eitaa logo
سی‌نما🎬
5.1هزار دنبال‌کننده
462 عکس
154 ویدیو
0 فایل
اینجا به دنبال حال سینماییم جهت تبلیغات در سه کانال ⬅️ @Admin780
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 نبود محبوبیت و کمبود توجه می‌تواند از مهم‌ترین عوامل هزیان‌گویی یک نیمچه که همیشه در نقش سیاهی‌لشکر بازی می‌کرده باشد. پ‌ن: با این کارها محبوبیت و مقبولیت نداشته‌تان برنمی‌گردد. 📽 @ciinema
سی‌نما🎬
🔍#پاراکتاب| قوه‌ واهمه تماشاگر؛ مستحیل و مستغرق در فیلم 🔸 تماشاگر بخش اعظم وجود خویش را تسلیم فیلم
💎 | شیوه‌ تأثیرگذاری فیلم‌فارسی بر تماشاگر(۱) ♦️ کاری که فیلم‌فارسی با تماشاگر خویش می‌کند کار تازه‌ای نیست؛ شکوه علف‌زار، داستان وست ساید، دختر گل‌فروش، هرگز نمیر مادر، سال‌های دور از خانه و... نیز با مخاطب خویش همان می‌کنند که فیلم‌فارسی. ♦️ در طول تاریخ سینما بسیار معدودند فیلم‌هایی که شیوه‌ای جز این برای تأثیرگذاری بر مخاطب خویش اتخاذ کرده باشند و با صرف نظر از بعضی از تفاوت‌های فرعی در نوع رودررویی با تماشاگر، تفاوتی میان فیلم‌های‌ وسترن ،خیالی، ترسناک ،کمدی، ملودرام و.... وجود ندارد. 📖 آیینه جادو، جلد اول، صفحه۲۱ 📽 @ciinema
🎞️درخشش چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با حمایت از استعدادهای جوان 🔘شرح جلسه اختتامیه جشنواره فجر در کیهان 📽 @ciinema
⭕️ آیا فجر چهل‌ویکم آغازی بر یک پایان خواهد بود؟ 🔘 جشنواره فجر امسال هم تمام شد و ما ماندیم و سینمای ایران. سینمایی که هنوز تا سینمای انقلاب اسلامی شدن راه دور و درازی در پیش دارد. راهی که بدون‌شک با مماشات و اغماض و ساده‌انگاری برخی مسؤلین فرهنگی پیش نخواهد رفت. این سینما بیش از هر چیز نیازمند تئوری است. تئوری‌ای که بتواند ربط و نسبت سینمای انقلاب با سلبریتی‌ جماعت را به‌طور شفاف ترسیم و مرزبندی کند. 🖇 مرزبندی مشخصی که حداقل عناصر معلوم‌الحالی همچون در آن جایی نداشته باشند. 🔚 مطمئن باشید با توجه به اظهارات صورت گرفته از طرف برخی‌ها، سال آینده یقینا خیلی از رفته‌ها نه به‌پای خود که به اصرار مسؤلین و به جشنواره بر خواهند گشت و این یعنی سکانداران فرهنگی جمهوری اسلامی همچنان به‌دنبال سینمای سلبریتی‌محور هستند و چیزی از سینمای انقلاب اسلامی فهم نکرده‌اند‌. پ‌ن: امیدواریم که برخی‌ها با ندانم کاری‌‌شان دریچه‌های باز شده به روی سینمای انقلاب را بتون‌ریزی نکنند. 📽 @ciinema
حکایت این جماعت، حکایت اونیه که روزه نمی‌گرفت، اما سحر و افطار همیشه سر سفره بود. بهش گفتن تو که روزه نمی‌گیری چرا انقدر میخوری؟ گفت: روزه نمی‌گیرم، ولی کافر که نیستم:)) 📽 @ciinema
سی‌نما🎬
▪️ بازیگر هایی که به اختتامیه فجر نرفتند با چه کسی لج کردند؟ مردم را تحریم کردند یا تهیه کننده‌ها را
🔚 ارادت ما به سینمای دفاع مقدس و نسبت ایدئولوژیک‌مان با آن سبب فراموشی ماهیت ابزاری سینما برای تأثیرگذاری نمی‌شود. اگر قائل به این باشیم که سینما ابزاری برای اثرگذاری است، پرسشی شکل می‌گیرد که سینمای داستانی دفاع مقدس تا چه میزان تأثیرگذار است که حتی روی نقش اول مرد خود هم مؤثر واقع نمی‌شود؟ پ‌ن: عدم حضور بابک حمیدیان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، نکته‌ای است که کمتر به آن توجه شد. 📽 @ciinema
💢 نشست هوای سینمای ایران با نگاهی به جشنواره ، به‌همت مؤسسه رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد برگزار می‌شود. 📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @Media_institute پیام دهید. 📽 @ciinema
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش سخنگوی قوه‌قضاییه به شکایت از فیلیمو 🔹مسعود ستایشی: نسبت به در واحد قضایی مربوطه و دادسرای عمومی شکایتی مطرح شده و تحت رسیدگی است و تصمیمات متخذه اعلام خواهد شد. 📽 @ciinema
▪️ بدنه های کشور از خلأ عقلانیت رنج می‌برد، واِلّا کدام عاقل نمی‌داند که این رفتارها فاصله چند فرسخی میان سلبریتی‌ها و مردم را چند صد فرسخ می‌کند. ▪️ مسیری که سلبریتی‌های ایرانی می‌روند همان مسیری است که ده سال پیش سلبریتی‌های غربی رفتند و جالب است که همواره غرب‌زدگان ایرانی چندین پله از قبله آمالشان عقبند. 📽 @ciinema
📌 ویل اسمیت به خاطر یک سیلی که در مراسم اسکار زد، از حضور در مراسم‌های بعدی اسکار محروم‌شد؛ چون حرمت مراسم را نگه نداشته بود. پ‌ن: مقایسه کنید با سینما و جمهوری اسلامی 📽 @ciinema
سی‌نما🎬
💎 #پاراکتاب| شیوه‌ تأثیرگذاری فیلم‌فارسی بر تماشاگر(۱) ♦️ کاری که فیلم‌فارسی با تماشاگر خویش می‌کند
📮 | شیوه تأثیرگذاری فیلم‌فارسی بر تماشاگر(۲) ▫️ وجه اشتراک این فیلم‌ها در این است که عموم آن‌ها نوک پیکان تأثیرات روانی خویش را بر مخاطب، به سوی ضعف‌های او نشانه رفته‌اند؛ با این تفاوت که فی‌المثل در فیلم‌های ملودرام تماشاگر، انسانی احساساتی و یا عاشق پیشه فرض شده است. ▪️ حال آن‌که در فیلم‌های وسترن تور را به قصد تماشاگر سلطه‌جو و پرخاشگر و متجاوز انداخته‌اند. در فیلم‌های تخیلی، ماجراجویانه و کمدی مخاطب فیلم را انسانی انگاشته‌اند گریزان از واقعیات، خیال‌پرور و اهل لغو. ▫️ در فیلم‌های ترسناک، اتکای اصلی کار بر قوه توهم تماشاگر است و در تمامی این موارد، جذب تماشاگر از طریق(تسخیر روانی) او انجام می‌شود. 📖 آیینه جادو، جلد اول، صفحه۲۱ 📽 @ciinema