eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
457 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛 آخوند فاسد، می تواند یک ملت را فاسد کند! ⁉️ آنتی‌تز انقلاب! 1⃣ انتشار فیلم های مبتذل مدارس ایرانی در آستانه ماه مبارک رمضان، تکان دهنده و تلخ تر از آن است که بشود با سخن درمانی های فریبکارانه برخی متولیان جبرانش کرد.⁉️🚫 2⃣دولت اعتدال که با پشتیبانی تمام عیار اصلاح‌طلبان بر سر کار آمد، در مسیری عجیب قهقرایی گام برداشته است. اعتدال گرایان که متأسفانه خود را متظاهر به ظواهر دینی نشان می دهند، دقیقا در آستانه بحران های خودساخته ملی، برای انحراف افکار عمومی، به بازی با احساسات مذهبی دست می زنند تا به آسانی از صدر اخبار و انتقادات فضای مجازی خارج شوند.📛
3⃣ گوشت و مرغ و و را عرضه ندارند یا نمی خواهند تأمین کنند ولی در عوض تا دلتان بخواهد، بسته های ضدمذهبی برای خدشه در فرهنگ و دیانت مردم رو می کنند.📛 4⃣ عجیب است که حامیان پرمدعای دولت فعلی در حوزه علمیه که صدالبته اندک اند اما بعضا در کسوت های بالای حوزوی اشتغال دارند، و به طور مشخص سران تشکل حوزوی موسوم به ، در برخوردی کاملا گزینشی و سیاسی، سکوت در پیش گرفته اند و هیچ صدایی از آنها برنمی خیزد.📛
5⃣سکوت مرگ اندود این روزها در آینده نزدیک موجب خواهد شد که و چون بهمن غیرقابل کنترل در ایران سرازیر شود و آن وقت حتما دیگر کاری از دست هیچ کس بر نمی آید.⁉️ 6⃣چطور است در موارد بسیار نازل و سطحی، فریاد می زنید که قلب مبارک امام عصر(عج) جریحه دار شده اما در مورد وقایع تلخ این ایام روزه سکوت گرفته اید؟!⁉️ 7⃣روزگاری امید داشتیم اگر عده ای به غلط از سیاست کناره گیری کرده اند، لا اقل در دفاع از اصول دیانت فردیه که داعیه اش را دارند، هستند و برای فرهنگ دینی مردم دل می سوزاند. حوادث این ایام عیار واقعی این جماعت پرمدعا را بر همگان روشن ساخت.⁉️
8⃣اعضای تشکیلات سکولار که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به یکباره از امام و همه مجاهدان فی سبیل الله هم انقلابی تر شدند، در برخی مناصب دولت فعلی نیز جاخوش کرده اند و سکوت آنان در مقابل نهادینه سازی فحشا و فساد در عرصه های آموزشی کشور، موجب رسوایی آنان در دنیا و آخرت است و نشان داد که امام خمینی، آن حکیم دهر، ماهیت ضدمذهبی این جماعت پرمدعا را بهتر از همگان می شناخت که همواره بر حذف آنان از مناصب حکومتی تأکید داشتند.📛 9⃣با قرار گرفتن یک آخوند در رأس این دولت، مسئولیت مستقیم اقدامات ضدمذهبی اعتدال گراها، بیش از پیش متوجه حوزه مقدسه و علمای اعلام است و اگر موضع یکپارجه و عاجل نگیرند، ذهنیت مردم برای همیشه نسبت به دیانت دوستی حوزه خراب خواهد شد. تعارفات آخوندی نباید مانع از آن شود که ذهنیت مثبت مردم که سرمایه ۱۴ قرن مجاهدت علماست، به یکباره مخدوش گردد⁉️. 🔶پی افزود👇👇 اجرای سند منحوس #۲۰۳۰ از اموری است که خون به دل مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید کرده است. آیا سکوت و بی تفاوتی در این امور رواست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 (۱) 📩 پیام اول : 🌸خداوندمتعال،طبیعت وهستی را نامیدتابه انسان بفهمانددر پشت این طبیعت زیبا دست کارگردانی میکند، خوشابه حال کسی که ببیند وبفهمد! 🌸برای فهمیدن ودیدن دست هنرمند قریب ، راه دور نيست، راه از آغاز میشود ، چون ، آینه ای که خدا در آن دیده می شود.او بهترین فرصت را نیز به تو نشان داده ، ماهی مبارک و شفاف به نام تا آنکه شوی پس وقت رادریاب وباتلاش 🔹ما با مطالب هر روزمان سعی می کنیم در کنار ، اشاره ای باشیم به سمت او... 💠
💐 مطالب زیبا با آیات 💐 وَ يَصْنَعُ اَلْفُلْكَ وَ كُلَّمٰا مَرَّ عَلَيْهِ مَلَأٌ مِنْ قَوْمِهِ سَخِرُوا مِنْهُ قٰالَ إِنْ تَسْخَرُوا مِنّٰا فَإِنّٰا نَسْخَرُ مِنْكُمْ كَمٰا تَسْخَرُونَ (٣٨)هود در شهری که همه لنگ می زنند به کسی که درست راه می رود می خندند! بنابراین نهراس از اینکه متفاوت باشی، جرات متفاوت بودن ، موهبت بزرگیست و البته اکتسابی
⌛️ قسمت اول⌛️ ⇐آخر به بخش پایانی هر مجموعه گفته،[۱]  ⇐و زمان در لغت بر وقت کم یا زیاد اطلاق می‌شود.[۲] و مقصود از آن در این جا روزگار و  است. ⇐«آخرالزمان» به معنای بخش پایانی حیات دنیا است. ⇐«آخرالزمان» اصطلاحی است که در فرهنگ اغلب ادیان بزرگ به چشم می‌خورد و در ادیان ابراهیمی، از برجستگی و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ⇐ این اصطلاح معمولا به روزگار پایانی دنیا و رویدادهایی گفته می‌شود که ممکن است در این بخش از زندگی دنیوی به وقوع پیوندد. ادیان بزرگ درباره آن پیشگویی‌هایی کرده ‌اند؛ ⇐ برای مثال در «انجیل» آمده است: «... و این را بدان که اوقات صعب در زمان آخر خواهد رسید، زیرا که خواهند بود مردم خود دوست و زرپرست و مغرور ومتکبر و کفرگو و نافرمان والدین و حق ناشناس و بی دین، و بی الفت و بی وفا و خبث کننده و بی پرهیز و بی حلم و با خوبان بی اعتنا، و خائن و کم حوصله و عبوس کننده و عیش را بر خدا ترجیح می‌دهند». پی نوشت ها؛ ۱. کفوی، ابوالبقاء، الکلیات، ج۱، ص۶۲.     ۲. ابن منظور، محمد بن مکرم، لسان العرب، ج۱۳ص۱۹۹(زمن)
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
#مفهوم_شناسی_آخرالزمان ⌛️ قسمت اول⌛️ ⇐آخر به بخش پایانی هر مجموعه گفته،[۱]  ⇐و زمان در
‍ ‍ ❇️دیدگاه کلی قرآن درباره   ⌛️قسمـت دوم⌛️ 🔹دیدگاه قرآن درباره سرانجام بشر، دیدگاهی بینانه بوده، پایان دنیا پایانی روشن و سعادت آمیز دانسته شده است. سرانجام سعادتمند جهان، همان تحقق کامل غرض از آفرینش انسان‌ها است که چیزی جز عبادت خداوند نخواهد بود: «و ما خلقت الجن والانس الا لیعبدون». [۶۰] 🔸عبودیت الهی در سطوح گوناگون فردی و اجتماعی آن، بر اساس برنامه ریزی خداوند و در چارچوب اصل اختیار واقع شده و غالب انسان‌ها از آن بهره مند می‌شوند: «وعدالله الذین ءامنوا منکم و عملواالصلحت لیستخلفنهم فی الارض... ولیمکنن لهم دینهم الذی ارتضی لهم ولیبدلنهم من بعد خوفهم امنا یعبدوننی لایشرکون بی شیئا». ،[۶۱]  «هو الذی ارسل رسوله بالهدی ودین الحق لیظهره علی الدین کله». .[۶۲_۶۳_۶۴] 🔹آیات ناظر به آینده جوامع انسانی، بر عنصر خوش بینی در جریان کلی نظام طبیعت و طرد عنصر بدبینی درباره پایان کار بشر تاکید ورزیده به نوعی فلسفه تاریخ بر اساس سیر صعودی و تکاملی آن اشاره دارد. [۶۵_۶۶]   ▫️از نگاه اسلام، دین با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف در کامل‌ترین شکل خود به بشر عرضه شده: «الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلم دینا». [۶۷]  ▪️و همواره با انتقال از جامعه‌ای به جامعه دیگر شکوفاتر می‌گردد: «من یرتد منکم عن دینه فسوف یاتی الله بقوم یحبهم و یحبونه». [۶۸_۶۹] ▫️خداوند از پیامبران گذشته پیمان گرفته که به پیامبر خاتم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم ایمان آورده، به او یاری رسانند_[۷۰] ▪️ بنابراین تمام نبوت‌ها و شرایع پیشین، مقدمه و پیش درآمد شریعت ختمیه‌اند.[۷۱_۷۲_۷۳] 📚پی نوشت ها   ۶۰ ذاریات/سوره۵۱، آیه۵۶.     ۶۱.نور/سوره۲۴، آیه۵۵.     ۶۲. فتح/سوره۴۸، آیه۲۸.     ۶۳. توبه/سوره۹، آیه۳۳.     ۶۴. صف/سوره۶۱، آیه۹.     ۶۵. مطهری، مرتضی، قیام و انقلاب مهدی، ص۶.     ۶۶. مطهری، مرتضی، قیام و انقلاب مهدی، ص۱۴.     ۶۷. مائده/سوره۵، آیه۳.     ۶۸. مائده/سوره۵، آیه۵۴.     ۶۹. مطهری، مرتضی، فلسفه تاریخ، ص۲۴۷ -۲۵۱.     ۷۰. آل عمران/سوره۳، آیه۳.     ۷۱. شریف رضی، نهج البلاغه، ج۱، ص۱۲۵، ترجمه دشتی.     ۷۲. شریف رضی، نهج البلاغه، ج۱، ص۵۴، ترجمه شریف رضی ،نهج البلاغه،ج۱ص۵۴ ترجمه دشتی ۷۳مرتضی مطهری خاتمیت ص۲۱