eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
483 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹این پدیده وقتی از سوی کسانی اتفاق افتد که پیشتر جزو حامیان و نظریه پرداران نظریه ولایت فقیه بوده‌اند، جلوه‌ای جالب‌تر یافته، هیجانانگیزتر می‌نماید! 🔹حقیقت آن است که برخی از سینه‌چاکان و -به اصطلاح خودشان- نظریه‌پردازان ولایت فقیه، پس از بروز برخی وقایع در زمان حضرت امام(ره)، -که در راس آن وقایع عزل مرحوم منتظری قرار دارد- و نیز برخی اتفاقات پس از رحلت حضرت امام(ره)، بدون هیچ توجیه علمی و ایمانی، سمت‌وسویی دیگر و بر خلاف مشی پیشین خویش اختیار نموده، در کنار مخالفت‌های علمی-عملی با ولایت فقیه، پروژهای را کلید زدند که دستور کار آن، ضعیف جلوه دادن «پرونده پشتیبان» ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است. 🔹در این پروژه قرار است تک‌تک فقیهانی که در نظریه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هم‌رأی، همراه و همگام حضرت امام(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب بوده‌اند، به عنوان مخالف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی معرفی گردند.
🔹برخی از فعالین در این پروژه به صورت پنهانی فعالیت خود را انجام می‌دهند، چنانکه اخیراً دادستان کل کشور، گوشه‌ای از فعالیت این گروه را رسانه‌ای نمود.[۵] برخی از ایشان اما ابایی از فعالیت علنی در این زمینه ندارند. 🔹به عنوان مثال از شاگردان مرحوم منتظری، از جمله کسانی است که پس از عزل منتظری، با تمام قوا به مخالفت با ولایت فقیه پرداخت و در آثار خود تلاش کرد اصل نظریه ولایت فقیه را به چالش بکشد و در کنار آن قلم‌فرسایی فراوانی برای ضربه زدن به مصداق ولی فقیه در عصر حاضر نمود.
🔹#کدیور در کتاب‌هایی همچون سیاست‌نامه خراسانی و نیز نظریه‌های دولت در فقه شیعه و برخی دیگر از مقالات و نوشته‌های خود، تلاش نمود چنین وانمود کند که در طول تاریخ هیچ یک از فقهای شیعه در این زمینه با حضرت امام(ره) همنظر نبوده‌اند. او همچنین تلاش زیادی نمود که آخوند خراسانی، شیخ انصاری، آیت‌الله خوئی، سید محسن حکیم و برخی دیگر از فقهای معاصر را مخالف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جلوه دهد. مروری بر آثار قلمی و نیز سخنرانی‌های کدیور و سیر تدوین آثارش – چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور (که پس از فعالیت در فتنه ۸۸ از کشور گریخت)- بیانگر پیگیری پروژه‌ای تمام‌عیار در راستای مخالفت با ولایت فقیه و حذف آن از سپهر سیاست تشیع و ایران شیعی است.[۶] 🔹نویسنده دیگری که به نظر می‌رسد پیگیر پروژه ناتمام کدیور است، «محمد سروش محلاتی» است. سروش محلاتی که در سابقه خود «طرفداری علمی و عملی از ولایت فقیه» را یدک می‌کشد، پس از بروز برخی حوادث و وقایع، در نسبت با نظریه ولایت فقیه سمت و سویی جدید برگزید! #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد #کانالی_متفاوت_برای_ارائه_ی_اندیشه_ها #رصد_بهترین_تحلیل_های_روز
