وای میدونین داشتم به چی فکر میکردم؟
اینکه هر چیزی که ما میخوریم،مینویسیم،میبینیم،میشنویم و میبوییم و .... همه اینها هیچکدوم اتفاقی نبودن^^
اینها همشون برای این به وجود اومدن که ما ازشون استفاده کنیم و اون لحظه رو تجربه کنیم و این خیلی خیلی قشنگه:)))
آلـــــبـالـو
فقط میبینم و گریه میکنم:)
فدای این دو تا + یک دقیقه بیشتر خوشبختی