فٰاکـــــِــهَةُ القُرا و شَمسُ القُرا .
بچه ها اینم استوری سید قمیا یادتون نره برید✨ ما که نمیتونیم بیایم اما جای ما رو پر کنید 🥲 راستی اگه
بچه ها انگاری سید جلال هم به مهمونامون اضافه شدن
نمیخواستم در این باره چیزی بگم میخواستم تمام بشه این موضوع
اول اینکه نه سید و نه حاجی اپلیکشن ایرانی ندارن
دوم اینکه، مگه سیدو حاجی بیکار هستن که بیان کانال ما و بگن شمارمون رو بدین به همه
سوما
بین این همه کانال بیاد توی کانال ما ؟ بعدشم با این همه سطح تحصیلات وقتی که ندونه یه کلمه ای ( توسط ) رو درست بنویسه به نظرت خودش زیر سوال نمیره ؟ اونی که اینو نوشته حتماً بچه بوده ، غلط املایی هم که داره و از طرز فکرش میشه فهمید ، فقط اون تیکه که گفته من مشکلی ندارم که شماره منو داخل کانال بزارین ! اصلا خیلی ضایع ست ... یعنی چی آخه ؟ کی خوشش میاد شمارشو همه داشته باشن و تو کانال گذاشته بشه ؟ ببین طرف کی بوده دیگه ! حالا شانس آورده که تو ناشناس پیام گذاشته وگرنه ... 😅
و چهارم اینکه من شماره حاجی رو دارم شماره سیدم دارم، اصلا ایتا ندارن نه سید نه حاجی