دال .
رفته ای ، اما گذشت عمر تاثیری نداشت من که دلتنگ توام امروز ، فردا بیشتر ((: - آقایشهیدم !
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو ،
که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را ..
دال .
جبران نمیشوی ، حتی به گریههای عمیق ! ..
شهادت یک مقام ِروحیاست ،
دنبالِ گلولهخوردن نباشیم .. (:
دال .
هرچقدر هم بگیم فروردین دیر میگذره ، بازم گذشت ! اما هنوزم اردیبهشته ... (: تموم شو دیگه لامصب
خردادِ بی شعور ، تموم شو لطفا .
من فقط منتظر ۲۶ خردادم (((:
هدایت شده از حاد ✊🏻 ننهقاسم
خاله خواهرزادهای اومدیم خانهی گوهرشاد 🌙
سرشار از انرژی مثبت و حال خوب🍀