eitaa logo
چریک سایبر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
31.8هزار عکس
40.1هزار ویدیو
949 فایل
با سرخط خبرهای جبهه‌ی مقاومت باما همراه باشید. لحظه به لحظه در نبرد آخرالزمان برای نابودی اسرائیل✌️ فلسطین🇵🇸 یمن🇾🇪 لبنان🇱🇧 سوریه🇸🇾 عراق🇮🇶 ایران🇮🇷 https://eitaa.com/cherikcyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
. تحکیم‌بنیان‌خانواده . کارگاه تربیت فرزند . مدرس دکترنیکومنش . (همراه با سوال و جواب) . پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ساعت ۱۰الی۱۱:۳۰ . شهریار خ ولیعصر بعداز بيمارستان امام سجاد ع ک شهید عیاراسدی ش۳ . لطفا در انتشار این اطلاعیه در گروه‌هایی که هستید سهیم باشید. نشست های تربیتی و رشد اخلاق فردی و خانوادگی که منجر به رشد و تعالی جامعه می‌شود را جدی بگیرید و برای تمام دوستان و آشنایان خود ارسال بفرمائید تا بصورت کاملا رایگان از کلاس ها استفاده کنند؛ چنین برنامه هایی را باید در سطح شهرستان شهریار حمایت و گسترش دهیم ✌️ @basirat_shahriyar
پویش بزرگ+۳ تجلیل از مادران زیر ۴۰ سال دارای چهار فرزند یا بیشتر جهت ثبت نام با شماره زیر تماس حاصل فرمایید ۰۹۳۵۶۷۶۷۲۷۵ مجمع فعالان جمعیت خواهران محترم سرشبکه های خدمت ۷ شهر شهرستان شهریار آماده باش برای ارسال و تکمیل فرم ثبت نامی زوجین و معرفی مادران زیر ۴۰ سال با ۴ فرزند یا بیشتر/ یازهرا مدد لینک کانال ما در ایتا 👇 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 📌اداره‌تبلیغات‌اسلامی‌شهرستان‌ شهریار ╭─┅─🍃 🆔 🍃─┅─╮ 🆔@shahriar_tablighat 🆔 ╰─┅─🍃 🆔 🍃─┅─╯ ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄
بابا بانک‌جهانی هم از خودشون در اومد گفته رییسی شون تو یکسال باعث ۳ درصد رشد اقتصادی در ایران شده… فکر کنم بعد انقلاب پشمکی شون رییس بانکی جهانی رو به تیربرق آویزون کنن 😅😋🚶🏼‍♂️ @basirat_shahriyar
🔴 جنگ شناختی چیست؟! 🔷جنگ شناختی به معنای آماج قرار گرفتن قوه شناخت مردم و نخبگان یک جامعه به منظور تغییر باورها و در نهایت رفتارهاست. این جنگ البته شکل تکامل یافته‌تر و عمیق‌تری از جنگ روانی است. اساسی‌ترین نتیجه در جنگ شناختی تلفات مضاعف انسانی است. در جنگ سخت وقتی یک نفر مجروح یا کشته شد عملاً فقط یک نفر از جبهه خودی کم می‌شود، اما در جنگ شناختی وقتی یک نفر نسبت به باورهای خود ‌تردید کرد علاوه ‌بر این‌که یک نفر از گروه خودی کم شده، یک نفر هم به گروه مقابل اضافه می‌شود. @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔴 جنگ شناختی چیست؟! 🔷جنگ شناختی به معنای آماج قرار گرفتن قوه شناخت مردم و نخبگان یک جامعه به منظو
در این شکل از نبرد در واقع نه تنها سربازانِ خط مقدم نبرد نظامی، بلکه عموم مردم جامعه که اصلی‌ترین سرمایه هر نظام سیاسی است آماج قرار گرفته، نسبت به جامعه و کشور خود بدبین و حالت رویگردانی شکل ‌می‌گیرد. جنگ شناختی در صورت تداوم به وارونگی افکار عمومی، شکاف و بحران اقناعی و در نهایت به زایل شدن اراده‌های راسخ منتهی خواهد شد. @basirat_shahriyar
یکی از خرمشهر‌ها آزاد شد. استاد خسروپناه رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی شدند... برای استاد دعا می‌کنیم که حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی را مطابق با منویات امام خامنه‌ای به پیش ببرند. الله اکبر ✌️ @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔰اطلاعیه وزارت اطلاعات در مورد علیرضا اکبری (مقام سابق وزارت دفاع در دوران دولت اصلاحات) و جزئیات اق
