🔴 قیمت بلیت پروازهای اربعین نجومی شد! / سازمان هواپیمایی کشوری: مردم به ما شکایت کنند
🔸بهدلیل عدمنظارت برخی آژانسها نهتنها از فروش بلیت پروازهای اربعین بهصورت رفت و برگشت امتناع میکنند بلکه تمامی پروازهای ارائهشده بهمقصد نجف صرفاً از طریق ایرلاینهای خارجی با قیمت ۲۳ تا ۳۱ میلیون تومان در حال فروش است!
🔹سازمان هواپیمایی کشوری: در صورتی که مسافران در زمینه فروش بلیت پروازهای اربعین شکایاتی داشته باشند میتوانند همه روزه، با شماره تلفنهای ۴۴۶۶۱۷۹۹، ۴۴۶۶۱۸۶۶ و ۴۴۶۶۵۵۶۸ دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و مؤسسات هوانوردی، به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند.
🔴۱۳۰ درصد رشد درآمدی شرکتهای دانشبنیان و خلاق
🔸حجم درآمد شرکتهای دانشبنیان و خلاق است از ۳۶۶ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ به ۸۵۷ هزار میلیارد ریال در سال ۱۳۹۸ افزایش پیدا کرده که ۱۳۰ درصد رشد را نشان میدهد.
🔸مرجع داده این شاخص ستاد فناوریهای نرم و هویت ساز و مرکز شرکتها و موسسات دانشبنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است
🔺اولین نشست مطبوعاتی انسیه خزعلی معاونت زنان ریاست جمهوری برخلاف تصورم بسیار امیدوار کننده بود و خزعلی به نکات خیلی خوبی اشاره کرد بخصوص در حوزه اشتغال بانوان و نگرانیهایشان...
امیدوارم اقدامات پیش روی معاونت زنان بخوبی نشست اول باشه...
✍ عطیه همتی
#بیش_باد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ ضرورت محاکمه حدود ۲۰۰ نفر از مسئولان
سخنران : رحیم پور ازغدی
⚖ شما هم شکایت کنید👇🏻
👉🏻 Asle90.24on.ir
#⃣ #محاکمه_روحانی
🔴 صحبتهای امروز آقای اژه ای؛ یعنی انقلاب در جذب منابع انسانی....
"رئیس قوه قضاییه: عدالت ایجاب میکند در احراز صلاحیتها به نقاط قوت و توانمندی افراد هم توجه شود و اگر کسی را که میتواند مشکلی را حل کند و مسئلهای را سامان دهد به خاطر یک نقطه ضعف حذف کنیم جامعه را از توان و تخصص و دانش او محروم کردهایم و این از عدالت دور است."
✍ سیدرضا علمی حسینی
انتصاب یک استاد نخبه دانشگاهی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه شهرداری تهران.
با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، دکتر سجاد محمدعلینژاد به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران منصوب شد.
دکتر محمدعلینژاد هماکنون با درجه دانشیاری، عضو هیات علمی گروه مهندسی مخابرات دانشگاه قم میباشد.
از مهمترین سوابق او که در هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حائز رتبه برتر بودهاست، میتوان به معاونت اداری و مالی دانشگاه قم، ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم، عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی ری نیرو، ریاست دبیرخانه برنامههای علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و ریاست مرکز تحقیقاتی شهید شهریاری اشاره کرد.
حضور این فرد جوان اما با سابقه در امور اجرایی و با بهره گیری از توان علمی و ارتباط قوی و موثر با شبکه نخبگان دانشگاهی میتواند در مدیریت شهر تهران برپایه علم و فناوری و استفاده از تکنولوژی های روز کمک شایانی کند.
انجام پروژه های مختلف مهندسی در سازمان های صنعتی کشور و آشنایی با روندها و مهندسی پروژه یکی از ویژگی های بارز دکتر محمدعلی نژاد میباشد.
▪️واکنش طنز آلود کاربران ترکیه ای با افزایش قیمتها در این کشور
🔹قیمت اقلام مصرفی:
برق:122%
گاز:50%
مرغ:64%
روغن نباتی:60.8%
تخم مرغ:49.3%
شیر و ماست:35%
ماهی:34%
آرد و برنج:21%
گوشت:23%
نسبت به سال گذشته در ترکیه گرانتر شده اند
🔹توییت کاربر ترکیه ای:
با 36 میلیارد لیر گوشی میخریم در حالی که قبلا میشد باهاش ماشین خرید. به چه روزی افتادیم
✍ جناب آقای استیون
🔴 هیچ انگاری #افکار_عمومی و تبعات آن!
🔹افکار عمومی به تعبیر خیلی ساده یعنی "اظهارنظرهای رایج درباره مسائل کشور"؛ این اظهارنظرات کم کم به باورهای جامعه تبدیل میشوند. عموم، اکثر یا بخشی از مردم وقتی درباره یک مسئله و پدیده اظهارنظر میکنند یعنی افکار عمومی حول یک موضوع شکل گرفته!
🔸افکار عمومی در همه جوامع شکل نمیگیرد مگر در جوامعی که عموم مردم دغدغه سیاست و کشور را دارند و از سطحی از دانش سیاسی برخوردارند. طبیعی است که رسانهها و فعالان رسانه بیشترین سهم را در تشکیل، هدایت و کنترل افکار عمومی به خود اختصاص میدهند و به افکار عمومی جهت میبخشند.
