دال .
دیگه راهی نمونده ، هی خودم رو میکشونم .. دستمو بگیر بتونم ؛ که خودم رو برسونم (((:
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داره میاد دوباره باز ،
بوی محرم (((:
دال .
شهادت یک مقام ِروحیاست ، دنبالِ گلولهخوردن نباشیم .. (:
چهلروز از رفتنتون گذشت ،
چهلروز از وقتی که ۱۴ خانواده عزیزشون از دست دادن ..
امیدوارم مارو هم شفاعت کنید🖤 ((:
دال .
یارب برسانم به نجف دغدغه دارم ، کم بوسه زدم نوبت آخر به ضریحش ...
آن سفرکرده که صد قافله دل همرهِ اوست ،
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ((:
دال .
تولدت تو اسمونااا مبارک ، سردارسلیمانی ِکوچولو 🛐🥲🤏🏻 >
تولدتون مبارک ، فرزند ، مادر ، همسر و خود ِشهید ! 💕((:
مرسی ک ریحانهسادات رو بدنیا اوردید 😭✨ >>