36.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🏴 نماهنگ #خادم_خورشید | تقدیم به شهدای خدمت
▪️◾️▪️
▪️کاری از موسسه فرهنگی هنری کانون #شهیدفخریزاده
#شهید_جمهور | #روشنگری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 چشمها به میدان
🗯 وعده رئیس شورای اجرایی حزبالله به دشمن: افزایش شدت، قدرت، کمیت و کیفیت عملیات در پاسخ به شهادت شهید ابوطالب.
#کلیپ_روز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باید توحید رو اینطوری بفهمی تا بتونی دنیا رو تکون بدی
رضوان الله علیک یا سید روح الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای ازدواج نجمالدین شریعتی
⭕️ به موقع ازدواج کردم، تو ۲۱ - ۲۲ سالگی...
بابام میگفت چی داری که بریم برات خواستگاری؟؟
یه جاهایی (از نظر مالی) کم میاوردم نگاه میکردم به آسمون به خدا میگفتم از خودت دفاع کن! من با اطمینان به وعدهی تو ازدواج کردم
سلام علیکم قرار نیست ما وایستیم که دکتر عزیزمان دکتر جلیلی خودشونو خرج کنند تا پیروز شویم همه ماها اینبار باید خودمونو خرج کنیم تا پیروز شویم یک بار شهید رئیسی برای ما خرج شد بس است .یاعلی مدد....هرگوشی یک ستاد برای آقای جلیلی عزیز لطفا آخرین حلقه نباشید لینک گروه را به نیت ۱۴معصوم به ۱۴نفرازمخاطبان گوشیت توایتاارسال کن بسم الله....به بزرگترین گروه حامیان کشوری دکترسعیدجلیلی بپیوندید رأی ماجلیلی.
https://eitaa.com/joinchat/607060724C4e6078d0b5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
۸ ذی الحجه
🎥نماهنگ حج خونین
ویژه خروج امام حسین علیه السلام از مکه به سمت کربلا
با نشر مطالب در ثواب آنها سهیم باشید
📡حداقل برای☝️نفر ارسال کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابتکار سپاه برای درمان و اشتغال معتادان
@TasnimNews
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت های حاج مهدی سلحشور درباره نکاتی درباره انتخاب اصلح در جوار خانه خدا
📆 پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 ببینید
🔶🔹 دختر ۸ سالهی آمریکایی: «اگر همه، قدم کوچکی برداریم، منجر به انقلاب بزرگی خواهد شد ...»
💠 این نگاه عمیق و بزرگ را ببینید!
🌐 نفوذ کلام و جهانبینی انقلاب اسلامی در خاک آمریکا را ببینید!
دولت چهاردهم باید کسی باشد که این گفتمان را تقویت کند و برای ظهور قدم بردارد
🕋أهمّ حاجات در حج
#ویژه_ایام_حج
✅حضرت آیتالله بهجت قدسسره:
به حج که می روید، أهمّ حاجات را از خدا بخواهید و آن فرج حضرت ولیّ عصر عجلاللهتعالیفرجهالشریف است که فرج بشریت است و بعد از آن، ازاله حکومت های فاسد و جائر را بخواهید.
📚بشارت از حضرت حجت عجلاللهتعالیفرجهالشریف، ص٢٨١
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#اَللّٰهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
مردم هر وقت کارتون جایی گیر کرد
امام زمان تون رو صدا کنید یا خودش میاد،
یا یکی رو میفرسته که کارتون رو راه بندازه🌱
#امام_زمان
✅حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی، نماینده خبرگان رهبری و مشاور امور روحانیت شهید #رئیسی ، به عنوان رئیس ستاد روحانیت دکتر #جلیلی منصوب شد.
#جلیلی
#انتخابات
ـــــــــــــــــــــــ
🌐 پایگاه اطلاع رسانی دکتر سعید جلیلی ( غیر رسمی )
@khabarsyasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سلام بر کودکان مظلوم غزه
🔹 در شلوغی این روزها دلمان برای مردی تنگ شده که همهجا مظلومیت کودکان فلسطینی را بدون هیچملاحظهای جار میزد و در دفاع از حق مظلوم از هیچ گروه و جناحی واهمهای نداشت؛
روحت شاد رئیس جمهور کودکان مظلوم غزه...
https://virasty.com/Mahdijamshidi/1718437057308087694
🗒 یکی از مشاوران قالیباف گفته بود باید با جریان اغتشاش، مصالحه کرد؛ دیگری گفته بود اینکه کشف حجاب، حرام سیاسی است، سخن خطرناکی است؛ آن دیگری هم گفته باید فیلتر اینستاگرام رفع شود. مقصودم از «شبهانقلابی»، همین «مواضع لیبرالی» است. اینان چه تفاوتی با «اصلاحطلبان» دارند؟!
