25.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تدریس درس ششم
پیام های آسمان پایه نهم
سرکار خانم زهرا سارانی
آموزشگاه دخترانه سید علی میربد
ناحیه ۲ زاهدان
استان سیستان و بلوچستان
52422443506777.pdf
2.21M
درسنامه قرآن درسی
پایه نهم
درس یازدهم
گروه پیام های آسمان، قرآن و عربی
استان گیلان
سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲
#جایزه #معرفی_سایت
💠معرفی سایت flippity💠
شما با این سایت میتوانید بازیهای مختلفی را درست کنید.
از جمله یکی از آن بازیها، بازی گردونهی شانس یا دایرهی چرخان هست
📌همانطور که میبینید به راحتی تیترهای جوایز بدون هزینه را نوشتم، روی گزینهی generate کلیک کردم و خروجی به دست آمد
📌نکته: لینک سایت را حتما باید کپی کنید و نگه دارید چون سایت خروجی لینک اختصاصی برای کلاس شما نمیده.
و با هر بار رفرش کردن سایت ، بازی و اطلاعات شما پاک میشه.
❌️پس لینک را ذخیره کنید
با این سایت می توانید برای موضوعات و مفاهیم درسی نیز یک بازی جذاب آموزشی طراحی نمایید.
🌐آدرس سایت:
https://flippity.net/
15.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ساخت گردونه جایزه
یا مفاهیم درسی
در سایت : https://flippity.net/
31.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ درس چهارم پیام های آسمانی نهم: خورشید پنهان
دانش اموز کوشا:خانم فاطمه صادقپور
دبیر:خانم زهرا حیدری
دبیرستان:ام البنین
مدیر:خانم آسیه عوض پور
شهرستان:کنارک
استان:سیستان و بلوچستان
15.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ درس دوم پیام های آسمانی نهم:در پناه ایمان
دانش آموزان کوشا:خانم ها سوگند و ستایش فدایی
دبیر:خانم زهرا حیدری
دبیرستان:ام البنین
مدیر:خانم آسیه عوض پور
شهرستان:کنارک
استان:سیستان و بلوچستان
52198215216672.aac
14.98M
فایل صوتی قرائت آیات درس سوم جلسه اول، قرآن پایه نهم
تهیه و تدوین: استاد احسان پیرداده بیرانوند
52198223220442.aac
14.41M
فایل صوتی قرائت آیات درس سوم جلسه دوم، قرآن پایه نهم
تهیه و تدوین: استاد احسان پیرداده بیرانوند
حقوق ۷ میلیون تومانی برای این دانشجویان
حقوق ۷ میلیون تومانی برای این دانشجویان
معاون آموزشی وزارت علوم از بورسیه ۷۰ هزار دانشجو در دفترچه کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: البته یک قانون در برنامه هفتم توسعه وجود دارد که در صورت تصویب آن توسط نمایندگان مجلس، ۵۰ درصد صندلی دانشگاهها بورس صنعت شده و اشتغال دانشجویان در این رشتهها تضمینشده خواهد بود.
قاسم عمو عابدینی ضمن بیان این خبر با بیان اینکه از سال آینده دانشگاه حکمت بنیان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: شورای گسترش آموزش عالی برای دانشگاه هایی که جزء یک درصد بودند، مجوز داده است که این دانشگاهها یک دانشکده را به نام «دانشکده علوم و فناوریهای راهبردی» تاسیس کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: درحالحاضر چهار دانشکده مجوز دریافت کردهاند که مدل این دانشکدهها «حکمت بنیان» شود و مقطع تحصیلی آنها از دیپلم به فوق لیسانس و از لیسانس به دکتری خواهد بود به گونهای که تلاش میشود رتبههای زیر ۱۰۰۰ آزمون سراسری بتوانند وارد این دانشکدهها شوند.
