دال .
وصف احوال من افتاد به دستانِ قلم ، من نوشتم که غمی نیست ؛ تو بخوان سخت گذشت ! ..
خواست تنهایی مارا به رخ ما بکشد
تنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت ...
دال .
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم خیلی عجیبن (:
هیچوقت نتونستم آدما رو درک کنم
خیلی عجیبن (:
دال .
من ؟ همون دختری ک طول روز رو به موته ولی شبا خوابش نمیاد .
من ؟
همون دختری که فردا امتحان داره و وقتی میره بشینه بخونه ، حواسش ب چیزای دیگه پرت میشه و فقط داره استرس رو تحمل میکنه ..
دال .
روزِ شصتمِ جنگ (:! دو ماهه ک نیستی اقا ..
سومین ماهی که نیستی آقا .. !
مارا به جانسختی ِخود ، این گمان نبود ((: ..
نمیدونم مردم با من چه مشکلی دارن .
میام از عروس دامادا عکس بگیرم فرار میکنن ،
میام از مداح فیلم بگیرم دیگه نمیخونه ،
میام از پرچمتکاندهندهها [اسمشون همینه دیگه ؟ 😂🤡] فیلم بگیرم دیگه تکون نمیدن .
در صورتی ک دوربین رو نمیبینن اصلااا 😭😭
رفته بودم ضبطِ حسینیهمعلی (:
اجازه نمیدن عکس و فیلم منتشر کنیم ، همینارم اگه بفهمن فرستادم ، خدا رحمتم کنه (((: 🤡
دال .
وصف احوال من افتاد به دستانِ قلم ، من نوشتم که غمی نیست ؛ تو بخوان سخت گذشت ! ..
تو مهم بود بمانی ، که نماندی رفتی
جان که باید برود ، سفت به من چسبیده .. (:
- آقایشهیدم ((:
الان همه بلاگرا دارن ایفون میخرن ((:
بعدم مینويسن [ بلخرههعع تلاشام نتیجه داد 😍😍😍 ]
واااا 🦦 ، یکم یواشتر ماهم برسیم ..