eitaa logo
دفتر آیت الله تبریزیان
15.5هزار دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
1هزار ویدیو
227 فایل
daroo100.com 🌐 مشاوره درمانی (تماس وتلگرام) : 1️⃣ س10_16(علیزاده): 09059103308 2️⃣ س16_19(اقای رحمانی): 09357404545 بانوان: 1_ س12_18: 09059103306 ☘️سفارش محصولات: 10_17: 09028645641
مشاهده در ایتا
دانلود
عظمت خداوند دنیا و آخرت خدا را فرمانبردار است. سر رشته هر دو به دست اوست. آسمانها وزمین ها کلیدهای خویش را به او سپردند. درختان شاداب و سرسبز صبحگاهان و شامگاهان در برابر خدا سجده میکنند. از شاخه های درختان شعله سرخ رنگی افروخته شده و به فرمان او میوه های رسیده را به آنسانها تقدیم میدارند...
مقدرات الهی تو از اجل خود پیشی نخواهی گرفت و آنچه که روزی تو نیست به تو نخواهد رسید. و بدان که روزگار دو روز است; روزی به سود و روزی به زیان تو. و همانا دنیا خانه دگرگونی هاست... و آنچه که به سود تو و از آن تو است هر چند ناتوان باشی به تو خواهد رسید. و آنچه به زیان تو و مقدر است هر چند توانا باشی خواهد رسید و دفع آن نتوانی کرد...
🌐 🔶 خداوند تبارک و تعالی هفت آسمان و هفت زمین خلق فرمود زیرا میفرمایند : خلق سبع سماوات ومن الارض مثلهن، یعنی خداوند هفت آسمان خلق نمود و مانند آنها زمین خلق نمود . 💎 حضرت امیر (ع) میفرمایند: رب السماوات السبع و رب الارضین السبع : یعنی پروردگار و . 🔸سوال ما این است که این کجا هستند وچرا ما از آن خبر نداریم ؟ وما اوتیتم من العلم الا قلیلا 💎 هیاهو وادعاهای پیشرفت زیاد است ولی بشر در جهل به سر می برد با تمامی تجهیزات و انواع تلسکوپها هنوز از این هفت زمین اطلاعی ندارد !!! 🔸در روایتی در کتاب کافی آمده است : انّ هذه الارض و من علیها و من فیها فی الارض التی تحتها کحلقه فی فلاه قی، یعنی این زمین ما با تمامی موجوداتی که روی این زمین یا داخل این زمین وجود دارند در مقایسه با زمینی که زیر این زمین قرار دارد مانند یک انگشتر در یک صحرای بی انتها است. 💎 و این زمین با زمینی که زیر آن قرار دارد نسبت به زمین سومی که زیر این دو قرار دارد مانند یک انگشتر در یک صحرای بی انتها و ادامه میدهد تا زمین هفتم . 🔸علم بشر کم است و در حقیقت بشر جاهل است هیاهو راه میاندازد و فیلمی درست میکند که ما به کره ماه رفتیم. ولی در حقیقت نرفتند، اگر شصت سال قبل با آن امکانات ضعیف به ماه رفته بودند الان با زیاد شدن امکانات ماه می بایست مانند بازار تهران شلوغ باشد پس چرا نیست؟ اصلا ماه کروی شکل است. 💎 در اسمان دریایی وجود دارد که گذشتن از آن نشاید جدا از گنبد حضرت ادم (ع) ... 🔸خودشان این دروغهایی که به ما گفته اند را تکذیب کردند و سوالهایی مطرح میکنند که چگونه بدون وجود سکو موشک از روی کره ماه پرتاب شده تا به زمین برگردد در حالی که از ده پرتاب از روی زمین با وجود تمامی امکانات وسکوی عظیم یکی موفق می شود همچنین اشکالات دیگر نیز وارد است همانند برافراشته شدن پرچم آمریکا روی کره ماه با نبود هوا در حقیقت این یک دروغ بزرگ است. 💎 بنابراین چرا را نمیبینیم بلکه از وجود انها اطلاعی نداریم؟؟؟ ☘️ t.me/DaftareAyatollahTabrizian
مقدمات فیزیک اسلامی هرگاه خداوند چیزی بخواهد به او میگوید کُن یعنی باش پس میباشد. البته اگر دقیقتر بیان کنیم اولین مخلوق "مشیئه" بمعنای خواستن است. اراده اولین ابداع. اراده ایجاد چیزی که وجود ندارد. این فعل خداوند است و اول مخلوق او همان مشیئه است. عمران صابی از امام رضا ع میپرسد درباره اولین موجود خبرم ده مرا امام رضا در یک حدیث مفصل فرمود: وکان اول ابداعه و ارادته و مشیئته الحروف اولین ابداع و خواستن و مشیئه خداوند حروف هستند. حروفی که بوسیله آنها کلام و بیان از طرف خداوند تبارک و تعالی جاری می گردند و آن سی و سه حرف است. سپس این حروف را بعد از شمارش و تثبیت تعداد آنها, فعل خودش قرار داده است مانند اینکه بگوید کُن فیکون.. کُن, اراده صنع و ساختن است و بوسیله آن مصنوع محقق میشود. پس اولین مخلوق از طرف خداوند ابداعی است که نه وزن دارد نه حرکت نه شنیده میشود و نه رنگ دارد و دیده می شود و نه احساس میشود که همان اراده و مشیئه خداوند است. مخلوق دوم حرف است. نه وزن دارد و نه رنگ ولی شنیده میشود و وصف دارد ولی قابل رویت نیست . مخلوق سوم تمام چیزهائی که محسوس و قابل لمس و چشیدن و دیدن هستند یعنی تمام اشیا. این تفسیر مطلبی است که پیش از این بیان شد. اینکه حرف اولین مخلوقی است که شنیده میشود و وصف دارد که شاید بتوانیم بگوییم نوعی از امواج الکترومغناطیس مد نظر است.