این فرد سوژه ی خوبی برای گاندو۳ است. کاش فرا جاسوس انگلیس در ایران آن کذاب بنفش هم‌ روزی اینگونه محاکمه شود.. فقط این یکیو علنی کنید جیگر مردم خنک شه😭 حد ستم این موجود به فلک رسیده😔😭 @basirat_shahriyar
جنگ آمیخته یا جنگ ترکیبی (به انگلیسی: Hybrid warfare) به یک راهبرد نظامی گفته می‌شود که آمیخته‌ای از جنگ سیاسی، جنگ کلاسیک، جنگ نامنظم، جنگ مجازی، خبررسانی جعلی، دیپلماسی، جنگ دادگاهی، مداخله در انتخابات کشورهای خارجی، برهم زدن بافت جمعیتی، مهاجرپذیری، یورش فرهنگی، ایجاد تضاد دینی و اینگونه موارد ساخته شده باشد. سازندهٔ این راهبرد تلاش می‌کند با آمیختن روشهای گوناگون، بیشترین آسیب را به کشور میزبان وارد نماید @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
جنگ آمیخته یا جنگ ترکیبی (به انگلیسی: Hybrid warfare) به یک راهبرد نظامی گفته می‌شود که آمیخته‌ای از
🔴هفت اصل جنگ ترکیبی جنگ هیبریدی را می‌توان به‌طورکلی بر اساس این هفت اصل تشریح کرد: اولین اصل: ترکیب ظرفیت‌ها و اثرات جنگ هیبریدی در بستر زمانی و مقطع خاص مربوط به آن نیرو، منحصربه‌فرد است. این بسترها شامل مقطع زمانی، جغرافیایی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی است که در آن مقطع جنگ رخ می‌دهد. اصل دوم: یک ایدئولوژی در جنگ هیبریدی وجود دارد که باعث تشکیل یک گفتمان درون سازمانی می‌شود. این ایدئولوژی به‌طور معمول، به زمینه استراتژیک مرتبط است و ریشه در هویت اجتماعی، فرهنگی و دینی نیروی هیبریدی دارد. گفتمان حاصل به نیروی هیبریدی کمک می‌کند تا قوانین موجود در آن زمینه استراتژیک را به‌طور مجدد تعریف کند. اصل سوم: نیروی هیبریدی، معتقد است رقبای بالقوه در پی از بین بردن آن هستند. این احساس خطر باعث می‌شود نیروی هیبریدی از دانش نظامی متداول دست کشیده، تا بتواند هر چه بیشتر به بقای خود ادامه دهد. اصل چهارم: همیشه یک اختلاف ظرفیت بین نیروی هیبریدی و دشمنان بالقوه آن وجود دارد. نیروی هیبریدی ظرفیت نظامی متداول کمتری در مقایسه با دشمن خود داشته و در نتیجه باید به دنبال راهی باشد که بتواند امتیازات رقیب را جبران کند. اصل پنجم: نیروی هیبریدی هم دارای اجزای متداول و هم غیرمتداول است. این اجزا به‌طور معمول شامل فناوری‌های نظامی و فناوری پارتیزانی غیرنظامی است. همچنین ممکن است تاکتیک‌های مجرمانه یا تروریستی در اجزای آن وجود داشته باشد. این ظرفیت‌های ترکیبی یک امتیاز غیرمتقارن را برای نیروی هیبریدی ایجاد می‌کنند. اصل ششم: سازمان‌های هیبریدی وابسته به عملیات‌هایی هستند که ماهیت دفاعی دارند. نیروی هیبریدی تلاش می‌کند که از موجودیت خود دفاع کند و استراتژی کلی مبتنی بر عملیات‌های دفاعی دارد. این عملیات‌ها چندین جزء هجومی نیز دارند اما گرایش اصلی آن دفاعی است. اصل هفتم: سازمان‌های هیبریدی از تاکتیک‌هایی استفاده می‌کنند که فرسودگی دشمن را به‌دنبال داشته باشد. این تاکتیک‌ها هم به‌صورت فیزیکی و هم به‌صورت شناختی خود را نشان می‌دهد تا تمایل رقیب را در استفاده از نیروهایش کاهش دهد. @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔴هفت اصل جنگ ترکیبی جنگ هیبریدی را می‌توان به‌طورکلی بر اساس این هفت اصل تشریح کرد: اولین اصل: ترکی
