eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
470 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنچه از امام آموخته ایم غده سرطانی چه باشد و چه ، نیاز به جراحی دارد. اگر خوش خیم باشد و تو زود به فکر درمانش بیفتی، جان سالم به در خواهی برد ولی اگر بدخیم باشد، بهترین نوع جراحی هم تاثیری ندارد و مرگ دیر یا زود به سراغ مان خواهد آمد. 👈 ، در حال ریشه دواندن است. 👈 بدخیم و خوش خیم بودنش برای مان فرقی نمی کند، ما حتما باید با ، این غده سرطانی را از کالبد جامعه اسلامی خارج کنیم. دیروز عربستان، علنا با درخواست ۱۸ فروند هواپیمای جنگی از اسرائیل، اعلام کرد که حفظ خود را مرهون ماندگاری اسرائیلی می داند. از منظر وهابی ها، اسرائیل تنها کشوری ست که تاج و تخت حکومت استبدادی سعودی ها را می تواند تضمین کند. نگارنده کاری به حمایت اسرائیلی ها از حاکمیت سعودی ها و یا درخواست ذلیلانه ال سعود از آنها ندارد. تنها نگرانی نگارنده، این غده سرطانی در پیکره جهان اسلام است که امروزه تا حدود زیادی, شاهد آن هستیم. ، در دامی که ۶۹ سال پیش گسترانیده شده، (تاریخ تأسیس رژیم صهیونسیتی) زنگ خطریست جدی که باید همگان با آن بیدار شویم. 👌روز همبستگی جهان اسلام. 👌روز نه بزرگ به جهانخواران شیطان صفت. 👌روز «ما» شدن و دور شدن از «من». 👆اینها را نوشته ام تا یادمان باشد، کنیم و تا در که قرار است حدودا تا ۲۳ سال دیگر رقم بخورد، خاطراتی برای گفتن داشته باشیم.
آنچه از امام آموخته ایم برخی بر این باورند که دوره مبارزه به (ره) به سر آمده و باید شیوه را تغییر داد. ولی نصفه و نیمه! ؟ چون وقتی سر نخ کلاف جمله به ظاهر منطقی آنان را می گیریم تا ما را به یک راهبرد و شیوه جدید راهنمایی کند، می بینم نه این که روشی را به ما نشان نمی دهد بلکه ترسی از دشمن را در مسیر حرکت این کلاف سر در گم و پیچ در پیچ به ما القاء می کند. البته هم به شیوه های جدید مبارزه در هر برهه ای از زمان قائل است ولی این نیست که «روش» که باید راه گشای چگونگی مبارزه باشد، تو را از مبارزه باز دارد. به این جمله حضرت امام توجه بفرمایید:👇 «...ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﻭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺁﻥ ﻣﺮﺍﺣﻞ ﺩﯾﮕﺮ، ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻣﺎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺩﺭ ﻫﺮ ﻋﺼﺮ ﻭ ﺯﻣﺎﻧﯽ، ﺟﻠﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﺷﯿﻮﻩ ﻫﺎ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﯽ ﻃﻠﺒﺪ ﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺼﺮﯼ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻪ ﺳﺮﺍﻥ ﮐﻔﺮ ﻭ ﺷﺮﮎ، ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩﯾﺖ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ ﻭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﻈﺎﻫﺮ ﻣﻠﯽ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﺩﯾﻨﯽ ﻭ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻣﻠﺘﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﺎﺯﯾﭽﻪ ﻫﻮﺳﻬﺎ ﻭ ﺷﻬﻮﺗﻬﺎ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﭼﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮﺩ؟...» [۱] پس گزینش برای مبارزه ، جزو ما محسوب می شود و بی شک پرهیز از آن، ما را به مخاطره می اندازد. اینکه ما صبر کنیم تا روش جدید اتخاذ شود هم به دید ما غیر منطقی است و این باعث می شود، دشمن هنگام سکون و سکوت ما پیشروی های خود را داشته باشد. پس، پیش به سوی با نوع آوری های جدید با دشمنی که ماهیت او در طول دشمنی هایش با ما، هیچ تغییری نکرد و فقط و فریبنده ای را برای مان به نمایش گذاشته است. ﭘﯽ ﻧﻮﺷت : [۱] ﺻﺤﯿﻔﻪ ﺍﻣﺎﻡ، ﺝ 20 ، ﺹ 316
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آنچه از امام آموخته ایم یکی از روزنامه ای، نظر مرا به خود جلب کرد: « هم با انقلاب را پیروز کرد.» این جمله، کاملا درست است و کسی نمی تواند ایرادی از آن بگیرد. همگان می دانند در دوران ، گروه های معارض ضد رژیم که را در پیش گرفته بودند، هیچگاه مورد تایید امام قرار نگرفتند؛ چون این گونه در حضرت امام نمی گنجیدند. ولی در اینجا سوالی پیش می آید و آن این است👈 آیا امام وقتی انقلاب تثبیت شد، نسبت به رفتار گروه هایی که مشی مسلحانه را برای مبارزه با انقلاب اسلامی در پیش گرفته بودند، با اعتدالی که مد نظر این دوستان است، برخورد کرده است؟ باز هم اگر بخواهیم با و آزاد از قید تامین منافع جناحی، به این پرسش، پاسخ دهیم؛ . استفاده از جملات و سیره امام، در سخنرانی ها باید همراه با شأن نزولش باشد. رفتار اعتدالی امام در قبل از پیروزی انقلاب را باید با حادثه ای مثل همان مطابقت داد، نه برای هر چیزی و هر برنامه ای که دشمن بر ما روا می دارد، ما همان را دستورالعمل کلی برخوردهای خود بدانیم. به جملات امام که در زیر می آید، توجه بفرمایید و ببیند به در عصر ایشان هم بوده است:👇 «...ﺁﻧﺎﻥ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﻭ ﺍﺻﻮﻝ ﻭ ﺩﯾﭙﻠﻤﺎﺳﯽ ﺧﻮﺩ ﺗﺠﺪﯾﺪ ﻧﻈﺮ ﻧﻤﺎﯾﯿﻢ ﻭ ﻣﺎ ﺧﺎﻣﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﯾﻢ ﻭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﻨﯿﻢ ﻭ ﻣﻌﺘﻘﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺷﻌﺎﺭﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﯾﺎ ﺟﻨﮓ ﺳﺒﺐ ﺑﺪﺑﯿﻨﯽ ﻏﺮﺏ ﻭ ﺷﺮﻕ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻭ ﻧﻬﺎﯾﺘﺎً ﺍﻧﺰﻭﺍﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﺎ ﻭﺍﻗﻌﮕﺮﺍﯾﺎﻧﻪ ﻋﻤﻞ ﮐﻨﯿﻢ، ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﺑﻪ ﻣﻠﺖ ﻣﺎ ﻭ ﺍﺳﻼﻡ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻔﺮﺁﻣﯿﺰ «ﺁﯾﺎﺕ ﺷﯿﻄﺎﻧﯽ» ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﯿﻔﺘﺪ ﻭ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻔﺮﻋﻦ ﻭ ﺍﺳﺘﮑﺒﺎﺭ ﻭ ﺑﺮﺑﺮﯾﺖ، ﭼﻬﺮﻩ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺩﯾﺮﯾﻨﻪ ﺍﺵ ﺑﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﺑﺮﻣﻼ ﺳﺎﺯﺩ ﺗﺎ ﻣﺎ ﺍﺯ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﻧﺪﯾﺸﯽ ﺑﻪ ﺩﺭﺁﯾﯿﻢ ﻭ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻭ ﺳﻮﺀ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﻭ ﺑﯽ ﺗﺠﺮﺑﮕﯽ ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﻢ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺭﮎ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﺴﺄﻟﻪ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﺎ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺍﺳﻼﻡ ﻭ ﻣﺴﻠﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ. ﺣﻮﺍﺳﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﺤﻠﯿﻠﻬﺎ ﻭ ﺍﻓﮑﺎﺭ ، ﺧﻮﻥ ﻋﺰﯾﺰﺍﻧﺸﺎﻥ ﭘﺎﯾﻤﺎﻝ ﻧﺸﻮﺩ.» (صحیفه امام، ج ۱۹ ، ص ۲۸)
آنچه از امام آموخته ایم نسبت به اتفاقات، یک از خصیصه هایی ست که باید در وجود هر فرد اللهی، باشد. بی توجهی به مسائلی و مشکلات موجود در جامعه، ما را از الله جدا می سازد. به روایتی اگر ما و مشکلات آن را نداشته باشیم، باید دم از و بودن نزنیم. «چاهی» ست که در آن دفن و آن چه پیروز معرکه می شود، باطل است.
⭕️ ‌جریان #شیعه_انگلیسی با سوءاستفاده از احساسات حزن‌آلود هیأتی‌ها در پایان دوماه عزای سیدالشهداء(ع) به خرافات اول ربیع، عیدالزهرا، بی‌بندوباری بنام رفع‌القلم، بدعت دهه محسنیه، مشکی پوشی تا ۸ربیع و سایر بدعت‌ها پروبال میدهد درحالیکه در اساسی‌ترین مساله دین یعنی #ولایت منحرف است.
عطرخوشت حس میوشد هرسحر از کوچه های ما مولای من وقتی تو میکنی گذر ازکوچه های ما آقابیا،ای بیقرار گریه ی شبهای کربلا یابن الحسن،ای تکیه دار روضه ی آقای سرجدا 🌸💐🌸 السلام علیک یا اباصالح المهدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جناب زیبا کلام در اینستاگرام خود نوشته"اینهمه از در آمد ملی برای مرگ بر اسراییل هزینه کردیم چه دستاوردی برای ایران بین مسلمانان و فلسطینی ها داشته است؟ " جالب است که ایشان با دریافت حقوق از نظام، کرسی تدریس اعراب و اسرائیل را نیز در اختیار دارد. اما فایده این موضوع را حتماً ایشان شنیده است اما قبول ندارد ولی اگر بخواهیم فایده ی این کار را برای شخص ایشان بازگو کنیم باید بگوییم: همین مخالفت شما با مرگ بر اسرائیل است که به روشنفکری شما معنا می دهد وگرنه بازارتان کساد بود همین مخالفت شما با شعار مرگ بر اسرائیل است که مورد توجه انگلیس قرار می گیرید و برای نطق در مجلس عوام دعوت می شوید اما برای ما هم نفع دارد: همین مخالفت شما بامرگ بر اسرائیل است که ما می توانیم بگوییم در کشور ما آزادی در حد حمایت از صهیونیست ها ی کودک کش وجود دارد همین مخالفت شما با مرگ بر اسرائیل است که ما می توانیم روشنفکرانمان را در حد پیاده نظام، نظام سلطه باور کنیم. هر دوبهره می بریم اما این کجا و آن کجا.بهره ما تلخ اما بهره شما شیرین است