سوالی اساسی از برخی ساده دلهای فاقد بصیرت جبهه خودی که در شعار وفاق ملی ذوب شده اند:
رهبر انقلاب در جلسه با دولت جدید خطاب به وزرا تاکید زیادی داشتند که حتما از جوانان مومن متعهد انقلابی برای سپردن مسئولیت ها استفاده شود.
از آن روز تاکنون در دولت انتصابات زیادی انجام شده .لطفا بشمارید کجا به توصیه رهبر انقلاب در این مورد عمل شده و چند جوانان مومن متعهد انقلابی را بکار گماشته اند؟
این سوال را یک ماه دیگر هم تکرار میکنیم
#اخلاق_شهدایی
ظرف غذایش ڪه دستنخورده میماند ، وحشت میڪردیم . مطمئن میشدیم حتماً گروهانی در یڪ گوشهی خطِ لشڪر غذا نخورده.
اینطوری اعتراض میڪرد به ڪارمان. تا آن گروهان را پیدا نمیڪردیم و غذا نمیدادیم بهشان، لب به غذایش نمیزد . گاهی چهلوهشت ساعت غذا نمیخورد تا یقین ڪند همه غذا خوردهاند .
#شهید_سلیمانی
کجا پیدا کنم تورا😭😭😭😭
🔴 دربـاره آقـای پـنـاهـیـان
➖ هجمه به کیهان، انتقاد نبود با ادبیات دشمنپسند، صورت گرفت.
🌀 سه پرسش جامعه دینی از حجتالاسلام پناهیان، البته پرسشهایی به صورت کامل.
▪️ایراد به حجتالاسلام پناهیان این نیست که چرا آقای قالیباف را تبلیغ کرد، بالاخره او نیز با شاخصهها و نگاه خاص خود، شخص مطلوب را آقای قالیباف دانسته است، بلکه پرسش مردم مؤمن از او این است که چرا به جای گفتمان اصلح، مباحث و شاخصههای عجیب، فرعی و غیرشرعی مانند کارآمدی و کارنامه را به عنوان جایگزین اصلحیت مطرح کرد؟
▪️باز مشکل این نیست که چرا آقای پناهیان به بچهحزباللهیها انتقاد کرد، چرا که انقلابیها خودشان پرچمدار انتقاد هستند، بلکه پرسش مردم مؤمن از این بزرگوار آن است که چرا آقای پناهیان با ادبیات دشمن و اتهام تندروی و افراط و #الفاظ_ناشایست و مورد نهی رهبر انقلاب، با جامعه انقلابی صحبت کرد؟ (ادبیات آقای پناهیان در برابر نشریه کیهان هم از همین قبیل است).
▪️همچنین ایراد به آقای پناهیان این نیست که چرا در بزنگاهها سکوت پیشه میکند، چرا که مردم آگاه، در هیچ بزنگاهی، انقلاب را محتاج چهرهها و عنواندارها نمیگذارند، بلکه پرسش این است که چرا همین سکوت را نسبت به جریان انقلابی ادامه نمیدهد و فقط صدایش در برابر انقلابیها بلند میشود؟
🌀 صراحت لهجه در برابر فساد و ظلم و هزینه دادن برای انقلاب، #توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمیشود.
#بازیدرزمیناحزاب
حجت الاسلام رحمت الله معظمی
@r_moazzami
ژوئیسانس؛ هدف علم اقتصاد
🔹ژوئیسانس لاکان، ترکیبی از فرایند حرکت از desire (میل) به wish (آرزو) و نهایتاً longing (اشتیاق) است. این فرایند منتج به غلیان و طغیان هوی و هوس و شکستن تابوها و عبور از خط قرمزهای اخلاقی و جنسی میشود. فتنه ۱۴۰۱ فتنهای برای تحقق ژوئیسانس در ایران و سپس رنسانس و دینزدایی بود. لذا فرایند ژوئیسانس چنین است:
desire ➡️ wish ➡️ longing
🔹اما این امر صرفاً بعنوان یک جنگ احساسی نباید تحلیل شود بلکه از زاویه توسعه اقتصادی نیز باید نگریسته شود. علم اقتصاد ذاتأ مقوّم ژوئیسانس است و اساساً یکی از مهمترین نظریات اقتصاد، مبحث utility است که بروز و ظهور همان desire میباشد. لذا علم اقتصاد، از زاویه یوتیلیتاریانیسم منجر به تحقق ژوئیسانس و غلیان هواهای نفسانی میگردد.
