eitaa logo
کانال تحلیلی بورس
6.9هزار دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
269 ویدیو
87 فایل
کانالی متفاوت با کانال های بورسی دیگه همراه با آموزش،معرفی سهم های رایگان و پر بازده در این کانال نه vip داریم، نه سیگنال فروشی، نه خرید گروهی همه تحلیل ها، شخصی است و بس. مدیر کانال: @majiddf
مشاهده در ایتا
دانلود
✅👈 بازار سرمایه در روز شنبه: (فردا): 🔴🔵⚫️👈 افزایش قیمت جهانی نفت / ثبت نام هر روزه بیش از 100 هزار نفری در سامانه سجام / افت بیش از 20 تا 30 سهام اکثریت شرکت ها / نوید بازاری سبز در معاملات فردا شنبه ان شاءالله ✅👈 شنبه (فردا) بازار سرمایه را در حالی آغاز خواهیم کرد که پس از یک رشد بسیار خوبی که در اکثریت سهام شرکت ها و شاخص کل به بیش از 1 میلیون واحد رسیده بود داشتیم در ماهای قبل، در هفته های اخیر شاهد افت شدید 20 تا 30 درصدی قابل توجه سهام شرکت ها بودیم، بطوریکه شاخص کل تا 913 هزار واحد کاهش یافت تا اینکه در آخرین روزهای معاملاتی، مجددا" وضعیت نمادها رو به سبزی گرایید و شاخص کل هم بالای خط مقاومت یک میلیون، تا خوشبینی و امیدی مجدد، خصوصا" در دل سهامداران جدید بارور گردد. 🆗 ✅👈 با توجه به مصوبات خوب جلسات شورای عالی بورس در زمینه ساماندهی سهام عدالت، رشد قیمت نفت بالای 40 دلار و رشد فلزات، کاهش قیمت طلا و سکه و همچنین ورود روزانه 100 هزار سهامدار به جرگه سهامداران بازار سرمایه و دلاره 17 هزار تومانی،و جمع شدن صف فروش خودروهی ها و برگشت این گروه نوید بازار سبزی را ان شاءالله در روز شنبه می دهد.🆗 تحلیل گر بورس
🔷🔸 ✍🏻صرفا" جهت اطلاع ⬇️⬇️ : دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: اکنون به طور متوسط میزان ارزبری هر دستگاه خودرو به یک هزار و ۶۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ دلار رسیده است؛ در حالی که تا پارسال بیش از دو هزار دلار بود. 🔹مازیار بیگلو، افزود: با هدف رسیدن به تیراژ ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو، کل نیاز ارزی زنجیره تامین خودروسازان حدود دو میلیارد دلار است که کمترین نیاز ارزی این صنعت در طول تاریخ محسوب می‌شود .
کانال تحلیلی بورس
🔷🔸 #مهم ✍🏻صرفا" جهت اطلاع ⬇️⬇️ #قطعاتی : دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: اکنون به
و البته دوستان ممکنه این سوال براشون پیش بیاد که بهتر هستند یا ها با این که هم گروه هم هستند🤔 به نظر ها و البته سرمایه گذاری های خودرویی ها بهتر باشند. دلیل: ✅میزان سود دهی ها که می تونیم مقایسه کنیم. ✅ ها چابک تر هستن و در نتیجه رشد بیشتری داشتند. ✅خودرویی ها همیشه بدهکار و نیازمند ها بودند. برای همین ها فارغ البال تر هستند و زیان کمتر و سود بیشتر. ✅خودرویی ها به علت انتسابشون به دولت غالبا هزینه های اضافی و تشریفاتی زیادی دارند که ها از این قسمت معاف هستند. به نظر هایی که منتسب به و باشند از رشد بیشتری بر خوردار باشند. البته داستان etf هم باید در نظر گرفت که شرایط استثنایی هست اما آیا با این حال شتاب خودرویی ها از بیش تر هست یا نه، جای بحث داره. باز بررسی کنید...
🔸 خبر فوری .....سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت اعلام کرد 🔷🔶♦️ تمدید مهلت انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت تا 29 خرداد 🔹بر اساس تصمیم ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت، امکان انتخاب روش مستقیم سهامداری از سوی مشمولین محترم سهام عدالت تا ساعت ۲۴ مورخ ۹۹/۳/۲۹تمدید گردید. لذا مشمولین سهام عدالت می توانند تا ساعت ۲۴ مورخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت www.samanese.ir نسبت به انتخاب روش مستقیم اقدام نمایند. ⛔️❌⛔️دوستان زیاد در این مورد سوال می پرسند: به خاطر خلاصه نظر کارشناسان بگیم: روش مستقیم انتخاب کنید و همچنین نفروشید
از بیمه ای ها فراموش نشه محدوده ورود: 770 تا 900 اهداف: 1550 تا 1650 پارسال در محدوده 600 پیشنهاد شد و تا محدوده 1000 هم بالا رفت و بعدش افزایش سرمایه با قیمت 300 باز شد و تا قیمت بالای 1000 رفت و الان دچار اصلاح شد سهم بنیادی به دید بلند مدت البته که قبلا گفته شد در قیمت 800 قیمت الان ببینید
بارها از پالایشی ها گفته شد در کانال جستجو کنید از قیمت 600 گفته شد. هدف بلند مدت 2500-3000 از قیمت 900 گفته شد هم بررسی کنید هدف : 10.000 تا 13.000 هدف : 33.000 تا 35.000 نمودار ها بروز میشه
دوستان از زیاد می پرسند با اخبار زیادی که از میاد اهداف خوبی در انتظارش هست. هدف 900-1000
از ها زیاد گفتیم اگر اصلاحش تموم شد تو منفی ها زیر نظر بگیرید و هم سهم های خوب هستند به خصوص اهداف مثل خگستر بالاست هدف مثل در بلند مدت: 4000-5000 ت
از سیمانی ها علاوه بر و که زیاد گفتیم هم اضافه شد محدوده ورود: 500 تا 650 تومان اهداف: 1200 در کوتاه مدت 1800-2000 در بلند مدت
در قیمت 600 پیشنهاد شد محدوده ورود: 650 تا 870 تومان هدف بلند مدت: 3500 تا 5000
از بانکی ها از بازار پایه سهم های خوبی هستند
از سرمایه گذاری ها زیاد گفتیم وخارزم وساپا خگستر ورنا وبوعلی گوهران و ....