ببینید کی داره از حزباللهی نمایی و کاسبی حرف میزنه؛🤦♂😂
آقای محمد علی آهنگران!!!!
کسی که خودش تا خرتناق تو لجن نفاق و درویی و منفعت طلبیه!
چقدر پررو و وقیح هستن اینا ..
🔬 پاتولوژی فرهنگی
👉 @CuPathology
هدایت شده از پاتولوژی فرهنگی
31.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هوالحکیم
🔺پسر نوح!
وقتی عاملان وضع موجود؛ منتقد میشوند!
#محمد_علی_آهنگران
ارائهای از محمد جواد خواجهوند
📥 آپارات | یوتیوب
🔬 پاتولوژی فرهنگی
👉 @CuPathology
38.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حوصله داشتید ببینید؛
۱۹ دقیقهای دربارهی این حواشی مربوط به صحبتهای خانم معصومی اصل و حضور جهرمی و ابطی در شبکه افق توضیح دادم.🌹
لینک باکیفیت:
https://www.aparat.com/v/uTWj2
• گاهی وقتها اشتهای کار فکری و اندیشهای داری. چشمهی افکار و اندیشهات مدام جوشش میکند؛ ولع تولید فکر و سازندگی داری.
• گاهی احساس خالی شدن میکنی. دستت به کار نمیرود. دستت به نوشتن نمیرود. ذهنت برای تفکر یاری نمیکند.
• انسان دائما بین این حالات در رفت و آمد است.
به دید من طبیعی است.
کما اینکه در نیاز فیزیولوژیک انسان گاهی میل و اشتهای خوردن دارد و سراغ غذا میرود و گاهی میلش نمیکشد و سمت سفره نمیرود.
• دو روز است میل آن دارم در سکوت باشم و گاهی شنوندهی موسیقی. کمتر اخبار را بررسی میکنم و ذهنم را روی حالت هایبرنت (Hibernate) قرار دادهام. 🌹
پاتولوژی فرهنگی
• گاهی وقتها اشتهای کار فکری و اندیشهای داری. چشمهی افکار و اندیشهات مدام جوشش میکند؛ ولع تولید
.
• یکی از ضعفهای جدی نظام آموزش و پرورش و نظام دانشگاهی کشور این است که نسبت به این حالات انسان بیتفاوت است!
• برایش اهمیتی ندارد که الان دانشآموز و دانشجو میل و اشتهای یادگاری دارد یا نه! باید الان سرکلاس فیزیک بنشینی و یاد بگیری!!!
• دوست محترم این روش آموزش نیست. از این چیزی در نمیآید. با سیستم نمرهدهی حکیم پروری رقم نخواهد خورد!
• بگذار دانشآموز و دانشجو سرکلاس بنشیند، هرچه آموخت. هرچه میلش کشید. با ربات که طرف نیستید.
اصلا سرکلاس هم نیامد، نیامد
هرکسی اشتهایی دارد.
بعضیها با چند قاشق سیر میشوند. بعضیها یک دیس هم میتوانند بخورند.
• اینکه یک اشل و سنجه تعریف کردهاید و همه را با آن اندازهگیری میکنید از ضعفتان در شناخت حقیقت انسان میآید!
.
.
• از آیت الله قاضی در واپسین روزهای عمر پرسیدند چگونه علم بیاموزیم؟
فرمود مانند گاوووو!!!!
• پرسیدند یعنی چه؟!
فرمود گاو وقتی غذا میخورد میرود لم میدهد و غذا را دوباره به دهان برگزدانده و نشخار میکند تا هضم و جذب شود.
• اندیشه هم همین است!
باید فراوردهی علمی را بعد از اکتساب در خلوت دوباره بالا بیاوری و نشخار کنی تا جذب روحت بشود.
• اصلا علم اینچنین حاصل میشود
نه از یادگیری مداوم و مداوم.
بلکه با نشخار آن اندیشه!
.
.
• کسانی که مبتلا به سرطان معده میشوند هرچه میخوردند، انرژی جذب بدنشان نمیشود و مستقیم دفع میشود.
• بسیاری به این مرض مبتلا شدهاند!
فقط میل خواندن و خواندن و خواندن دارند.
فقط میل یادگیری مداوم دارند.
اما فاقد تحلیلاند!
فاقد اندیشهاند!
فاقد حرف جدیدند!
• این ارزشی ندارد
در تاریخ تنها بشر ۴۰۰ نفر تولید علم کردهاند
باقی نقش وویسریکوردر و تکرار طوطیوار همان اندیشهها را داشتهاند
بدون آنکه علم را یک قدم به جلو برده باشند!
• هزاران دکتر و مهندس داریم که ارزنی نمیارزند
چون فاقد اندیشهاند
چون فاقد تحلیلاند
چون صرفا تکرار کنندهی دانشی بودند که قبل از آنها کسانی دیگر تولید کردهاند!