به گزارش ایسنا، معاون آموزشی وزارت علوم با بیان اینکه تمامی دانشجویان دانشکدههای حکمت بنیان بورس خواهند شد، گفت: آینده شغلی این دانشجویان به صورت ۱۰۰درصدی تامین است.
معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص بورسیه دانشجویان از دوره کارشناسی نیز افزود: از سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ نفر با این روش جدید پذیرش شدهاند که ۴۰ واحد آنها در اختیار صنعت بوده و بورس شدهاند و به آن کارشناسی حرفهای میگویند.
تو دو هفته 8 کیلو وزن کم کن! (تضمینی | از شب تا صبح)
عمو عابدینی تاکید کرد: امسال نیز ۵۰۰۰ نفر دانشجو بورس دانشگاهها شدند، همچنین با برنامهریزی که انجام دادهایم مایل هستیم تعداد بورس در دفترچه کنکور به ۷۰ هزار بورس افزایش یابد امسال ۳۵ صفحه دفترچه کنکور به این بورسها اختصاص یافته بود.
معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه سال آینده نیز برنامهریزی برای ۷۰ هزار بورس خواهد بود، گفت: البته یک قانون در برنامه هفتم توسعه وجود دارد که در صورت تصویب آن توسط نمایندگان مجلس، ۵۰ درصد صندلی دانشگاهها بورس صنعت شده و شغل دانشجویان در این رشتهها تضمین شده خواهد بود و اگر این قانون تصویب نشود، تعداد بورسها ممکن است کمتر شود.
حقوق ۳ تا ۷ میلیون تومانی برای دانشجویان
عمو عابدینی در پایان خاطر نشان کرد: درحالحاضر دانشجوی بورس ما ماهانه ۳ تا ۷ میلیون حقوق میگیرد و بیمه است و کارورزی خاص داشته و هشت درس خاص آن صنعت را طی میکند و شغلش هم تضمین است.
سال گذشته فقط دانشگاه یزد بورس صنعت را اجرایی کرد امسال ۵۰ دانشگاه آن را انجام دادند و سال آینده امیدواریم با تصویب بند مرتبط با صنایع، توسط مجلس در برنامه هفتم، نیمی از ظرفیت صندلیهای دانشگاهها را تبدیل به بورسیه کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مخالفت را برداشتن یا مخالف را حذف کردن!؟
وزیر آموزش و پرورش در جمع نو دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان تهران:
🔹آینده هر کشوری را از اکنون آموزش و پرورشش می توان پیش بینی کرد.
🔹کلیدی ترین و مهم ترین دستگاه کشور آموزش و پرورش است.
🔹معلم و مدیران مدارس، پیشران تحول در آموزش و پرورش هستند.
🔹هر دانش آموزی، تصویری از مدیر آینده کشور است.
وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانشجومعلمان: مسئولیت مهمی در اختیار گرفته اید و از همین الان معلم شده اید.
🔹شما دانشجو معلم هستید، هر آنچه از یک معلم انتظار می رود، از شما نیز انتظار می رود.
🔹دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ماموریت گرا است و با دانشگاه های دیگر متفاوت است.
🔹این روزها، شهر به شهر و مدرسه به مدرسه می روم و به همگان می گویم، اگر مدرسه ها قوی شود، کشور درست می شود، مدرسه قوی جایی است که ایران قوی را میسازد.
🔹امسال شعار مدرسه قوی ،ایران قوی را، مبتنی بر راهبردهای رهبر انقلاب اسلامی انتخاب کردیم.
🔹جامعه ای که معلم در صدر باشد، آن جامعه از هر لحاظ در صدر است.
🔹معلم کسی است که عامل خوشبختی یا خدایی ناخواسته تیره بختی کشور است.
🔹اگر معلمان نبودند هیچ خوبی در دنیا نبود.
🔹معلمان عزیز؛ باید دانش آموزان ماهر، سالم، کارآفرین، با اعتماد، شجاع، مظلوم یاور، ظالم ستیز، موحد و کسی که
به خدا، به خلق و به خودش احترام بگذارد، تربیت کنیم.
