آلـــــبـالـو
فقط میبینم و گریه میکنم:)
فدای این دو تا + یک دقیقه بیشتر خوشبختی
از دیروز 🤏🏻
جدنی دیروز یکی از بهترین روزا بود کلی عکس از آسمون گرفتم و کلی لذت بردم و اجازه دادم باد منو به سمت خونه راهنمایی کنه:))))
وای یه اشتباهی کردم اونم فاصله گرفتن از مانهواعه😭
الان کی میشینه پونصد تا چپتر جدید بخونه😭🙏🏼قلبم طاقت زیباییشون رو نداره ممکنه بمیرم^^
کلی حرف دارم بزنم کلی کلی کلی😭😭😭
اول اینکه من باید یه لیست تابستونی بنویسم تا مثل تابستون قبلی به فنا نرم^^
دوم اینکه از شانس زیبای من با شروع دوباره مانهوا بعد از ۱۵ روز فاصله با بدترین چپتر مواجه شدم🙏🏼
سوم اینکه انقدری کتاب نخونده دارم که نمیدونم چیکار کنم امیدوارم بردگردم به دورانم و بتونم هفته ای دو تا کتاب بخونمممم:)
ناول اناستازیا کلیش مونده و من مثل همیشه چند تا ناول دیگه یافتم و امیدوارم وقت کنم بخونمشون^^
بعدشم اینکه دوست دارم حتما برم استخررر😭🌀
آها راستی باید کلی هم درس بخونم و از این بابت جدنی خوشحالم:)
شما نمیدونید من عاشق درس خوندنمم🤏🏻 ( به شرط نبودن امتحانننن)
هدایت شده از Random Access Korea (RIDE OR DIE🛐)
ناک ناک ناک... نامه آوردم.📬
[این اولین تقدیمی RAK عه]
توی چنل عضو بشین خوشحالتر میشم.
ممبر ها هم میتونن.(آیدی بزارین)
این پیام رو میندازین توی چنل قشنگتون و لینکش رو با بقیه ی چیزایی که در ادامه میگم میزارین اینجا
اول از همه، خواننده یا گروه(+بایستون) موردعلاقتون از کیپاپ رو میگید تا ببینم چه خاکی تو سرم بریزم.
بعدش آهنگ موردعلاقتون از همون خواننده یا گروه رو میگید تا یه آهنگ رندوم با وایبش و یکی از آهنگ های خواننده تون رو که فکر میکنم به وایب چنلتون میاد رو تقدیم کنم.
حالا اسم گل موردعلاقتون با رنگی که دوسدارین رو میگین تا یه والپیپر بدم بهتون.
در آخر اسم گرل گروپی که خیلی دوسش دارین رو میگین تا یه چیزی تقدیم کنم.
به طور کلی شد اینا:
خواننده یا گروه(+بایستون)موردعلاقتون_آهنگ موردعلاقتون_گل موردعلاقتون_گرل گروپ موردعلاقتون+هزینه.
اگه بهتون برنمیخوره باید بگم که این تقدیمی یه هزینه هم داره.
ظرفیت
منتظرتونم.🎀