eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼بگذار هر ثانیه، حالِ تو خوب باشد، 🌺بگذار رفتنے ها بروند و ماندنے ها بمانند 🌼تو لبخندت را بزن ، انگار نه انگار 🌺حالِ خوبِ خودت را به هیچ اتفاق 🌼و شرایط و شخصے گره نزن 🌺بی واسطه خوب باش 🌼بے واسطه شادے ڪن 🌺و بے واسطه بخند... 🌼شڪ نڪن؛ تو ڪه خوب باشی 🌺همه چیز خوب مے شود 🌼خوب تر از چیزے ڪه فڪرش را میکنی 🌹سلام صبح بخیر 🌹روز زیبایی در پیش داشته باشید 🌼یک احساس خوب تقدیم به شما همراهان گرامی گلم. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...✨عـــرض ســلام و ادب ✨ ✨و احتـــــــــــــرام دارم✨ ✨خــدمت‌شمادوستان گل✨ ✨و همراهان عزیــــز✨ ✨کانـــــــــــــــال✨ ✨✨ 🪴گلهای ناقابل هستن🪴 تقدیم به شما همراهان گرامی و ❤️امیــدوارم همیشـــه❤️ ❤️کانـون خانواده‌هاتون❤️ ❤️گــــرم گـــرم باشه ❤️ ❤️و دلتــون شــاد❤️ 💫 روزتون خوش‌وپرانرژی 🌸 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
✳️ : 💟 ای قوت قلب من🙏 ای مایه‌ی راحتی روح من ! یاری‌ام کن "زمانی" نرسد که همه چیز داشته باشم به غیر از "زمان". مبادا "ای کاش" تکیه کلام روزهای سالمندی من شود. امروز، از همین حالا، تمام تلاشم را میکنم که، رویاهایم را دنبال کنم تا فردا شرمنده دلم نباشم. آرزوهایم دور از دسترس نیست، زیرا با قدرتی بزرگ و خدایی عاشق سر و کار دارم. ☑️ 🌹خدایا شکرت که هستی🙏 🌹خدایا شکرت که بزرگ و مهربانی🙏 🌹خدایا شکرت که هدایتگری🙏 🌹خدایا شکرت که قابل اعتمادی🙏 🌹خدایا شکرت که بخشنده‌ای🙏 🌹خدایا شکرت که صبوری🙏 🌹خدایا شکرت که روزی دهنده‌ای🙏 🌹خدایا شکرت که قدرتمندی🙏 🌹خدایا شکرت که راز داری🙏 🌷خدایا شکرت که تو را دارم🙏 🌷خدایا شکرت که دوستم داری🙏 🌷خدایا شکرت که مرا بخشیده‌ای🙏 🌷خدایا شکرت زنده‌ام و نفس میکشم🙏 🌷خدایا شکرت که امروز دست مرا گرفتی🙏 🌷خدایا شکرت که امروز حیات دوباره بهم دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم انگیزه دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم عشق دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم شرافت دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم امنیت دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم آرامش دادی🙏 🌻خدایا شکرت که به زندگیم هدف و اُمید دادی🙏 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
شاد باش روحت بعد ها ازت تشکر میکنه 🌸 تلاش کن آیینه ، بعدها ازت تشکر میکنه 🌸 ورزش کن بدنت بعدها ازت تشکر میکنه 🌸 کتاب بخوان زبانت بعدها ازت تشکر میکنه 🌸 👏اینم یک ترانه زیبای کردی چشم و گوش‌ و حس‌تو درگیر کن 👌الانه از خودت تشکر کن🌸 بعدا از من ...👋 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎼 اجـــرای زیبـــــای گــــروه رستاک تقــدیم به کُـــــرد زبان‌ها و هم‌ میهنان عزیــــــــزمون☺️❤️ همیشه شــــاد باشیـــــــد☺️🌹 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
ده_گام_پولسازی ۱- برای خودتان مشخص کنید که دقیقاً چه می‌خواهید!  ۲- به ندای درونی‌تان گوش کنید! ۳- ثروتی را که می‌خواهید بدست بیاورید منطقی تعیین کنید! ۴- اگر برای پولسازی، انگیزه، میل و اشتیاق نداشته باشید، به جایی نمی‌رسید! ۵- از نیروهای عظیم حاکم بر جهان یاری بخواهید! ۶- منتظر چه هستید؟! دست به کار شوید! ۷- مسیر حرکت را برای خودتان ترسیم و مشخص کنید! ۸- از موانع و مشکلات یک غول نسازید! ۹- روابط و افکار خود را پاکسازی و تصفیه کنید! ۱۰- به خواسته ها و علایق قلبی خود بها بدهید 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
