8.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️ببینید و لذت ببرید ...
#ایران_قوی
#لبیک_یا_خامنه_ای
آقای دکتر رئیسی شما که از مظلومان دفاع میکنید چرا پاسخگو نیستیدبا روح وروان مردم بازی میکنند
🔴 روزنامه جام جم: آقای شورای رقابت، باختید
🔹️شورای رقابت که خط و نشان برای گرانفروشی کارخانهها میکشید اکنون به افزایش قیمت و خواسته خودروسازان مونتاژی رضایت داد.
🔹️بهمن سال گذشته یکی از مونتاژکاران به دلیل گرانفروشی حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان از سوی سازمان تعزیرات حکومتی جریمه شد. هنوز مشخص نیست این مبلغ به حساب سازمان تعزیرات حکومتی واریز شده یا به حساب خریداران بازگشت، اما هرچه باشد هنوز هم شاهد هستیم که این خودروسازان در تصمیمگیری دست بالا را دارند.
🔹️مبنای قیمتگذاری شورای رقابت، صورتهای مالی سال۱۴۰۱ و سه ماهه نخست سال۱۴۰۲ خودروسازان بوده که مطابق شرایط روز اقتصادی کشور، نرخ ارز و... به روز رسانی شده است. این در حالی است که نرخ ارز در سهماهه ابتدایی امسال ثبات نسبی داشته است.
🔹️در زمانی که قیمتگذاری خودرو از شورای رقابت سلب و به سازمان حمایت داده شد. مسئولان این شورا عنوان میکردند اگر قیمتگذاری در اختیار شورا بود، شاید این اتفاقات نمیافتاد؛ اما برخی شواهد نشان میدهد در این صورت باز هم احتمالا منافع مردم در تصمیمات آنها جایی نداشت
🚨 زیان صدها میلیونی برندگان نوبت اول یکپارچه خودروهای مونتاژی
🔹شورای رقابت اعلام کرده است باتوجه به افزایش قیمتی که نسبت به نرخهای ۱۶ اردیبهشت ماه اعمال شده، شورای رقابت اعلام کرد که «اگر خریداری تا پیش از تاریخ ۱۷ تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرارداد شده باشد، همان قیمتهای قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمتهای جدید نمیشود.»
🔹همچنین طبق تاکید شورای رقابت، در صورت تخلف خودروساز از قیمتهای یاد شده و عدم تمکین به نرخهای شورای رقابت تا همان تاریخ، حق شکایت برای مشتریان و خریداران این محصولات پابرجاست.
❌ تمام کسانی که از ابتدای امسال اقدام به خرید از خودروسازان خصوصی کرده اند چه در سامانه جامع یکپارچه چه سایت خودروسازان، ضررهای صدها میلیونی نصیبشان شده است و حالا شورای رقابت اعلام کرده است که قیمتهای جدید که کاهش یافته شامل حال آنها نمی شود.
#نخریدن
#خودرو
#مونتاژی
با کلاس ترین کلاه برداری از مردم در قرن تعلق میگیرد به شورای (#رفاقت)رقابت ،اداره صنعت معدن و شرکت های خصوصی خودرو
صدمیلیون پول مردم در اون مدت بلوکه شد آخرش هیچ هیچ هیچ
سکوت همه مسولین چون ....😊😊
✅ لیست قیمت های جدید محصولات #مدیران خودرو اعلام شد.
#بی_مدیرتی
#بی_سوادی
#کلاه_برداری
#نخریدن
#خودرو
#مونتاژ
#نمایندگان_مجلس
#صداوسیما
#سکوت
#و...😉😉
نشر حداکثری
6.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از کاخ های هزاران میلیاردی در شهرک باستی هیلز لواسان 😳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد ازغدی:
وزیر علوم رو ببینم یه کتکش میزنم ، باوجود شعارها و آرمان های این دولت، در بعضی از وزارتخانه ها دارند همان کار دولت روحانی را میکنند
آیا ازغدی هم داره کم کم به این نتیجه میرسه که بیشتر کارها نمایشی و شو هست😁😜
هدایت شده از درشهرچه خبر
کانال #درشهر یک مطلب اضافه می کند برای این متن آقای دهقان
هوا گرم بوده مسولین گرما زده می شدندحضور نداشتند 😁😜😂😂
عده ای از همین آقایان موقع اغتشاشات هم در سکوت کامل بودند😉
چرا اینطور شد
رضا دهقان- شهروند
چند عکس و فیلم از زوایای مختلف از راهپیمایی روز عفاف و حجاب شهرستان ورامین مشاهده کردم که برایم یک نکته مهم داشت
حضور کمرنگ روسای ادارات و نهادها، معاونین ادارت و کارمندان ادارات ورامین و حضور با شکوه عامه مردم
به راستی چرا روسای ادارات و به طور کلی مسؤلان که تمام زندگی آنها از راه بیت المال هست حتی حاضر نمی شوند در یک راهپیمایی حکومتی و مردمی شرکت کنند؟
کجا بودند اعضای شورای شهر، شهرداران، معاونین و کارمندانی که به عزت و برکت همین حکومت مشغول بکار شدند، صاحب پست و مقام شدند، حقوق ماهیانه، انواع خدمات رفاهی و... را کسب کردند اما حاضر نیستند از زمان خودشان گذشته و برای حفظ آرمان ها و اصول حاکمیت یک قدم کوچک بردارند؟
جدا از وظایف شرعی که بر گردن همه مردم است اما در خط اول حفظ ارزش ها باید افرادی باشند که از این ساختار استفاده می کنند.