🔹یقین داریم، کسی که به معلمی آمده است انتخاب شده است.
🔹 شما دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می توانستید به دانشگاه های دیگر بروید که روی سنگ، آب و فلز کار کنید، اما تصمیم گرفتید معلم شوید تا
انسان ها را پرورش دهید.
🔹یکی از رسالت های بزرگ شما این است که حلقه وصل نسل ها شوید.
🔹اکنون فاصله نسل ها کوتاه شده
و دانش آموزان، جهانی متفاوت از والدین دارند.
🔹دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مهم و امیدآفرین است.
🔹راهبردی ترین و مهم ترین دانشگاه کشور دانشگاه فرهنگیان است.
🔹معلم کادرساز و عالم پرور است.
🔹هر عالمی، توفیق معلم شدن ندارد.
🔹در دانشگاه فرهنگیان، دانش تخصصی و دانش حرفه ای معلمی خواهید آموخت.
🔹دانشگاه فرهنگیان امسال، متفاوت ترین سال تحصیل خودش را گذراند.
🔹انتخاب شما دانشجومعلمان، که مهم ترین امانت کشور به دست شما است و رهبران آینده و بزرگان آینده را تربیت می کنید، با شیوه ای متفاوت انتخاب شده اید.
🔹سال های گذشته در جلسه چند دقیقه ای مصاحبه معلمی انجام می شد،
امسال با شرایط کاملا علمی و روانشناسی معلم آینده انتخاب شده است.
🔹در یک افق ۵ ساله باید کاستی های ۱۰ ساله دانشگاه فرهنگیان جبران شود.
🔹در دانشگاه فرهنگیان باید هویت معلمانه در دانشجویانش شکل بگیرد.
#صادقانه_با_معلمان
🔸🔸🔸🔸
🔰کانال رسمی روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان فارس در پیام رسان ایتا
@cfufars
🌗 بیان یا بلاغ مبین!
کلماتی درباه نقش تربیتی استادان
✍️ استاد حجت الاسلام اکبر فرحزادی
🔸 - وَ ما كانَ اللَّهُ لِيُضِلَّ قَوْماً بَعْدَ إِذْ هَداهُمْ حَتَّى يُبَيِّنَ لَهُمْ ما يَتَّقُون
🔹- وَ أَنْزَلْنا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُون
🔸- اول آگاهی دادن بعد مؤاخذه و عقوبت.
🔹- اول آگاهی دادن بعد انتظار تاثیر داشتن.
🔸- زیباترین و تاثیرگذارترین و صائب ترین پیامها اگر به گوش مخاطب نرسد چه تحولی را در پی خواهند داشت!!؟
🔹- ریشه بسیاری از خطاها و گناهان ناآگاهی نسبت به خطا بودن خطا و گناه بودن گناه است.
🔸- بدون تبیین و روشنگری مناسب، مجازات و عقوبت منطقی نیست.
🔹- آیه شریفهی «فهل علی الرسل الا البلاغ المبین؟ آیا بر رسولان، جز بلاغ مبین، تکلیف است؟» می فرماید اول بیان رسا و رساندن پیام ، سپس مجازات و بازخواست.
🔸- آیه شریفهی «فهل علی الرسل الا البلاغ المبین؟ آیا بر رسولان، جز بلاغ مبین، تکلیف است؟» می فرماید: بیان، رسالت اصلی پیامبران.
🔹- ابتدا برنامه ریزی صحیح برای انتقال آگاهیهای لازم به مردم ، سپس انتظار داشتن برای تحول و اصلاح.
🔸- اول یافتن راههای ابلاغ آموزه های دین و پیامهای صائب، سپس امید به تحول و هدایت.
🔹- چه ساده اندیشانه است: بدون ساختن ستونها و پایه ها سراغ نقش و نگار دیوار رفتن!؟.
