eitaa logo
چریک سایبر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
37.3هزار عکس
47.2هزار ویدیو
981 فایل
با سرخط خبرهای جبهه‌ی مقاومت باما همراه باشید. لحظه به لحظه در نبرد آخرالزمان برای نابودی اسرائیل✌️ فلسطین🇵🇸 یمن🇾🇪 لبنان🇱🇧 سوریه🇸🇾 عراق🇮🇶 ایران🇮🇷 امروز حرم حسین بن علی، ایران است. https://eitaa.com/cherikcyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
چریک سایبر🇵🇸
فرماندهان بزرگ در زمان ریاست جمهوری چه کسانی به شهادت رسیده اند؟ و در فرماندهی کدام فرمانده قدرت ب
🇮🇷✌️🇮🇷 اسقاط اسرائیل که تنها هدف سلبی ما باشد، طبیعی است که امریکا را می‌توان از آماج جنگ‌مان کنار بنهیم و اقامه‌ی ایجابی اسلام اولویت بعدی‌مان بشود... آکادمی مدرن نظامی فرمان‌ده مکتبی برای جهاد ابتدائی تربیت نمی‌کند... شهادت سید حسن نصرالله در ضاحیه، شهادت سید حسین علم‌الهدی در هویزه را به خاطر آدم می‌آورد: دولت طاغوت، ارتش فشل، مردم مبهوت، و دش‌منی که ترک‌تازی می‌کند. ورق این جنگ و آن جنگ را اما رزمنده‌هایی بر گردانده‌اند که جای محاسبه‌ی آکادمیک با مجاهده‌‌ی مکتبی تاریخ را نوشته‌اند... من اگر بودم روی دیوار ساخت‌مان شورای عالی امنیت ملی، خطبه‌ی ۲۷ نهج‌البلاغه را دور تا دور می‌نوشتم... با ایده‌های دهه‌ی شست غرب خوزستان که در کویت و عراق روزآمد شده است نمی‌توان چهل سال بعد در جنوب لبنان با اسرائیل جنگید... کار از مطالبه‌ی انتقام سخت رد شده است؛ مطالبه‌ی اکنون نبرد سخت برای صیانت از امت احمد برابر امت ابلیس است... هم‌آن‌ها که با نقض حکم صریح حضرت ره‌بر زن‌های ناملتزم را به ورزش‌گاه مردهای نیم‌شل‌وارپوش راه دادند، با نقض حکم صریح حضرت ره‌بر جلوی شلیک موشک‌های انتقام به طرف اسرائیل را هم گرفته‌اند؛ تخم‌مرغ‌دزد شترمرغ‌دزد می‌شود... امیرالمؤمنین هم فرمان‌ده کل قوا بود، اما خطبه‌ی الغارات ایشان را بخوانید... اگر سپاه پاس‌داران انقلاب اسلامی هم نشسته است تا جنگ به پشت مرزهای ایران برسد تا تمام‌عیار بجنگد، پس تفاوتش با ارتش جمهوری اسلامی چه است؟ یا چه... آن شورای عالی ملی جایی است که می‌تواند امنیت را به الغارات مبدل کند... ما ملت مقاومت داریم؛ ما امت مقاومت داریم. محور مقاومت اما امری مهمل است...
