eitaa logo
داداش کوچیکه
9.9هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4هزار ویدیو
57 فایل
💠شهید نواب: آرزو دارم که حکومت اسلامی تشکیل بشود و آن زمان بزرگترین افتخارم این است که رفتگر خیابان‌هایش باشم. https://eitaa.com/joinchat/823066677C28f026cf74 ادمین @almersad
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️جناب آقای ترامپ شام میلادت توافق رو امضا کردیم اونم با کسیکه بعد از انجام همه تعهداتمون از برجام خارج شد اما ما عاشقش بودیم و موندیم اما ماشه رو فعال کرد اما باز یکسال مذاکره کردیم و وسط مذاکره، جنگ ۱۲روزه اما باز ما ۶ماه مذاکره کردیم اما دوباره وسط مذاکره، جنگ‌رمضان و تو پدرمون رو در آوردی بچه های میناب ما رو پودر کردی اما باز اومدیم باهات مذاکره کردیم و صدبار نقض عهد کردی اما باز ما پای تو موندیم و از شروط‌ شعام عقب نشستیم! خداوکیلی ما همه جوره هر چقدر لگد زدی ارادت و اعتمادمون رو ثابت کردیم! تو رو خدا دیگه باهامون کاری نداشته باش به خدا قیامتی هم هست.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
🌹تذکر مخاطب محترم
🌹 پیام جدید مخاطبی که دیروز به ما تذکر داده بودند که چرا آقای قالیباف رو تخریب میکنید👇 https://eitaa.com/dada69/17203
داداش کوچیکه
🌹تذکر مخاطب محترم
👌 حاجاقای مصباح هم قبل انقلاب زودتر میفهمید هم بعد از انقلاب ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
من میگفتم جنگ تموم میشه و توافق قطعیه اما باور کنید حتی تصور نمی‌کردم اینجوری زیر بار توافق برن! وا
محصول ضعف است نه خیانت ذهن‌های ضعیف هژمونی آمریکا را پارادایم ذهن خود قرار داده اند و این علم است.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
هم خوشگلی، هم بوری ولی خوب توافق رو تو پاچه‌مون کردی! ➕توافق به روایت ایران: رفع محاصره دریایی توقف حملات در لبنان اسرائیل هم در ساعات اخیر کاملا پایبند بوده و لامصب داره میزنه!😔 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
ولی ایران خیلی قشنگه تا ساعات دیگه با استعداد ۱۲ نفر وارد میناب میشیم. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69❣عض۱ آلبوم
داداش کوچیکه
✅ احسنت به سردار قالیباف و ببوسم اون دستی که با آن توئیت زدید: «مذاکره زیرسایه تهدید را نمی پذیریم»
😐 باید به توئیت مسئولین نگهدارنده بزنن تا لااقل ۲۴ساعت دوام داشته باشه! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
😂 قالیباف ادعای مشاور راهبردی خود را قبلا تکذیب کرده بود! مهدی محمدی، مشاور قالیباف که خوب میدونه غ
موج راه انداختن و میگن: ۱۰ شرط، ارتباطی به رهبری نداره !! 🔺تا دیروز مسئولین تاکید میکردند که از این ۱۰ شرط کوتاه نمیان و لااقل ۵ موردش رو ناموسی به حساب می آوردند👇 https://eitaa.com/dada69/16713 حالا این به کنار اما شما بگو چرا قالیباف از ۲پیش شرطی که خودش اعلام کرد کوتاه آمد!؟ قرار بود بدون توقفِ حمله‌به‌لبنان و آزادی‌اموال‌ایران، وارد مذاکره اسلام‌آباد نشه اما ۲۴ ساعت بعد به نشست! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
ولی ایران خیلی قشنگه تا ساعات دیگه با استعداد ۱۲ نفر وارد میناب میشیم. ـــــــــــــــــــــــــــــ
سوار ماشین شدیم از بندر عباس به میناب نزدیک نیم ساعته رادیو داره سخنگوی وزارتخارجه رو پخش میکنه راننده که معلم بازنشسته هست هی داره غُر میزنه و ناراحتی می‌کنه که چرا دارن توافق میکنن! میگه هرچی مشکل داریم زیر سرِ داخلیهاست که حرف رهبر رو گوش ندادن! منم دارم گوش میدم.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
سوار ماشین شدیم از بندر عباس به میناب نزدیک نیم ساعته رادیو داره سخنگوی وزارتخارجه رو پخش میکنه ران
صف طولانی بنزین آزاد پدر ملت رو در آورده!! میگن ساعتها باید در صف منتظر بمانیم که ظاهراً درسته و ما در هر چهار جایگاه بنزین با چشم دیدیم. پریروز با مشکل تراکنش بانکی، اعصاب برایشان نمانده بود..😔 قاچاق سوخت کولاک می‌کنه و مردم شاکی هستن که چرا با منشأ و ریشه اون برخورد نمیشه؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
دیشب گلزار شهدای میناب رفتم خیلی شلوغ بود! روز قبلش با ۴ اتوبوس اکثر خانواده های شهدای دانش آموز را برای یک هفته به سمت کربلا راهی کردند. فضای کلی شهر میناب پر از درد ولی مذهبی و انقلابیست.
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت بود اما به مذاکره، منفی بود! بلوچ بود اما از میناب زن گرفته عجیب بود که یادم افتاد که سالها پیش او را کنار دکتر میرشمسی دیده بودم که پیگیر مشکلات آن دیار بود و دیشب می‌گفت آقای دکتر خیلی کارم را راه انداخت. حرفش این بود که مذاکره را غربگراها به قالیباف انداختند و الان روی ارّه نشسته که نه راه پس دارد و نه راه پیش! فضای کلی اینجا: مذاکره درست نیست اما قالیباف را خیلی دخیل نمیدانند میگویند: احساس مسئولیت کرد و خودش را جلو انداخت تا جلوی غربگراها را بگیرد اما گول خورد! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69