🔹حکومتها، دولتها و سیاستمداران برای اینکه بتوانند افکار عمومی را جهت بدهند، هدایت کنند، کنترل کنند و با خود همراه و همسو نمایند بیشترین استفاده را از رسانهها و فعالان رسانهای میکنند. (در جهت مثبت یا منفی) نظام جمهوری اسلامی سالهاست در مدیریت افکار عمومی جداً دچار چالش است.
🔸بطور مکرر موضوعاتی در کشور رخ میدهد اعم از مسائل درجه یک و دو و ... درجه ده، که منجر به اظهارنظر رایج مردم میشود، گاهی ابهامات و اتهاماتی را متوجه به نظام و مقامات و دولت و سایر قوا میکند اما مسئولین و مدیران ترجیح میدهند که پاسخی ندهند و با سکوت از کنار آن رد شوند!
🔹بطورمثال اتفاقات ماههای اخیر: #انتخابات_1400، ردصلاحیتها، آمارمشارکت، آرای باطله، مذاکرات وین، #محمد_مخبر، #سجاد_مخبر، #واردات_واکسن، #واکسن_برکت، #وعده_50_میلیون_دوز، #اربعین، ماجرای #افغانستان، فیش نجومی استاندار سیستان و بلوچستان وغیره. هیچکدام این مسائل پایان خوشی در افکار عمومی نداشتهاند!
🔸یا میتوان به پروندههای ترک فعل مقامات گذشته و ناکارآمدیها، فسادها و تخلفات و ... و این هشتگ #محاکمه_روحانی اشاره کرد که کسی از مقامات مسئول در سیستم قضا حاضر نیست صریح و بیپرده و صادقانه با مردم صحبت کند. نمونه پرونده دو میلیارد دلاری #امید_اسدبیگی قریب یکسال است که جلسات دادگاه برگزار نمیشود!
🔹چرا دستگاهها و مسئولین هیچ پاسخ روشن و قانع کنندهای به افکار عمومی نمیدهند؟ چرا تلاشی برای پذیرفتن برخی ابهامات و اشکالات و پاسخ به برخی دیگر از سوی سران نظام و مدیران و دستگاهها صورت نمیپذیرد؟ میتوان به دو دلیل عمده اشاره کرد:
🔸اولاً نیازی به پاسخگویی نمیبینند. یعنی احساس نیازی نیست برای مدیریت افکار عمومی. این از حاشیه امن قدرت است. مادامیکه خطری قدرت و صندلی را تهدید نمیکند، هیچ احساس نیازی به پاسخگویی نخواهد بود! حقیقتاً باید برای شکلگرفتن این احساس نیاز فکری اساسی کرد.
🔸ثانیاً؛ توانِ و تخصص مدیریت افکار عمومی وجود ندارد. اگر هم دغدغهای داشته باشند بلد نیستند ارتباط بگیرند و پاسخگو باشند! نه فقط مقامات ارشد که امروز شهرداران شهرهای کوچک هم پاسخگو نیستند و بلد نیستند به افکار عمومی پاسخی درباره عملکرد خود بدهند!
🔹این #هیچانگاری_افکار_عمومی تبعات جبرانناپذیری خواهد داشت و مهمترین آن بیاعتمادی مردم و در نتیجه افزایش شکاف بین ملت و نظام و بیپشتوانه شدن نظام است. امروز جمهوری اسلامی در مدیریت افکار عمومی آنقدر ناتوان است که تلاشی برای اقناع حامیان ایدئولوژی خود هم در برخی مسائل(مثل #اربعین) نمیکند!
🔸در کنار نقش دولت میتوان از دفتر رهبری، شورای نگهبان، مجلس خبرگان، قوه قضائیه و ... نام برد که در مدیریت افکار عمومی و پاسخ به سوالات و ابهامات مردم ناتوان و ناکارآمد عمل میکنند! تلاش معدود رسانهها و فعالان دلسوز هم چارهساز نیست!
✅ #داود_مدرسی_یان:
http://eitaa.com/joinchat/3604742157Cf3fa1341d3
🔶 امام خامنه ای :
👈🏼 امروز بیشترین تحرّک دشمنان ما علیه ما بیش از تحرّکات امنیّتی و اقتصادی، "تحرّکات تبلیغاتی و جنگ نرم و #تبلیغات_رسانهای" است؛
💢 برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلّط بشوند مبالغ هنگفت هزینه میکنند، کارهای بسیار انجام میدهند؛ فکرهای بسیاری را در مجموعههای فکری برای این کار استخدام میکنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون، افکار عمومی کشورها را -از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوءنیّت قدرتهای بزرگ است- قبضه کنند و در اختیار بگیرند.
⭕️ وقتی افکار عمومی یک ملّت در اختیار بیگانه قرار گرفت، حرکت آن ملّت هم طبعاً طبق میل آن بیگانه پیش خواهد رفت.
❇️ کار تبلیغاتی کار مهمّی است؛ 💢ما در این زمینه ضعف داریم💢
🔸 حالا بگذریم از آن آدمهای غافلی که از رسانههای داخلی هم به نفع دشمن استفاده میکنند -که حالا آن محلّ بحث ما نیست- لکن [دربارهی] آن کسانی هم که قصد خیر در این زمینه دارند، ما کمکاری داریم.
✅ در زمینهی کار تبلیغاتی و حرکت تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانهای باید قویتر و هوشمندانهتر عمل بکنیم.