eitaa logo
دانشگاه‌مدافعان‌حریم‌ولایت
471 دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
4هزار ویدیو
91 فایل
برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف #صلوات ألّلهُمَّ‌صَلِّ‌عَلى‌مُحَمَّدٍوآلِ‌مُحَمَّدٍوَعَجِّلْ‌فَرَجَهُم‌
مشاهده در ایتا
دانلود
❌ پـروژه تـربـیت شـیطانی [35] ❌ ✍ ملئت بطونکم مِنَ الحرام فطبع علی قلوبکم : شکم های شما از حرام پرشده است در نتیجه بر دلهای شما مُهر زده است... ⛔️ به گزارش یزدرسا، طبق آمار کمرگ در 10 ماهه نخست سال95 بیش از 3200 تن ژلاتین به کشور وارد شده است!! 👈👈واردات این حجم از ژلاتین به کشور در حالی است که حلال بودن آن‌ها مشخص نیست زیرا: 1. در میان صادرکنندگان ژلاتین به ایران کشورهایی چون امارات، هند، کره، بنگلادش و ... دیده می‌شود که اصلاً کارخانه‌ای برای تولید ژلاتین در آنجا وجود ندارد😰 و معلوم نیست منبع اصلی این ژلاتین‌ها کدام کشور است و حلالیت این ژلاتین‌ها بسیار مشکوک به نظر می رسند! 2. ژلاتین های وارداتی یا از خوک هستند که نجس بوده و خوردن آن حرام است😰 و یا از گاو هستند که در کشورهای غیر مسلمان ذبح شرعی نمی شوند😢 و در نتیجه این نوع ژلاتین نیز نجس بوده و خوردن آن حرام است. 3. مسئولین ادعا می کنند که ژلاتین خوکی وارد کشور نمی شود و برای اثبات ادعای خود پای گواهی حلال ژلاتینهای وارداتی را وسط می کشند. 👈 در حالی که با پرداخت 100 دلار می توان از کشور چین گواهی حلال دریافت کرد و این گواهی که برای ژلاتینهای خوکی استفاده می شود بیشتر جنبه تجاری دارد. 4. مسئولان غذا و دارو ادعا می کنند که از طریق آزمایشPCR متوجه حلال بودن و یا نبودن ژلاتین وارداتی می شوند، اما این آزمایش برای تشخیص گوشتهای وارداتی کاربرد دارد و برای ژلاتینهای وارداتی نمی توان از آن استفاده کرد. (مجله فارس پلاس- ۱۳۹۵/۱/۲۵) ⁉️به نظر شما این ژلاتین های وارداتی در چه محصولاتی استفاده می شود؟؟؟ ⛔️برای درست کردن ژله، بلنک مانژ، پاستیل و... از ژلاتین استفاده می شود. ⛔️ در تهیه خوراکی هایی مثل بستنی، ماست، پنیر خامه ای، مارگارین و... از ژلاتین به عنوان تثبیت کننده، غلیظ کننده و یا ترکیب کننده استفاده می کنند. ⛔️معمولاً در غذاهای کم چرب برای ایجاد حالت چربی در دهان و حجم دادن به غذا بدون زیاد شدن کالری آن، ژلاتین به کار می برند. ⛔️از ژلاتین برای شفاف نمودن آب میوه ها و سرکه استفاده می شود. ⛔️ژلاتین، در ساخت پوشش کپسول های خوراکی به کار می رود. ⛔️ژلاتین به چسب استخوان معروف است و در ساخت ورقه های شنی، عاملی برای اتصال اجزا محسوب می شود. ⛔️در تهیه کاغذ چاپ براق و کارت های بازی و همچنین برای ساخت فیلم و کاغذ عکاسی از ژلاتین استفاده می کنند. ⛔️ژلاتین معمولاً به‌عنوان عامل ژله ای کننده در صنایع غذایی، داروسازی، عکاسی و لوازم آرایشی و بهداشتی به‌کار می‌رود.😱 { زندگی نجس اخلاق نجس } ✅ ادامــہ دارد ... @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1_86798538.pdf
2.95M
📚کتاب فصل بذر پاشی 💡نظرات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت فرزند 💎کتابی بسیار ارزشمند @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌دوقطبیِ اصیل در جامعۀ ما، دوقطبیِ «تعقل و توهم» است 📌دوقطبیِ «اصلاح‌طلب-اصولگرا» غیرواقعی است و اصالت ندارد! 🔰آیا این جناح‌بندیِ موجود در جامعۀ ما حقیقی است؟! دوقطبیِ «اصلاح‌طلبی و اصولگرایی» یک سوء‌تفاهم است، این دوئیّت، اصالت ندارد! دشمنان ما هم در داغ‌کردن دعوای اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی نقش داشته‌اند! 