🔸- چه ساده اندیشانه است: بدون آگاه سازی و معرفت افزایی، انتظار عمل صالح و تغییر و تحول داشتن.!؟
🔹- چه ساده اندیشانه است: انتظار مؤمن بودن و عمل صالح داشتن، بدون کسب علم و آگاهی.!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: تغییر انسانهایی که پای ماهواره ها شکل می گیرند، بدون داشتن رسانه قدرتمند و قوی برای انتقال پیام.!؟
🔹- چه ساده اندیشانه است: تغییر انسانهایی که تنها و تنها از طریق ماهواره ها تغذیه می شوند و هرگز به رسانه های داخلی اقبالی ندارند؛ از طریق رسانه های متداول داخلی.!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: انتظار به بار نشستن بذر و تحصیل محصول! بدون پاشیدن بذر در خاک!؟.
🔹- چه ساده اندیشانه است: انتظار تحول زیر بنایی داشتن از مخاطب، تنها با انتقال مطالب غیر بنیادین را به ایشان!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: انتظار عمل صالح و ایمان قوی داشتن از مخاطب، بدون پرداختن به مباحث زیربنایی و اصلی!؟
🔹- بیان مطالب غیر بنیادین یعنی: «خانه از پای بست ویران است / خواجه در بند نقش ایوان است»..
🔸- نسبت «بیان» به تاثیر مانند نسبت و ضرورت غذا است به زنده ماندن و سلامت.
🔹- نسبت «بیان» به تاثیر و تحول مانند نسبت و ضرورت ستون خانه است برای ساخت آن.
🔸- نسبت «بیان» به رشد و تعالی مانند نسبت و ضرورت وجود بذر در خاک است برای به دست آوردن محصول مناسب و مفید.
🔹- نسبت «بیان» به رشد و تعالی مانند نسبت و ضورت بال است برای پرواز.
🔸- چه بسیار است بلاغهای غیر مبین، غیر ارزشمند و غیر مفید.
🔹- چه بسیارند «بیان» های غیر ضرور.
🔸- چه بسیارند بیانهای بی تاثیر و لغو.
🔹- چه بسیارند بیان های مضر و خسارت بار.
🔸- چه بسیارند سخنان غیر کاربردی که مغز مخاطبان را پر ساخته اند.
🔹- چه بسیارند آموزشهای بی ارزش و بی تاثیر.
🔸- چه بسیار بذر مناسب و ارزشمند که در انبارها مانده و فاسد شده و از بین می روند.
🔹- چه بسیار سخنان زیبا و تاثیر گذار که به خاطر عدم وصول به مخاطبین، تاثیر نداشته و سودی نرسانده اند.
🔸- چه بسیارند «بیان»های بی بیان!، سخنان مغلق و غیر قایل درک.
🔹- چه بسیارند بیانهای غیر هنرمندانه و بی تاثیر.
🔸- چه بسیارند بیانهای نا بجا، بی وقت و بدون توجه به زمان تاثیرگذاری.
🔹- چه بسیارند بیانهای ناشیانه و آسیب زا .
🔸- چه بسیارند بیانها که بدون توجه به آمادگی مخاطب ارائه شده اند.
🔹- چه بسیارند بیانها که تناسبی با مخاطب ندارند.
🔸- چه بسیارند مطالب و مباحثی که بیان یا عدم بیان آنها مساویست و فرقی ندارد.
🔹- چه بسیار «بذر» که ارزش کاشتن ندارند و کاشته می شوند.
🔸- بیان باید دارای انگیزه های صحیح و الهی باشد.
🔹- بیان باید متناسب با عقل و اندیشه مخاطب باشد.
🔸- بیان باید قابل دفاع باشد؛ مستند، مستدلّ، متقن و به دور از خرافات و ظنیات و شایعات .
🔹- بیان باید به اندازه باشد.
🔸- گاه بیان باید موجز باشد تا مفید واقع شود.
🔹- گاه باید بیان، مبسوط باشد تا تاثیر گذار گردد.
