نماز باطل و روزه باطل 📌😔📌جنابت دائمی و واجب‌الغسل بودن دائمی 📌😔📌حرام بودن رفتن به مساجد 📌😔📌حرام بودن رفتن به حرم امامان معصوم 📌😔📌ممنوعیت و حرام بودن دست زدن به قرآن و حتی قرائت بسیاری از سوره ها و آیات آن 📌😔📌حرام شدن خیلی چیزهای دیگر که بر جنب و حائض حرام است 📌🙊📌حرام شدن سفر حج و باطل بودن اعمال حج 📌😤📌حرام بودن نشان دادن ناخن کاشته شده به نامحرم 📌😔🙊📌و در هنگام مردن غسل میت هم باطل است و این زن در حال جنابت و حائض بودن و با غسل میت باطل راهی جهان آخرت و دیدار با پروردگارش می شود!!!؟؟؟. ❌ جنگ شناختی فقط ظاهر را عوض نمی‌کند بلکه باطن انسان را هم مثل ظاهرش ظاهربین و نمایشی می کند.
🔴 پیام انتخاب وزیر دفاع جدید ایران چیست ؟
✍انسان سه گونه میمیرد: 🔴مرگ روح 🔴مرگ وجدان 🔴مرگ جسم 👈مرگ روح یعنی : شکستن وقار و غرور یک انسان به دست دیگری... 👈مرگ وجدان : یعنی استفاده از انسانها برای مقاصد شخصی بدون هیچ گونه پشیمانی و ترحمی... 👈مرگ جسم : یعنی ایستادن نفس و تپش قلب... دردناکترین مرگ ها، مرگ روح است وحشتناک ترین مرگ ها، مرگ وجدان و آسان ترین مرگ ها مرگ جسم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگفتن دهه هشتادی ها و نسل زدی‌ها دیگه مثل قدیم نیستن، احترام به بزرگتر براشون مهم نیس و دنبال رشد وپیشرفت نیستن... اما «هادی ساروی» وقتی رسید ایران مدالش رو انداخت گردن مادرش و این صحنه زیبا رو خلق کرد. این بچه ها ثابت کردن میشه هم نسل زدی بود هم قهرمان هم با ادب و با اخلاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🇮🇷 ❌ یه روز عادی در ترکیه یک قتل هولناک ،پس از دعوای زن و شوهری در استانبول ترکیه، در رسانه‌های این کشور پربازدید شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🇮🇷 🎥 دو دقیقه روضه مسکن و شهرسازی بشنوید! 🍃🥀🍃 ✍ چه دست هایی پشت پرده با اعمال قوانین غلط باعث افزایش تراکم و کوچک شدن خانه و گران شدن هزینه مسکن برای مردم ایران شدند؟
🔴امام خمینی(ره) ♦️شما کدام ملت را سراغ دارید با این همه گرفتاری و رنج با این همه شهید دادن و خون دادن و با این همه زجر و ناکامی این طور مستقیم باشند؟ ♦️مادام شما ها در خودتان و با و انسجام کامل در صحنه باشید از توطئه های دشمن نهراسید و چون سری آهنین در مقابل آنان بایستید و با سر افرازی بر مهاجمین تبهکار بتازید و آنان را در هم بکوبید. 📚جلد 16ص204صحیفه امام خمینی ✊روز مقاومت اسلامی گرامیباد
28.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خطر وبحران واقعی پیر جمعیت 🤦🤦 ایران رتبه 4 کاهش نرخ جمعیت دنیا دارد😱
📸 رسانه اسرائیلی : بسیاری از سایت‌های موشکی ایران در عمق بیش از 100 متری زیر زمین قرار دارند، حتی بمب سنگرشکن GBU-57 ایالات متحده که مخصوصاً برای نفوذ به عمق زمین و سناریوی قیامت طراحی شده است، نمی تواند کاری کند. ❌ کانال عبری i24: احتمال حمله ایران به اسرائیل در روز های آینده کاهش یافته است. 🚨 اسحاق کروزر نماینده کنست در ادعایی مضحک: ارتش اسرائیل قوی ترین ارتش خاورمیانه می‌باشد. ما میدانیم چگونه به تهران ضربه بزنیم. 📌وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران و حزب الله در نهایت حمله خواهند کرد و برای همین آنها را زیر نظر داریم و هر تهدیدی را از بین خواهیم برد. ⭕️ ایهود اولمرت، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه با بی‌بی‌سی: • باید بگویم که حمله‌ی حزب‌الله به اسراییل، قربانی‌های زیادی را از ما خواهد گرفت و خسارات بزرگی را به مراکز ما وارد خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاخام یهودی: ما حق تشکیل حکومت نداریم و صهیونیسم کاملا برخلاف دستورات یهودیت عمل می‌کند. ➕ صهیونیست ها، بر خلاف دین یهود اقدام میکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷رهبر انقلاب: «دشمن امنیت ملی ما را هدف گرفته است! امنیت ملی برای یک ملت، از همه چیز واجب تر است!» ‼️در میان جنگ ترکیبی کسی سرباز خودش را اعدام نمی‌کند! 🛑اگر «جوانمردی»ها نبودند، تاکنون بارها نظام براندازی شده بود...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 با عدم برخورد با فتنه‌گران ززآ و عدم برخورد با برخی سلبریتی‌های اوباش و عدم برخورد با حسن روحانی و دولت ویرانگر وی، کمر عدالت شکسته شد و با اعدام ، عدالت و امنیت در جمهوری اسلامی ذبح خواهد شد ...