🔴شش ویژگی نبرد هیبریدی بر اساس یافته‌های پژوهشگران به شرح زیر تعریف شده‌اند: (۱) ترکیب، قابلیت‌ها، و تأثیرات یک نیروی هیبریدی، در محیط پیرامون آن، بی‌همتا هستند. (۲) هر نیروی هیبریدی یک ایدئولوژی منحصر به فرد دارد که منجر به ایجاد نوعی روایت درونی برای سازمان می‌شود. (۳) یک نیروی هیبریدی همواره متوجه تهدیدی نسبت به بقای خودش است. (۴) در جنگ هیبریدی نوعی برتری قابلیتی میان طرفین جنگ وجود دارد. (۵) یک نیروی هیبریدی هم اجزاء متداول و هم اجزاء غیرمتداول را شامل می‌شود. (۶) نیروهای هیبریدی به دنبال استفاده از عملیات دفاعی هستند. @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔴شش ویژگی نبرد هیبریدی بر اساس یافته‌های پژوهشگران به شرح زیر تعریف شده‌اند: (۱) ترکیب، قابلیت‌ها،
🔴اصطلاح جنگ ترکیبی که برای نخستین بار توسط فرانک هافمن مشاور ارشد ارتش آمریکامطرح شد به یک روش نظامی گفته می‌شود که مرکب از جنگ های کلاسیک، نامنظم، مجازی، رسانه ای، قضایی و دیپلماتیک است. 🔴اهداف جنگ ترکیبی مداخله در امور داخلی کشورهای خارجی بخصوص در زمان انتخابات، ایجاد انقلاب های مخملی، تهاجم فرهنگی و بهره گیری از اختلافات دینی و نارضایتی های موجود برای تامین منافع آمریکا است. 🔴مقدمه ورود در جنگ ترکیبی، بهره برداری از اتفاقات جاری مانند یک تجمع اعتراض آمیز در کشور هدف است. در این مقطع، عوامل خارجی در چند عرصه وارد مبارزه می شوند و بطور همزمان یا متناوب از حربه های اقتصادی، شبه نظامی، دیپلماتیک، اطلاعاتی،سایبری و رسانه ای استفاده کرده و نابسامانی‌های ایجاد شده را تبدیل به شورش‌های نامنظم و مخرب می کنند. 🔴هدف اصلی جنگ ترکیبی نهادینه کردن نارضایتی در کشور هدف و زنده نگه داشتن آشوب و ناامنی است و در این مسیر حتی از غیرانسانی ترین روش ها مثل تحریم دارویی و اقدامات تروریستی استفاده می شود. @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ منم باید برم از سیدرضا نریمانی و میلاد هارونی... تو بچه شیعه ای سلاح تو بصیرته... ┄┅┅┅✿✾❀✾✿┅┅┅┄ @basirat_shahriyar ┄┅┅┅✿✾❀✾✿┅┅┅┄
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شبنامه 1085.mp3
11.44M
بخشی از اسرائیل با رهبر ایران بیعت کرده/بازداشت اسرائیلی‌هایی که قصد پناهنده شدن به ایران داشتند / یائیر لاپید سه تهدید اصلی را برای سال پیش رو پیش بینی کرده است/ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته که تصور نمیکنم نتانیاهو بتواند دولتش خیلی تداوم دهد/ همزمان با این وضعیت اخباری منتشر شده که از بیعت برخی یهودی ها با ایران و تلاش برای جدایی از اسرائیل حکایت دارد / در همین خصوص برخی از اقلیم کردستان به اسرائیل و کشورهای مقصد باز گردانده شده اند... / قسمت ۱۰۸۵ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir
41.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخشی از اسرائیل با رهبر ایران بیعت کرده/بازداشت اسرائیلی‌هایی که قصد پناهنده شدن به ایران داشتند / یائیر لاپید سه تهدید اصلی را برای سال پیش رو پیش بینی کرده است/ نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته که تصور نمیکنم نتانیاهو بتواند دولتش خیلی تداوم دهد/ همزمان با این وضعیت اخباری منتشر شده که از بیعت برخی یهودی ها با ایران و تلاش برای جدایی از اسرائیل حکایت دارد / در همین خصوص برخی از اقلیم کردستان به اسرائیل و کشورهای مقصد باز گردانده شده اند... / قسمت ۱۰۸۵ ✅ این آدرس صفحات ما هست، لطفا حمایت کنید دیده بشه ✌️🇮🇷 لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی http://zil.ink/mr.tahlilgar @iran_onlin_ir