#⃣ تفاوت ثروتمندان با فقیران رفع فقر ذهنی، بسیار سخت تر از رفع فقر نان است! ثروتمند شدن، یک سبک زندگی است. بدون داشتن مهارت این شیوه ی زندگی ثروت حاصل نمیشود! برای ثروتمند شدن، فقط کافی است که تبدیل به یک کلمه شوی! تبدیل به یک مفهوم شوی: ‏l CAN ! آری، من میتوانم! کافی است، یک ذهن ثروتمند داشته باشی، و آغاز ذهن ثروتمند، با درک فعل توانستن است! ✍️از همین حالا شروع کن و‌ بگو « من می‌توانم - i can »🌹 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پولت اگاهانه وبا حس خوب شکر گزاری خرج کن بعد میبینی چگونه بلافاصله ده برابرش بهت برمیگرده💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰😍 ✍هر زمان پولی خرج کرده شکر گزاری کن وبگو👇 خدایا شکرت اسباب روزی رساندن به فرد دیگری شدم✔️ پر برکت باشه براش و هم اکنون ده برابرش به لطف خدا به زندگیم برمیگرده 😍💰 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
جرء کدام دسته ای ؟؟؟ 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ 🎨 تا تلاشـی نکنی چـیزی تغییر نمیکنه رفـیق..! 🔻فـکرتو خالی از افـکار مـنفی و نمی تونم ها کن و ببیـن به چه چیزی عـلاقه داری، از پـس چه کاری برمیای، 🔻جایی که زنـدگی می کنی چه چـیز تازه ای نیاز داره که اکنـون نداره و جاش خالیه، خـلاصه ایـده ای هرچـی داری رو کن و برو جلو... 🔻فقط فـراموش نکن همه ی افـراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امـروز...! 🔻انرژی مـنفی و مـوج مـنفی از امـروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیـشترین ضربه رو به خـودتون میزنید...! 🔻قبل از ایـنکه یه روز افسـوس امـروزت رو بخوری زودتر به خـودت بیا و راهی پیدا کن و خـودتو ثابت کن برای خـودت.. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکنیک پاکسازی ذهن از افکار منفی و مضر با نگرش خوب و مثبت اندیشی و ذهنیت نیک،  شادی و نشاط رو به خودت و اطرافیان هدیه کن👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
جذب ثـــروت با ذهــــن💸 هر چیزی دو بار خلق میشه✌️ اول تو ذهنــــــت ⚜ بعد تو زندگیـــــت✨👌 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ 💰💸💰پول از کجا می آید؟ 🌸 پــول از باورهای شما خلق می شود، اگر بــاورت اینگونه است که درآمدم کفاف زندگی ام را نمی دهد و هیچ راه دیگری جــز حقوق ماهیانه ام مرا به پول مورد نظرم نمی رساند، 👈باید بگویم مسیر را اشتـباه میروی؟ 👈بــرگرد و اینگونه باورت را تغییر بده. 🌸 خداوند از هــزاران هزار راه پولی را که من درخواست نمودم در اختیار من قــرار میدهد، او مرا در جهت درآمد و نعمتهای عــالی هدایت می نماید و من پیشاپیش بابت اینهمه نعمت سپاسگزارم، سپاسگزارم ، سپاسگزارم. 🌸 همه چیز به افکار، احســاسات و بــاورهایتان بستگی دارد، به فــراوانی پول و ثروت در زندگیتان باور داشته باشید، خــودتان را لایق خانه آرزوهایتان، اتومبیل رویاییتان و موجودی حساب دلخواه تــان بدانید تا به شما داده شود 🌸 ذهن ثــروتمند، ثروت جـذب می کند و ذهن فقیر ، جــذب کننده فقر است، انتخاب با شماست. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 💰 جذب پول 💵 💵 💵دانش راز و استفاده آگاهانه از قانون جذب در هر مورد از زندگی کاربرد دارد و از آن برای بدست آوردن هر چیز می توانید استفاده کنید. پول هم یکی از این موارد است. 💵برای جذب پول به زندگی خود باید بر روی پول و ثروت تمرکز کنید. اگر همه فکر و ذهن تان این باشد که به اندازه کافی پول ندارید، هرگز نمی توانید ثروتمند شوید، 💵چون وقتی که به بی پولی فکر می کنید فقط شرایطی را ایجاد می کنید که همانطور بی پول باشید. برای پولدار شدن باید به فراوانی پول و ثروت فکر کنید. 💵شما باید پیام های جدیدی را از افکار خود ساطع کنید. باید باور کنید و احساس کنید که پولدار شده اید. باید تجسم کنید که چنین ثروتی را بدست آورده اید 💵و جالب اینجاست که به محض آن که تجسم می کنید پولدار شده اید حس و حال خوبی به شما دست می دهد و سپس پول به سوی زندگی تان می آید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 💰💸 💢 تکرار و باور کنید: ➕دنیای درونی من، دنیای بیرونی ام را میسازد.” “چیزهایی که در مورد پول شنیده‌ام، لزوما درست نیست. ➖ من تنها مواردی را انتخاب می‌کنم که باعث شادی و موفقیت من میشوند. ” ➕“طرز نگرشی که تا به حال در مورد پول داشته‌ام، مال دیگران بود. ➖ من راهم را خودم انتخاب می‌کنم و تنها افکاری که به من قدرت می بخشند، را به خاطر می‌سپارم. ➕ “من سطح دقیق موفقیت مالی خود را میدانم و به اذن خداوند خلق میکنم” ➖ “هدف من میلیاردر شدن اونم به سادگی است و به خودم متعهد میشوم که ثروتمند شوم و به انسانها کمک کنم ➕” “من آهنربای قدرتمند جذب پول و فراوانی هستم و هر ثروتی رو که خودم بخوام میتونم جذب کنم. ➕ ” “من همیشه بزرگ فکر می‌کنم و هرچیزی را بخواهم به کمک خدا بدست می‌آورم.‌ ➖” “من روی افزایش دارایی خود تمرکز می‌کنم! ⏺ قدرت مطلق جهان هستی تنها خداوند هست و خدا خیلی ثروتمنده و من عاشقشم و او هم منو دوست داره و مرا در زمینه خلق ثروت و فراوانی هدایت و حمایت میکنه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 💰💰ارتعاش مالیتان را بیفزایید 💸برای اینکه ارتعاش مالی درست بدهیم باید به فراوانی و ثروتی که در دنیا است توجه کنیم، 🔻ما در دنیایی هستیم که میلیونها میلیون فراوانی و نعمت و ثروت دارد همه چیزهای با ارزش دنیا جزو ثروت حساب می‌شوند نفت ، طلاها ، آب ، نعمتهای بیشمار دنیا ، پولهای فراوانی که در بانکها و در بین مردم وجود دارد. 🔻میتوانیم به همه اینها توجه کنیم ثروتمندانی که هستند را تحسین کنیم برای همه اینها سپاسگزاری کنیم این فرآیند تاثیر عمیقی بر ذهن ناخودآگاه دارد و ما را روی ارتعاش خوبی از ثروت می‌برد ذهن ما با دیدن اینهمه ثروت کم کم غنی می‌شود و وقتی ذهن ما ثروتمند شود ما به راحتی می‌توانیم پول و برکت را وارد زندگی خود کنیم. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🔰 68 فقط به چیزی که می‌خواهی فکرکن 👤خانم استرهیکس یکی از بزرگترین استادان قانون جذب نظریه جالبی دارد. ...او میگوید اگر انسان بتواند فقط 18 ثانیه روی چیزی که واقعا میخواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کائنات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب میکند. ...اگر این 18 ثانیه بتواند تا 68 ثانیه ادامه یابد دیگر کار تمام است و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند. اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برایش جوابی بیابد. ...در نگاه اول شاید این عدد 68 ثانیه خیلی کم و ناچیز به نظر برسد. ...68 ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه و بسیاری از افراد میگویند که تمرکز به مدت 68 ثانیه هیچ کاری ندارد ...خوب آیا شما هم همین طور فکر میکنید؟ بسیار عالیست امتحان کنید. ...خواهید دید که هنوز 18 ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف میشود. ایده ای جدید بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر میشود و نجواگر درونی تان به سخن در می آْید که جدی نگیر و دست از این بازی ها بردار و به مسایل مهم تر زندگی بپرداز و... ...ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگی کنیم. ما صبح از خواب بر می خیزیم بدون این که فقط 68 ثانیه برای کارهای روزانه وقت بگذاریم شروع می کنیم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن. ...بدون اینکه 68 ثانیه مستمر ناقابل برای ارزیابی کارهایمان وقت بگذاریم اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود و ناهاری بخوریم و استراحتی و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن. ...هر ساعت 60 دقیقه است و شبانه روز شامل 24 تا 60 دقیقه یعنی هزارو چهارصد و چهل دقیقه است اما ما خیلی مواقع در این 1440 دقیقه شبانه روزمان نمی توانیم 68 ثانیه روی یک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنیم ...این فکر پر جست و خیز که نمیتواند 68 ثانیه آرام بگیرد به چه دردی می‌خورد؟! فکر پریشان و ناآرام چیزی جز بی قراری و آشفتگی به همراه ندارد. فکری که نتواند آرام گیرد و چند لحظه ای روی موضوعی که صاحب فکر صلاح می داند متمرکز شود، کارآیی ندارد و فلج می شود. ...روزی 68 ثانیه فکر خود را مهار کنید. 68 ثانیه به این که واقعا در زندگی چه می‌خواهیم فکر کنید. کائنات بیرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را می‌خواهیم به او ابلاغ کنیم. اما به یک شرط و آن این است که موقع دستور دادن این طرف و آن طرف نپریم. 68 ثانیه یک جا بایستیم و صریح و شفاف بگوییم چه می‌خواهیم. 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
📕کتاب قسمت 37 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5873232103558089855.mp3
8.77M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 37 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💥 💰 قسمت 4 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5911240073046659775.mp3
12.89M
💥کتاب صوتی 🍁 💰 قسمت چهارم 4⃣ رابرت کیوساکی 💡 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 قسمت 4 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6005660427923490280.mp3
6.12M
📚 قسمت-۴ ✍🏾نويسنده:جو ويتالى و دكتر ايهاليا كالاهولن گوينده:طيبه نجفى 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🔻🤏کلام آخر 🌟زندگی کن همین الان رو ... 🌟همین لحظه رو ... 🌟در هر حال و حالتی که هستی .... 🌟پاشو پنجره‌ها رو باز کن ...‌ 🌟این هوای خنک رو نفس بکش و به 🌟اعماق وجودت فرو ببر ..... روزتون بی‌نظیر 🤗 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا