eitaa logo
دفتر آیت الله تبریزیان
15.6هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
1هزار ویدیو
227 فایل
daroo100.com 🌐 مشاوره درمانی (تماس وتلگرام) : 1️⃣ س10_16(علیزاده): 09059103308 2️⃣ س16_19(اقای رحمانی): 09357404545 بانوان: 1_ س12_18: 09059103306 ☘️سفارش محصولات: 10_17: 09028645641
مشاهده در ایتا
دانلود
AUD-20200211-WA0014.m4a
2.07M
‏فایل صوتی از طرف اللهم عجل لولیک الفرج
🤞🤞🤞‏فایل صوتی یک بزرگ مرد پزشک دارو ساز بلکه یک خانواده پزشک میباشند🤞🤞
ایه علم ان الکفایة لا تغني عن الكافي شيئا ما لكم كيف تدرسون
نماينده مشهدحاج اقاي پژمانفردرغرفه طب اسلامي مركز مشهد
منشور انقلاب طبی طب شیمیائی نفسهای اخر خودش را در دنیا میکشد ماجرا از انجا شروع شد که اورپا ارباب این طب اندک اندک به عوارض واسیبهای داروهای شیمیائی واقف شده همچنین قصور این طب وناکارامدی این طب برای او محرز شده وعلیرغم مقاومت شرکتها وکارخانه ها وکارتلهای داروئی وصرف مبالغ هنگفت وخرید افراد اروپا گرایش به طب گیاهی پیدا کرده ومتوجه بی خطر بودن طب گیاهی واین طب در عمل میتواند دردها والام مردم کم کند درست بر خلاف طب شیمیائی که در عمل دردها وبیماریها زیاد کرد ودیدند که هر چه بیشتر تلاش میکنند نتیجه معکوس میدهد ومردم روز به روز بیمارتر میشوند وداروها اثر خودش را رفته رفته از دست میدهد . بهمین جهت جرقه طب گیاهی در اروپا زده شد ومجددا پس از صدها سال مطرح شده وتولید داروهای گیاهی کلید خورده وخیلی زود مسابقه مابین شرکتهای داروئی برای ساخت داروهای گیاهی به جریان افتاد ودر مدت کوتاه داروخانه ها پر از داروهای گیاهی گردیده است. مردم اروپا که از ناکارامدی طب شیمیائی وعوارض وخشونت ان طب خسته شده بودند ودنبال طب جایگزین بودند خیلی زود به طب گیاهی رو اوردند وگرایش پیدا کردند بلکه گرایش به تمام مواد طبیعی وارگانیک اعم از غذا دارو اثاثیه وسایر وسایل زندگی پیدا کردند. شلاق دوم بر پیکر طب شیمیائی دستور سازمان جهانی بهداشت مبنی بر پرداختن کشورها به طب مکمل واعتراف به نا کار امدی طب شیمیائی است وبدنبال ان طب های دیگر در بیشتر کشورهای جهان زنده شده مانند طب چینی هندی همیوپاتی وطبهای بومی وحجامت رواج پیدا کرده است. واین حال در ایران به همین منوال پیش امده وداروهای گیاهی به داروخانه ها راه پیدا کرده وطبهای مکمل اینجا وانجا قارچی رشد کردند. ولی مسئولین بهداشت ایران بر خلاف کشورهای اروپائی سعی بر حفظ منافع شخصی خود دارند ومیدان را به طب سنتی به شکل محدود وبه اندازه دادند که با منافع انها تعارض نداشته باشد ودر حد تجویز گیاهان تک ومواظب بودند داروهای ترکیبی موثر تولید وعرضه نشود وهمه چیز تحت کنترل باشد . ولی طب اسلامی یک تحول غیر منتظره بوده وچون پشتوانه روائی قوی داشته وافراد روحانی به این کار پرداختند اینجا دچار یک تضاد شدند از یک طرف طب طب اسلامی است جمهوری هم جمهوری اسلامی است وخیلی سخت بود اگر بگویند طب اسلامی نمیخواهیم روایات قبول نداریم چون مساوی با عدم قبول اسلام وخدشه در اسلامیت وماهیت نظام وانکار طب اسلامی مساوی با انکار