🔸- گاه باید داروی تلخ را در روکشی زیبا و شیرین پنهان نمود.
🔹- گاه باید به جای آمپول شربت شیرین به بیمار داد.
🔸- گاه باید «بیان» را پنهان! نمود و چراغ خاموش حرکت کرد.
🔹- گاه باید مطلبی بیان نشود تا ضرر نرسد!.
🔸- گاه باید بیان، مکرر شود [مطلبی چند بار بیان شود] تا تاثیر بگذارد؛ تذکر، یعنی تکرار بیان.
🔹- جهت جلوگیری از فراموش شدن بیان، بیان باید تکرار شود.
🔸- تکرار بیان باید نوآورانه و متنوع باشد.
🌐 نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
27.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 نقش استاد در تربیت دانشجو
در بیان مقام معظم رهبری
📆 بیانات در دیدار اساتید دانشگاهها ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
🔖 لینک متن کامل بیانات
#کلیپ_انگیزشی
🌐 کانال نشریه معارف| عضو شوید🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
#جهاد_تبیین
🌗 برگی از تاریخ شرمآور سران عرب و مسائل جهان اسلام!
🔹محمدحسنین هیکل روزنامهنگار مشهور جهان عرب و سردبیر روزنامه الاهرام مصر، چند سال پیش در یک بمب خبری از بیتفاوتی سران عرب به ویژه حاکمان سعودی نسبت به سرزمین فلسطین منتشر کرد.
🔸 هیکل در سرمقاله الاهرام نوشته بود:
«در حدود نیمساعتی که سر میز ناهار با ملک عبدالله پادشاه [سابق] عربستان گذراندم، او تنها یک سؤال از من پرسید و آن این بود که حالا که به سن هشتادسالگی رسیدهای روابط زناشوییات را چگونه می گذرانی؟! و چند سوال غیر رسمی از این دست! اما بازتاب خبری دیدار من و ملک عبدالله بهتآور و دیدنی بود. فردا روزنامههای سعودی در مورد این دیدار تیتر زدند و نوشتند که: «مذاکرات پرثمر ملک عبدالله و هیکل در مورد شرایط حساس منطقهای و اتخاذ تصمیمات کلان در مورد مناسبات بینالمللی.»
✳️پ ن: جهان اسلام و مشخصاً مردم مظلوم فلسطین، چه انتظاری از این جنس سران هوسران و شکمباره عرب می توانند داشته باشند؟!
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
🔺سلسله نشستهای "حجاب از نگاه علم؛ نگرشی چند رشتهای"( آکادمی اخلاقپژوهی روشمند و انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی)
✅عنوان: راهکارها و ایدههای عملی ترویج عفاف و حجاب (سلبی و ایجابی)
✔️دکتر سید محمدمحسن دعائی؛ مدیر موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام و دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف
⏰زمان: دوشنبه ۲۲ آبان؛ ساعت ۱۶
👈آیدی ثبتنام: @Ethics_academy
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
#دومین_همایش_مجازی
✅ دومین همایش ملی #مجازی با عنوان #جریانهای_انحرافی_مهدویت ؛ ماهیت شناسی، وضعیت پژوهی و روش های مواجهه
🔴 #نشست_بیست_و_پنجم
🔴 #نشست_بیست_و_ششم
🎙حجت الاسلام و المسلمین شفیعیان
پژوهشگر مرکز مطالعات و تحقیقات نستوه
🔻 موضوع: جریان شناسی انجمن حجتیه
📆 دو شنبه ۲۲ آبان ماه
⏰ ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰
و ۱۵:۴۵ الی ۱۷
🔗 لینک حضور:
https://vce.miu.ac.ir/mashhad6
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
🔺سلسله نشستهای "حجاب از نگاه علم؛ نگرشی چند رشتهای"( آکادمی اخلاقپژوهی روشمند و انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی)
