eitaa logo
داداش کوچیکه
9.9هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4هزار ویدیو
57 فایل
💠شهید نواب: آرزو دارم که حکومت اسلامی تشکیل بشود و آن زمان بزرگترین افتخارم این است که رفتگر خیابان‌هایش باشم. https://eitaa.com/joinchat/823066677C28f026cf74 ادمین @almersad
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 جریان اصلاحات حسابی پای این توافق آمده اند و هیچوقت باورشان نمی‌شد که آرزویشان توسط اصولگرایان انجام شود! نظام باید با مخالفان تفاهم برخورد کند ضربه افراطیها به اتحاد مقدس ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
@rebbion_ir استاد عابدینی1_27901236764.mp3
زمان: حجم: 7.6M
🤦‍♂ استاد عابدینی: معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری داشتند! متن را تا آخرین لحظه به مردم نمی‌گویند چون آمریکا جزئیاتش رو تغییرش میده! آمریکا غرامت را بهیچوجه نمیپذیره! امام شهید میگفت هرکس یأس ایجاد کنند از دهان دشمن است.. 🌹جناب استاد بهتر است به جای آسمان ریسمان کردن، از ارتباط کلیات متن با شروط ۱۰ گانه بگویند. متن تفاهم از ۳هفته پیش تغییر جدی نکرده و فرسنگها با ۱۰شرط شعام فاصله دارد! فعلا استاد مثل آب خوردن و بدون حساسیت، از حذف شرطِ حرف زده و انگار نه انگار! ➕ضمنا خدا از تقصیرات رهبر شهید بگذرد که در صف اول، ملت را از مذاکره با آمریکا مأیوس میکردند! شما همینطور امیدوار باشید و دل مردم را به جای امید به توان و ظرفیتهای داخلی، با آرزوی تفاهم با قاتل امام شهید، پُر کنید! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
🤦‍♂ استاد عابدینی: معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری
🌹آیا استاد عابدینی اجازه میدهند که جمعه و پس از امضای توافق، از ارتباط متن با ۱۰ شرط شعام سؤال بپرسیم؟ یا چون نباید مردم را مأیوس کرد نمیتوان از آن حرف زد؟ سؤال دوم اینکه چرا این حرفهای قشنگ و پشنگ در برجام گفته نمیشد؟ البته جریان اصلاحات دقیقا همین حرفها را می‌زد ولی آقایان نمی‌پذیرفتند اما امروز همان ادبیات را عیناً تکرار میکنند! چرا قبل از امضای‌برجام، تلویزیون اتوبان مناظره و اعتراض به جزئیاتِ متن توافق بود؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
چرا حامیان توافق از بررسی متن توافق میترسند؟ جمعه معلوم میشود.. 😔 وضعیت ۵شرط اصلی: حذف غرامت حذف حاکمیت تنگه حذف رفع تمام تحریمها در مرحله1 ➕ محدودیت هسته‌ای در مرحله 1 و 2 که حتی مذاکره بر سرش ممنوع اعلام شد! ➕ قوای نظامی و پایگاه‌های آمریکا سر جایش خواهد ماند و صرفا نیروهای محاصره دریایی با اتمام ماموریت، باز خواهند گشت. 👇 چه چیزی به دست می آوریم: ۱.آزادی بخشی از اموال بلوکه خودمان ۲.رفع تحریم‌های نفتی در مرحله اول (۶۰روز) که به شدت در پایین آمدن قیمت نفت مؤثر بوده و به لحاظ تبلیغاتی، پیروزی ترامپ خواهد بود! (لذا در جنگ هم راه فروش نفت ایران باز بود) ۳. اجازه سرمایه گذاری سایر کشورها در ایران به مبلغ ۳۰۰ میلیارد که چون در بازه میان‌مدته، براحتی قابل فروپاشی است. ۴. توقف حمله اسرائیل به لبنان و عقب نشینی آنها که خب قطعا بارها و بارها نقض میشود و البته این موضوع، پیش‌شرطِ ورود به مذاکره اسلام‌آباد بود. ما می‌مانیم و مذاکره مستقیم با قاتل امام شهید و عکس‌یادگاری آن هم در سطح بی‌سابقه‌‌ی رئیس قوه! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 واحد رسانه دانش آموزان خادم الشهدای میناب 👌اینجا بسیاری از کارها توسط دانش آموزان دختر و پسر جلو میره که معمولا کمتر از ۱۴ سال سن دارند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