چریک سایبر🇵🇸
🇮🇷✌️🇮🇷 اسقاط اسرائیل که تنها هدف سلبی ما باشد، طبیعی است که امریکا را می‌توان از آماج جنگ‌مان کنار
ما ملت مقاومت داریم؛ ما امت مقاومت داریم. محور مقاومت اما امری مهمل است... برجام منطقه‌یی طی توافقی نانوشته در حال انجام است؛ جاروب کردن نیروهای نهضت به کرانه‌ی خاوری رود فرات... دی‌شب تا نیمه‌شب بحث بر سر این بود که چه گونه می‌توان خط سومی را در پسانصرالله در طائفه‌ی شیعه در لبنان بالا آورد که از حرکت امل آخوندی‌تر و از حرکت حزب‌الله خطرناک‌تر باشد... محور مقاومت جایی است که حرکت حزب‌الله خود را در آن مقاومت اسلامی در لبنان می‌خواند و آن دیگری آن را مقاومت ملی خطاب می‌کند؛ هم‌این قدر شورفطیر... قرارگاه مرکزی خاتم‌الأنبیاء اگر آن قدر ملی شده است که نمی‌تواند ماشه‌‌ی جنگ را در نصرت امت محمد بکشد، ما برویم پی ماشه و مقر و امت خودمان... بازگشت به کرانه‌ی باختری رود فرات پرچم منحوس کیان موقت اسرائیل شمای نمادین آن چیزی است که این سال‌ها برجام منطقه‌یی خوانده می‌شود: سلامت سپید برای ستاره‌ی داوود در میانه‌ی دو نهر آبی: نیل تا فرات. برجام منطقه‌یی برنامه‌ی جامع جاروب کردن نیروهای نهضت و رزمنده‌های مقاومت به ساحل شرقی رود فرات است؛ هم‌آن طور که طی سال‌ها پی جاروب کردن رزمنده‌های مقاومت به ساحل شمالی رود لیطانی بوده‌اند. گام نخست، نابود کردن یکان‌های رزم مقاومت اسلامی در غزه بود و سپس کرانه‌ی باختری، تا برسیم به نابودی آن‌ها از جنوب لبنان تا ضاحیه‌ی بیروت. سکوت یا کناره‌گیری ما از این روند باعث آن نخواهد بود که کیان موقت اسرائیل پس از فراغت از غزه و لبنان به سراغ سوریه و عراق نیاید و زمین آن‌ها را مانند اکنون آس‌مان‌شان برای ما ناامن نکند. عنوانی که اسرائیلی‌ها بر عملیات اغتیال سید حسن نصرالله نهادند نشان می‌دهد که شیطان کوچک در امتداد طرح قدیمی شیطان بزرگ از تلاش برای برقراری نظم تازه در غرب آسیا دست نکشیده‌اند. با عقب نشستن ما به پشت مرزهای ملی ایران در ساحل شرقی رود فرات، با تکیه بر پایگاه‌هایی چون کردستان یا آذربای‌جان تلاش برای سریان این نظم تازه به درون خاک ایران پی گرفته خواهد شد. تجربه‌ی غائله‌ی ژینا نمونه‌ی کاملی از به میدان آوردن امت اسرائیل به زبان پارسی در دل ایران اسلامی بود که تا آستانه‌ی جدا کردن شهر اشنویه و برپایی جمهوری معارضین در آن هم پیش رفت. کیان موقت اسرائیل دست کم از نقطه‌ی عطف عملیات نظم تازه فرای هدف آزاد کرد اسرایش در عملیات طوفان‌الاقصی یا بازگرداندن آواره‌های صهیونی، پی تحقق هدف بس‌یار بزرگ‌تری است که اکنون در معرکه‌ی نظامی پی گرفته می‌شود: برجام منطقه‌یی؛ برنامه‌ی جامع جاروب کردن مقاومت. وضعیت این روزهای جنوب رود لیطانی برای طائفه‌‌ی شیعه و برای نیروهای نهضت هم‌آنی است که در صورت متوقف نشدن ارتش هار صهیونی تا کرانه‌‌ی باختری رود فرات پی ما خواهد آمد و تمام این پهنه را بر ما خواهد بست...
بازگشت به کرانه‌ی باختری رود فرات پرچم منحوس کیان موقت اسرائیل شمای نمادین آن چیزی است که این سال‌ها برجام منطقه‌یی خوانده می‌شود: سلامت سپید برای ستاره‌ی داوود در میانه‌ی دو نهر آبی: نیل تا فرات. برجام منطقه‌یی برنامه‌ی جامع جاروب کردن نیروهای نهضت و رزمنده‌های مقاومت به ساحل شرقی رود فرات است؛ هم‌آن طور که طی سال‌ها پی جاروب کردن رزمنده‌های مقاومت به ساحل شمالی رود لیطانی بوده‌اند. گام نخست، نابود کردن یکان‌های رزم مقاومت اسلامی در غزه بود و سپس کرانه‌ی باختری، تا برسیم به نابودی آن‌ها از جنوب لبنان تا ضاحیه‌ی بیروت. سکوت یا کناره‌گیری ما از این روند باعث آن نخواهد بود که کیان موقت اسرائیل پس از فراغت از غزه و لبنان به سراغ سوریه و عراق نیاید و زمین آن‌ها را مانند اکنون آس‌مان‌شان برای ما ناامن نکند. عنوانی که اسرائیلی‌ها بر عملیات اغتیال سید حسن نصرالله نهادند نشان می‌دهد که شیطان کوچک در امتداد طرح قدیمی شیطان بزرگ از تلاش برای برقراری نظم تازه در غرب آسیا دست نکشیده‌اند. با عقب نشستن ما به پشت مرزهای ملی ایران در ساحل شرقی رود فرات، با تکیه بر پایگاه‌هایی چون کردستان یا آذربای‌جان تلاش برای سریان این نظم تازه به درون خاک ایران پی گرفته خواهد شد. تجربه‌ی غائله‌ی ژینا نمونه‌ی کاملی از به میدان آوردن امت اسرائیل به زبان پارسی در دل ایران اسلامی بود که تا آستانه‌ی جدا کردن شهر اشنویه و برپایی جمهوری معارضین در آن هم پیش رفت. کیان موقت اسرائیل دست کم از نقطه‌ی عطف عملیات نظم تازه فرای هدف آزاد کرد اسرایش در عملیات طوفان‌الاقصی یا بازگرداندن آواره‌های صهیونی، پی تحقق هدف بس‌یار بزرگ‌تری است که اکنون در معرکه‌ی نظامی پی گرفته می‌شود: برجام منطقه‌یی؛ برنامه‌ی جامع جاروب کردن مقاومت. وضعیت این روزهای جنوب رود لیطانی برای طائفه‌‌ی شیعه و برای نیروهای نهضت هم‌آنی است که در صورت متوقف نشدن ارتش هار صهیونی تا کرانه‌‌ی باختری رود فرات پی ما خواهد آمد و تمام این پهنه را بر ما خواهد بست...
امام حسین آکادمی نداشت؛ امام صادق هم آکادمی نداشت. امام حسین و امام صادق حوزه داشتند. این دلیل ساده‌یی است که از چه از دانش‌گاه امام حسین و از دانش‌گاه امام صادق نه حجت شرعی در می‌آید و نه ولایت فقهی...
ازمحافظش پرسیدن:چقدر سیدحسن رو قبول داری؟ گفته بود:انقدی که حاضرم سرمو براش بدم!! مجری ادامه داد: آقای خامنه‌ای رو چقدر قبول داری؟ جواب داد: اونقدری که حاضرم سر سیدحسن رو براش ببرم!! شنیدم که سید بعدشنیدن مصاحبه بامحافظش بهش گفته بود: «ممنونم از جوابت،روسفیدم کردی» پ.ن: حواسمون باشه... بحمدلله و المنه سید علی هنوز هست...! پشتش باشیم...💔💞 - .!🇮🇷♥️
🏴▫️همه‌ فرماندهان ترور شده حزب‌الله جایگزین شدند سردار وحیدی فرمانده اسبق نیروی قدس: ▪️به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که هیچ جایگاه فرماندهی در چارت فرماندهی حزب‌الله لبنان، خالی نیست و همه فرماندهان شهید با فرماندهان دیگری جایگزین شده‌اند. ▪️افرادی زیادی در حزب‌الله‌ هستند که می‌توانند جانشین نصرالله باشند. ▪️حزب‌الله در عمر ۴۰ ساله خود ترور زیاد دیده. رژیم صهیونیستی از دست حزب‌الله فرار نخواهد کرد. ▪️حزب‌الله اساساً از ذخایر استراتژیک استفاده نکرده. از بین‌بردن ذخایر صرفاً عملیات روانی است. ▪️بمب‌های سنگرشکن مال آمریکاست و ارتباطی به ظرفیت رژیم صهیونیستی ندارد. @Akharinkhabar | akharinkhabar.ir
