ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
DTIYS! DRAW THIS IN YOUR STYLE! قراره یکی از اوسیام رو تو ارت استایل خودتون بکشید! میتونید اوسیام ر
یه حسی میگه نمیتوانم رتبه بیارم
ЅℋᎾᎽᎯ'Ѕ ℛØØℳ
حس میکنم کسی شرکت نمیکنه😭
منننن خیلی دوست دارم شرکتتت کنم کاش وقت کنم😭😭😭
هدایت شده از Art
میاین یکم صحبت کنیم؟
نظرات و انتقاداتی که دارید رو بهم بگید برای بهتر شدن نقاشی ها
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_gf8hd02&btn=معو