هدایت شده از دانشگاه مجازی
#رایگان #آنلاین
💢کارگاه مدیریت استرس
▫️ مدرس: حجت الاسلام والمسلمین دکتر فرهوش
🗓 شنبهها به مدت 4 هفته
⏳ از 3 آذر ماه 1403
⏰ 16 الی 17
📌 به صورت آنلاین
🔹خواهران و برادران
📃 همراه با صدور گواهی پایان دوره
⌛️ مهلت ثبت نام تا 10 آذر 1403
🔻 ثبت نام و آشنایی بیشتر با استاد
در سایت مرکز آموزشهای کاربردی
🌐 el.balagh.ir/doreh/7302
ارتباط با ادمین 👇
📱 @admin_el
☎️ 02531156361
🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔰اطلاع رسانی نشست های علوم انسانی اسلامی
🆔http://eitaa.com/joinchat/4179165216C0d3b9d3403
پیام های آسمان نهم.pdf
21M
💠نـــمــونـــه ســــؤالات
✅تستی
✅صحیح و غلط
✅جایخالی
✅تشریحی
📚کتاب پیامهای آسمان
📖درس۱تا۱۲(کـل کـتاب)
🟥پایه#نهم متـوسطه
https://eitaa.com/joinchat/1947009230C9bd5bf1023
پیام های آسمان هشتم.pdf
18.92M
💠نـــمــونـــه ســــؤالات
✅تستی
✅صحیح و غلط
✅جایخالی
✅تشریحی
📚کتاب پیامهای آسمـان
📖درس۱تا۱۵(کل کـتاب)
🟦پایه#هشتم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/1947009230C9bd5bf1023
پیام های آسمان هفتم.pdf
25.4M
💠نـــمــونـــه ســــؤالات
✅تستی
✅صحیح و غلط
✅جایخالی
✅تشریحی
📚کتاب پیامهای آسمان
📖درس۱تا۱۵(کل کـتاب)
🟨پایه#هفـتـم متوسطه
https://eitaa.com/joinchat/1947009230C9bd5bf1023
هدایت شده از دانشگاه مجازی
فهرست محتوایی پادکست فلسفه برای کودکان
صدا و درسگفتار: دکتر محمد مهدی منتصری
🔴 قسمت نخست: معرفی فلسفه برای کودکان و نقش آن در توسعه فکری کودک
🔴 قسمت دوم: معنای تفکر فلسفی در کودکان
🔴 قسمت سوم: از منطق برای کودکان تا فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت چهارم: مدرسه و فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت پنجم: آغاز جریان فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت ششم: پیشفرضهای تبعیضآمیز علیه کودکان
🔴 قسمت هفتم: اندیشههای فلسفی کودکان در مورد «کودکی»
🔴 قسمت هشتم: تفاوت «فلسفه برای کودکان» و «فلسفه با کودکان»
🔴 قسمت نهم: فیلسوفان کوچک
🔴 قسمت دهم: فلسفه برای کودکان در دانمارک
🔴 قسمت یازدهم: فلسفه برای کودکان در نروژ
🔴 قسمت دوازدهم: فلسفه برای کودکان در استرالیا
🔴 قسمت سیزدهم: فلسفه برای کودکان در بستر فرهنگ اسلامی
🔴 قسمت چهاردهم: حکمت برای کودکان در کشور مالزی
🔴 قسمت پانزدهم: گفتگوی خلاق، سنت اسلامی و یادگیری کودکان
🔴 قسمت شانزدهم: اندیشههای فلسفی کودکان در مورد «دوستی»
🔴 قسمت هفدهم: فلسفه برای کودکان از نگاهی دیگر
🔴 قسمت هجدهم: چرا عبور از متیو لیپمن ضروری اما دشوار است؟
🔴 قسمت نوزدهم: ابعاد چهارگانه تفکر در فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت بیستم: تمرینهای فلسفی؛ جایگزینی برای سبک لیپمن
🔴 قسمت بیستویکم: فلسفه برای کودکان در مهدکودک؛ سه مثال عینی
🔴 قسمت بیستودوم: رویکرد فلسفی معلمان در کلاس
🔴 قسمت بیستوسوم: فلسفه برای کودکان به مثابه بازی
🔴 قسمت بیستوچهارم: شش قانون در فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت بیستوپنجم: فلسفه در مورد چه چیزهایی صحبت میکند؟
🔴 قسمت بیستوششم: راهنمای عملی فلسفه برای کودکان در دبستان
🔴 قسمت بیستوهفتم: شش راهکار برای راهبری جلسات فلسفه برای کودکان
🔴 قسمت بیستوهشتم: چند نفر از شما فیلسوف است؟: یک مثال عینی از طرحدرس فبک
🔴 قسمت بیستونهم: فلسفه برای کودکان در کلاس علوم (فیزیک، شیمی، زیستشناسی و...)
این فهرست به تدریج بروزرسانی خواهد شد.
لطفا ما را به دیگر علاقهمندان معرفی فرمایید.
با ما همراه باشید
🆔@phil4chil
🆔@phil4chil
🆔@phil4chil
هدایت شده از دانشگاه مجازی
بسیـــــــجى بایستى در وســـــــط میدان باشــــد تا فضیلتهاى اصلــــى انقلاب زنـــــــده بماند.
«مقام معظـــم رهبری»
https://eitaa.com/joinchat/1420951580C492d59180b
#ژاژیــــــــــ🌸💥🌸ــــــــلــــــــــــه
هدایت شده از دانشگاه مجازی
انواع معروفها در قرآن
« اصلاح ذات البین »
افراد جامعه در مقابل اختلافها و نزاعهایى كه میان برخى مردم وجود دارد مسئولیت دارند و باید میان آنها را اصلاح كنند و آشتى دهند. خداوند مؤمنان را به این امر سفارش نموده و مىفرماید: «و اصلحوا ذات بینكم»(۲۰۳) البته قرآن براى پیشگیرى از بروز چنین اختلافهایى همواره مؤمنان را به عفو و گذشت از یكدیگر سفارش نموده و مىفرماید: شما كه مىخواهید خداوند از شما بگذرد، چرا خودتان از یكدیگر نمىگذرید. «و لیعفوا و لیصفحوا ألا تحبّون أن یغفر اللّه لكم»(۲۰۴)
بنابراین هر یك وظیفه داریم با گذشت از خطاى یكدیگر، صلح و صفا را در جامعه حاكم سازیم و اگر در میان دیگران نیز كینه و كدورتى وجود دارد نسبت به رفع آن اقدام كنیم.
__________________________
۲۰۳) سوره انفال، آیه ۱.
۲۰۴) سوره نور، آیه ۲۲.
🚨🚨