چریک سایبر🇵🇸
🔻قصّۀ غم‌انگیز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی (۱): وزانت آری، خاصیّت خیر 🖊 مهدی جمشیدی ۱. سرانجام پس از س
🔻قصّۀ غم‌انگیز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی (۲): نهاد سیاست‌گذار بر منبر موعظه 🖊 مهدی جمشیدی ۵. شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «مواجهه با آنچه در جامعۀ ما بی‌حجابی نامیده می‌شود باید هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد.» اوّلاً، چرا به «جامعه» ارجاع می‌دهید؟ موضع خویش را بیان کنید. شما این نوع از پوشش را چه می‌خوانید؟ می‌خواهید بگویید با جامعه، موافق نیستید؟ یا می‌خواهید هزینۀ به‌کاربردن این تعابیر را نپردازدید و در پشت داوری جامعه، پنهان شوید؟ ثانیاً، جامعه، میان «بدحجابی» یا «ضعف حجاب» و «بی‌حجابی» یا «کشف حجاب»، تفاوت می‌نهد، امّا شما به‌عنوان عقلای فرهنگیِ قوم، همین تفکیک حداقلی را نیز نادیده گرفته‌اید. مشخص کنید که مسألۀ کنونی شما چیست؟ ضعف حجاب یا کشف حجاب؟ یا هر دو؟ ثالثاً، باید اکنون به «مواجهۀ هوشمندانه» توصیه کنید یا باید در طول چهل سال گذشته، طرحی می‌نگاشتید که نشانگر مواجهۀ هوشمندانه باشد؟! رسالت شما این است که به‌جای دعوت به هوشمندی، آن را تعریف و شاخص‌بندی کنید تا به طور عینی، به کار بسته شود. همگان می‌دانند که فعالیّت‌های فرهنگیِ هوشمندانه بر فعالیّت‌های فرهنگیِ طبیعی ترجیح دارند، امّا این وظیفۀ شماست که در مقام طرّاحی راهبردها، روح هوشمندی را بدمید، نه این‌که عاملان و مجریان را به آن فرابخوانید. رابعاً، «مواجهۀ واقع‌بینانه» یعنی چه؟! یعنی واقعیّت اجتماعی، حجاب را برنمی‌تابد؟! ایدئولوژیِ اسلامی و انقلابی، به دیوارِ واقعیّت برخورد کرده است و ناکام مانده است و ازاین‌رو باید از «ایدئولوژی» به نفع «واقعیّت»، عقب نشست؟ یعنی «عینیّت»، آنچنان مقتدر و نیرومند است که خود را بر «ارزش» تحمیل کرده و آن را کنار زده است؟ می‌خواهید «حدنصاب» و «حداقل حجاب» را چه چیزی قرار بدهید؟ ضعف حجاب را به‌عنوان یک واقعیّت اجتماعی پذیرفته‌اید یا برای علاج آن نیز چاره اندیشیده‌اید. ازآنجاکه ضعف حجاب، هم خلاف قانون است و هم خلاف شرع، می‌خواهید با این دو تعارض همزمان، چه کنید؟ از واقعیّت، چه صدایی شنیده‌اید که می‌خواهید ارزش را به آن مقیّد کنید؟ سایش شرع به نفع عرف، «واقع‌بینی» است یا «سکولاریسمِ تدریجی»؟ «معیار» و «محک»، شرع است یا عرف؟ انقلاب در پی تحقّق شرع در متن عرف بود، یا بُرشی از شرع که عرف آن را برمی‌تابد؟ این مواجهۀ واقع‌بینانه، «مواجهۀ گزینشی» با شرع نیست؟ ۶. در بخشی از این بیانیه نوشته‌اند: «شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از همۀ نهادهای مسئول می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به‌ویژه نسل جوان، به رعایت این فریضه الهی کمک کنند.» امّا اکنون دیگر نباید «توصیه» کرد، بلکه باید «گزارش» خواست و «ارزیابی» کرد که نهادهای فرهنگی چه کرده‌اند. نهاد سیاست‌گذار، «منبر وعظ» نیست که زبان به توصیه گشوده‌اید. تقدّم «تبیین» بر «تقنین»، مراعات نشده و آنان که باید پرچم تبیین را به دست می‌گرفتند، به نظاره نشستند و سکوت اختیار کردند. سال‌هاست که چنین است و شما نیز در برابر این بی‌عملی، منفعل بوده‌اید. هیچ بیانیه‌ای از سوی شما صادر نشد که در آن گفته شود نهادهای فرهنگی، چگونه عمل کرده‌اند و شما چه قضاوتی دربارۀ آنها دارید. کجاست عملی که از جدّیّت و ارادۀ انقلابی شما حکایت کند؟ و جالب این‌که پس از سال‌ها ناکامیِ چالش‌زا، باز هم توصیه و موعظه می‌کنید. از جمله، چرا در مدارس، کسی به پرسش‌های دختران دربارۀ حجاب پاسخ نمی‌دهد؟ چرا به‌جای تبیین و روشنگری، دانش‌آموزان را رها کرده‌اند؟ معاونت پرورشی وجود دارد؟ فعّال است؟ معلمان «قرآن» و «هدیه‌های آسمانی» و «سبک زندگی و تفکّر»، کمترین کمکی به اصلاح ذهنیّت دانش‌آموزان می‌کنند یا بی‌تفاوت هستند؟ آموزش‌وپرورش، اجازۀ گفتگو داده است؟ مجالی را فراهم کرده است؟ مگر جز این بود که از متن مدارسِ رهاشده و سکولار، ضلعی از اغتشاش - که دانش‌آموزی بود – برخاست؟ ۷. شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در بیانیۀ خویش نوشته است: «در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند در دامی که دشمنان برای ملت ما طراحی کرده‌اند گرفتار نشوند و در زمین غرب که پیوسته درصدد ایجاد انواع دوگانه‌های سیاسی و اجتماعی میان ملت ماست، بازی نکنند.» به‌راستی، این‌که «حاکمیّت» با کشف حجاب برخورد کند، موجب شکاف میان «مردم» می‌شود؟ مگر قرار است که بخشی از مردم چنین کنند که در نتیجه با بخش دیگری از مردم، اصطکاک پیدا کنند؟ در یک سوی این معادله، «حاکمیّت» است و در سوی دیگر، «بخشی از مردم». مسأله، مواجهۀ حاکمیّت است با این بخش از مردم، نه مواجهۀ مردم با مردم. آنان که نخستین بار، سخن از شکاف و دو قطبی‌شدن اجتماعی گفتند، غفلت کردند. @basirat_shahriyar
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🛑مصاحبه با مردم 😎😂 🔻اسم مامانتو چی سیو کردی؟ ⁉️ و چندتا سوال چالشی خفن! 📌جواب جالب مردم رو ببینین! @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
17031مادر-دریا-2.mp3.mp3
9.95M
🎊اگه میخوای بمونی تو خونه حیدر🎊 🎈دلتو بزن به دریا فقط بگو مادر🎉 مداح🎙 : حاج محمود کریمی ❤️میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) تبریک و تهنیت باد❤️ @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
794.9K
🇮🇷 🔊 جواب یک شبهه ❄️🌹❄️ ✅ بخشی از بودجه ریاضتی و اقتصاد مقاومتی 1⃣ مرکز خدمات حوزه های علمیه سال 1400 = 1332 میلیارد تومان سال 1401= 2778 میلیارد تومان ( 108% رشد) سال 1402 = 6400 میلیارد تومان (130% رشد) 2⃣ شورای عالی حوزه های علمیه سال 1400 = 867 میلیارد تومان سال 1401= 1975 میلیارد تومان (127% رشد) سال 1402 = 3173 میلیارد تومان (60% رشد) 3⃣ دفتر تبلیغات اسلامی قم سال 1400 = 183 میلیارد تومان سال 1401= 226 میلیارد تومان (24% رشد) سال 1402 = 349 میلیارد تومان (54% رشد) 🎙 پاسخ توسط دکتر سید جلال حسینی @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥مغزهای کوچک زنگ زده ❄️🌹❄️ ⏪ از اعترافات اجباری تا فیلم اجباری! ⏪ فقط حواستان باشد لو نروید!!!😐 @basirat_shahriyar