🔹دانش اقتصاد توسعه ملازم با ژوئیسانس است و معنای تقسیمبندی کشورها به سه گروه توسعهیافته، درحالتوسعه و توسعهنیافته، این سهگانه است: ژوئیسانسیافته، درحالژوئیسانس و ژوئیسانسنیافته. دُز ژوئیسانس در کشورهای غربی 100 درصد است. دُز ژوئیسانس در برخی کشورهای اسلامی نظیر ترکیه نیز بالاست. دُز ژوئیسانس در کشورهایی نظیر ایران نیز در سالهای اخیر متأسفانه افزایش یافته؛ اما در کشورهایی نظیر یمن که هنوز مظاهر توسعه غربی (نظیر مالها، پاساژها، پتشاپها، آسمانخراشها و...) رواج فراوانی نیافتهاند، دُز ژوئیسانس بسیار پایین است و اساساً به همین علت است که ایمان یمنیها در اوج قرار دارد و جهادشان در مقابل اسرائیل زبانزدنی است.
🔹با یک جستجوی ساده در فضای مجازی، به مطالب و کتابهای متعددی تحت عنوان delusion of development
یا illusion of development و
نظایر آنها میرسیم که همگی دالّ بر این هستند که خود اندیشمندان غربی به این نتیجه رسیدهاند که نظریات توسعه مبتنیبر توهم است. این امر همان است که سابقاً در کانال بدان اشاره شد که در سه سطح ادراک و معرفت (توهم، تفهم، و تفقه)، معرفت حیوان مبتنیبر توهم است و متأسفانه علوم انسانی مدرن، با تعریف حیوانانگاری از انسان، سطح معرفت وی را به توهم تنزل دادند. و چنانکه بیان شد توهم ناشی از جهل است و در تقابل نزاع عقل و جهل، معرفت توهمی منتج به خسران و شکست و خَیب میشود.
🔹 در نقطه مقابل فرایند ژوئیسانس، که برنتافتن حد و مرزهاست، ادب حضور قرار دارد که منجر به حفظ حدود الهی میشود. و در نقطه مقابل utility که مطلوبیت حاصل از امیال نفسانی است، بهجت قرار دارد که مطلوبیت حاصل از امیال الهی است. این «بهجت» و «نضرۀ» و «نشاط» و «سرور» حاصل از نعم الهی، در آیینهای مختلف دینی ازجمله پیادهروی اربعین مشهود است.
🔹هجرت از ژوئیسانس به ادب حضور، و هجرت از utility به بهجت و مطلوبیت معنوی، و هجرت از توهم به تفقه، یکی از کارویژههای اندیشکده تثبیت در قرن جدید اسلام و ایران است. با ما همراه باشید...
✍️ اندیشکده تثبیت| امیر حسینی
@tasbit1444
❌کورخواندهاند❗️
در حالیکه بسیاری از خواص در فتنه۸۸ سکوت کردند، حجتالاسلام #پناهیان و روزنامه #کیهان به ندای أین عمار حضرت آقا لبیک گفته و عمارگونه علیه فتنه و فتنهگران روشنگری کردند.
#اصحاب_فتنه -کفتارهای سیاسی- کورخواندهاند که بتوانند از یک سهو و سبق لسان، شقاق و دودستگی در جبهه انقلاب را برداشت کنند.
پیک جبهه/«مدرسهی فلسطین»/ دغدغهمندان و بیتابهای موضوع غزه با تأسیس مدرسه مجازی فلسطین و ایجاد شبکه راویان قصهی فلسطین در تلاش هستند تا این مهم را فراگیرتر کنند. نقشهی «منطقهی ما» کارویژهای است که در قالبها و ابعاد مختلف اعم از بروشور، پردهخوانی، بنر و .. به شرح چهارچوبهای اصلی قصهی فلسطین در 5 دقیقه میپردازد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از مدرسهی فلسطین و عضویت در شبکه راویان قصهی آن میتوانید به نشانی https://palstory.ir/ مراجعه بفرمایید.
⭕️مطالبهگری؛ دوقطبیسازی نیست
🔹ملّت باید با دولت همراه باشد، اتّحاد را حفظ کند؛ این منافات ندارد با انتقاد کردن یا حرف زدن یا مطالبه کردن؛ اینها اشکالی ندارد… قوای سهگانه هم باید با هم متّحد باشند -دولت، مجلس، قوّهی قضائیّه- باز این منافات ندارد با اینکه مجلس در قبال دولت به وظایف خودش عمل کند؛ به وظایف قانون اساسی عمل بکند؛ سؤال کند، مطالبه کند، بخواهد، قانونگذاری کند، استیضاح کند و امثال اینها.
رهبر انقلاب؛ ۱۴ خرداد ۱۳۹۵
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰تصاویر تکمیلی از فردی که امروز به سمت کنسولگری اسرائیل در مونیخ تیراندازی کرد