eitaa logo
دبیران معارف اسلامی متوسطه اول
1.2هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
2هزار ویدیو
2.5هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
12.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 سخنان امام خمینی(ره) درباره امروز: به اسرائیل مهلت ندهید 👇👇 🆔️ @akhbarmoghavamat
✅ قرائت و ترجمه تعاملی آیات کتاب های قرآن دوره اول متوسطه ▪️قرائت ترتیل و تحقیق آیات درسی پایه های هفتم تا نهم در این صفحه به تدریج بارگذاری می شود. https://www.aparat.com/playlist/7475217 @quran_gam1
شروع صبح با "قرآن کریم"؛ صفحه 47+صوت صوت/ تندخوانی چزء بیست و ششم قرآن کریم ترتیل صفحه 47 از سوره مبارکه بقره(جزء سوم) Play
دعای عهد تصویری
فیفا: ایران یکی از خارق العاده ترین کامبک‌های تاریخ جام جهانی را ثبت کرد سایت فیفا برد نوجوانان ایران مقابل برزیل را یکی از خارق العاده ترین کامبک ها در تاریخ جام جهانی زیر 17 سال یاد کرد.
تعدادی از جوانان علاقه‌مند به شغل معلمی که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند اما به دلیل سقف سهمیه نمی‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند، گلایه دارند که چرا در مدارس به جای استفاده از جوانان علاقه‌مند و تازه نفس، از نیروهای بازنشسته استفاده می‌شود. این افراد با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان «عدم بکارگیری معلمان بازنشسته در مدارس» درخواست داشتند تا شرایطی فراهم شود که جوانان علاقه‌مند به شغل معلمی امکان تدریس و حضور در وزارت آموزش و پرورش را داشته باشند. وزارت آموزش و پرورش چندین بار اعلام کرده است که با کمبود نیرو در سال تحصیلی جدید مواجه بوده است؛ علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ۱۴ مهر اعلام کرد: امسال متلاطم‌ترین امواج حاکم بر نیروی انسانی را داشتیم و ۲۰۲ هزار معلم کم داشتیم. وی با اشاره به ناترازی ۷۹ هزار نفری نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان از سال ۹۲ تا ۹۸، افزود: قرار بود امسال ۸۳ هزار فرهنگی بازنشسته شوند که درخواست کردیم در صورت امکان بمانند که ۳۰ هزار نفر ماندند و ۵۳ هزار نفر بازنشسته شدند. همچنین از معلمان شاغل و بازنشسته درخواست اضافه تدریس کردیم و از دانشجومعلمان باسابقه خواستیم که کمک کنند. * احساس می‌کنیم که توان معلمی را داریم افراد علاقه‌مند به شغل معلمی می‌گویند که توان معلم شدن را دارند اما به دلیل سهمیه محدود آزمون‌ها، این امکان برای آنها فراهم نمی‌شود.
حديث و آيات: نماز عنه صلى الله عليه و آله : لِيَكُن أكثَرُ هَمِّكَ الصَّلاةَ، فإنَّها رَأسُ الإسلامِ بعدَ الإقرارِ بِالدِّينِ .[بحار الأنوار : 77/127/33 .] پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : بايد بيشترين همّ تو نماز باشد ؛ زيرا نماز ، بعد از پذيرفتن دين ، سرآمد اسلام است
📚کتاب حجاب و تکامل اجتماعی پدیدآوردندگان: ➖ علیرضا پیروزمند عضو هیئت علمی فرهنگستان علوم اسلامی قم ➖شیده صادقی 📖 درباره کتاب: تحلیل و بیان راهبرد اصولی نسبت به پدیده را به دو صورت می‌توان ارائه نمود. یک شکل این است که با جزئی‌نگری این موضوع را از سایر پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی و... مجزا نموده و راه‌حل‌های پیشنهادی را معطوف به آگاهی‌بخشی افراد از فواید حجاب؛ یا اعمال محدودیت برای هنجارشکنان؛ و مواردی از این قبیل نمود. با وجود نیاز به این‌گونه مطالعه و مواجهه، باید توجه داشت امروز حجاب نماد جبهه معارض و پدیده چندوجهی و چندلایه است که محتاج رویکرد "کلان و بلندنگر" نیز هست. در کتاب حاضر، موضوع "حجاب" فرعی از موضوع "عفاف" و فرعی از موضوع "منزلت زن" در خانواده و جامعه و فرعی از موضوع کلان‌تر "" قلمداد شده است. در پی آن، از بستر تحلیل الگوهای توسعه، به تحلیل موضوع مهم حجاب پرداخته می‌شود. ▪️این کتاب در سال ۱۴‌۰۲ توسط انتشارات موسسه فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم روانه بازار کتاب گردید. برای تهیه این کتاب می‌توانید از لینک زیر اقدام فرمایید 🔻 تهیه کتاب فرهنگستان علوم اسلامی قم ایتا | سایت | اندیشه منیر | انتشارات
درسنامه قرآن  هفتم همراه بابخش تدبر،چاپ 1402 https://shad.ir/arabidelfan
درسنامه قرآن  نهم همراه بابخش تدبر،چاپ 1402 https://shad.ir/arabidelfan
درسنامه قرآن  هشتم همراه بابخش تدبر،چاپ 1402 https://shad.ir/arabidelfan
واکنش کاربران فلسطینی به سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در اجلاس کشورهای اسلامی