eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️این فیلم با عنوان «بی‌حوصلگی عجیب پزشکیان در بازدید از سازمان برنامه و بودجه!» منتشر شده. انتشار و پرداختن به این موارد برای تمسخر آقای پزشکیان نیست، این ها نشانه است. این بی‌حوصلگی و آن بی‌دانشی که در سخنرانی‌ها نمایان می‌شود، همه‌اش برای اداره‌ی کشور تبعات خواهد داشت! 😐🙄🧐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شهید ناصر عبداللّهی 🌷 هنرمندی که دغدغه‌ی داشت، شجاعانه و صادقانه برای اعتقادش ایستاد و از جان هزینه کرد ... و غریبانه شهید شد ...💔 خوشا به احوال چنین انسان‌هایی که بهره‌مند از هنر هستند.
❌ الکس جونز: دولت بایدن دوباره تلاش خواهد کرد تا دونالد ترامپ را ترور کند و ایران را برای شروع جنگ جهانی سوم مقصر بداند. 📌هریس: در حمله نظامی به ایران تردید نخواهم کرد!! «کامالا هریس» در سخنرانی پایانی کنفرانس حزب دموکرات گفت:«در حمله نظامی به ایران برای دفاع از نیروها و منافع خود در برابر ایران و تروریست‌ها تردید نخواهم کرد.» قابل‌توجه غرب‌زده‌هایی که می‌گویند با دموکرات‌ها می‌توان مذاکره کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس جمهور: اگر مسلمانان با هم وحدت داشتند اسرائیل جسارت می‌کرد این غلط‌ها را در منطقه بکند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 زیارت اربعین از راه دور ♦️شخصی نزد امام صادق(ع) رفت وپرسید ما که نتوانستیم اربعین به کربلا برویم چه می‌شود؟ 🌹امام زیارت اربعین را به او آموزش دادند و فرمودند:خداوند در روز اربعین فرشتگانی در عالم دارد که صبح سحر می آیند و تا غروبش در زمین هستند، حتی اگر از راه دور هرکس در قالب انجام دادن زیارت اربعین ارتباط دلی و قلبی برقرارکند، ملائک می‌آیند و آن زیارت را برمی‌دارند و تا دم غروب نزد سیدالشهدا(ع) می‌برند و حضرت به آنان امر می کند که بنویسید اینجا آمدند و زیارت کردند. غصه نخور که نرفتی فقط دراین روز دلت به یاد کربلا باشد و غم کربلا داشته باشی یعنی رفتی. آه که میتوانی بکشی؟ چه بسا این آه(حسرت) ثوابش بیشتر از آن زیارت می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ السلام علیک یا اباعبدالله 🔹 مداحی فارسی-ترکی/ بر کشتگان نینوا اربعین آمد 🔸 شاهکاری از مرحوم حاج سلیم مؤذن‌زادۀ اردبیلی 🔺 السلام علیک یا زینب کبری #️⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کمک عراقی ها به ایران در جنگ/ و افشای حقیقتی توسط رفسنجانی در زمان جنگ که سپرده شده بود محرمانه بمونه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اعتراف جنجالی کلینتون: «ما اسلام "وهابی" را وارد خاورمیانه کردیم» اسلام دین حق است و شیطان علیه این دین بیشترین دشمنی و اختلاف را ایجاد می‌کند..
🔴حماس به من آسیب نرساند 🔹«نوآ ارگامانی» زن صهیونیستی که پیشتر در اسارت گردان‌های شهید «عزالدین القسام» بود: نمی‌توانم آنچه را که رسانه‌های اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و از قول من مصاحبه‌هایی را منتشر کرده‌اند، نادیده بگیرم. 🔹نیروهای القسام نه در اسارت مرا کتک زدند و نه موهایم را کوتاه کردند، بلکه بر اثر ریزش دیوار بر اثر حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل مجروح شدم. 🔹در اسارت هیچ کسی به من آسیب نزد، اما پس از بمباران ارتش اسرائیل، مجروح شدم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینها رو هم مسکن حساب میکنن! ما اگر بخوایم اینطوری زندگی کنیم هر ایرانی شصت تا مسکن میتونه داشته باشه! ۵۰۰ یورو برای چنین قفسی!؟ الان پول فرانسه ارزش داره؟!