اگر همه یکبار حمله کنند نجات این یک گاو حتمی است! ☝️ نمی‌دانند که شکار بعدی یکی از همین تماشاگران است. اما در مورد انسان‌ها درد آور اینست که: ۲۵ دولت عربی، ۴۳۰ میليون عرب، ۵۷ کشور اسلامی، ۲ ميليارد مسلمان! برخی حاکمان و مردم خاموش‌اند و مانند این گاوها تماشا میکنند تا نوبت کشته شدن‌شان برسد!!! 🔻سخن رسول الله ﷺ به حاضران فرمود: "نزدیک است به شما زمانی بیاید که همه کفار دنیا برای نابودی شما یکدیگرشان را صدا بزنند.... کسی گفت: یا رسول الله آیا ما در آن زمان تعدادمان کم هستند؟ رسول الله فرمود: نخیر شما زیاد هستید ولی شما مثل چوبک‌های سیل آورده هستید، (بی‌انگیزه و بی هدف) و این دو چیز شما را خراب ساخته است " حُب الدنيا و كراهية الموت"... «دوستی دنیا و ناپسند داشتن مرگ»
19.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| شهادت صدایی برای بیداری 🔖 اگر اجتماع بی‌تفاوت گذشت، خدا صدا را بلندتر می‌کند برای بیداری، آن‌وقت ما شریک در آن خون‌هایی که ریخته می‌شود، هستیم یا نیستیم؟ 📥 صوت و متن کامل جلسه
امیر المؤمنین علی علیه السلام: ألا وَ إِنِّي قَدْ دَعَوْتُكُمْ إِلَى قِتَالِ هَؤُلاَءِ الْقَوْمِ لَيْلاً وَ نَهَارا وَ سِرّا وَ إِعْلاَنا، وَ قُلْتُ لَكُمُ اغْزُوهُمْ قَبْلَ اءَنْ يَغْزُوكُمْ فَوَاللَّهِ مَا غُزِيَ قَوْمٌ قَطُّ فِي عُقْرِ دَارِهِمْ إِلا ذَلُّوا فَتَوَاكَلْتُمْ وَ تَخَاذَلْتُمْ حَتَّى شُنَّتْ عَلَيْكُمُ الْغَارَاتُ وَ مُلِكَتْ عَلَيْكُمُ الْاءَوْطَانُ آگاه باشيد من شب و روز، پنهان و آشكار، شما را به مبارزه با شاميان دعوت كردم و گفتم پيش از آن كه آنها با شما بجنگند با آنان نبرد كنيد، به خدا سوگند، هر ملّتى كه درون خانه خود مورد هجوم قرار گيرد، ذليل خواهد شد. امّا شما سستى به خرج داديد، و خوارى و ذلّت پذيرفتيد، تا آنجا كه دشمن پى در پى به شما حمله كرد و سر زمين هاى شما را تصرّف کرد. خطبه۲۷ نهج البلاغه ♻️ آقای رئیس جمهور روز بعد از تحلیف میهمان ما را در عاصمه جهان اسلام کشتند. روز بعد از بازگشت از نیویورک سید مقاومت و خط مقدم جبهه را در هم کوبیدند. ⭕️ اگر همچنان با التماس به غرب می‌خواهید پیش‌بروید و از مشورت با غرب‌پرستان به جایی نرسیده‌اید سری به نهج‌البلاغه‌ای بزنید که مدرس آن هستید و اشباه الرجال پیرامون خودتان را پیدا کنید. ➖➖➖➖➖
