eitaa logo
آلـــــبـالـو
60 دنبال‌کننده
12 عکس
6 ویدیو
0 فایل
در تلاش برای تبدیل به ستاره شدن و برگشتن به اسمون^^ بیاین با هم نودل بخوریم و از زندگی لذت ببریم⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
مشاهده در ایتا
دانلود
وای میدونین داشتم به چی فکر میکردم؟ اینکه هر چیزی که ما میخوریم،مینویسیم،میبینیم،میشنویم و میبوییم و .... همه اینها هیچکدوم اتفاقی نبودن^^ اینها همشون برای این به وجود اومدن که ما ازشون استفاده کنیم و اون لحظه رو تجربه کنیم و این خیلی خیلی قشنگه:)))
نینی دیدم و الان فقط نینی میخوام🤏🏻😭✨
کانزاشی خیلی به موهام میاد😭✨🛐
آلـــــبـالـو
فقط میبینم و گریه میکنم:)
فدای این دو تا + یک دقیقه بیشتر خوشبختی
ولی چه بازی بوددد😭
از دیروز 🤏🏻 جدنی دیروز یکی از بهترین روزا بود کلی عکس از آسمون گرفتم و کلی لذت بردم و اجازه دادم باد منو به سمت خونه راهنمایی کنه:))))
وای یه اشتباهی کردم اونم فاصله گرفتن از مانهواعه😭 الان کی میشینه پونصد تا چپتر جدید بخونه😭🙏🏼قلبم طاقت زیباییشون رو نداره ممکنه بمیرم^^ کلی حرف دارم بزنم کلی کلی کلی😭😭😭 اول اینکه من باید یه لیست تابستونی بنویسم تا مثل تابستون قبلی به فنا نرم^^ دوم اینکه از شانس زیبای من با شروع دوباره مانهوا بعد از ۱۵ روز فاصله با بدترین چپتر مواجه شدم🙏🏼 سوم اینکه انقدری کتاب نخونده دارم که نمیدونم چیکار کنم امیدوارم بردگردم به دورانم و بتونم هفته ای دو تا کتاب بخونمممم:) ناول اناستازیا کلیش مونده و من مثل همیشه چند تا ناول دیگه یافتم و امیدوارم وقت کنم بخونمشون^^ بعدشم اینکه دوست دارم حتما برم استخررر😭🌀 آها راستی باید کلی هم درس بخونم و از این بابت جدنی خوشحالم:) شما نمیدونید من عاشق درس خوندنمم🤏🏻 ( به شرط نبودن امتحانننن)