eitaa logo
پاتولوژی فرهنگی
5.2هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.3هزار ویدیو
244 فایل
🔬 | مطالعات پیشرفته فرهنگی و اجتماعی 📬 | ارسال نظرات: @m_j_khajevand (نشر مطالب بدون ذکر منبع مجاز است.) 🌿 | صندوق برکت کانال[حمایت مالی]: @cupathology_barekat @cupathology1" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@cupathology1 aparat.com/cupathology t.me/cupathology virasty.com/Cupathology
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺برج ۶۳ طبقه با الهام از دامن پرنده «مرلین مونرو» برای مرکز شهر لس آنجلس. • یک برج جدید با کاربری مختلط توسط معماران کویچی تاکادا مستقر در سیدنی برای مرکز شهر لس آنجلس طراحی شده است. • این پروژه با پتانسیل افزایش تا ۶۳ طبقه، از درختان چوب قرمز کالیفرنیا و دامن نمادین مرلین مونرو الهام گرفته شده است. منبع: www.archdaily.com (بخش هفتم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم “Burada isə söhbət pulu korrupsiyalı hökumət tərəfindən ödənmiş “saf və seksual” binadan gedir, - yazır müəllif, - Əlbəttə, gözəldir, lakin bu qədər təmtəraq üçün əsas varmı?” بخشی از گزارش: « ... اینجا صحبت از یک ساختمان خالص و سکسی است که توسط یک دولت فاسد پرداخت شده است. البته زیباست، اما آیا دلیلی برای چنین تجملی وجود دارد؟» منبع: www.azadliq.org (بخش هشتم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم 🔺واسیلی کلیوکین افق نیویورک را با برج سکسی برجسته بازتعریف می کند. • آسمان‌خراش‌ها و برج‌ها به شناخته‌شده‌ترین نمادهای شهرهای مدرن تبدیل شده‌اند و تصور هر کلان شهر شهری را هم برای ساکنان آن و هم برای کسانی که آرزوی بازدید از آن را دارند شکل می‌دهند. • شهر نیویورک یکی از دلخواه ترین مقاصد در جهان است که برخی از بزرگترین جاذبه های معماری جهان را در خود جای داده است. • واسیلی کلیوکین نقطه عطف جدیدی را برای منهتن متصور شده است، ساختمانی که طراحی جسورانه و غیر متعارف آن مطمئناً در بین بقیه برجسته خواهد بود. • «برج سکسی بالا» بر اساس پاهای بلند مدل‌های برتر ساکن شهر نیویورک، با پایی عظیم و خوش فرم که از تاج برج تا سطح خیابان کشیده شده است، طراحی شده است. یک کفش پاشنه بلند زمین را سوراخ می کند، در حالی که جوراب شلواری توری ارتفاع برج را افزایش می دهد. منبع: www.designboom.com (بخش نهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم 🔺معماری جنسی تقریبا از هر فناوری که فکرش را می‌کنید قدیمی‌تر است. • اگر طی سه تا پنج هزار سال قبل پادشاهان بت‌های مردم بوده و در کاخ‌ها و ابنیه خودنمائی می‌کردند، امروز این مدل‌های سکسی، آلت‌های جنسی و سلبریتی‌ها هستند که به عنوان سوپر مدل و اشاعه‌گران موضوع، پرستنده داشته و در قامت هنر و معماری خود می‌نمایند! • همواره بخشی از جهان توسط شیاطین اداره می‌شود که البته نتیجه‌ای جز تباهی برای پیروانشان نخواهد داشت‌. • همانطور که فرعون و دار و دسته‌اش در دریای نیل غرق شدند، بت‌های جنسی امروز هم باید شکسته و حامیانشان نیز به تیر حق نابود شوند. (بخش دهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم • «برج پریمیر استرالیا» برجی ۲۲۶ متری است که در سال ۲۰۱۷ توسط elenberg fraser برای شهر ملبورن طراحی شده است. • بخش مواج این برج برگرفته است موزیک ویدئو بیانسه به نام Ghost می‌باشد. (بخش یازدهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لاک پشتانه به دنبال تو می آیم و آه چه امیدی که پی باد به راه افتادن؟ آخر قصه ی هر بچه پلنگی این است: پنجه بر خالی و در حسرت ماه... افتادن 🎹♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوالحکیم 🔺برای قدس، غزه، آزادی • گمانم این است که آخرت خدا صدایم می‌زند و می‌گوید خواجه‌وند بیا ببینم. این دختر را می‌بینی؟ مانند تو حزب‌اللهی نبود. اصلا فعلش حرام بود؛ اما کاری در راستای شرافت، انسانیت و حمایت از مردم غزه تولید کرد. تو همین را هم تولید نکردی! • معتقد هستم اگر هر دو جهنمی باشیم، جای این انسان‌های آزاده در جهنم از امثال من بهتر خواهد بود. 🌹 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم • امثال من با خرواری ادعا چه کار شاخصی برای اسلام انجام داده‌ایم که بخواهیم از به سر ذوق آمدن و جوشش فطرت دیگران خرده بگیریم و آن را به دیوار بکوبیم؟ • فلسطین به بزرگ‌ترین کانون وجدان جامعه بشری تبدیل شده است. بستری برای محک وجدان‌‌ خفته بشری در زمانه‌ای که باید هرکس سرانجام نسبت خود را با ظالم و مظلوم مشخص کند. هرکس با هر ابزاری که در اختیار دارد. • از نگاه‌های کوچک و حقیرانه‌ای که جوشش‌ فطرت‌های پاک را که با هر سابقه و گذشته و تخصصی که دارند اما طرف حق ایستاده‌اند، نادیده میگیرند اعلام برائت می‌کنم! • آنچه شهید سلیمانی را تبدیل به چهره‌ای جهانی و محبوب نمود نگاه کلان نگر و همه جانبه نگر و پدرانه‌ی ایشان بود. آنجایی که فرمودند ما در فلسطین منافع شیعی نداریم و بالعکس امروز اگر کسی در فلسطین اظهار شیعی کند ما با او کار نخواهیم کرد. • مانند این شهیدِ بین المللی جهانی بیندیشیم. اسلام محصور در حصار کوچک تفکرات انحصار طلب تعدادی آدم به ظاهر مذهبی خام اندیش نیست. اسلام در آستانه‌ی یک فتح عظیم جهانی‌ست و باید با سعه صدر، آغوشی باز و نگاهی برآمده از مدارا (همچون آن شهید بزرگوار) آماده‌ی پذیرایی از این وجدان‌های بیدار شده بشویم. ✍ محمدجواد خواجه‌وند
احسنت 🌹
گاهی در پیمودن مسیر تا رسیدن به هدف، بین مصلحت یک حکم با مصلحت حکمی دیگر، تزاحم به وجود می‌آید؛ در این صورت، اگر یکی از آن دو، مهم‌تر از دیگری باشد و تزاحم بین اهم و مهم باشد، نباید اهم را فدای مهم کرد، بلکه به حکم عقل و وحی، باید مهم فدای اهم شود؛ زیرا حکم اهم، مصالح بیشتری دارد اینجاست که در برخی موارد میگوییم هدف وسیله را توجیه میکند. 🌹پیام دقیق یکی از مخاطبان🌹
هوالحکیم دامستیکاتور (انگلیسی: Domestikator) یک مجسمهٔ معماری است که در سال ۲۰۱۵ توسط «آتولیه فون لیشاوت» ساخته شده‌است. این اثر موضوع مناقشات قابل توجهی بوده‌است. از جمله این که در ۷ اکتبر ۲۰۱۷، «ژان لوک مارتینز»، رئیس موزه لوور در پاریس، فرانسه، به وجود این سازه به‌عنوان اثری که در آن دو ساختمان به‌هم پیوسته ظاهراً درگیر عمل جنسی هستند، اعتراض کرد و آن را از نمایشگاه هورس لس مورس (برنامهٔ فضای باز نمایشگاه بین‌المللی هنر معاصر شامل پروژه‌های معماری، مجسمه‌ها، پرفورمنس‌ها و قطعات صوتی که همزمان با خود نمایشگاه برگزار می‌شود) که در باغ تویلری برگزار شد و قرار بود این تندیس در نزدیکی یک زمین بازی در فضای این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود، بیرون کشید و این اثر در عوض توسط مرکز ژرژ پمپیدو در میدان جلوی آن مؤسسهٔ هنری برای نمایش همزمان به نمایش گذاشته شد. (بخش دوازدهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم 🔺معماری نهایتِ اروتیک است! منبع: https://www.dezeen.com/2015/10/29/federico-babina-kama-sutra-archisutra-architectural-illustrations-graphic-design/ (بخش سیزدهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology
هوالحکیم معماری به طور جدایی ناپذیری در تخیلات و هویت جنسی پیوند خورده است. هویت جنسی و اعمال جنسی را نمی توان از فضاهای معماری که در آن رخ می دهد جدا کرد. موزه داران می گویند که: «معماری کلیشه های جنسیتی را در جامعه ما نشان می دهد.» معماری، به عنوان طراحی فیزیکی فضا و به عنوان یک اتمسفر، بخش مهمی از فانتزی ما است، زیرا ما مسیر بین میل و لذت را در روابط جنسی خود طی می کنیم. هیچ آرزویی بدون تصویر ساخته شده و طرح ریزی شده وجود ندارد. هیچ میل بدون فضایی برای فرافکنی وجود ندارد. منبع: https://www.ribaj.com/culture/spaces-of-desire (بخش چهاردهم) 🔬 پاتولوژی فرهنگی @CuPathology