eitaa logo
درمحضرقرآن 📖 واهل بیت ع #فقط_به_عشق_علی
1.4هزار دنبال‌کننده
23هزار عکس
7.4هزار ویدیو
641 فایل
لطفااگر فایلهای قرآنی مشکلی داشت در گروه زیر خبر بدید برای کانال زحمت زیاد کشیده میشه‌حمایت بفرمایید ⚠️نشربعضی مطالب باذکرصلوات آزاد گروه پیشنهادوانتقاد، تبلیغ‌ممنوع🚫👇 https://eitaa.com/joinchat/97321157Gf8faec81aa
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻هرروزصبح اول وقت به امام زمانت سلام بده، وزیارت آل یاسین روبخون... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امام_زمانم_عج "تعجیل کن به خاطر صدها هزار چشم ‌ای پاسخِ گرامیِ اَمَّن یُجیب ها..." 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 لطف امام حسین علیه السلام 🔹 حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری: 🌕 به سیدالشهدائی که روز عاشورا، گریه می‌کردند، عرض کردند: یابن رسول الله! چرا گریه می‌کنید؟ فرمودند: به خاطر این جمعیّت. گفتند: کدام جمعیّت؟ فرمود: لشکر دشمن. گفتند: چرا برای این‌ها گریه می‌کنید؟ فرمودند: آخر این‌ها مرتکب کاری می‌شوند که مستحقّ جهنّم می‌شوند، ناراحتم. 🔺 برای دشمن گریه می‌کند آقا سید الشهداء. آن وقت فکر می‌کنید که دوستانش را رها می‌کند و تنها می‌گذارد؟ معادلاتمان را درست کنیم. 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_1034069322755997937.mp3
805K
🏴عبرتهای عاشورا «عمر بن سعد» ▪️چطور شد که جامعه‌ی اسلامی به محوریّت پیامبر عظیم‌الشّأن، بعد از پنجاه سال کارش به آن‌جا رسید که فرزند همین پیغمبر را با فجیعترین وضعی کشتند؟! 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار جدی رهبر انقلاب؛ ❗️مثل نباشید ،به موقع عمل کنید... 🏴 مسئولان هیئت بدانند 👈 هیئت کانون جهاد تبیین است ◾ رهبر معظم انقلاب: ، کانون جهاد است... محلّ است... طبیعت هیئت این است: هیئت محلّ تبیین است، محلّ بیان است، محلّ بیان مهم‌ترین مفاهیم معارف اسلامی و معارف علوی است، محلّ پاسخ به سؤالها است. ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
※مجموعه داستان ۵ | ماجرای کسانی که به عاشورا نرسیدند، شاید شبیه ما | روز پنجم  | ضَحّاک بن عبدالله مشرقی ※ ضحاک از "گزارشگران" واقعه کربلا در کوفه است. طبری نقل کرده است ضحاک  در میانه راه کاروان حسینی به سوی کوفه، با امام حسین(ع) ملاقات کرد. امام حسین(ع) او را به یاری خود خواند. وقتی ضحاک عذر خواست، امام علیه‌السلام علت عدم همراهی‌اش را جویا شد. • ضحاک دعوت امام را ✘ ✘ قبول کرد و گفت: «من فردی عیالوارم و به مردم مقروض هستم؛ اما اگر به من اجازه دهی، هنگامی که هیچ جنگجویی که از تو دفاع کند - در کنارت - نیافتم، بازگردم و فقط تا آنجا برایت بجنگم که برایت سودمند باشد و بتوانم از تو دفاع کنم». امام علیه‌السلام پذیرفت. (اوج رحمت امام برای نجات یک نفر) • ضحاک در صبح روز عاشورا در حمله اول شرکت کرد و شجاعت‌های بسیاری از خود به نمایش گذاشت و نماز ظهر را همراه امام به جای آورد. او وقتی که دید سپاه بنی‌امیه به دستور عمر بن سعد اسب‌های یاران امام (ع) را هدف قرار داده و با پی کردن از پای درمی‌آورند، اسب خود را در خیمه‌ای پنهان کرد و خود پیاده به نبرد با دشمن پرداخت. • ضحاک خود نقل کرده که در مقابل امام علیه‌السلام، دو نفر از دشمن را که پیاده می‌جنگیدند، به قتل رسانده و دست یکی دیگر را از تنش قطع کرده که حضرت هم در حق او دعا کردند و فرمودند: «سست نگردی، دستت بریده نشود. خداوند از اهل بیت پیامبر صلوات‌الله‌علیه، بهترین پاداش‌ها را به تو ارزانی دارد.» ※ وقتی دیدم یاران امام حسین(ع) کشته شده‌اند و نوبت به وی و خاندانش رسیده و با وی به جز "سوید بن عمرو خثعمی و بشیر بن عمرو حضرمی" باقی نمانده‌اند، خدمت اباعبدالله آمدم و گفتم: یابن رسول الله! به خاطر دارید که بین من و شما چه شرطی بود؟ حضرت فرمود: آری، من بیعت خود را از تو برداشتم؛ ولی تو چگونه می‌توانی از بین سپاه دشمن فرار کنی؟ (رحمت امام به کسی که از میدان می‌گریزد) • ضحاک گفت: من اسب خود را در خیمه‌ای پنهان کرده‌ام و به همین جهت بود که پیاده می‌جنگیدم.» پس ضحاک سوار بر اسب شد و از صحنه نبرد گریخت. ـــــــــــــــــــــ پ . ن : تسلیم، شرط عشق است! و عاشق، شرط نمی‌گذارد! اگر شرایط اینطور باشد هستم! و اگر آنطور باشد، من نیستم! تسلیم، شرط امنیت امام است، و ما در نقطه‌ای، دیگر برای امام خطرناک نیستیم، که به عشق میرسیم! عاشق چیزی به نام نمی‌داند! اینجا را می‌توانم، آنجا را نمی‌توانم، ندارد! عاشق می‌ماند و "ماندن" برایش موضوع اصلی است ... "ماندن" تمامِ شرط است برای او! من فقـــط می‌خواهم که باشم زیر سایه‌ات همین! هر طور که باشد / هر کجا که باشد / فقـــط باشم ! (فمعکم، معکم، لا مع غیرکم) اگر اهل شرطیم! اهل "با این کمبود نمی‌توانم" اهل "با این اوضاع نمی‌مانم" اهل "انتخاب نحوه‌ی ماندن" امام را به چشم سر هم که ببینیم، ضحاک درونمان شرط میگذارد برایش! و بالاخره از همراهی امام، می‌گریزیم! ✘ آری ! فقط آنهایی می‌رسند که قصدِ رسیدن دارند در هر حال و اوضاع و شرایطی! رسانه رسمی 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
سرفصل‌های ۱• مراتب سلوک عاشورایی در حدیث قدسی زیارت عاشورا ۲• باطن سازی متناسب با مقام ۳• چگونگی عبور از مراتب چهارگانه‌ی مقام‌خواهی در زیارت عاشورا رسانه رسمی 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
مقام محمود 5.mp3
9.61M
۵ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. ※ از کجا معلوم می‌شود ما را هم برای مقامات بلند انسانی خواهند پذیرفت؟ ※ از کجا بفهمیم سعی ما با مقامی که هدف ماست، متناسب است ؟ ※ آیا مقام‌خواهیِ انسانی مرتبه دارد؟ از هر مرتبه به مرتبه‌ی دیگر چگونه می‌شود صعود کرد؟ منبع : کارگاه مقام محمود 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مداحی درسته که برای تو / شبیه زهیر نمیشم، اگه نباشه روضه‌هات/ عاقبت‌بخیر نمیشم. 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
rooze-5.mp3
374.8K
📆 روز پنجم محرّم ▪️پیوستن شَبَثِ بنِ رِبعی از دعوت کنندگان امام حسین علیه السّلام به کوفه همراه با هزار نفر لشگر سواره نظام به سپاه عمر سعد 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6012586122817832524.mp3
1.42M
💠 جنبه‌های عارفانۀ نهضت اباعبدالله علیه السّلام - ۳ 💎 درس توکّل ▫️درس‌ دیگری که در عرصۀ عرفان و اخلاق از عاشورا می‌توان آموخت، درس توکّل در زندگی و تنها به خدا اعتماد و اتّکا کردن است. ▫️کسی که از یک سو تنها خدا را مؤثّر می‌داند و همۀ امور عالم را تحت اراده و در دست خدای متعال می‌بیند و غیر خدا را در عالم هیچ‌کاره به شمار می‌آورد و از سوی دیگر به خدا و مقدّرات الهی حُسن ظن دارد و خدا را آگاه به نیاز بندگان و غنیّ و قادر به رفع حوائج آنها و جواد و کریم و عطوف و رحیم می‌داند، چنین فردی در زندگی تنها به خدا اتّکا خواهد کرد و تنها به او چشم امید خواهد دوخت؛ چرا که جز خدا احدی را در عالم کاره‌ای نمی‌داند و خدا هم جز خیر برای بندگانش مقدّر نمی‌کند... 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
