از دیروز 🤏🏻
جدنی دیروز یکی از بهترین روزا بود کلی عکس از آسمون گرفتم و کلی لذت بردم و اجازه دادم باد منو به سمت خونه راهنمایی کنه:))))
وای یه اشتباهی کردم اونم فاصله گرفتن از مانهواعه😭
الان کی میشینه پونصد تا چپتر جدید بخونه😭🙏🏼قلبم طاقت زیباییشون رو نداره ممکنه بمیرم^^
کلی حرف دارم بزنم کلی کلی کلی😭😭😭
اول اینکه من باید یه لیست تابستونی بنویسم تا مثل تابستون قبلی به فنا نرم^^
دوم اینکه از شانس زیبای من با شروع دوباره مانهوا بعد از ۱۵ روز فاصله با بدترین چپتر مواجه شدم🙏🏼
سوم اینکه انقدری کتاب نخونده دارم که نمیدونم چیکار کنم امیدوارم بردگردم به دورانم و بتونم هفته ای دو تا کتاب بخونمممم:)
ناول اناستازیا کلیش مونده و من مثل همیشه چند تا ناول دیگه یافتم و امیدوارم وقت کنم بخونمشون^^
بعدشم اینکه دوست دارم حتما برم استخررر😭🌀
آها راستی باید کلی هم درس بخونم و از این بابت جدنی خوشحالم:)
شما نمیدونید من عاشق درس خوندنمم🤏🏻 ( به شرط نبودن امتحانننن)