eitaa logo
چریک سایبر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
37.6هزار عکس
47.7هزار ویدیو
983 فایل
با سرخط خبرهای جبهه‌ی مقاومت باما همراه باشید. لحظه به لحظه در نبرد آخرالزمان برای نابودی اسرائیل✌️ فلسطین🇵🇸 یمن🇾🇪 لبنان🇱🇧 سوریه🇸🇾 عراق🇮🇶 ایران🇮🇷 امروز حرم حسین بن علی، ایران است. https://eitaa.com/cherikcyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
7.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیشنهاد میکنیم حتما ببینید صفای وجود... 🎥 نگاه توحیدی یک کاسب ✅ چقدر این نگاه می تونه ما را در مسیر کمال قرار بده؛ همش به فکر اندوختن ثروتی نباشیم که ماندگار نیست. 🔹 نگاه نوع انسان به جهان تغییر کرده. راستی چرا؟! سید حسین صافی؛ مستندساز @basirat_shahriyar
🔴 صدایِ مادرِ خانه‌دار سالیانِ سال است وقتی صحبت از زنان می‌شود، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد این است که چرا زنان در مدیریت کشور جایی ندارند؟! چرا زن وزیر نداریم؟! چرا زن استاندار نداریم؟! چرا تعدادِ زنانِ در لیست‌های نمایندگی مجلس و شورای شهر اینقدر کم است؟! چرا ... من می‌خواهم بگویم موضوع فقط این نیست!! بخش بزرگی از جامعه‌ی زنانِ ما هستند که در حال انجام مهم‌ترین کار این عالم یعنی نسل‌های آینده‌اند اما عملاً صدایی از آن‌ها شنیده نمی‌شود و دغدغه‌هایشان دیده نمی‌شود! غالباً مردان برای زنان تصمیم می‌گیرند و حتی اگر زنانی هم در جمع‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر حضور داشته باشند و وزیر و وکیل هم بشوند، صدای مادران خانه‌دار نیستند! خانمی که ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ سال مدیر بوده و مسئولیت اجرایی داشته، ولو ۲، ۳ یا ۴ فرزند هم داشته باشد، هیچگاه نمی‌تواند مثل یک مادرِ خانه‌دار فکر کند، دغدغه‌ها و مشکلات روزمره او را بفهمد و حتی از زاویه او به مسئله‌ها نگاه کند! جالب است که تقریباً هیچ یک از گروه‌های سیاسی به این قشر توجهی ندارند. حتی معترضین به حقوق زنان و فمینیست‌ها نیز توجهی به این قشر که بزرگ‌ترین گروه اجتماعی داخل کشور هستند، ندارند. باید ساز و کاری ایجاد کنیم که صدای این طیف از زنان جامعه شنیده بشود. باید به این موضوعات فکر کنیم ... @basirat_shahriyar
عوامل جنایت اصفهان - @mrtahlilgar.mp3
18.43M
🔗 16 سال حبس برای فوتبالیست عضو شبکه توحشگران / اسناد عجیب درباره محمد مهدی کرمی 🎙 کمی پس از محاکمه محمد مهدی کرمی ، موجی با عنوان "به مامان چیزی نگو" در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. حالا مشخص شده محمد مهدی کرمی که این جمله را به نقل از پدرش مطرح میکنند چند ماه قبل از آشوب ها اقداماتی را انجام میدهد که پدرش وادار به شکایت از وی شده است./ در کنار این حواشی که این روزها حسابی داغ شده، حالا اخباری هم از محاکمه ی باند اصفهان و شانزده سال حبس برای فوتبالیست عضو این باند رسانه ای شده است... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی https://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