🔴 روزنامه صهیونیست: 26 درصد اسرائیلی ها از ترس دچار بی خوابی شدند 📌 روزنامه گوبلز رژیم صهیونیستی آمار یک نظرسنجی از داخل فلسطین اشغالی را منتشر کرده که نشان دهند وضعیت بد روانی صهیونیست ها از ترس جبهه مقاومت دارد، برخی از آمارهای این نظرسنجی: 👈 7.8 درصد شهادت می‌دهند که وضعیت روانی آنها اصلا خوب نیست 👈16 درصد از اسرائیلی‌ها نگران و مضطرب هستند 👈 بیش از یک چهارم، 26 درصد از مشکل بی‌خوابی رنج می‌برند
چهل روز گذشت. اما چهل سال دیگر، چهارصد سال. .. هم که بگذرد، صدای «هل من ناصر» تو بی جواب نخواهد ماند. چهل روز گذشت. نه اشک ها در چشم دوام آوردند، نه حرف ها بر زبان! روایت درد، آسان نیست. چهل روز است بر نیزه شدن آفتاب را سر بر شانه های آسمان می گرییم: ای چرخ غافلی که چه بیداد کرده ای چهل روز از مرثیه بی پایان خدا در خاک می گذرد و چهل عمره از بادیه پیمایان عرفات کربلا. چهل روز از اشک های کربلا می گذرد؛ قطراتی که حاوی پیام فتح اند و دلاورمردی.
جهاد تببین
🔥حمله رسانه‌های صهیونیستی به نتانیاهو: «پیش از آبروریزی، خودت اعتراف کن» 🔹پاسخ اولیه حزب‌الله لبنان به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی این جنبش واکنش رسانه‌های صهیونیستی را به همراه داشته است و این رسانه‌ها به سرزنش نخست‌وزیر رژیم اشغالگر پرداختند. 🔹رسانه‌های صهیونیستی در این باره نوشتند: به نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی توصیه می‌کنیم که برای حفظ آبرو، پیش از اینکه سید حسن نصرالله اعلام کند به هدف حساسی که مورد حمله قرار گرفته اعتراف کنند.
دینِ محیطی یا انتخابی از نگاه قرآن❓ متن 🔽 ❌«اگر شما در اسراییل به دنیا می‌آمدید؛ یهودی می‌شدید، اگر در عربستان به دنیا می‌آمدید مسلمان می‌شدید، اگر در اروپا به دنیا می‌آمدید و... لذا دین پدیده ایست که محیط جغرافیایی برای شما تعیین می‌کند. پس تعصب برای چیست!؟ و...» شبهه🔽 ✅طبق آیات 172 و 173 سوره اعراف، خداوند متعال، با یادآوری عالم ، این شبهه را مردود دانسته که روز قیامت كسى بهانه نیاورد و نگوید من در محیط غیرمذهبی تربیت شدم و سنت‏هاى قومى در من اثر گذاشت. ✅انسان در عالم ذر به خداوند اعتراف کرده است تا بهانه‌هایی نظیر نامساعد برای کسی در قیامت باقی نماند. ✅همچنین، طبق آیه 97 سوره نساء، خداوند در روز قیامت و... عذرِ شرایط محیطی را قبول نمی‌کند. چون انسان را موجودی عاقل و مختار می‌داند (انسان/3) باید با تحقیق و بررسی دینِ خود را برگزیند و خود را از محیط ناسالم دور کند. 🔷قرآن کریم، از آسیه همسر فرعون مثال می زند که در محیط کاملاً شرک‌آلود، یکتاپرست شد (تحریم/11) و برعکس از زنان پیامبرانی چون نوح و لوط نام می‌برد که به نبی خدا خیانت کردند و در دوزخ ماندگارند (تحریم/10) 🔽 🔍گرچه اسلام، تأثیر شرایط محیطی را در تربیت و سطح دینداری نفی نمی‌کند، به همین دلیل، توزیع دین بر اساس جغرافیا امری رایج است. اما پذیرش اصل دین را نیز اجبار محیط نمی‌پذیرد. چون بین اثر تربیتی و انتخاب اجباری دین، فرق اساسی است. ✍️علی اکبرصیدی
برگشتی تو کار نیس، قدر هر چیزیو همون موقع بدونید👌🏻 🍃