eitaa logo
دانشکده علوم قرآنی آمل
905 دنبال‌کننده
6.8هزار عکس
253 ویدیو
1.2هزار فایل
آمل- میدان ۱۷ شهریور- خیابان طالب آملی- دریای ۱۳ دانشکده علوم قرآنی آمل شماره تماس: ۰۱۱۴۴۲۶۶۰۰۱-۰۱۱۴۴۲۷۱۴۵۰ ارتباط با واحد روابط عمومی @ar_tilaki amol.quran.ac.ir http://eitaa.com/joinchat/631570433Cd6584f9a96
مشاهده در ایتا
دانلود
💠ششمین جلسه وبیناری معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور کارشناسان فرهنگی و دانشجویی و مسئولان تشکل های دانشجویی دانشکده ها زمان: چهارشنبه 19 شهریور ساعت 10 تا 13 حضور همه کارشناسان (اعم از سازمانی وتکلیفی) الزامی است. معاونت فرهنگی و دانشجویی عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند کلاس دکتر ابوترابی امروز برگزار نمی گردد. عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
قابل توجه دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم نظر به ضرورت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برگزاری جشنواره دفاع مقدس در دستور کار معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرار گرفته است. الف: محورهای جشنواره: 1- بخش هنری: طراحی پوستر، عکس، خوشنویسی، فیلم کوتاه، پویا نمایی و ... 2- بخش ادبی: شعر دفاع مقدس، داستان، دل نوشته (خطاب به شهدا، مادران و همسران شهدا و ...) 3- بخش پژوهشی: الف: خلاصه نویسی کتاب: با محوریت کتاب «از آغاز تا پایان» تدوین جمعی از نویسندگان، نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس‏- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»(پیوست شده) ب: مقاله نویسی: ـ بررسی جنگ نرم از دیدگاه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ـ تأثیر ولایت پذیری در پیروزی دفاع مقدس ـ نقش رسانه‌های جمعی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس ـ جایگاه دانشگاهیان در دفاع مقدس ـ چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای جنگ تحمیلی ـ دستاوردهای کوتاه مدت و بلند مدت دفاع مقدس ـ آسیب شناسی شیوه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهلت ارسال آثار: پایان مهرماه 1399 ارسال آثار از طریق پیام¬رسان ایتا، به نشانی: @admin_farhangi عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
قابل توجه دانشجویان، اساتید و کارکنان محترم نظر به ضرورت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برگزاری جشنواره دفاع مقدس در دستور کار معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرار گرفته است. الف: محورهای جشنواره: 1- بخش هنری: طراحی پوستر، عکس، خوشنویسی، فیلم کوتاه، پویا نمایی و ... 2- بخش ادبی: شعر دفاع مقدس، داستان، دل نوشته (خطاب به شهدا، مادران و همسران شهدا و ...) 3- بخش پژوهشی: الف: خلاصه نویسی کتاب: با محوریت کتاب «از آغاز تا پایان» تدوین جمعی از نویسندگان، نشر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس‏- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»(پیوست شده) ب: مقاله نویسی: ـ بررسی جنگ نرم از دیدگاه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی ـ تأثیر ولایت پذیری در پیروزی دفاع مقدس ـ نقش رسانه‌های جمعی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس ـ جایگاه دانشگاهیان در دفاع مقدس ـ چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای جنگ تحمیلی ـ دستاوردهای کوتاه مدت و بلند مدت دفاع مقدس ـ آسیب شناسی شیوه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهلت ارسال آثار: پایان مهرماه 1399 ارسال آثار از طریق پیام¬رسان ایتا، به نشانی: @admin_farhangi عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
کتاب از آغاز تا پایان.pdf
1.51M
جهت خلاصه نویسی جشنواره دفاع مقدس عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
Connect_2.6.9.apk
11.95M
نرم افزار ادوبی کانکت نسخه اندورید دانشجویان عزیز! لطفا جهت راحتی کار تحصیلی تان دانلود کنید @quran_amol عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
👈1- انتخاب عنوان پایان نامه دانشجو موظف است از ابتدای نیمسال اول تا پیش از آغاز نیمسال سوم، عنوان پايان نامه خود را با نظر استاد راهنما به شورای آموزشی پژوهشی دانشکده پیشنهاد نموده و به تصویب رساند. 👈2- انطباق عنوان پایان نامه با اولویت های پژوهشی دانشگاه دانشجویان می توانند پیشنهاده های خود را در چارچوب اولویت های پژوهشی دانشگاه که دارای رویکرد قرآنی، قرآنی– حدیثی، قرآنی–ادبی، قرآنی– استشراقی و یا سایر رویکردهایی که مباحث قرآنی در آن، پایه اصلی بوده و مسأله محور باشد، ارائه دهند. 👈3- تصویب پیشنهاده(پروپوزال) - دانشجو موظف است پیشنهاده خود را با امضای استاد راهنما بر اساس «فرم پ1» به کارشناس پژوهش دانشکده تحویل داده و سپس عنوان پایان نامه خود را در بخش پژوهش سامانه گلستان ثبت نماید. - دانشجو موظف است همراه با پیشنهاده، پیشینه تحقیق را از سایت ایرانداک (irandoc.ac.ir) دریافت، و گزارش حاصله را جهت طرح و بررسی در شورای آموزشی پژوهشی دانشکده، به کارشناس پژوهش دانشکده تحویل دهد. (فرم پ2) - شورای آموزشی پژوهشی دانشکده موظف است از زمان تحویل پیشنهاده به کارشناس پژوهش، حداکثر به مدت یک ماه، نتیجه بررسی را به دانشجو منعکس نماید. (فرم پ1) - چنانچه شورا تشخیص دهد که دانشجو باید در پیشنهاده خود، اصلاحاتی اعمال نماید، این کار فقط برای یک بار امکان پذیر بوده و دانشجو موظف است، حداکثر ظرف 15 روز، اصلاحات مورد نظر شورا را انجام داده و تحویل کارشناس پژوهش دهد. - دانشجو موظف است پس از تصویب نهایی پیشنهاده، آن را در سایت ایرانداک ثبت نماید و کد رهگیری و تأییدیه آن را به کارشناس پژوهش جهت بررسی، تأیید و درج در پرونده دانشجو، تحویل نماید. - پس از ثبت عنوان پایان نامه در ایرانداک، هیچ گونه تغییری در عنوان جایز نیست(در صورت ضرورت و تشخیص شورای آموزشی پژوهشی دانشکده، تغییر آن از طریق هماهنگی معاونت دانشکده با سایت ایرانداک خواهد بود). - در صورتی که دانشجو در نیمسال پایانی واحدهای درسی خود، در دانشکده ای میهمان باشد، می تواند به تشخیص خود، واحد پایان نامه خود را نیز در همان دانشکده انتخاب و از پایان نامه خود در همان جا دفاع نماید؛ اما ضروری است نام دانشکده مبدأ، داخلِ متنِ صفحه اطلاعات فایل پایان نامه، قید گشته و نسخه ای از فایل پایان نامه به همراه دیگر مستندات پروندة پایان نامه وی، جهت انجام تسویه حساب و صدور مدرک، به دانشکده مبدأ ارسال گردد. - دانشکده مبدا نمی تواند مانع انتخاب پایان نامه و انتخاب استاد راهنما در دانشکده مقصد باشد. 👈 4- شرایط انتخاب استاد راهنما - استاد راهنما با رعایت سقف پذیرش راهنمایی، به پیشنهاد دانشجو و با موافقت شورای آموزشی پژوهشی دانشکده تعیین می شود. -دانشجو موظف است قبل از انتخاب استاد راهنما، با مراجعه به کارشناس پژوهش، از وجود ظرفیت و تخصص اساتید اطمینان حاصل نماید. -سقف ظرفیت راهنمایی پایان نامه ها برای عضو هیأت علمی، حسب مورد، برای هر ورودی به ترتیب ذیل خواهد بود: سقف تعداد راهنمایی پایان نامه اعضای هیأت علمی دانشکده: 4 اعضای هیأت علمی دانشکده های پنجگانه(بجنورد، بندرعباس،خمین، سبزوار، شاهرود): 4 - استاد راهنما ضروری است در طول مدت راهنمایی (از تاریخ تصویب تا دفاع) برای هر پایان نامه، در هفته، حداقل 2 ساعت، به صورت حضوری و 36 ساعت در مجموع، زمان اختصاص دهد. -تغییر استاد راهنما توسط دانشجو یا انصراف استاد راهنما، تنها تا پیش از ثبت پیشنهاده در ایرانداک، و ابتدا اخذ رضایت کتبی استاد راهنما و با ذکر دلایل توجیهی و به شرط موافقت شورای آموزشی پژوهشی دانشکده امکان پذیر است. 👈 5- تعیین استاد مشاور - حضور استاد مشاور در پایان نامه های میان رشته ای، بنا به ضرورت و با تشخیص شورای آموزشی پژوهشی دانشکده امکان پذیر خواهد بود. - استاد مشاور موظف است در طول مدت مشاوره، برای هر پایان نامه، 12 ساعت، وقت اختصاص دهد. عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
👈ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجو ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشجو بر اساس چهار شاخص زیر صورت می گیرد و در مجموع 2 نمره از نمره نهایی پایان نامه به آن تعلق می گیرد (فرم پ7): الف- به تصویب رساندن پیشنهاده در زمان مقرر نمره تعیین شده برای این قسمت، (0/75) نمره است و این نمره به دانشجویی تعلق می گیرد که پیش از شروع نیمسال سوّم تحصیلی، پیشنهاده خود را به تصویب رسانده باشد. ب‌- ارائه گزارش منظم سه ماهه دانشجو موظف است فرم مخصوص گزارش سه ماهه پیشرفت نگارش پایان نامه را، پس از تکمیل، به تأیید استاد راهنما رسانده و در پایان هر سه ماه، به کارشناس پژوهش تحویل نماید (فرم پ10). نمره تعیین شده برای این قسمت (0/5 ) نمره است. -مسئولیت صحت فعالیت های انجام شده و گزارش دانشجو، به عهده استاد راهنما است. -مسئولیت بررسی متن گزارش های سه ماهه به عهده کارشناس پژوهش دانشکده بوده و مسئولیت تعیین و اعلام نمره تعلق گرفته در این زمینه، به عهده معاون دانشکده است. (فرم پ 7) ج‌- مراجعه در زمان قانونی برای دفاع نمره تعیین شده برای این قسمت (0/5) است و این نمره به دانشجویی تعلق می گیرد که پیش از آغاز نیم سال پنجم تحصیلی خود، موفق به دفاع از پایان نامه شده باشد. د- حضور دانشجو در دو جلسه دفاعیه دانشجو موظف است حداقل در دو جلسه دفاعیه شرکت نماید که طبق نظر کارشناس پژوهش، برای مجموع دو جلسه، (0/25) لحاظ می گردد. عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol
برخی نکات جهت تصویب موضوع پایان نامه مطابق آیین‌نامه اجرایی جدید پایان نامه کارشناسی ارشد (ویرایش تیر ماه ۱۳۹۹)👇👇👇
ایین نامه اجرایی-تیرماه99.pdf
689.1K
آیین نامه اجرایی پایان نامه- تیرماه۱۳۹۹ عمومی دانشکده علوم قرآنی آمل @daneshkadeamol