ای ممبر ِعزیزی که پیآما رو سین میزنی و الکی عضو نیستی ؛
هیچی . . .
فقط خواستم بدونی خیلی خوبی✨ .
- کُنجِ دل.
شد شد . . . 💔
پیشنهاد میکنم با دل ِشکسته و هندزفری
گوش بدین 👨🏿🦯❤️🩹.
امسال هم گذشت . . .
اربعینت قسمت ِمن نشد ارباب (:
یعنی میشه تا اربعین ِسال ِدیگه زنده بمونم ؟
یعنی میشه منم پا بزارم تو مسیر ِنجف
به کربلا ؟
حتما یه حکمتی داشته . .
ولی من خیلی دلتنگم 💔🙂
خیلی خیلی دلتنگ . . .
اما آقای اباعبدالله ؛ شما مرد تر از این
حرفا هستین :)