9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور بگم حاضرم برای این اهنگ بمیرم چطوری ثابت کنم؟:))))))))))))))
وای میدونین چیه؟
تابستون که شد فکر میکردم چیکار کنم...ولی نمیدونم
نمیدونم
نمیدونم چرا اینجام
نیمدونم چرا این مزخرفاتو مینویسم
ولی الان خوب نیستم
میدونین ؟
حوصله ندارم...کلی کار دارم برای انجام دادن
دلم میخواست دوباره همهچیز ،همه چیزِ همه چیزِ همه چیز عادی میشد...
دلم میخواد مدرسه برم بدون دغدغه ای
من فقط
نمیدونم
وای میدونین داشتم به چی فکر میکردم؟
اینکه هر چیزی که ما میخوریم،مینویسیم،میبینیم،میشنویم و میبوییم و .... همه اینها هیچکدوم اتفاقی نبودن^^
اینها همشون برای این به وجود اومدن که ما ازشون استفاده کنیم و اون لحظه رو تجربه کنیم و این خیلی خیلی قشنگه:)))