انقلاب اسلامی وجمهوری اسلامی است زیرا طب اسلامی از نظر سند ومنبع وتعداد روایات خیلی قویتر است وانکار این طب به حکم اولویت انکار انقلاب وجمهوری اسلامی علاوه بر هراس از روحانیت وقدرت تبلیغی انها بهمین جهت متوسل به بعض روحانی نماها یا حتی عالم نما برای انکار وجود طب اسلامی شدند در حقیقت یک مکر ویک زرنگی است. ولی از انجائی که طب اسلامی مانند روز روشن است وقابل انکار نیست بلکه دین بر اساس مصالح وسلامتی بنا شده است از طرف دیگر خیلی زود طب اسلامی قدرت خودش وکارائیش در درمان بیماریهای سخت ولا علاج را در عمل خیلی زود نشان داده . این در حقیقت شلاق سوم بر طب شیمیائی بوده شلاق چهارم اتش زدن کتاب هاریسون توسط یک عالم دانا شجاع ودارای ده ها اثر علمی غیر قابل انکار در حقیقت یک سکته ناقص در پیکر طب شیمیائی ایجاد نمود. شلاق پنجم مطرح شدن کلام امام خمینی در رد طب شیمیائی وان را طب استعماری دانستند وصحبتهای امام مجددا مطرح شد وپخش شد وقبل از همه این رخدادها علاقه وافر و تاکید رهبر دوم انقلاب بر احیای طب اسلامی وایرانی از روزهای اول انقلاب والگو گرفتن از دانشگاه همدرد هندوستان وعلاقه صادق ایشا در احیای تمدن اسلامی وسبک زندگی اسلامی سکته ناقص طب شیمیائی را به سکته کامل نزدیک کرد. شلاق ششم محکومیت پزشکان هتاک وفاقد نزاکت از سوی بعض دادگاهای شریف وبا تلاش وکیل مجرب سرکار خانم هاشمی نژاد اجل این طب سرتاسر ضرر نزدیک کرد. والان نفسهای اخرش را میکشد که مرگ ان در دست خود مردم دنیا خواهد بود.
اجحاف متاسفانه بعض افراد طمعکار وسود جو وبی انصاف به نام طب اسلامی وایت الله تبریزیان چه در قم وچه در مشهد وجاهای دیگر مبالغ زیادی از بیماران وافراد ناچار میگیرند. به ما خبر دادن که از یک نفر در قم بابت یک نسخه ای نازائی نزدیک به سه میلیون تومان پول گرفته ویکی دیگر در مشهد برای یک نسخه بیماری اعصاب دو میلیون تومان تقاضا کرده است. ما به این افراد بی رحم هشدار میدهیم که از غضب الهی در امان نباشند بخصوص در این شرایط سخت کشور ومحاصره اقتصادی همه جانبه کار انها نهایت بی رحمی بحساب میاد. البته مقصر اصلی بعض مسئولین است که بجای کمک به ما تا جلوی این افراد واین لجام گسیختگی که بوجود امده بگیریم وبه مردم معرفی کنیم سنگ در راه ما میندازند ومانع میشوند. در عین حال ما به این افراد سود جو وطمعکار هشدار میدیم اگر این روند را ادامه بدهند انها را به مردم معرفی میکنیم. انصاف هم خوب چیزی است. کسی که بنام اسلام وممکنه با لباس روحانیت بی انصاف وبی غیرت باشد این دیگه ختم کار است. این افراد چه تفاوتی با طب مدرن غربی بی انصاف دارند که بابت بعض عملهای جراحی ده ها میلیون تومان وحتی صدها میلیون تومان پول میگیرند یا برای یک دوره شیمی درمانی که سم ارسنیک میباشد ده ها میلیون پول میگیرند در حالیکه ارسنیک کیلویی ده هزار تومان نیست. این دو در یک صف قرار دارند وهر دو کار یک دشمن انجام میدهند. تعجب است چرا کسی سراغ انها نمیرود واز انها سوال نمیکند که دارند چکار میکنند فقط سراغ افراد مخلص وخادم مردم میروند وبرای انها ایجاد مزاحمت میکنند.