عوالم دیگر امام باقر ع میفرمایند : خداوند تبارک و تعالی زمانی که این عالم را نابود کند زمانی که بهشتیان به بهشت روند و جهنمیان به جهنم داخل شوند, موجودات جدیدی خلق خواهد کرد که نر و ماده ندارند خدا را میپرستند و به یگانگی خدا ایمان دارند و زمین دیگری غیر از این زمین زیر پای آنها خلق میکند و آسمانی غیر از این آسمان بالا سر آنها قرار میدهد. شاید فکر میکنید خداوند تبارک و تعالی فقط همین یک جهان را خلق نموده و فکر میکنید خداوند بشر دیگری غیر از این بشر خلق نکرده است. آری! قسم به خدا خدای عزوجل هزار هزار عالم و هزار هزار آدم دیگر خلق نموده و شما در اواخر این عالم ها و جزو آخرین ادمها هستید.
درمان امام صادق ع فرمود : پیامبری از پیامبران الهی بیمار شد. فکر کرد و گفت من خودم را درمان نمیکنم تا اینکه خدایی که من را بیمار کرد درمانم کند. خداوند به او وحی نمود درمانت نمیکنم تا اینکه خود را درمان کنی در عین حال شفا در دست من است. بنابر این در درمان عجله نکنید ولی واگذار نکنید. زیرا خداوند تبارک و تعالی در این گیاهان و صمغها و چوبها خیر و برکت قرار داده و آنها را وسیله برای شفا قرار داده است. اینها جزو ناموس خلقت ومقدرات الهی وداخل در علل و معلولات است.
حسودی و چشم زخم آوردند روزی شیطان سراغ فرعون مدعی خدائی آمد و در را زد. فرعون گفت: چه کسی در میزند؟ جواب داد من ابلیسم اگر خدا بودی میدانستی پشت در چه کسی است. فرعون گفت: داخل شو ای ملعون . ابلیس گفت : ملعون بر ملعون وارد میشود و وارد قصر شد. فرعون به ابلیس گفت: چرا بر حضرت ِآدم سجده نکردی و ملعون و نفرین شده گشتی؟! ابلیس گفت : برای اینکه تو و امثال تو در صلب حضرت آدم بودید. فرعون گفت: آیا بدتر از من و تو روی زمین هست؟ ابلیس جواب داد: بله آدم حسود بدتر از من و تو است. زیرا حسودی کارهای خوب را میسوزاند کما اینکه آتش هیزم را میسوزاند. برادرم! خواهرم! حسودی و چشم زخم خطرناک است. حسد شمشیر دو لبه است. هم به حسود آسیب میزند و هم به محسود. قلب حسود بیمار میشود. زیرا پیامبر فرمود حسد سبب ابتلا به قلب درد میشود بنابراین بیشتر آنانی که بیماری قلبی دارند به خاطر حسودی و غصه دنیا است. و از طرف دیگر به محسود و چشم خورده آسیبهای جدی میزند زیرا بیشتر بیماریها و مرگها بر اثر حسد و چشم زخم است. در روایت امده اگر قبرها باز شود و آزمایش شود خواهید دید که بیشتر مرگها بر اثر چشم زخم است.
