آلـــــبـالـو
فقط میبینم و گریه میکنم:)
فدای این دو تا + یک دقیقه بیشتر خوشبختی
جدنی دیروز یکی از بهترین روزا بود کلی عکس از آسمون گرفتم و کلی لذت بردم و اجازه دادم باد منو به سمت خونه راهنمایی کنه:))))
هدایت شده از خواب خورشید`
وای یه اشتباهی کردم اونم فاصله گرفتن از مانهواعه😭
الان کی میشینه پونصد تا چپتر جدید بخونه😭🙏🏼قلبم طاقت زیباییشون رو نداره ممکنه بمیرم^^