آری، «وحدت ناگفتمانی»، خطاست.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
📣 غرق شدن کشتی یونانی در پی سرپیچی از دستورالعملهای انصارالله
🔰 سنتکام اعلام کرد، در پی حمله انصارالله به کشتی یونانی «M/V Tutor» یکی از خدمه مفقودشده و به دلیل آسیب دیدن بدنه، خدمه از آن خارج شده و کشتی در حال غرق شدن است.
📣 ابوعبیده خطاب به حجاج: برای برادرانتان در غزه دعا کنید
🔻 پیام سخنگوی قسام به حجاج بيت الله الحرام:
▫️ مهمانان خانه خدا در شرایطی در حال اجرای فریضه حج هستند که ما بهانجام فریضه جهاد علیه دشمنان خداوند مشغول هستیم.
▫️ [در کنار دو حرم شریف در عربستان]، عملیات طوفان الاقصی در دفاع از سومین حرم شریف مسلمانان طراحی گردید و مناسک حج، بهترین فرصت برای یادآوری نبرد ما علیه کسانی است که در حال هتک حرمت ارزشهای مسلمان هستند.
▫️ از حجاج خانه خدا میخواهیم برادرانشان در غزه و فلسطین را بهیاد بیاورند و برای ما دعا کنند.
📣 امام خامنهای: برائت از جلادان غزه، فراتر از حجگزاران و موسم حج به مسلمانان جهان تسری یابد
🔻 متن کامل پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجّاج بیتاللهالحرام به شرح زیر است:
⏪ بسم الله الرّحمن الرّحیم
و الحمد لله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی خیر البریّة سیّدنا محمّدٍ المصطفی و آله الطّیّبین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین.
▫️ آهنگ دلنواز ابراهیمی که به فرمان خدا، همهی انسانها را در همهی دورانها، در موسم حج به کعبه فرامیخوانَد، امسال نیز دلهای جمعی از مسلمانان را از سراسر جهان، مجذوب این پایگاه توحید و وحدت کرده، و این انبوهِ پُرشکوه و متنوّع مردمی را پدید آورده، و گسترهی انسانی و قوّتِ عامل معنوی اسلام را به رُخ خویش و بیگانه کشیده است.
▫️ اجتماع عظیم و مناسک پیچیدهی حج، هر گاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمهی اطمینان است، و برای دشمن و بدخواه، هراسانگیز و پُرهیبت.
جای تعجّب نیست اگر دشمنان و بدخواهان امّت اسلامی، این هر دو جانبِ فریضهی حج را آماج تخریب و تردید سازند؛ چه با برجستهسازی مغایرتهای مذهبی و سیاسی، و چه با فروکاستن از جنبههای قدسی و معنوی.
▫️ قرآن، حج را مظهر عبودیّت و ذکر و خشوع، مظهر کرامت یکسان انسانها، مظهر سامانیابی زندگی مادّی و معنوی بشر، مظهر برکت و هدایت، مظهر آرامش اخلاقی و سازش عملی میان برادران، و مظهر بیزاری و جبههگیری مقتدرانه در برابر دشمنان معرّفی میکند.
▫️ تدبّر در آیات مربوط به حج و تأمّل در اعمال و مناسک این فریضهی بیمثال، اینها و راز و رمزهایی از قبیل اینها را در ترکیب پیچیدهی حج به ما نشان میدهد.
▫️ شما برادر و خواهر حجگزار، اکنون در عرصهی تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید. اندیشه و عمل خود را به آن نزدیک و نزدیکتر کنید، و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید. این همان سوغات ارزشمند و حقیقی سفر حجّ شما است.
▫️ امسال مسئلهی برائت برجستهتر از گذشته است. فجایع غزّه که در تاریخ معاصر ما بینظیر است، و گستاخی رژیم بیرحم و مظهر قساوت و شقاوت و البتّه رو به زوالِ صهیونی، جای هیچگونه ملاحظه و مماشات برای هر فرد و حزب و دولت و فرقهی مسلمان باقی نگذاشته است. برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلماننشین در همهجای جهان ادامه یابد، و فراتر از حجگزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد.
این برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحدهی آمریکا باید در قول و عمل ملّتها و دولتها خود را نشان دهد و عرصه را بر جلّادان تنگ کند.
▫️مقاومت پولادین فلسطین، و مردم صبور و مظلوم غزّه که شُکوه صبر و مقاومتشان، جهان را به تحسین و تکریم واداشته است، باید از همهجهت پشتیبانی شوند.
▫️ از خداوند برای آنان پیروزی کامل و سریع خواستارم، و برای شما حجّاج محترم، حجّ مقبول مسئلت میکنم. دعای مستجاب حضرت بقیّةالله (روحی فداه) پشتیبان شما باد.
والسّلامعلیکمورحمةالله
سیّدعلی خامنهای
۴ ذیالحجّة ۱۴۴۵
۲۲ خرداد ۱۴۰۳
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارگر هپکو خطاب به جلیلی: ما کارگرها دوست داریم شما روی کار بیای، چون آن زمانی که ما به فلاکت افتادیم آقای رئیسی و شما به ما کمک کردید تا کارخانه دوباره راه بیفتد/ به قرآن کاری به انتخابات ندارم؛ همه میدانند شما آدم سالمی هستی و به ما کمک کردی
جلیلی: یکی از تلخ ترین خاطراتم روزی است که چندسال قبل شنیدم یکی از کارگران هپکو میخواست خودکشی کند اما همین یکساعت قبل او را دیدم که با آرامش به زندگی اش برگشته بود
@Sabeti ✅
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻تدبیر فرهنگ در دولت آینده -۱
(متن مواضع در گفتگوی برنامۀ تقاطع)
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. دوگانهای که از سوی علوم انسانیِ تجدّدی دربارۀ سیاست فرهنگی مطرح شده، دوگانۀ «سیاست هویّت/ سیاست تمایز» است که درآن، مقصود از تعبیر «هویّت» این است که نظام سیاسی، انحصارگرایانه و مطلق به هویّت مینگرد و فقط یک هویّت را به رسمیّت میشناسد و دیگریهای فرهنگی را طرد و سرکوب میکند، اما تعبیر «تمایز»، نشانگر این رویکرد است که باید تعدّد و تنوّع را دید و با معیارهای مطلق و الگوهای واحد به سراغ سیاستگذاری فرهنگی نرفت. این صورتبندی از مسألۀ سیاست فرهنگی، ناصواب است و ریشۀ فلسفی دارد و ما به سبب اختلافِ بنیانی و انگارهای با تمدّن غربی، باید از آن عبور کنیم و دوگانۀ متفاوتی را جایگزین آن سازیم. دوگانۀ بدیل، دوگانۀ «سیاست میل/ سیاست مصلحت» است. در این دوگانه، مقصود از «میل»، خواست و ارادۀ انسان است و «مصلحت» نیز عبارت است از آنچه که مقتضای کمال و سعادت انسان است. پس مصلحت در اینجا، در برابر حقیقت نیست، بلکه خودِ حقیقت است. سیاست فرهنگیِ مبتنی بر مصلحت، از منطق فرهنگیِ تکوینی حکایت میکند که در آن، «انسانشناسی دینی»، اساس و بنیان قرار داده میشود. در واقع، این سیاست از لحاظ معرفتی و نظری، ریشه در انسانشناسی دینی دارد و در این نوع از انسانشناسی، پای «نظریۀ سعادت» در میان است. موضع نظریۀ سعادت این است که انسان، نه فاقد هویّت تکوینی و سویۀ ارزشی است و نه خودمختار و بهخودوانهاده است، بلکه در وجود خود، مدار و مسیری دارد و باید به سوی غایت و مقصدی به حرکت درآید. پس یک چهارچوب پیشینی بر او حاکم است که عبارت است از قابلیّت طبیعیِ انسان برای تکامل معنوی. ازاینرو، میل انسان تا آنجا محترم است که تضادی با این ارزش غایی نداشته باشد. پس مسأله این است که در میان دوگانههای «میل/ مصلحت» یا «لذّت/ کمال» یا «خوشباشی/ سعادت»، کدامیک دیگری را به خود مقیّد میکند و کدامیک اصل است؟
[دوّم]. در نظریۀ «دولت بیطرف» که - بیش از همه در منطق لیبرالی معنا دارد و البته بیشتر ادعایی و کاغذی است تا عملی و واقعی - دولت نسبت به فرهنگ و ارزشهای آن، حسّاسیّت خاصی ندارد؛ چون فرهنگ را امر «نسبی» و «سلیقهای» میانگارد که درست و نادرست و صدق و کذب در آن راه ندارد. ازاینرو، دولت باید بیجهت و بیموضع باشد و فقط آزادی و امنیت را در جهان فرهنگی، برقرار کند و در محتوا و مضمون دخالت نکند. پس «نسبیگرایی فرهنگی» در مقام توصیف، به «تکثّرگرایی فرهنگی» در مقام توصیه رسیده است و آن هستیشناسی، چنین باید و نبایدی را پدید آورده است. اما نظریۀ دولت دینی، سخن متفاوتی را میگوید. «دولت دینی» و «دولت سکولار»، مشابهتهای فراوانی در حوزۀ امور مادّی دارند، اما مهمترین تفاوت آنها در این است که دولت دینی، بزرگترین وظیفۀ خود را «تحقّق شریعت در جامعه» میانگارد و سایر امور را، مقدّمه قلمداد میکند. ازاینرو، مقوّم و تمایزبخشِ عمدۀ دولت دینی از دولت سکولار (یا بیطرف)، این است که ارزشهای دینی در دولت دینی، رسمیّت مییابند و ساختارهای حکومتی بر اساس دلالتها و اقتضاهای آن طراحی میشوند. غایت دولت دینی، نه قدرت است و نه حتی عدالت، بلکه «معرفهالله» است و میخواهد تمام ساختارها و امکانهای جامعه را در جهت کمال آدمی، صورتبندی نماید. فلسفۀ وجودیِ مدخلیّت دین در سیاست و برپایی دولت دینی، همین است که ارزشهای دینی، بدون همراهیِ قدرت سیاسی، چندان در جامعه مستقر نمیشوند و بدینسبب، دین باید قدرت سیاسی را در اختیار خویش بگیرد تا امر دینی، قاعدۀ ساختاری و رسمی شود و حاشیهنشین و منزوی نباشد.
[سوّم]. شهید بهشتی بر این باور است که معیار سیاستِ فرهنگی در حکومت لیبرال-دموکراتیک، «خواست اکثریّت» است و در حکومت دینی، «آرمانهای دینی». ازاینرو، ممکن است در حکومت دینی، تصمیم و سیاست دولت با خواست اکثریّت، همسو نباشد؛ چون در این منطق سیاسی، ملاک، «مصلحت اکثریّت» است و نه «میل اکثریّت». وی میافزاید حکومت دینی در درجۀ اوّل، «مربّی» است و در درجۀ دوّم، «مدیر»؛ یعنی تدبیر جامعه، «آهنگ دینی» دارد(سیدمحمدحسین بهشتی، ولایت، رهبری، روحانیت، ص۱۸۹-۱۹۱). این رویکرد، چند خصوصیّت دارد: معتقد به وجودِ حقّ و باطل در فرهنگ است؛ دولت را نسبت به فرهنگ، مسئول میشمارد؛ در موقعیّت تعارض میان میل و مصلحت، جانب دولت را میگیرد. این سه به معنی نفی نسبیاندیشی فرهنگی، نفی تفکیک ارزشها از دولت، و نفی عرفپرستی و عوامزدگی و ارجاع مطلق به جامعه است.
🖇 برنامه را در اینجا ببینید:
https://telewebion.com/episode/0xd823b9f
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از روحالله ایزدخواه 🇮🇷
🔹 به عنوان اولین دبیر بخش اقتصادی دولت سایه (سال ۹۲-۹۳) اذعان میکنم در آن سال، حدود ۴۸ موضوع در قالب ۱۵ کارگروه طراحی شد و شمار زیادی از متخصصان و مدیران خبره در این موضوعات دعوت میشدند که اغلب آنها هم به جلسات میآمدند.
حتی مدیران صنوف و کارآفرینان بخش خصوصی هم از این هماندیشیها استقبال کردند. هیچکس هم از موج #جلیلی_هراسی که راه افتاده بود واهمه نداشت و وقتی وسعت نظر دکتر را میدیدند مشتاقانه به همکاری ادامه میدادند.
#روحالله_ایزدخواه
@dr_izadkhah