ادامه جمع شدن عرض شد سزاوار است افراد هنگام غذا خوردن جمع شوند و جدا غذا نخورند. ادامه ان بحث اینکه صلاح نیست انسان تنها غذا بخورد بلکه در روایت آمده پیامبر فرمود خداوند سه نفر را لعن و نفرین میکند; کسی که تنها غذایش را صرف میکند و کسی که تنها در صحراها سفر میکند و کسی که تنها در خانه میخوابد. این لعن و نفرین نشانه ضررهای بزرگ در این کارها است. یکی از ضررهای تنهاخوری سیر نشدن و سلب برکت از غذاست و لازمه این کار زیاد غذا خوردن و به دنبال این مضرات اسراف در غذا می آیند که همان بیماری و انواع دردها است. مردی از پیامبر اکرم ص میپرسد و میگوید ما غذا میخوریم و سیر نمی شویم. پیامبر فرمود شاید جدا جدا غذا میخورید و جمع نمی شوید جمع شوید و نام خدا ببرید غذا برکت دار میشود. از این رو پیامبر اکرم میفرمایند: غذای یک نفر برای دو نفر کفایت میکند و غذای دو نفر برای سه نفر کفایت میکند وغذای سه نفر برای چهار نفر کافی است. و این یک امر حقیقی و واقعی است به معنای زیاد شدن حجم غذا . حقیقتا انسان سیر میشود زمان جمع شدن یا اضافه شدن یک نفر. واقعا نیاز بدن تامین میشود و تمامی سود در جمع شدن است. شاید مردم این زمان به این چیزها کمتر اعتقاد دارند و باور نمیکنند ولی اینها امور حقیقیه و متاصل در خارج است بخواهی نخواهی غذا زیاد میشود و خوشمزه و خوش طعم. هرچه دست روی غذا بیشتر غذا خوشمزه تر است. ایرانیها در قدیم به این چیزها اعتقاد داشتند و عمل میکردند شرق شناس فرانسوی در زمان صفویه به ایران آمده در باره ایرانیها مینویسد ایرانیها کمتر مریض میشوند و شادابترند برای اینکه دو وعده غذا میخورند و هنگام غذا خوردن در خانه را باز میکنند تا کسی بیاد و با آنها غذا بخورد و عقیده دارند که این کار برای آنها خیر و برکت می آورد و واقعا هم می آورد. خوب است مردم این سنتها را احیا کنند و خیر وبرکت و شادابی حاصل شود و افسردگی و بیماری رخت بربندد.
خدایا خانه آخرت را آفریدی و سفره های رنگارنگ نعمتها را گسترانیدی و در آن انواع نوشیدنی و خوردنی, همسران میهمانداران, قصرها, نهرهای روان و میوه ها و کشتزاران را قرار دادی سپس پیامبری فرستادی تا انسانها را به آن خانه و نعمتها دعوت کند . افسوس مردم آن دعوت را قبول نکردند و هر چه ترغیبشان کردی رغبت نشان ندادند و هر چه تشویق کردی مشتاق نشدند . بلکه به لاشه مرداری که این دنیاست روی آوردند و با خوردنش رسوا شدند و در دوستی آن همداستان گردیدند. هر کس به چیزی عشق ناروا ورزد نابینایش میکند و قلبش را بیمار کرده با چشمی بیمار مینگرد و با گوشی بیمار میشنود. خواستهای نفس عقلش را دریده, دوستی دنیا دلش را میرانده است. شیفته بی اختیار دنیا و برده آن است و برده کسانی است که چیزی از دنیا در دست دارند.
❇️ سلامت حقیقی حضرت امیر علیه السلام به کمیل میفرمایند: یا کمیل لا تاخذ الا عنا تکن منا یا کمیل ما من حرکه الا و انت محتاج فیها الی معرفه در تحف العقول از مولا علی علیه السلام آمده : ای کمیل مطالب و مسائل را جز از ما از کسی دیگر مگیر تا از ما به شمار آیی. ای کمیل هیچ حرکتی نیست مگر آن که به شناخت نیاز دارد.. 🆔 @DaftareAyatollahTabrizian
درمان خانگی گری ۱. خواندن سوره حمد هنگام عطسه زدن ۲. فصد کردن پای راست و خوردن شش گرم و نیم روغن بادام شیرین با آب کشک ۳. فصد کردن رگ اکحل ۴. بخواند و بنویسد و آویزان کند: بسم الله الرحمن الرحیم و مثل کلمه خبیثه کشجره خبیثه اجتثت من فوق الارض مالها من قرار منها خلقناکم وفیها نعیدکم ومنها نخرجکم تاره اخری الله اکبر و انت ا تکبر الله یبقی وانت لا تبقی والله علی کل شیء قدیر
درمان خانگی قوباء (پسویازیس) یا دانه های ریز ۱. مالیدن روغن بنفشه موقع حمام رفتن ۲. روغن بنفشه وارده ۳. انگشت اشاره روی محل قرار بده سپس دور محل دور بچرخان و بگو: لا اله الا الله الحلیم الکریم هفت مرتبه سپس آن را ضماد کن ۴. حجامت دو ساق پا