✅عنوان: راهکارهای نهادینهسازی فرهنگ حجاب بین نوجوانان
✔️دکتر سیده معصومه طباطبایی؛ مدرس حوزه و دانشگاه، کارشناس صدا و سیما، پژوهشگر زن و خانواده و دکتری کلام از دانشکاه قم
⏰زمان: دوشنبه ۲۲ آبان؛ ساعت ۱۴
👈آیدی ثبتنام: @Ethics_academy
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
🔔حدیث شیعی در قم: درنگی در نخستین جریانها و گفتمانها
🎙ارائه: دکتر سید محمدهادی گرامی
🗓 زمان: دوشنبه ۲۲ آبان
⏰ساعت ۱۳ تا ۱۵
🏛 مکان: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی(سالن ادب)، واقع در اتوبان کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی
🖇لینک حضور مجازی: https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-bcv-2i3-3nr
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
🔰سلسله نشست های نقد متون اندیشه اسلامی دانشگاه
🔶 نشست چهارم:
«بیانیه گام دوم انقلاب»
🎙 استاد ارائه دهنده:
آقای دکتر حسین مطیع
⏰ پنجشنبه ۲۵ آبان۱۴۰۲
ساعت: ۹:۳۰ تا ۱۱
🌐 لینک حضور: dte.bz/amin1
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
14.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#نقد_حال
🌗 نسل جوان با سابقه تاریخی بیگانه است!
🎤 پروفسور مهدی گلشنی
🚨هشدار: سابقه تاریخی ما در بین نسل جوان ما مطرح نیست! بسیاری از جوانان ما با فرهنگ ایرانی بیگانه اند! از چند نفر در یک مصاحبه پرسیدند: "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز" برای کیه؟ جواب درست ندادند!!
🎬فیلم کامل گفتگو 👉
از زبان شهید مطهری بخوانید👉
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
🌐 کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
🌗چرا به غزه «غزه هاشم» میگویند؟
🎙محمدرضا سلمانی عبیات، پژوهشگر تاریخ
🔹تاریخ غزه، روایت حضور شخصیتیهایی بزرگ در این شهر است که نام آنان، نشان از اهمیت و جایگاه این شهر در بین مناطق مختلف کشور فلسطین است. غزه که پیش از ظهور اسلام به عنوان بخشی از سرزمین بزرگ شام شناخته میشد، همواره مسیری برای عبور کاروانهای تجاری بود.
🔸یکی از شخصیتهایی که نام شهر غزه با نام او گره خورده است، هاشم بن عبدمناف(جد پدری پیامبر اسلام«ص») است که در یکی از سفرهای تجاری در مسیر شامات به دلیل بیماری در شهر غزه بدرود حیات گفت و همان جا نیز مدفون شد.
🔹دباغ (مورخ مشهور) درباره تاریخ فلسطین مینویسد: به جهت اینکه هاشم بن عبد مناف در شهر غزه مدفون شد به این شهر «غزه هاشم» گفته میشود و نزد بنی هاشم جایگاهی ویژه یافته بود.
🔸بارگاه هاشم بن عبدمناف، هماکنون با نام «مسجد السید هاشم» در منطقه الدرج شهر قدیمی غزه قرار دارد و به عنوان بزرگترین و کهنترین مسجد این شهر معروف است.
🔹ساختمان فعلی مسجد، از سال ۱۸۵۰ میلادی باقی مانده که به دستور عبدالمجید (سلطان عثمانی) ساخته شد.
📎متن کامل
کانال نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
سوالات و نکات درس سوم.pdf
939.6K
⁉️سوالات ونکات
📋درس سوم
🔍تلخ وشیرین
📗کتاب: پیام های آسمان هفتم
✒️دبیر :رسول حیادر
✅کانال فصل هفتم🔰
https://t.me/joinchat/AAAAAE7WRzUTTVrtyVGPpA
📚 کانال فصل هفتم در ایتا 🔻🔻
http://eitaa.com/joinchat/1202454560Cce08880c2c