✅دومینوی «ضد ولایت فقیه تراشی» (بازنشر) (بخش دوم) 🔹وی تاکنون تلاش زیادی نموده است که برخی از بزرگان و تاثیرگذاران در انقلاب اسلامی و نیز برخی از فعالان و اندیشمندان انقلاب را، غیر معتقد به ولایت فقیه با حدود و گستره فعلی آن جلوه دهد. افراد و شخصیت‌هایی همچون مرحوم آیت‌الله بروجردی، مرحوم علامه طباطبائی، مرحوم آیت‌الله مطهری، مرحوم شهید بهشتی و… در ادامه این پروژه آخرین شخصیتی که در دستور کار وی قرار گرفته، مرحوم آیت‌الله بهجت است. 🔹سروش محلاتی در مقاله‌ای با عنوان «تاملی بر مبنای حکومتی آیت‌الله بروجردی» به زعم خود تمامی قرائن و شواهدی که بیانگر اعتقاد مرحوم بروجردی به ولایت فقیه است را مورد نقد و بررسی قرار داده و نتیجه گرفته است که آیت‌الله بروجردی اعتقادی به ولایت فقیه با حدود و گستره فعلی آن نداشته است.[۷] 🔹وی در نوشته‌ای دیگر ذیل عنوان «تاملات سیاسی علامه طباطبائی»، علامه طباطبائی را از مخالفان و ناهمسویان با اندیشه ولایت فقیه در وضع و عصر حاضر می‌داند. او در این باره ادعا می‌کند «آرای سیاسی علامه طباطبایی چندان همسو با وضع و شرایط فعلی نیست و به همین علت کمتر به آن پرداخته شده است» و اظهار نظری عجیب نشانه این ادعا را این می‌داند که «اگر غیر از این بود، بیشتر به آرای وی توجه و در مدارس نیز این آرا تدریس می‌شد». بر این اساس که آرای سیاسی علامه در مدارس تدریس نمی‌شود، معلوم می‌شود که آرای سیاسی ایشان «همسو با وضع و شرایط فعلی نیست»! #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
🔹نامبرده در تحقیقی دیگر پیرامون ولایت فقیه و حکومت اسلامی در اندیشه استاد مطهری، معتقد است استاد مطهری استدلال به روایات در مسئله ولایت فقیه را قبول ندارد و ایشان در بحث‌های سیاسی و اجتماعی، این روایات را وارد نمی‌کند. سروش محلاتی معتقد است شهید مطهری ولایت فقیه را از مقوله نماز و روزه و حج نمی‌داند که جنبه تعبدی داشته باشد و عقل نتواند زوایای آن را تحلیل کند و بفهمد. نگاه استاد مطهری به مقوله حکومت، صد در صد عقلانی است. برای مدیریت قوه مجریه، از شرط اجتهاد نام نمی‌برد و حتی اشاره‌ای به تنفیذ هم نمی‌کند. وی ادعا می‌کند که اصلاً شهید مطهری فقاهت را شرط حکومت و ریاست آن نمی‌داند![۸] مفهوم این سخن آن است که شهید مطهری به چیزی با عنوان ولایت فقیه اعتقادی ندارد! 🔹«مرحوم آیت‌الله بهشتی» دیگر شخصیتی است که سروش محلاتی تلاش می‌کند نظرات و مواضعش را در تضاد با وضعیت فعلی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جلوه دهد! وی در مطالبی تحت عنوان «با میراث شهید بهشتی چه کردیم؟» و نیز «غبارزدایی از اندیشه شهید بهشتی» با تقطیع مواضع و نظرات شهید بهشتی و کنار هم قرار دادن این تقطیعات، تلاش می‌کند نشان دهد که انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در شرائط کنونی چقدر از قانون اساسی فاصله گرفته! و شهید بهشتی از ابتدا با این وضع مخالف بوده است![۹] 🔹دومینوی ضد ولایت فقیه تراشی سروش محلاتی در ادامه راه به مرجوم آیت‌الله بهجت می‌رسد. محلاتی در کتاب جهاد در فقه معاصر شیعه، به نقل از یکی از علمای معاصر، ادعا می‌کند آیت‌الله بهجت با انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت در عصر غیبت موافق نبوده است![۱۰] #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_
🔹سروش محلاتی در یکی از نوشته‌های خود با عنوان «تأثیر دو سویه‌ی «حکم ولائی» در اختلاف زدایی و اختلاف زایی»، مدعی می‌شود: «مراجع تقلید معاصر، غالباً به ولایت مطلقه، باور ندارند، حضرات آیات عظام بهجت، تبریزی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی، از آن جمله‌اند».[۱۱] 🔹وی که از هر فرصتی برای به چالش کشیدن نظام اسلامی و نظریه ولایت فقیه، بهره‌برداری می‌کند، در فاز دیگری به نقد اندیشمندان انقلاب اسلامی پرداخته و دیدگاه‌های آنها در زمینه ولایت فقیه و اندیشه سیاسی شیعه، -که عصاره نظریات حضرت امام(ره) به شمار می‌رود- را به چالش کشیده و با «انگ و اتهام» سعی می‌کند آنها را به محاق برد.⁉️
✅دومینوی «ضد ولایت فقیه تراشی» (بازنشر) (بخش سوم) 🔰و اینک چند پرسش: 🔸آیا پروژه ضد ولایت فقیه تراشی و ضد ولایت فقیه سازی امثال محسن کدیور و سروش محلاتی، نقطه پایانی دارد؟ آیا اگر مثلا شخصی مانند مرحوم منتظری و یا امثال او، پس از حضرت امام عهده‌دار زعامت و ولایت می‌شدند، باز هم جنابان کدیور، سروش محلاتی و همنوعانشان، این پرونده‌ را طراحی و اجرایی می‌کردند؟ 🔸به راستى دلیل این همه صغرى و کبرى چیدن‌هاى این جریان، با چه هدفی، صورت می‌پذیرد؟ مقصد و مطلوب این جریان چیست؟ اگر ولایت فقیه برچیده شود، چه چیزی عاید این جریان خواهد شد؟ 🔸چرا این جریان و اعضای آن به جای طرح شبهات و نظرات خود در محافل و مجالس علمی/فقهی، به شبهه افکنی در انظار عموم و رسانه‌ها و جلسات دانشجویی می‌پردازند؟ البته جواب این پرسش از پیش روشن است؛ چه اینکه سروش محلاتی و دوستانش، خوب می‌دانند که او را یارای پاسخ علمی، منطقی و عقلانی در برابر نقدهای مخالفین نیست؛ به همین دلیل بیشتر تریبون‌های یک‌طرفه و «مونولوگ» را دوست دارد؛ چه اینکه تجربه‌اش به وی آموخته که نمی‌تواند به صورت حضوری پاسخگوی مدعیات خود باشد؛ چنانکه در جریان نشست مشترکش با آقایان حجت‌الاسلام دکتر ابوترابی و دکتر حائریان، در دانشگاه علمی کاربردی امام جواد(ع) یزد، ضعف در مبانی‌اش او را مجبور به ترک زود هنگام جلسه، همراه با عصبانیت نمود.[۱۲] #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
⛔️پایان سخن اینکه: سروش محلاتی در مقاله‌ای که در نقد ادعاهای واهی محسن کدیور نوشته، می‌نویسد: «آیا منصفانه است که بحث‌های علمی با اغراض سیاسی آلوده شود و فقیه بزرگی مانند حضرت امام خمینی(ره) که در احیای فقه حکومت شیعه خدمت بی‌نظیری انجام داد مورد اتهام قرار گیرد؟!».[۱۳] 🔸حال حقیر دقیقا همین پرسش را از جناب سروش محلاتی می‌پرسم: جناب سروش محلاتی! آیا منصفانه است که بحث‌های علمی با اغراض سیاسی آلوده شود و فقهای بزرگی مانند مرحوم آیت‌الله بروجردی، مرحوم علامه طباطبائی، مرحوه علامه مطهری، مرحوم شهید بهشتی، مرحوم آیت‌الله بهجت و دیگر فقهای شیعه، که جملگی از معتقدین به ولایت فقیه بوده و هر کدام به نحوی در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی نموده‌اند و در احیای فقه حکومت شیعه خدمات فراوان و گاه بی‌نظیری انجام داده‌اند، مورد اتهام «ضدیت با ولایت فقیه» و «انقلاب اسلامی» قرار گیرد؟!». جناب سروش محلاتی! به کجا چنین شتابان!!⁉️ —————————————– [۱]. صاحب جواهر، جواهر الکلام، ،ج۲۱، ص۳۹۷. [۲]. امام خمینی، ولایت فقیه، ص۳؛ نیز البیع، ج۲، ص۴۶۷٫ [۳]. در این زمینه: ن.ک. یعقوبعلی برجی، ولایت فقیه در اندیشه فقیهان. و نیز: ر.ک. محمدعلی قاسمی و همکاران، فقیهان امامی و عرصه‌های ولایت ج۱ و ۲٫ [۴]. به عنوان نمونه: ن.ک. محسن کدیور، نظریه‌های دولت در فقه شیعه؛ نیز: ن.ک. مهدی حائری یزدی، حکمت و حکومت. [۵]. حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور، با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در حوزه‌های علمیه، در این زمینه گفت: «در شهر مقدس قم عده‌ای روحانی‌نما در قالب تشکل‌هایی، تشکیل جلسه می‌دهند و موضوع جلسه این آقایان این است که چگونه موضوع ولایت فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم» (ن.ک. روزنامه اعتماد، شماره ۴۰۷۵ ، ۸/۲/۹۷، ص۲). [۶]. ن.ک. کدیور، نظریههای دولت در شیعه، سیاست نامه خراسانی، استیضاح رهبر، ابتذال مرجعیت شیعه و
#دوباره_استقلال_دوباره_آزادی👇 #کنفرانس_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #جریان_شناسی_سیاسی 📛#واکاوی_"نفوذ"_#در_بدنه_حاکمیت_بررسی_تاریخی_پروژه_نظام_سلطه_برای_تسلط_بر_جایگاه_رهبری؛ #مورد_مطالعه_👇👇 #دومینوی_ضد_ولایت_فقیه_تراشی #با_ما_همراه_باشید_در_👇 #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد @daneshgahevelyat #کانالی_متفاوت_برای_ارائه_ی_اندیشه_ها #رصد_بهترین_تحلیل_های_روز
🔹تو را چه شده ابو اسحاق؟ 🔶از جهل این مردم می ترسم کیان، بسیاری از ایشان حافظه شان به قدر ماهیان دریاست، مبادا با گند_تکرار_خاتمی حسن روحانیِ دیگری بر گزینند و به زندگی خودشان تیر خلاص بزنند! #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️فوری 🎥ظهر امروز تعدادی از فعالین چپ‌گرا و کمونیست، تجمعی باحمایت کانال "آمدنیوز" در دانشگاه تهران شکل دادند. در این تجمع عده‌ای علیه برخی احکام دینی و قوانین کشور شعارهایی تند سر دادند. 🔹دقایقی پس از آغاز این تجمع، دانشجویان انقلابی دانشگاه تهران با حضور در صحن دانشگاه تهران با این تجمع غیرقانونی مخالفت کردند و با اقتدار خود مشت محکمی بر دهن کجی یاوه گویان زدند. پ ن : ما بارها به نیروهای ارزشی یادآور شدیم که کانالها پایگاههای اصلیه خط دهی میباشد ولی متاسفانه در حمایت از کانالهای ارزشی به شدت ضعیف و غافل هستیم ، حداقل این هماهنگی و حدت رو از آمدنیوزیها یاد بگیرید، یادگیری از دشمن برای مقابله با خودش یک تکنیک تمام عیار است ، لطفا آرایش جنگی بگیرید و با عضویت در شبکه سایبری انصار آماده نبرد باشید
جناب باغی گفتن مطلوب‌ترین شیوه حکومت مردمی، اداره فدرالیه یعنی باید یک کشور منسجم چند هزارساله را تکه تکه کرد و بعد با نخ و سوزن به هم دوخت تا اداره‌ مطلوب شود ؟؟ باید به سید آمریکایی عبا شکلاتی بگویم شما به همان شغل شریف صیغه‌خوانی سلبریتی‌ها برس و کاری با سیاست نداشته باش https://t.co/2WAKwp7ZT5 استقبال العربیه وهابی از ارائه طرح فدرالیسم توسط خاتمی ارائه این طرح کاملا هدفمند و با نگاه به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بعدیست این شعار انتخاباتیشان است، رسیدن به این شعار هم نیاز به فسفر سوزاندن زیادی نداشت، تنها شعاری است که تاحالا داده نشده، درشرایطی که دیگر حنای شعارهای اقتصادی و کارامدی رنگی ندارد، می ماند موج سواری بر‌ تجزیه ایران !! منتظر موضعگیری خاتمی علیه محدودیتهای اجتماعی هم باشید.البته هنوز وقتش نرسیده، باید فشارها تا انتخابات به اوج برسد، تا موضعگیری نزدیک انتخابات ایشان دستاوردی داشته باشد !! افزایش فشاراجتماعی با احتساب این شرایط اقتصادی حساب شده است !! یک دلیلش هم پوشش برای پلیسی تر کردن جامعه در حال انفجار است. #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد @daneshgahevelyat
💠 صراط الذين أنعمت عليهم غير المغضوب عليهم ولا الضالين 📖 ... صراط سه گونه است؛ 1. صراط مستقيم که حقيقت ذاتى آن واحد است، اين صراط واحد به هيچ وجه تعدد و تکثرپذير نيست، و اختلاف و تضاد و تباين در آن معنا ندارد، تنها از نظر تکامل مراتبى را مى توان براى آن _ از نظر دور، نزديک، مماس و محيط بر آن _ در نظر گرفت. 2. صراط جحيم يا مغضوبين که شخص وارد در جهنم است، اينان در راه عناد با حق و سرپيچى از آن به گونه‌اى منحرف‌اند که صراط جحيم مقصد نهايى آنهاست. 3. صراط ضالين يا گمراهان، و واو عطف در ﴿و لا الضالین﴾ به ﴿صراط﴾ برمى‌گردد، يعنى: و نه صراط ضالين، گمراهانى غرق در حيرت که سرگردانى آنان را رها نمى‌کند، چنان‌که آنان هم حيرت را رها نمى‌کنند، گرچه خفيف‌تر از صراط مغضوبين در خشم و غضب الهى گرفتارند. ❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️👇👇👇👇👇 پس راه: ﴿صراط﴾ سه پاره شد، که ما به سوى گونه راست آن، راهنمايى مى‌جوييم، نه راه خشم گرفته شدگان و نه راه گمراهان و گمشدگان. 📚 ترجمان فرقان، #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛 با دیدن این سکانس از تاریخ چه حسی بهتون دست میده ⁉️ ✅ بررسی داستان و ✅ وعده صادق حضرت آقا که فرمودند را می زند. 📌 زمانی برهنه مادرزاد شد که تا و کامل لحظاتی بیشتر فاصله نداشت. 👈برهنگی کامل عمروعاص در برابر یعسوب الدین امیرالمومنین (علیه السلام) زمانی واقع شد که دیگری در دست این دشمن خدا وجود نداشت. 🔻 و و و در محیط آموزشی و پرورشی و افسارگسیخته و و ، و و و... زمانی واقع شده که دشمن در برابر و راسخ و پولادین ما و شده است. 📌عزیزان به راستی دشمن نفس های پایانی را می زند در چند ماه آینده شاید آستانه توحش و ابتذال وارد موج جدیدی خواهد شد چون به دیوار بتنی جنگ نمی شود و مذاکره نمی کنیم برخورد کرده اند! 🔻چرا که می خواهند با اینکار بر و و خود بگذارند. 🔻چرا که می خواهند با درگیری فکر مردم ما را از مطالبه گری در مورد فسادهای اقتصادی و اختلاس ها و کم کاری ها دور نگه دارند. اما انتهای جبهه کفر و اناد نزدیک است در نشانه های تاریخی عبرت ها نهفته است ❤️ان شاء الله مولا نزدیک است سعی بر و داشته باشیم تا در غرق نشویم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
⛔️فوری 🎥ظهر امروز تعدادی از فعالین چپ‌گرا و کمونیست، تجمعی باحمایت کانال "آمدنیوز" در دانشگاه تهران