✍️مواظب پیام های مجازی خود باشید 🔷پیام هایی که در فضای مجازی، مانند ایمیل، یا در شبکه های اجتماعی، بین افراد رد و بدل می شود، از دیدگاه قانون تجارت الکترونیک، دارای ارزش اثباتی، مانند اسناد کاغذی هستند. 🔷از این رو، مطالبی که در فضای مجازی منتشر می کنید، هم می تواند منشا مسئولیت کیفری باشند، و هم دلیلی برای اثبات دعوای 🔷برای مثال، هم شاکی، می تواند جهت اثبات جرم توهین و یا تهدید و یا ... به پیام های واتس اپ یا تلگرام استناد کند، و هم طلبکار می تواند به پیام های بدهکار جهت اثبات بدهی استناد نماید. 🔷بنابراین توصیه می کنیم که همانطور که در امضا اسناد، دقت به خرج می دهید، در نگارش و ارسال پیام های مجازی در شبکه های اجتماعی، ایمیل و ... نیز، جانب احتیاط را رعایت نمایید. قانون برای مفتری کیفر پیش‌بینی کرده است. مواد ۶۹۷ و ۶۹۹ قانون مجازات اسلامی در افترای قولی ـ به جز در موارد تهمت‌های ناموسی که موجب حد است – برای مفتری حبس از یک ماه تا یک سال یا تا ۷۴ ضربه شلاق پیش‌بینی کرده است. کیفر افترای فعلی نیز حبس از ۶ ماه تا ۳ سال یا تا ۷۴ ضربه شلاق است
‍ 📣 استفتاء از مراجع نسبت به موضوع 👈 🔷 محضر مرجع عالی قدر حضرت 🔹 سلام علیکم احتراماً مستدعی است پاسخ بفرمائید که آیا در دین مبین اسلام موضوعی به نام قابل استفاده، واستناد واستنباط است وآیا اساساً راه استفاده واستنباط باز است یا اینکه اسلام از این جهت ناقص ومتکی به کفار باید باشد ؟ ☑️ پاسخ : اسلام دین و است وکلیاتی درباره وجود دارد وروایاتی که از لحاظ سند نیز است درباره بعضی از مطالب وجود دارد . . 🔘 دفتر آیت الله تبریزیان 🔘 🔴 @DaftareAyatollahTabrizian
‍ ‍ 🔔 استفتاء از مراجع نسبت به موضوع 👈 🔶 محضر مرجع عالی قدر حضرت 🔸 سلام علیکم احتراماً مستدعی است پاسخ بفرمائید که آیا در دین مبین اسلام موضوعی به نام قابل استفاده، واستناد واستنباط است وآیا اساساً راه استفاده واستنباط باز است یا اینکه اسلام از این جهت ناقص ومتکی به کفار باید باشد ؟ ✅ پاسخ : یعنی مطالب مربوط به (است) که از و استفاده می شود جهت ویا ومهم اعتبار می باشد که همه روایات مربوطه معتبر نیستند ( از نظر اعتبار با هم) تفاوت دارند . . 🔘 دفتر آیت الله تبریزیان 🔘 🔴 @DaftareAyatollahTabrizian
‍ ‍ ‍ 🔉 استفتاء از مراجع نسبت به موضوع 👈 ♦️ محضر مرجع عالی قدر حضرت ♦️ سلام علیکم احتراماً مستدعی است پاسخ بفرمائید که آیا در دین مبین اسلام موضوعی به نام قابل استفاده، واستناد واستنباط است وآیا اساساً راه استفاده واستنباط باز است یا اینکه اسلام از این جهت ناقص ومتکی به کفار باید باشد ؟ ✔️ پاسخ : مسائل در و ما وجود دارد که نمی شود انکار کرد و به آنها و از آنها است . . 🔘 دفتر آیت الله تبریزیان 🔘 🔴 @DaftareAyatollahTabrizian