هنوز پیکر ماکان نصیری پیدا نشده اینجا بسیاری از کودکان و نوجوانان حتی از جزئیات دفن پیکرهای قطعه قطعه شده، خاطره دارند..😭 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
هنوز پیکر ماکان نصیری پیدا نشده اینجا بسیاری از کودکان و نوجوانان حتی از جزئیات دفن پیکرهای قطعه قط
😭یکی از بچه ها تعریف میکرد که بعد از حمله به مدرسه میناب، دیده بود که درختی را تکان میدهند تا تکه های پیکر کودکان را پایین بیاورند! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
🔻ترامپ: خب می‌دانید در واقع باید بگویم که اگر توافق نمی‌کردیم ذخایر استراتژیک ما و جهان تا 4 هفته دیگر تمام می‌شد. بسیاری از سران جهان خوشحال هستند که ما توافق کردیم. یک کشور هم نیست که به ما بگوید «خواهش می‌کنم به بمباران (ایران)‌ ادامه بدهید فقط افراد احمق چنین چیزی می‌گویند! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
🟣 توافق امضا شد، با همان متنی که منتقدان میگفتند! و میرویم به سمت آشوب داخلی! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
زمان: حجم: 1.3M
🌹کلاس درس ما .. • این کلاس درس ماست، این کلاس دخترانه، این کلاس، یک کلاس باصفاست، این کلاس درس ماست. • همه در این مدرسه، نوجوان و کودک از آرامِشند، پاک و بی‌آلایِشند، صاحب یک زندگی ساده و بی‌چالشند، همچو دُرّ و همچو یاقوت و طلا با اَرزشند، آن مکانی که پر از این لاله‌هاست، این کلاس درس ماست. • خندهٔ هر کودکی در مدرسه، در حیاط مدرسه پیچیده است، آن معلم آن مدیر آن ناظم این مدرسه، خندهٔ هر کودک و هر نوجوان را دیده است، از خوشی و از رفاقت بین ما بِشنیده است، هر خوشی در این زمان، مثل رؤیا می‌شود، چون زمانی از زمان‌های مهمِ زندگیِ بچه‌هاست، این کلاس درس ماست. • گرچه شاگردان خوب مدرسه، هر کدام یک کودکند، اما همه، صاحبِ روحی بلند، این کلاس درس ماست. • روزی از این روزگاران قشنگ، این کلاس درس ما، شد محلّ آتش و بُمب و فِشنگ، مثل میدان نبرد، دختران و کودکانی همچو مرد ،چون شهیدان بزرگ، با لَب و دندان گرگ، راهیِ دریا شدند، اینکه می‌بینی که کودک با مداد و دفتر خود در غَزاست، این کلاس درس ماست. • آری آری مردمان این دیار، مردمان نابی‌اند، کودکان بی‌گناهِ این کلاسِ سوخته، چون گُل مُردابی‌اند، مثل اینکه هر کسی، تا کنون فهمیده است، کودکان این کلاس، کودکِ مینابی‌اند. • خنده‌های کودکانِ این کلاس، در دل و در گوش من، یادگاری مانده است، داستان موشک و این مدرسه، قصّه غم خوانده است، در زمین مدرسه، آنچه مانده تکّه‌های دست و پاست، این کلاس سوخته، آن کلاس درس ماست. (به یاد کودکان میناب) ✍ عبدالله وافی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69
داداش کوچیکه
🟣 توافق امضا شد، با همان متنی که منتقدان میگفتند! و میرویم به سمت آشوب داخلی! ـــــــــــــــــــــ
🟠 پایه های این توافق چنان لرزان است که ظرف چند هفته حامیانش مثل حبه قند یزدی در آب جوش از هم وا میرند! اون اول که ادعا میشد آمریکا هر ۱۰ بند رو پذیرفته اما ... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷کانال داداش کوچیکه ❣@dada69