تجمع های ، علیه ارزشها 🔸پس از انجام بی دردسر پروژه ، این بار پروژه را از دل سیاسی ترین دانشگاه پایتخت کلید زده اند. 🔸این سنخ تجمعات همزمان با ، خیلی معنا دار است! حرمت شکنی دوقبضه است. 🔸طبیعی است که حرمت امام زاده را متولی اش باید نگه دارد؛ متولی امر دینی در کشور، است. حالا دیگر کار از تجمعات بخش نامه ای در فیضیه گذشته است، حوزه اگر دیر بجنبد پیش خدا و مؤمنین و عموم مردم ایران جوابی نخواهد داشت. 🔸حالا که ماهیت و بند و بست آنان با دولت اعتدال و بی دغدغه بودن نسبت به حفظ حریم شریعت روشن شده، بدنه حوزویان و خصوصا مراجع عظام تقلید باید وارد میدان شوند. 🔸کارهای زیادی می توان کرد؛ مثلا فقط کافی است مراجع عظام دو خط بنویسند که تا هنگام برچیده شدن بساط اقدامات ضدمذهبی سازمان یافته در محیط های آموزشی، هیچ مسؤول دولتی را به حضور نخواهند پذیرفت! آنوقت است که به چشم بهم زدنی هنر کابینه امنیتی مستقر را خواهید دید و ثابت خواهد شد که اولا بانی این تجمعات غریبه نیست ثانیا در برخورد هم دولت دست بسته نیست اما...! اگر کشور اینقدر بی قانون و هرج و مرج است، چرا اجازه نمی دهند تجمع علیه اوضاع اقتصادی فعلی در دانشگاه برقرار شود؟!! 🔹گرچه نباید بازیچه طراحی های مشترک بدخواهان داخلی و خارجی شویم و اولویت های اقتصادی را نباید فراموش کرد اما نمی توان و نباید شاهد قربانی شدن ارزشها در مرکز تشیع باشیم.
🔴تکرار تاریخ و جاده مه آلود 🔴 🔶اتفاقات امروز تو #دانشگاه_تهران فرصت خوبیه تا مروری روی صحبت های سعید حجاریان، تئوریسین اصلاحات (غربگرایی) داشته باشیم، مصاحبه سایت تحلیلی "مشق نو" با سعید حجاریان با عنوان "بحران مشروعیت، بحران ناکارآمدی" انجام شده و البته تاریخ مصاحبه تو سایت مشق نو ثبت نشده. 🔶این قسمت از مصاحبه خیلی نیاز به تحلیل و بررسی نداره و کاملا روشنه که طیف غربگرا برای رسیدن به هدفش یعنی فشار به نظام برای مذاکره مستقیم با آمریکایی ها و در آخر خالی کردن نظام اسلامی از محتوا و ارزش ها، از هر ابزاری، حتی پدیده های پوششی استفاده میکنه. نباید فراموش کرد که همین افراد تو مقطعی از ریاست جمهوری خاتمی، نامه جام زهر به #رهبری دادن و فشار پشت فشار که باید تسلیم شد؛ ارتش آمریکا پشت مرز ماست! گریز به این نامه تاریخی از سمت مجلس ششمِ اصلاح طلبِ غربگرا هم خالی از لطف نیست. اردیبهشت سال 81 حدود 127 نماینده مجلس نامه ای به رهبر انقلاب نوشتن مبنی بر محاصره شدن کشور و فرصت کم برای تصمیم گیری! #کانال_دانشگاه_مدافعان_حریم_ولایت #انتشار_بدون_لینک_جایز_نمیباشد
این بخش پایانی از نامه مجلس ششم به رهبری قابل تامله: 🔶" اگر جام زهری باید نوشید قبل از آنکه کیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود و بی‌تردید این برخورد خردمندانه و متواضعانه، از سوی ملت با همان پاداشی مواجه می شود که امام عزیز راحل روبرو شد." و حالا این بخش مهم از صحبت های سعید حجاریان رو بخونید و با شرایط فعلی و اتفاقات جاری بسنجید.👇 🔷 ""استراتژی‌‌‌های شما برای پیشبرد پروژه اصلاح چیست و تاکتیک‌‌هایتان کدامند؟ حجاریان: تاکتیک‌ اصلی اصلاحات، سازماندهی نیروها از پایین‌ است. این روش در گسترش‌ احزاب، سازمان آهنین، بسیج‌ توده‌ای و انواع سازمان‌های مردم‌نهاد متجلی می‌شود و حتی بعضی مواقع می‌توان به نافرمانی مدنی فکر کرد. اساساً معتقدم فشار از پایین با انتخابات پدید نمی‌آید⁉️. 🔷 چگونه می‌توان را در قالب یک گام موجه و مقبول به پیش برد و شبکه حامیان آن را بسیج و به ادامه راه ترغیب کرد؟⁉️ حجاریان: شاید پرسیده شود، نافرمانی مدنی را "گروه‌های دیگری" به‌جز اصلاح‌طلبان هم می‌توانند نمایندگی کنند و نیازی به اصلاح‌طلبان نیست. در پاسخ باید گفت، نافرمانی مدنی در خلاء شکل نمی‌گیرد. پیش از آن، ابتدا باید "تجمع سلولی" داشت و اقداماتی مانند کتاب‌خوانی، جزوه‌خوانی و … صورت داد و سپس تجمع‌های موضوعی و بعد هم تجمع‌های سراسری انجام شود. بعد از این‌هاست که نوبت نافرمانی فرامی‌رسد.⁉️ در نافرمانی مدنی، افراد با علم به جریمه شدن دست به عمل می‌زنند. مثلاً حکومت رفتن به یک مجلس ختم را منع می‌کند، ولی همگی به شکل سازمان‌مند به مجلس می‌روند به قیمت آنکه همگی دو ماه زندان بروند و آزاد شوند. این‌ها همچنان در ظرف پروژه اصلاحات می‌گنجد ولی شرط آن ابتکار، سازمان‌مندی و تحلیل درست از شرایط است. ⁉️"" لینک مصاحبه سعید حجاریان با سایت مشق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انسانی که به مرحله معرفت و عشق نرسیده نمی تواند قدمی جدی و حرکت واقعی و مثبتی درسیر الی الله داشته باشد★★★ 📚انسان در عرصه هستی ،ج دوم
💢 ! مراقب باشید بازی جریان خزنده درون کشور را نخورید. هر بار با یک ترفند موزیانه، و به وسیله برجسته کردن مسائل حاشیه ای، افکار عمومی را منحرف کرده و خط اصلی حرکت خود را پیش می‌برند. یک بار کنسرت یک بار ورزشگاه رفتن زنان یک بار شجریان یک بار ساسی مانکی! یک بار فیلترینگ تلگرام یک بار ... حرکتی نوسانی که در فواصل مشخصی تکرار می‌شود و متاسفانه حواس همه را از اصل مطلب پرت کرده و مطالبات اساسی و مورد نیاز را به حاشیه رانده و در انبوه هیاهو گم می‌کند و مردم متوجه نمی‌شوند راه بهبود و پیشرفت و اصلاح کدام است. و هر روز فقرا، فقیر تر شده و گردنکشان، چهارنعل می‌تازند.
⚠️ ⁉️ 👇 بحث های انحرافی همانند اینکه حجاب الزامی، اجباری یا اختیاری است، وجود دارد. به نظر من در جمهوری اسلامی جا ندارد❗️ 🔻اگر چنان چه معلوم شد چیزی از نظر حرام است، حکومت اسلامی است که در مقابل این حرام بایستد. 🌀حالا راهی که انتخاب می کند چه راهی است❓ آن بستگی دارد به این که چه باشد؛ بنشینند را انتخاب کنند، بایستی بایستند… 🔻می بینید انگیزه هایی را که برای ترویج -نه بی حجابی- در جامعه وجود دارد و دارند تزریق می کنند. 🔥این ابزارهای جدید مانند و غیره به این فضا کمک می کنند. 📌 در مقابل این ها اسلامی وظیفه دارد بایستد. نمی شود گفت ما عَرضه مشروبات الکی را آزاد کنیم و بگوییم مردم، نخورید❗️ شارع مقدس برای این موضوع شلاق قرار داده، یعنی این جوری نیست که فقط به "نکنید گفتن" اکتفا کند.❌ 🔻 ، طرق مختلفی دارد. بله ممکن است شما بگویید👇 فلان ؛ روش غلط، تند یا ناکارآمدی است💥 و فلان روش؛ روش بهتری است،✅ این ها بحث دیگری است، اما در این که باید و کرد 📌 در این کسی نباید کند. 🗓۱۳۹۵/۲/۲۰