eitaa logo
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
646 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
406 ویدیو
3 فایل
🔹روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه محترم اراک
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 افتتاح بخش جراحی و اتاق عمل سر و گردن و گوش و حلق و بینی بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک حضرت آیت الله دری نجف آبادی ۱۴۰۳/۱۰/۶ حضرت آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح بخش‌های جراحی و بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک و آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم این مرکز درمانی در جمع خبرنگاران افزود: بهداشت، درمان و سلامت جزو اساسی‌ترین مسایل مردم است. وی بیان کرد: شرایط کشور بویژه در بخش بهداشت و درمان، نیاز به دست‌های با کرامت خیران دارد. امام جمعه اراک ادامه داد: خیرین، نیکوکاران و افرادی که به دنبال باقیات و صالحات هستند باید در همه زمینه‌ها بویژه سلامت و بهداشت مردم کشور و مظلومان غزه، لبنان و فلسطین از هیچ کوششی دریغ نکنند. آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: قدم نهادن در مسیر ارتقای سلامت جامعه یکی از بهترین کارها است. وی گفت: خیران تاکنون گام‌های بلندی در راستای ایجاد فازهای مختلف بیمارستان آیت الله خوانساری اراک برداشته‌اند که جای تقدیر دارد. نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: خدمات رسانی این مرکز درمانی به بیماران استان مرکزی و غرب کشور به همت خیرین صورت گرفته و امید است این حرکت ماندگار روز به روز در بخش‌های مختلف افزایش یابد. @daftaremamjomearak
📸 گزارش تصویری 💢 آئین کلنگ زنی فاز چهارم بیمارستان آیت اله خوانساری و بازدید از فاز سوم و بهره برداری کامل از این ساختمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک حضرت آیت الله دری نجف آبادی ۱۴۰۳/۱۰/۶ @daftaremamjomearak
🔹حضور حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه استان مرکزی در مجتمع عالی حضرت خاتم الانبیا (صلی الله علیه وآله و سلم) و نیز در کلاس هرمنوتیک سطح چهار تفسیر علوم قرآن مجتمع و توضیح مطلب قرآنی که بعضی از ادراکات عقل، ذاتی است به این معنا که بعضی از عناوین به‌حسب ذات خود و با قطع نظر از عوارض و عناوین دیگر متصف به حسن و قبح می‌شوند؛ مانند صدق و کذب اما این عناوین حسن یا قبیح گاهی در خارج مصداق عناوین دیگر واقع می‌شوند و این دو عنوان با هم تزاحم می‌کنند که در این صورت حسن یا قبح یک عنوان به اعتبار وجوه و اعتباراتی که پیدا می‌کنند متغیر می‌شود در عوض روایت خِيَارُ خِصَالِ اَلنِّسَاءِ شَرُّ خِصَالِ اَلرَّجُلِ: اَلزَّهْوُ وَ اَلْجُبْنُ وَ اَلْبُخْلُ فَإِذَا كَانَتِ اَلْمَرْأَةُ مَزْهُوَّةً لَمْ تُمَكِّنْ مِنْ نَفْسِهَا وَ إِذَا كَانَتْ بَخِيلَةَّ حَفِظَتْ مَالَهَا وَ مَالَ بَعْلِهَا وَ إِذَا كَانَتْ جَبَانَةً فَرَّتْ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ يَعْرِضُ لَهَا که خوب و بد بودن اخلاق بر اساس سنت های الهی که دو دسته می باشد؛ سنت های الهی غالبا قابل تغییر نیست و سنت هایی که قابل تغییر می باشند. @daftaremamjomearak