خطبه۲۰۱ نهج البلاغه امیرالمومنین (ع) «اى مردم! در طریق هدایت از کمى پویندگانش وحشت نکنید سپس به دلیل آن اشاره کرده، مى فرماید: «زیرا مردم گرد سفره اى اجتماع کرده اند که سیرى آن کوتاه و گرسنگى آن بس طولانى است. اشاره به اینکه اگر رهروان جاده هدایت کم هستند به جهت جاذبه هاى دنیاست. امام(ع) در این کلام پرمعنا دنیا را به سفره رنگینى تشبیه مى کند که موادّ کم ارزش یا بى ارزشى از نظر تغذیه در آن گذارده شده; ولى آنها را با زرق و برق آراسته اند. دنیاطلبان اطراف آن را مى گیرند غافل از اینکه موادّ غذایى آن تنها در مدّتى آنها را سیر مى کند و به دنبال آن گرسنگى طولانى در پیش است.این «جوع طویل» ممکن است اشاره به اندوه و حسرت طولانى باشد که به هنگام مرگ و بعد از آن و در صحنه قیامت به دنیاپرستان دست مى دهد و پیوسته بر تقصیرات خود در دنیا تأسّف مى خورند.این عبارت پر معناى امام(ع) در حقیقت برگرفته از آیات قرآن است. در آیه 100 سوره مائده مى خوانیم: قُلْ لاَّ یَسْتَوِى الْخَبِیثُ وَالطَّیِّبُ وَلَوْ أَعْجَبَکَ کَثْرَةُ الْخَبِیثِ; بگو هیچگاه ناپاک و پاک مساوى نیستند، هر چند فزونى ناپاکان تو را به شگفتى اندازد».همچنین آیات دیگرى که سخن از اکثریت جاهل، بى ایمان، غیر عاقل، فاسق، ناسپاس و مانند آن دارد.آنگاه دومین نکته را یادآور مى شود; نکته اى که مى تواند بسیارى از مسائل اعتقادى و اجتماعى را حل کند و آن اینکه آنچه گروههاى اجتماعى را از یکدیگر جدا مى سازد، هم بستگى افکار و دلهاست، هر چند روى صحنه افراد خاصى باشند; تمام کسانى که با آن افراد هم بستگى فکرى و رضایت قلبى دارند در یک گروه جاى مى گیرند، مى فرماید: «اى مردم! رضایت و نارضایتى (نسبت به عملى از اعمال) موجب وحدت مردم (در کیفر و پاداش) مى شود»;أَیُّهَا النَّاسُ، إِنَّمَا یَجْمَعُ النَّاسَ الرِّضَى وَالسُّخْطُ بنابراین نه تنها شرکت در عمل یا تهیه مقدمات و اعانت بر اثم سبب شرکت در نتیجه مى شود; بلکه رضایت قلبى نیز همین کار را مى کند، لذا در زیارتنامه ها با صراحت این تعبیر آمده است: «وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ; خداوند لعنت کند گروهى را که جنایات جانیان را در کربلا شنیدند و به آن رضایت دادند»، هر چند بعد از آن جانیان در عرصه زندگى دنیا ظاهر شدند در خطبه ۱۲ که شرح آن در جلد اوّل گذشت، خواندیم که على(ع)هنگام سخن یکى از اصحاب خود را بعد از جنگ جمل شنید که آرزوى حضور برادرش را در این میدان و سهیم شدن در این پیروزى مى کرد، فرمود: نه تنها او با ما بود; بلکه گروههایى که هنوز از مادر متولّد نشده اند و بعد از تولّد، هم عقیده با ما خواهند بود نیز در این میدان حضور داشتند و در این پیروزى سهیم بودند. این سخن افق تازه اى را در مطالعات اسلامى در برابر چشم ما مى گشاید و به همگان هشدار مى دهد که مراقب پیوندهاى قلبى و رضا و سخط باطنى باشند. این مطلب به قدرى اهمیّت دارد که در روایات متعددى از معصومان به آن اشاره شده است; مرحوم شیخ حر عاملى در کتاب وسائل در ابواب امر به معروف و نهى از منکر بابى تحت عنوان «وُجُوبُ إنْکارِ الْمُنْکَرِ بِالْقَلْبِ عَلى کُلِّ حال وَ تَحْریمُ الرِّضا بِهِ وَ وُجُوبُ الرِّضا بِالْمَعْرُوفِ» ذکر کرده است و در آن باب هفده حدیث در این زمینه آورده است; از جمله در حدیث مفصّلى از امام على بن موسى الرضا(ع) نقل کرده که فرمود: اگر کسى در شرق عالم قتلى انجام دهد و دیگرى در غرب جهان راضى به آن قتل باشد، در پیشگاه خدا شریک قاتل خواهد بود» کوتاه سخن اینکه در فرهنگ اسلام نه تنها شرکت در عمل یا معاونت در مقدمات،  سبب شرکت در نتیجه ها مى شود; بلکه رضایت قلبى نیز این اثر را دارد.