ولی بعضی وقت ها میشه معنی ِدوست دارم رو با :
غذا چی دوست داری ؟
برات چی بخرم ؟
امتحانتو خوب دادی ؟
حالت بهتره ؟
اگه خواستی روی منم حساب کن .
فهمید :)
ما هیچ تر از هیچ ، در این هیچ
پِی هیچ دویدیم . . .
جز هیچ در این هیچ دگر هیچ
ندیدیم . . .
محمد اسداللهیenc_16899434245089217117682.mp3
زمان:
حجم:
3.2M
بدجور دلنشینه . . 🫀
دادم قسم تو را به نخ چادری که سوخت
شاید دلت بسوزد و یك کربلا دهی . . ❤️🩹