eitaa logo
دلنوشته های یک دانشجو
598 دنبال‌کننده
660 عکس
461 ویدیو
6 فایل
خدایا ؛ مرسی که هستی ... 🫂 برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشريف) یک دانشجوی 🦷 " اگر کاری دارین @Hani_nzz " «امروز غریب‌ترین چیزها در دنیا، همین «اسلام» است و نجات آن «قربانی» می‌خواهد؛ و دعا کنید که من نیز...»
مشاهده در ایتا
دانلود
یکسال پیش، در چنین لحظاتی با تهاجم هوایی رژیم صهیونیستی به کشورمان، جنگ تحمیلی ۱۲ روزه با ترور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و دانشمندان هسته ای، آغاز شد❤️‍🩹 یاد و نام شهدای اقتدار ایران گرامی و راهشان پر رهرو باد ا @daneshjod
مادرها، آینده ساز هستند💪 @daneshjod
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم خنده هم حرف حساب هم تغییر شلوار 😀و هم اصلاح حجاب😁 @daneshjod
💠 پیام را برای پیام بخوانیم! 🔷 در مجادلات روزمره‌ای که سرشار از سوگیری ما به سود تخیلات ذهنی‌مان است، به نقطه‌ای می‌رسیم که دیگر هیچ ورودی جز خواسته‌های پیشین خود را در ذهن راه نمی‌دهیم. به عبارت دیگر، تمام مفاهیم تنها بر پایه‌ی پیش‌زمینه‌های موجود در اندیشه‌ی ما ترجمه می‌شوند و ترجمان دیگری برایشان ممکن نیست. 🔸این وضعیت، همان حالتی است که انسان، گشودگی خود را به هر کلامی از دست می‌دهد. در چنین فضایی، آدمی وارد سرازیری دگماتیسم می‌گردد. 🔸 در این فضا هر گوینده‌ای در انتقال پیام خود توفیقی نمی‌یابد و محتوا و ارزش سخنش هم به هیچ می‌گراید. 🔸 یکی از مصداق‌های آشکار این پدیده، نسبت ما با پیام‌ها و فرمایش‌های رهبر انقلاب است. کاربرد کلام ایشان برای گروهی از خوانندگان، منحصراً به اثبات و حقنه فرضیات ذهنی‌شان بر دیگران تبدیل شده است. یعنی پیام را نه برای درک آن، که برای تأیید مقاصد ذهنی خود می‌خوانند؛ حال هر کس بنا بر ذهنیات خویش، بخشی از آن متن را به‌منزله‌ی ابزاری برای قبولاندن دیدگاه خود به دیگری به کار می‌برد. 🔸 این رفتار، به تدریج ارزش و محتوای اصلی متن و گوینده آن را از میان می‌برد. ▪️به جای آنکه پیام را در خدمت ذهنیات خود بخوانیم، باید پیام را برای خود پیام بخوانیم؛ تا بتوانیم دریابیم که واقعاً در آن، چه گذشته است. @daneshjod
هدایت شده از کیسان ابوعمره
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف عراقچی پس خون رهبرم چی؟
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ساعت نزدیک به11 شب و همچنان تجمعات مردم مقابل ورزات خارجه مشهد @daneshjod
پست جدید کانال رهبر انقلاب: وحدت ملی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در برابر شیطان بزرگ است🔥🇮🇷 @daneshjod
ما را به سخت جانیِ خود این گمان نبود ...
💠رهبری؛همه رهبری است! 🔹به همان اندازه که شروط رهبرانقلاب اهمیت اساسی دارد و پای آنها باید محکم بایستیم تا در عمل محقق شود و خطر اشتباه در دستگاه محاسباتی مسئولین وجود دارد؛ به همان اندازه هم این فرمایش رهبری مبنی بر اینکه ما مردم اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنیم نیز اهمیت دارد. 🔸اگر از مسئولین مطالبه تحقق شروط رهبری را داریم خودمان هم باید در عمل منویات ایشان را عمل کنیم. نمی شود فقط قسمتی که به مسئولین هست را بزرگ کنیم اما بقیه کلام و فرمایش ایشان را که مخاطبش ما هستیم را نبینیم و سانسور کنیم؛ "رهبری، همه رهبری است." 🔹قطعا توهین و تخریب شخصیت و شعارهای غیرعقلایی عده ای ولو خیلیی اندک علیه مسئولین نه تنها عمل به فرمایش رهبری نیست که اتفاقا در پازل جریان غرب گراست و بر روی آن موج سواری خواهند کرد. روندی که باعث خواهد شد حتی حرف های انتقادی کارشناسی و منطقی مردم و کارشناسان هم دیده و شنیده نشود، امری که مطلوب جریان غرب گراست¹. مطالبه و انتقاد آری؛ توهین و افترا خیر نظارت و مراقبت آری؛ دعوای سیاسی و جناحی خیر ـــــــــــــــ ۱. نگاهی به رسانه‌های جریان غربگرا و موج‌سواری‌هایشان بر روی این حرکات، گویای همه چیز است! @daneshjod