در ادامه این سخن، امام(ع) به دلیل محکمى از قرآن مجید براى اثبات این حقیقت تمسّک مى جوید، مى فرماید: «ناقه ثمود را تنها یک نفر پى کرد; امّا کیفر و عذاب الهى آن همه قوم ثمود را فرا گرفت، زیرا همگى به عمل آن یک نفر راضى بودند. ✨ ناقه حضرت صالح را فقط یک نفر کشت ولی خداوند همه را مشمول عذاب ساخت، چراکه همه آن‌ها به این امر رضایت دادند. (خطبه ۲۰۱ نهج‌البلاغه) ✅ خطای بزرگ قوم ثمود این بود که گمان می‌کردند مجرم فقط آن است که مستقیم شتر را بکشد. خیال می‌کردند، اگر سکوت کنند، نظر نداده‌اند، رأی نداده‌اند ولی نمی‌دانستند که سکوت خودش رأی است.عده‌ای از آن‌ها جرم را دیدند ولی فقط دیدند، عده‌ای جلو آمدند و گوشت‌های شتر را تکه‌تکه کردند و با خود بردند. عده‌ای فقط در دل، به کار مجرم، شکوه کردند عده‌ای خنده کردند و مجرم را تشویق کردند. ولی... ✅ خداوند فرمود: «فعقروها»؛ همه آن‌ها، شتر را کشتند. پس همه آن‌ها عذاب شدند. کسانیکه و به شهادت رساندن شهدای فلسطین و لبنان را به هر طریق ممکن محکوم نکردند و با آنها همسویی می کنند و در مواردی اظهار خوشحالی می کنند و توبه هم نمی کنند، در گناه قاتل شریک می باشند .
‌🔥کسی که سیاست را نمی فهمد🔥 آقای پزشکیان حداقل دوبار در جمع عمومی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور گفته من سیاست را نمی فهمم یعنی سیاسی نیستم در حالیکه طبق قانون اساسی رئیس جمهور باید رجل سیاسی باشد . در نتیجه شورای نگهبان در تائید او قصور کرد . اما الان برای مجلس ثابت شد که رئیس جمهور مرد سیاسی نیست و اظهارات او نشان می دهد مقدمات سیاست را نمی داند و به دشمن پالس می دهد ما ضعیفیم و اگر اتفاقی افتاد ایران تجزیه می شود. چرا چنین عنصری در راس سیاست است؟ حمله مدیر مسئول موسسه کیهان به پزشکیان: رئیس جمهور طبق قانون اساسی باید رجل سیاسی باشد او سیاست را نمی فهمد، در بیان منظورش هم ناتوان است. جناب شریعتمداری با حمله به اظهارنظر پزشکیان در سفر به نیویورک او را در بیان منظور و مقصودش ناتوان دانست و نوشت: سهو لسان‌ جناب پزشکیان در بیان منظور و مقصود خویش است! این ضعف در بسیاری از موارد دیگر نیز دیده شده است، که نزدیک‌ترین نمونه آن اعلام برادری با آمریکاست! که واکنش‌های منفی و خسارت‌بار فراوانی را به دنبال داشت. احتمال دوم، با عرض پوزش، ناتوانی جناب ایشان در بیان منظور و مقصود خویش است. این ضعف را میتوان کم‌اطلاعی آقای پزشکیان از عرصه سیاست و علوم و بایسته‌های تعریف شده آن دانست. آقای رئیس‌جمهور در همان نشست با مسئولان رسانه‌های آمریکایی تاکید کرد: من سیاست بلد نیستم‌! و پیش از این هم گفته بودند: من سیاست را نمی‌فهمم‌! در این خصوص باید گفت، اگرچه به‌نظر می‌رسد ایشان قصد تواضع داشته‌اند! ولی شواهد موجود نشان می‌دهند، متاسفانه به یک واقعیت، در این عرصه ورود چندانی ندارند> ۱۴۰۳/۷/۸ 🤦‍♂