منطقی است
زمان جنگ اول نظاميان به جبهه می روند و بعد مردم عادی.
دل آدمی به درد می آید وقتی می بیند هزاران شهید برای حفظ پست ها و جایگاه های همین مسؤلان فدای ایران و اسلام شده است اما رئیس اداره حای حاضر نیست در یک راهپیمایی شرکت کند. راهپیمایی بماند حتی در فضای مجازی یک استوری، یک عکس منتشر نمی کند
صدها نفر در جمهوری اسلامی رد صلاحیت شدند تا این اعضای شورای شهر انتخاب شوند
صدها میلیارد تومان از بیت المال هزینه انتخابات ها شد تا آقای فلانی شوند مهندس فلانی
صدها کارمند، نخبه و.... پشت در ماندند تا این افراد رئیس اداره شوند
صدها کارمند با انواع رانت ها در شهرداری ها استخدام شدند و بابت هر استخدام تایید صلاحیت شدند تا خانواده انها و خودشان در امنیت و آرامش کار کنند و حقوق های خوبی بگیرند و چرخ زندگی آنها بچرخد . این را فردی مثل من متوجه می شود که 15 سال از عمرم را کارگری کردم. بدون امنیت شغلی و هر سال ترس از اخراج و با انوع سختی ها و شب کاری ها
چندین نهاد از ابرو و عزت خودشان خرج کردند تا این افراد را برای تک تک ادارت و نهادها تایید صلاحیت کنند
اما.....
یک جا، یک مسیر را اشتباه رفتند و رفتیم
@dar_shahr
#شورای_رفاقت کولاک کرد تا #شورای_رقابت
سود برای دولت و خودروسازان خصوصی
خدا قوت دولت 😜😜
ضرر هم مردم کردند
افزایش قیمت خودرو را چه کسانی تصویب کردند؟
روزنامه ایران اقتصادی در گزارشی نوشته است:
🔹️21 فروردینماه سال جاری بود که سخنگوی شورای رقابت اعلام کرد: «برای اولین بار خودروهای مونتاژی قیمتگذاری میشود و به نظر میرسد که در این نوع از خودروها کاهش قیمت داشته باشیم.» این گفته اسماعیل شجاعی در حالی است که این روزها نه شاهد کاهش قیمت در خودروهای مونتاژی هستیم و نه قیمتگذاری.
🔹️با فشارهای ممتدی که خودروسازان بخش خصوصی به شورای رقابت وارد کردند، این شورا تصمیم گرفت، قیمت خودروها را بازنگری کند و حداقل 50 تا 260 میلیون تومان به قیمتهای مصوب گذشته بیفزاید تا رضایت خودروسازان خصوصی جلب شود و آنها نسبت به عرضه خودرو به مردم اقدام کنند. در این میان سکوت سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی جای سؤال دارد. بر این اساس شورای رقابت، شورای رفاقت با خودروسازان بخش خصوصی شد و آنها به خواسته خود که همان گرانفروشی است، رسیدند.
🔹️در صدر شورای رقابت، سید محمدرضا سید نورانی (رئیس شورا و مرکز ملی رقابت) است. 16 فروردینماه سال 1401، در اجرای تبصره «1» بند «الف» ماده «53» قانون اصلاح موادی از برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و قانون سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و به پیشنهاد اعضای شورای رقابت، سید محمدرضا نورانی به ساختمان مرکز ملی رقابت راه یافت.
🔹️عضو دیگری که حق رأی هم دارد، محمود دودانگه (نایب رئیس شورای رقابت) است. او هم مانند نورانی موافق آزادسازی قیمت خودرو است و هرگونه قیمتگذاری را مخالف با سیاستهای اصل 44 میداند. اما باید پذیرفت که در شرایط تحریمی کشور و انحصاری که در صنعت خودرو وجود دارد، قیمتگذاری ضرورت دارد و لذا طبق قانون، شورای رقابت باید در این مقوله ورود کند. دودانگه که کارشناس ارشد مهندسی صنایع است و در دولت احمدینژاد شناخته شد، سابقه ریاست هیأت مدیره شرکت خدمات انفورماتیک راهبر، عضو هیأت مدیره شرکت پارسخودرو، ریاست هیأت مدیره گروه خودروسازی سایپا و رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه حافظ بوده است.
@dar_shahr