52.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔗 16 سال حبس برای فوتبالیست عضو شبکه توحشگران / اسناد عجیب درباره محمد مهدی کرمی 🎥 کمی پس از محاکمه محمد مهدی کرمی ، موجی با عنوان "به مامان چیزی نگو" در شبکه های اجتماعی به راه افتاد. حالا مشخص شده محمد مهدی کرمی که این جمله را به نقل از پدرش مطرح میکنند چند ماه قبل از آشوب ها اقداماتی را انجام میدهد که پدرش وادار به شکایت از وی شده است./ در کنار این حواشی که این روزها حسابی داغ شده، حالا اخباری هم از محاکمه ی باند اصفهان و شانزده سال حبس برای فوتبالیست عضو این باند رسانه ای شده است... ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی https://zil.ink/mr.tahlilgar @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️اشتباه نکنید قمی‌کلا گاف نداده واقعیت این است که آنها با "ایران" مشکل دارند 🔻در محافل شخصی و اتاق فکر این مزدوران از "سرنگونی ایران" استفاده‌ می‌کنند «رضا عبدی پور» @basirat_shahriyar
⭕️ 🔻توماس هایگیت در حالی که تنها ۱۹سال داشت توسط انگلستان اعدام شد! حدس می‌زنید جرمش چه بود؟! آدم کشته بود؟! قمه کشیده بود؟! بزرگراه را با سنگ و آتش بسته بود؟! خیر! او فقط محل خدمتش را چند روز ترک کرده بود! او به صبح زود اعدام شد و به او تیر خلاص هم زدند! اینها از بی‌بی‌سی گفته شده نه از خبر بیست و سی! @basirat_shahriyar
9.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید | تصاویر اتاق رصد سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه قم | رصد آنلاین گوشی اغتشاشگران ؛ لحظه دستگیری سرشبکه‌های محرک را ببینید @basirat_shahriyar
⭕️ مال این حرفها نیستید😂 اما خدایش معامله بصرفه ایه باشه قبول بیایید جابه جا بشیم ما توپ بخوریم شما گلوله! @basirat_shahriyar
هدایت شده از معیار
بسمه تعالی 🔊گفتگوی صوتی هادیان سیاسی فعال کشوری جلسه اول از سلسله جلسات دشمن شناسی 🌱با سخنرانی : استاد گرامی جناب آقای علی امینی پژوهشگر و تحلیلگر حوزه دشمن شناسی 🇮🇷موضوع: دشمن، توهم یا واقعیت؟ 🍃زمان: چهارشنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۲۱ 🍃مکان: کانال تحلیل صوتی هادیان سیاسی فعال: https://rubika.ir/tahlil_samen ♦️معاونت سیاسی نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین♦️
آقای تحلیلگر ✍️ دروغ بسیار زننده ای که درباره ی عوامل به شهادت رساندن گفته می‌شود این است که آنها فردی را به قتل رسانده اند. کشتن با "زجر کش" کردن فرق دارد! @basirat_shahriyar
🔻خیالبافی‌ِ جناب قالیباف (۱): حاج‌قاسمِ لیبرال 🖊 مهدی جمشیدی ۱. واقعیّت این است پاره‌ای از نخبگان انقلابی به جانب «اسلام رحمانی» شتافته‌اند؛ همان اسلامی که به تعبیر آیت‌الله خامنه‌ای، نشأت‌گرفتۀ از «معارف لیبرالیستی» است. اسلام رحمانی، تعبیر برآمده از خطّ فکریِ روشنفکریِ سکولار است که در جریان اصلاحات، صورت عینی یافت. چندی پس از اینان، جریان اعتدال‌گرا نیز چون احساس کرد که این رویکرد، «رأی‌ساز» و «مقبولیّت‌آفرین» است، همین منطق را در پیش گرفت. دراین‌میان، برخی گروه‌ها و نیروهای فکری و سیاسی در جریان انقلاب نیز که با وجود ظواهرِ موجّه، سودای قدرت داشتند و می‌خواستند خویش را برآیندِ آرمانیِ ذائقۀ عمومی نشان دهند، به همین ورطه فروافتادند و به «سایه‌نشینانِ انگارۀ اسلامِ رحمانی» تبدیل شدند. بیش از همه، قالی‌باف و یاران و مشاورانش این جهت‌گیری را برگزیدند. ۲. اینک به‌روشنی می‌دانیم که قالی‌باف، یک نیروی سیاسیِ «موقعیّت‌زده» و «اقتضامدار» است و وفاداری ایدئولوژیکش در لحظه‌های حسّاس، شکننده است. کافی‌ست احساس کند که افکار عمومی یا بخشی از آن، متمایل به سویی است؛ دراین‌حال، او سر از پا نخواهد شناخت و بی‌محاسبه و شتابزده، خواهد کوشید که خود را هم‌داستان با آن «تمایل اجتماعی» نشان بدهد. این تمایل، ممکن است «برجام» باشد، یا «کنار نهادنِ طرح تنظیم‌گری فضای مجازی» یا «بی‌عملی نسبت به حجاب». بی‌جهت نبود که آیت‌الله خامنه‌ای در آخرین دیدار خویش با مجلس، تعبیر «تعارض منافع» را به‌کار برد. ۳. این‌بار، او و دیگران از «حاج‌قاسم» برای روایت «اسلامِ رحمانی» بهره گرفته‌اند و در جهت «چهره‌پردازیِ لیبرال» از حاج‌قاسم کوشیده‌اند. امّا واقعیّت تفکّر حاج‌قاسم، آن چند جملۀ بریده‌شده از صدر و ذیلش نیست. اجازه دهید فارغ از این مطامع سیاسی و غرض‌ورزانه، تأمّل کنیم که حاج‌قاسم چه گفته است. یک ضلع از منطق او این است که جریان انقلابی و حزب‌اللهی، هرگز نباید دچار «بریدگی از توده‌ها» و «گسستگی از خُرده‌فرهنگ‌های متفاوت» شود، بلکه باید بکوشد با آنها «ارتباط» برقرار کند تا در اثر این ارتباط، سخن انقلاب را به آنها منتقل کند: «باید با مردم گفتگو کنیم... نباید فقط به قشر مذهبیِ نزدیکِ خودمان بسنده کنیم... باید مردم را حفظ کنیم... اینان مردم ما هستند... همه مثل هم نیستند... نباید مردم را از دین برانیم... اگر بگوییم فلانی باحجاب و فلانی بی‌حجاب است دیگر چه کسی را می‌خواهیم حفظ کنیم... آن دختر بدحجاب هم دختر ما و جزو جامعۀ ماست... باید به آنها توجّه کنیم و با آنها رابطۀ صمیمی برقرار کنیم... رابطۀ حزب‌اللهی با کسی‌که دینش ضعیف‌تر است موضوعیّت دارد... این‌که فقط رابطۀ حزب‌اللهی با حزب‌اللهی را در پیش بگیریم خطاست... باید برای جذب‌کردن به میان مردم برویم.» این گفته‌های او به معنی آن است که نیروهای فکری و فرهنگیِ جبهۀ انقلاب نباید «خویش‌بسنده» و «حصارنشین» باشند، بلکه به قصد «هدایت» و «روشنگری» و «جذب»، از جماعت‌های خویش بیرون بیایند و به سراغ «دیگری‌های فرهنگی» بروند. این دیگری‌ها، دچار «ضعف در دین‌داری» هستند، امّا باید به آنها نزدیک شد و منطق انقلاب را به آنها عرضه کرد. روشن است که در این بیان، هیچ اثری از اسلام رحمانی نیست؛ چراکه حاج‌قاسم، «نسبی‌اندیشانه» قضاوت نمی‌کنند و نمی‌گوید باید این بخش از جامعه را به حال خویش «رها» کرد، بلکه برعکس، دعوت به «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» می‌کند. ۴. حاج‌قاسم در جای دیگری می‌گوید: «نباید به‌عنوان مسئول و به بهانۀ رقابت‌های انتخاباتی، بر محفوظ‌ماندن دختر خودمان حریص باشیم، امّا بر ولنگاریِ جامعه، بی‌توجّه؛ چنان‌که کسی جرأت نکند در جامعه، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کند، بلکه مسئول باید همانند کشاورز، علف‌های هرز را هرس کند تا مزرعه از بین نرود.» حاج‌قاسم در اینجا نیز برخلاف منطقِ اسلامِ رحمانی: اوّلا، با تعبیر ولنگاریِ اجتماعی نشان می‌دهد که دچار «نسبی‌گرایی ارزشی» و فروکاهیدنِ ارزش‌ها‌ی شرعی به سلایق‌ فرهنگی نیست؛ ثانیاً، ارزش‌ها - و از جمله حجاب - را جزو «مسأله‌های اصلی» می‌شمارد که آشکارا به وضع دختران اشاره می‌کند و آن را مبنای قضاوت صریح خویش قرار می‌دهد؛ ثالثاً، به «مداخلۀ مستقیمِ حاکمیّتی» در زمینۀ ارزش‌ها باور دارد، چون می‌گوید کارگزاران نباید مجال بدهند که آسیب‌های اجتماعی – یا همان «علف‌های هرز» – جامعه را آلوده کنند. رابعاً، معتقد به مشروعیّت استفاده از «سازوکارهای سلبی» است؛ هرچند آن را مقدّم نمی‌شمارد. خامساً، بر این باور است که باید امکان «امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» فراهم باشد و جامعه دچار «فردگرایی» و «خصوصی‌انگاریِ کنش‌های عمومی» نشود. بنابراین، روایت قالیباف از منطق حاج‌قاسم، آغشته به تحریف است. @basirat_shahriyar