📝📝📝📝📝📝📝📝📝📝
⁉️با مشق ننوشتن فرزندمان چه کنیم؟
قسمت اول
بعضی از مادرها می گویند از اینکه مدام مجبورم به فرزندم بگویم تکالیفش را انجام دهد، خسته شده ام. اگر بالای سر او نباشیم کارش را انجام نمیدهد. حتی بعضی وقت ها مجبور هستم خودم مشق هایش را بنویسیم.
این نشان میدهد شما در تمام امور به فرزندتان بسیار آسان گرفته اید. او مستقل بودن و احساس مسئولیت داشتن را یاد نگرفته است. بهتر است همین حالا این رفتار او را درست کنید تا در آینده نیز در زندگی شخصی اش به مشکل برنخورد.
به عنوان اولین کار باید دست از غر زدن یا نوشتن مشق هایش بردارید. اگر او مشق هایش را ننوشته یا نیمه کاره، بدخط و غلط نوشته است. اجازه بدهید همان ها را به مدرسه ببرد تا معلم برخوردی که لازم است را با او انجام بدهد. وقتی معلم دست به سرزنش و تنبیه زبانی فرزند شما می زند تاثیر بهتری در رفتار او دارد. تا اینکه شما او را سرزنش کنید، پس در درجه اول باید خود را نسبت به مشق نوشتن او بی خیال نشان دهید.
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
متن-املا-و-روان-خوانی-درس-16-نشانه-تشدید-فارسی-(سری2)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
1.86M
📕📙📗📘📗📘📗📘📙📕
📙📘📙📗📙📙📗📘📗📕
🔖متن املا و روان خوانی
💥درس ۱۶ نشانه تشدید
📚#فارسی
📮#اول دبستان
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
📕📙📗📙📗📘📘📗📙
📘📗📙📕📙📗📗📘📗
🔖#شعر_نشانه اَ َ
📌#بازنشر
اَ اولم اَ اول
نگام کنید تو جدول
قد بلندی دارم
شکل قشنگی دارم
همیشه در اولم
فکر نکنی تنبلم
یک کلاه کوچک هم
به روی سر می ذارم
کلام کجه همیشه
به غیر این نمیشه
من و - َ غیر اول
با هم هستیم تو جدول
بدون منم - َ هستم
- َ غیر اول هستم
با این که من کوچکم
میون صداها تکم
قد بلند ندارم
فکر نکنی بی کارم
روی نشانه ها من
سوارم و سوارم
حالا من و شناختی
کدوم نشونه هستم؟
اَ هستم و اَ هستم
اَ هستم و اَ هستم
📮پایه #اول
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
#تست_هوش🔆🔅🔆
تنوع را در هوش ایرانی ببین😍
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
نمونه-سوال-درس-16-نشانه-تشدید-فارسی-(سری1)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
276.4K
📕📙📗📘📗📘📗📘📙📕
📙📘📙📗📙📙📗📘📗📕
🔖نمونه سوال
💥 درس ۱۶ نشانه تشدید
📚#فارسی
📮#اول دبستان
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
هدایت شده از ابرفقه
🌍 لطفا یک نگاه به نام کاربری تان بیندازید👇
🌹فرمایش امام خامنه ای در ۱۹ آذر ۹۲:
👈«اسم #فارسی را با خط #لاتین می نویسند! خب چرا؟ چه کسی می خواهد از این استفاده کند؟ آن کسی که زبانش فارسی است یا آن کسی که زبانش خارجی است؟ اسم فارسی با حروف لاتین!»
⚙️ سرآغاز یک جنگل بی درخت
🌱 سقوط نهالی است پیش تبر
1️⃣ تواناسازی گفتمان #تواصی
2️⃣ انجام یک #تواصی
3️⃣ پاسداری از زبان فارسی
🇮🇷🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱🇮🇷🌱🇮🇷
هدایت شده از موسسه قرآنی حضرت معصومه س
18.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷نماهنگ جذاب: "خودمون..."
🔹اثری از گروه های تواشیح: شهید دانش و نورالزهرا
🔹شاعر :قاسم صرافان
🔹تنظیم:محمود آقامحمدی
👈اثری دیگر از استودیو شهید دانش ره
🌹به سفارش شهرداری و شورای شهر شهرستان میبد
🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸🔘🔸
#موسسه_قرآنی_حضرت_معصومه_میبد
@STUDIO_SHAHID_DANESH
@MASUMAH
#پاسخ_تست_هوش 🔆🔅🔆
روش حل این معما به این نحو است که حاصل جمع دو عدد با عدد دیگری جمع زده می شود به این روش که برایتان خواهیم گفت.
ابتدا 1+4=5 کاملا صحیح و منطقی است
در خط بعد 2+5 =12 شده است چطور؟ به این روش که ابتدا 2+5 شده سپس عدد 5 که جواب محاسبه خط قبلی است به جواب محاسبه اضافه شده است.
خط بعدی 3+6 را داریم که جواب آن 9 است اما جواب نوشته شده 21 است یعنی باز هم قانون خط دوم اجرا شده است پس سوال خط چهارم یعنی معمای اصلی هم باید با همین روش حل شود که به این ترتیب جواب معما اینطور خواهد بود :8+11=19 اما طبق قانون باید عدد 21 را که حاصل محاسبه خط قبلی است را به آن اضافه کنیم ، یعنی 19+21=40.
پس جواب این معمای ریاضی 40 است.
تنوع را در هوش ایرانی ببین😍
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
روش-تدریس-درس-16-نشانه-تشدید-فارسی-(سری1)-اول-دبستان_Biamoz.com.pdf
66.5K
📕📙📗📘📗📘📗📘📙📕
📙📘📙📗📙📙📗📘📗📕
🔖روش تدریس
💥درس ۱۶ نشانه تشدید
📚#فارسی
📮#اول دبستان
🗳 دوستای درسخون و باهوشت رو به کانال دعوت کن 🤓👇
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
@klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
💥امام رضا عليه السلام:
🔸برادر بزرگ تر به منزله پدر است
تحف العقول صفحه442
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12