🔻دوقطبیِ اصیل و حقیقی، دوقطبیِ «توهّم و تعقّل» است. دو قطبیِ اصیل، غرب‌گرایی و مقامت است؛ غرب‌گرایی که ناشی از توهم است و مقاومت و استقلال‌طلبی که ناشی از تعقل است. 🔰دعوای انقلابی و غیرانقلابی، دعوای تعقل و توهم است؛ از همان روز اول انقلاب، همین‌طور بود! مثلاً اختلاف بنی‌صدر با انقلابی‌ها به‌خاطر توهمِ او بود که در ابتدای جنگ، می‌گفت: «زمین می‌دهیم، زمان می‌گیریم!» 🔻برخی می‌گویند «انقلابی‌ها واقع‌بین نیستند و صرفاً دنبال ارزش‌ها هستند!» درحالی‌که انقلاب، نتیجۀ واقع‌بینی بود و اهداف انقلاب هم واقع‌بینانه است. اما بحث بر سرِ «نوع واقع‌بینی» است. کمااینکه در موضوع برجام، اختلاف نظر سرِ این بود که «اعتماد به دشمن، واقع‌بینانه نیست!» و برخی گفتند «واقع‌بینانه است» اما بعد معلوم شد که این یک توهم بود. 🔰حقیقت دین چیزی جز منفعت‌طلبی نیست و حقیقت انقلاب هم چیزی جز برخورد عقلانی با منافع بشری نیست. شما یک نمونه بیاورید که امام(ره) غیرعقلانی یا به تعبیر بعضی‌ها، صرفاً «ارزشی» برخورد کرده باشد و خلاف واقع‌بینی عمل کرده باشد! نه‌فقط امام(ره) بلکه در تاریخ معصومین هم چنین نمونه‌ای پیدا نمی‌کنید! @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚📚 📌خانم ایزابل ساهیل در کتاب "نسل رها شده، گرایش به سکس و فرزندآوری خارج از چهارچوب ازدواج" می پرسد: ▫️حقوق کودکان چیست؟ ▫️آیا آنها مستحق تولد در خانواده‌ای که بزرگسالان آن آمادگی والد شدن دارند و کاملا نسبت به وظایف فرزندپروی آگاهند، نیستند؟ 📌ایشان در ادامه می‌گوید: برای ایجاد جهانی که کودکان بتوانند در آن رشد و بالندگی داشته باشند، ما نیاز به اصول اخلاقی جدیدی برای مسئولیت‌پذیری داریم که از طریق آن، روش پیش‌فرض فرزندآوری تغییر کند و تا زمانی که هردو والد به طور جدی احساس آمادگی و پذیرش مسئولیت فرزند را ندارند، اقدام به فرزندآوری نکنند. 📌این دیدگاه خانم ساهیل نشان از نگرانی برای نسل جدید حرام‌زاده حاصل افراد هم‌باش است که معمولا تحت سرپرستی مادران مجرد هستند؛ بنا به اذعان خودشان در این کتاب، این کودکان بسیار بیشتر از خانواده‌هایی که با پیوند ازدواج تشکیل شده‌اند، در معرض ناهنجاری‌های اجتماعی، فقر و مشکلات تربیتی هستند. 📍خانم ساهیل راهکار را در ایجاد اصول اخلاقی جدید برای مسئولیت پذیری والدین هم‌باش می دانند. 🔻اما همه این راه کارهای بشری به بن‌بست خواهد رسید، همان گونه که تاکنون شاهدش بودیم. ✅راه حل نجات نسل امروز، چیزی جز پیوند شرعی و تولد در دامان مادر و پدر پاکدامن نیست. ✅ کلید نجات نسل از پیش هلاک شده و فاسد امروزی است که از دامان زنان و مردانی ناپاک پا به دنیا می‌گذارند. ✅اصول اخلاقی‌ای که غرب برای بهبود شرایط بحرانی‌اش به آن نیازمند است، چیزی نیست جز اصول ازدواج مشروع و اصول حلال زادگی. 👈اولین حقوق کودکان، حق حلال‌زادگیست که ما نسبت به آن مسئولیت داریم. و بی‌شک آینده روشن بشریت توسط حلال‌زاده‌ها رقم خواهد خورد. 🔺مسیر که با آغاز می‌شود، سراشیبی سقوطی است که غرب در آن غرق شده و به دنبال راه نجات می‌گردد! ▫️پ.ن: این کتاب پیرامون معضلات بسیار زیاد تولد فرزندان خارج از چهارچوب ازدواج (زنازاده) در غرب است که موجب مشکلات بسیاری برای آنان شده است. ▫️پ.ن 2: هم‌باشی معادل واژه کوهبیتیشن است که ما آن را به اشتباه ازدواج سفید معنی کرده ایم. هم‌باشی ایجاد پیوند زوجیت نمی‌کند و در آن زن و مرد بدون عقد ازدواج با یکدیگر زندگی می‌کنند و فرزنددار می‌شوند. در این شکل از زندگی معمولا مرد، زن و فرزند را رها می‌کند و مسئولیت فرزند بر دوش مادر مجرد خواهد بود. @tabyinchannel @daneshgahevelyat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا