‼️ رسانه ملی
تحت فشار جریان وفاق
صحبتهای دکتر نبویان
در شبکه خبر را قطع کرد!
در برجام، مناظره آزاد بود
اما در اسلامآباد تبیین پیام رهبری
جرم است!
حاجآقای عابدینی، نظافت، پناهیان، ماندگاری، طائب، گنجبخش و.. آیا به این بدعت راضی هستید!؟
مگر دوره پهلوی است که نشر بیانات امام، حکم قاچاق داشته باشد؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
اینبار نیز مانند ماه های آخر دولت روحانی، فقط یک نفر در شعام با توافق مخالفت کرد! ترامپ از برجام خا
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 پاسخ دو سؤال از زبان روحانی:
کی جلوی برجام و اسلامآباد ایستاد؟
رهبرانقلاب➕جلیلی
چرا قالیباف مجلسو تعطیل کرده؟
تا بدترین قانون در تاریخ تصویب نشه، توطئه نشه و جلوی نفس کشیدن مردم گرفته نشه!
قالیباف میخواد جلوی خیانتو بگیره
🤔
#جلیلیو_قانون
#فقط_یکنفر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔺 رهبر شهید انقلاب: اگر بر فرض محال قرار بود با آمریکا مذاکره کنیم، با این دولت ترامپ، هرگز!! همه بد
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔅تفسیر "علیالاأصول":
بعضیا مفید میدونن
بعضیا مضر میدونن
بعضیا با نظرات میانه
خواهش میکنم
مسئولین یه قدری فکر کنم
من آنچه تجربه کردم اینه که
مذاکره با آمریکا در وضع فعلی
هیچ کمکی
هیچ سودی
هیچ ضرری
ضررهای بزرگ و جبران ناپذیر دارد
هیچوقت خوشبین نبودم
ما که در آنروز نخواهیم بود😭
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
در این دور مذاکره سه اتفاق شوکه کننده افتاده که آقایون حامی قالیباف هم هنوز نتونستن هضمش کنن و به همین دلیل به منتقدین حمله میکنن:
۱. مذاکره مستقیم با آمریکا آنهم در سطح رئیسقوه و بعد از ترور رهبر انقلاب
۲. فاصله فاحش متنتوافق با ۱۰شرط شعام
۳. پیام صریح رهبری در مخالفت
➕آینده این توافق رو هم خیلی تیره و تاره و میبینن که چیزی جز رسوایی براش پیشبینی نمیشه
کافیه بدون هیچ تعصبی نتیجه این دوسال مذاکره رو با دوسال مذاکره برجام مقایسه کنید و ببینید روحانی بعد ۲سال، کجا بود و آقای پزشکیان کجاست؟
آقای روحانی بعد تصویب برجام در اوج قرار گرفت و با دُمش گردو میشکست، نه مجبور بود تلویزیون رو تعطیل کنه و نه مجلس رو ببنده..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🌹 واحد رسانه دانش آموزان خادم الشهدای میناب 👌اینجا بسیاری از کارها توسط دانش آموزان دختر و پسر جلو
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم مجری برام فرستاده
تنها گروه دانش آموزی در گلزار شهدای میناب هستن و انصافا فقط موکب اینها کار فرهنگی داره
شربتهاشون هم خوشمزه است!
پولایی که دادید رو به خودشون میدم
راضی باشید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
در این دور مذاکره سه اتفاق شوکه کننده افتاده که آقایون حامی قالیباف هم هنوز نتونستن هضمش کنن و به هم
🔺مخالفت صریح رهبری از این جهت دردآور است که تنها مزیت این دوره مذاکرات را سلب کرد.
این دور توافق، نه انطباقی با ۱۰ شرط شعام داشت و نه دارای اثر مثبت در خارج بود.
نه نتیجه داشت و نه متن قابل دفاع
تنها مزیتش هماهنگیبا رهبری بود که سوخت!
و بدتر از آن،
ماجرای "هماهنگی" را کلاً سوزاند!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
نامردها! قالیباف داره به جای شما اصلاح طلبها مهرهسوخته میشه!
این چه تیتریه که زدید!
اگه موعد امضای برجام بود،
همینجوری تیتر میزدید؟
#رفقایناکوکِ_قالیباف
#دلم_برایقالیبافسوخت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔 سوء استفاده رسانهای
از اظهارات اخیر آقای باقری!
گزارشمستقیم بهرهبری و هیچکاره نشان دادن رئیسجمهور هنر نیست
🔅مخفی کردن جزئیات مذاکره از شهید رئیسی خلاف قانون اساسی بوده و فکر نمیکنم خنده داشته باشه!
😔#دلم_برایرئیسی_سوخت
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔻 قالیباف بعد از ترور امامشهید: با سوابقی که من از قبل در مذاکره داشتم، فکر میکنم ما و آمریکا درکم
992.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار قالیباف:
بی اعتمادی کامل
اما با حسن نیت!
🙄
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظریف فهمید
روحانی فهمید
پزشکیان احتمالا
قالیباف هم بزودی
😔#مگر_دیوانهشدیم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
‼️ رسانه ملی تحت فشار جریان وفاق صحبتهای دکتر نبویان در شبکه خبر را قطع کرد! در برجام، مناظره آزاد
ونس، معاون ترامپ:
من عازم سوئیس هستم، جایی که ایرانیها تازه رسیدهاند و مذاکرات دو روز طول خواهد کشید.
امیدوارم بتوانیم در مورد مسئله هستهای پیشرفت کنیم و در مورد آتشبس در لبنان به پیشرفتهایی دست یابیم! 🤔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