🔴 حماسه‌زدایی از نهضت حسینی علیه‌السّلام ▪️متأسّفانه ما دچار افراط و تفریطیم. سال‌های اوّل انقلاب، تنها چیزی‌ که از واقعۀ عاشورا در قالب شعارها، شعرها و مدّاحی‌ها بیان می‌شد، جنبه‌های حماسی و انقلابی نهضت عاشورا بود و ابعاد متعدّدی از این نهضت نظیر جنبه‌های عرفانی، اخلاقی و معرفتی مغفول واقع می‌شد. این جملۀ حضرت‌ امام خمینی را به خاطر داریم که می‌فرمودند: ماه محرّم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است. کسانی که سنّشان بیشتر است، این قبیل شعارها را به یاد می‌آورند که: زیر بار ستم، نمی‌کنم زندگی!  امّا متأسّفانه امروز به هر کجا می‌نگریم، در کوچه و خیابان‌، در مدّاحی‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود، در شعارهایی که شهرداری در قالب تابلونوشته‌ها می‌زند، هیچ‌کجا کلمه‌ای از نهضت اباعبدالله علیه‌السّلام نمی‌بینیم. از شهادت، شهامت، حماسه، مبارزۀ با ستم، از نترسیدن و با دلیری به میدان کفر و ظلم و ناجوانمردی رفتن، به میدان ضدّ دین رفتن و ... یک کلمه سخن گفته نمی‌شود. حماسه‌زدایی از حماسۀ عاشورا، از معجزات بزرگی است که امروز شاهد آن هستیم. در تلویزیون، این‌همه مدّاحی از ذاکرها و مدّاح‌های مختلف پخش می‌شود؛ ولی در آنها، یک کلمه صحبت از قیام اباعبدالله علیه‌السّلام نیست. حال آنکه اباعبدالله علیه‌السّلام قیام کردند؛ علیه ظلم، فساد، انحراف، علیه بی دینی حاکم در حکومت بنی‌امیّه؛ علیه حکومتی که در ادامۀ حکومت و کودتای سقیفه داشت از جامعه دین‌زدایی می‌کرد، ستمگری و غارت‌گری می‌کرد، نفَس‌ها را در سینه‌ها حبس کرده بود، آزادی را از‌ همه سلب کرده بود و در شام، کاخ‌های افراشته در کنار کوخ‌های مخروبۀ محرومین بنا می‌کرد. آن خطبۀ عجیب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السّلام را که در زمان حیات معاویه در منا ایراد فرمودند، خاطرتان هست! بنده چندین بار آن خطبۀ حماسی را نقل کرده و توضیح داده‌ام. هنوز یزیدی بر سر کار نیامده است که حضرت برنامۀ آینده‌شان را می‌گویند و آن‌گونه به آن آخوندهای درباری، به آن روشنفکرها، سخنورها و منبری‌های فاسد خودفروخته به حکومت حمله می‌کنند، که دهانتان را بسته‌اید! این‌همه جنایت رخ می‌دهد، این‌همه خلاف سنّت و سیرۀ رسول‌الله صلّی‌ الله‌ علیه‌ و آله عمل می‌شود و شما به‌خاطر حقوق و مواجبی که از حکومت می‌گیرید، همگی دهانتان را بسته‌ و سکوت پیشه کرده‌اید! اباعبدالله علیه‌السّلام در زمان معاویه اینگونه به این خودفروختگانِ به دستگاه ستم اموی می‌تازند! اباعبدالله علیه‌السّلام این‌همه خطبۀ حماسی بیان‌ فرموده‌اند! از روزی که از مدینه حرکت کردند تا پایان، سخن از مبارزه گفته‌اند! من نمی‌دانم امروز دستگاه‌های حکومتی، فرهنگی و تبلیغی ما، چگونه این معجزه را کرده‌اند که دیگر بویی از‌ حماسه، شهامت، مبارزه و سلحشوری، در هیچ‌کدام از رسانه‌های ما نیست! از آنجا که سال‌های اوّل انقلاب دهۀ اوّل محرّم، دهۀ امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده بود، حالا هم ناچارند در این ایّام از امر به معروف و نهی از منکر بگویند؛ امّا اصل و محور امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر در برابر حکومت است. این حکم که اصل آن در برابر حکومت، و فرعش در برابر مسائل شخصی است، این سال‌ها خلاصه شده در اینکه زن‌ها حجاب را مراعات نمی‌کنند، مردها هم بی بند و بار شده‌اند. نمی‌گویم امر به معروف و نهی از منکر در این حوزه‌ها نباید انجام شود؛ ولی اصل آن چه شد؟ اباعبدالله علیه‌السّلام علیه ظلم، ستم، اختناق و انحصار‌طلبی بنی‌امیّه و  اینکه دستگاه بنی‌امیّه حکومت را ملک‌ طلق خویش تلقّی می‎کرد، قیام کردند! آیا بویی از این صحبت‌ها را در سخنرانی‌ها و منبرهایی که تلویزیون پخش می‌کند، می‌شنوید؟ در منبرهایی که روحانیون در هیأت‌ها می‌روند، می‌شنوید؟ در شعارها و نوحه‌هایی که در سینه‌زنی‌ها و مدّاحی‌ها هست، یک‌ کلمه از آن می‌شنوید؟ چقدر دل انسان می‌سوزد! اباعبدالله علیه‌السّلام قیام کردند. حرکت اباعبدالله علیه‌السّلام قیام بود؛ حماسه بود. از همان روز اوّل فرمودند: مِثْلِی لا یُبایِعُ مِثلَهُ: هم‌چو منی با هم‌چو او بیعت نمی‌کند. فرمودند: وَ عَلَى‏ الْإِسْلامِ‏ السَّلامُ‏ إِذا بُلِيَتِ الْأُمَّةُ بِراعٍ مِثل يَزِيدَ: فاتحۀ اسلام را باید خواند؛ وقتی که این امّت به فرمانروایی و راهبری مثل یزید مبتلا می‌شود. فرمودند: أَلا تَرَونَ أَنَّ اَلْحَقَّ لا يُعمَلُ بِهِ وَ أَنَّ اَلباطِلَ لا يُتَناهىٰ عَنهُ لِيَرغَبَ الْمُؤْمِنُ إِلیٰ لِقاءِ رَبِّه مُحِقّاً: نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و از باطل پرهیز ندارند؟! در این شرایط، مؤمن باید سینه‌اش را سپر کند و خود را برای لقاء‌الله و شهادت آماده سازد. کو خبری از این حرفها در منبرهای ما؟! کجا رفت این صحبت‌های اباعبدالله علیه‌السّلام که سال‌های اوّل انقلاب، اصل منبرها بود؟! الان دیگر خبری از این حرف‌ها نیست. استاد مهدی طیّب 🍃 @Darmahzareghoran .
4_532579019900630079.mp3
1.34M
💠 شب عاشورا امام حسین علیه‌السّلام با ۳۵ نفر از لشگر عمر بن سعد چه کرد، که فردا در رکاب اباعبدالله شهید شدند؟ ▪️با حرّ بن یزید ریاحی، زهیر بن قین، وهب نصرانی؛ چه کرد جز یک نگاه؟ ▪️امام حسین علیه‌السّلام برای همۀ اهل معصیت هم هست. ▪️نمی‌بینید عاشورای تهران را؟ مسیحی‌ها و یهودی‌ها هم هیات دارند ▪️همین جوان‌هایی که خیلی اهل قیود مذهبی هم نیستند، بعضاً مبتلا به آلودگی‌های ظاهری هم هستند، نمی‌بینید در این دسته‌های عزاداری؟... 🏴 این همان سلام دادن به پرچم امام حسین علیه‌السّلام نیست؟ ▪️ آیا امام حسین علیه‌السّلام، این‌ها را رها می‌کند؟ ▪️ معصیت در لایۀ رویین دوست اهل بیت علیهم‌السّلام است. اصل وجود و مایۀ اصلی هستیِ دوست اهل بیت علیهم‌السّلام آلودگی ندارد... ▫️ «شيعَتُنا خُلِقُوا مِنْ فَاضِلِ‌ طِينَتِنَا» ▪️ نگاه مُبَدِّلَ السَّیِئاتِ بالحَسَناتِ امام حسین علیه‌السّلام، همین ظاهر وجود و بدن را هم عوض می‌کند. یک نگاه اباعبدالله عوض می‌کند... «استاد مهدی طیّب» 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 عاشورا به مثابه یک مکتب - ۵ 🔻درس جامعیّت دین در واقعه عاشورا🔻 ▪️ نهضت اباعبدالله علیه السّلام یک نهضت چند بعدی است، تک بعدی نیست. متأسفانه یکی از مشکلات، یک بعدی تحلیل کردن محقّقین در داستان عاشورا است. ▪️ عرفا را می‌بینید که وقتی به قضیه عاشورا پرداخته‌اند، چقدر آن را زیبا ترسیم کرده‌اند. منظومه عمان سامانی را نمی‌دانم خوانده‌اید یا نه، اگر نخوانده‌اید حتماً بخوانید. ببینید چه تفسیر زیبای عارفانه‌ای از واقعه عاشورا دارد. صفی‌ علیشاه هم منظومه‌ای در داستان کربلا دارد، آن هم تفسیر زیبای عارفانه‌ای ارائه کرده است. ▪️ پس برخی به بعد عرفانی داستان کربلا نگاه کرده‌اند و کلّ واقعه عاشورا را در وجهه عرفانی آن خلاصه کرده‌اند. ▪️ در برخی دیگر حساسیّت‌های سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، واقعه عاشورا را از منظر ظلم ستیزی و اصلاح طلبی نگاه کرده‌اند و همه‌ی داستان عاشورا را در آن بعد خلاصه کرده‌اند. ▪️ گروهی گرایش‌های اخلاقیِ قوی داشته‌اند، واقعه‌ی عاشورا را در آئینه اخلاق الهی دیده و جلوه‌های زیبای کرامت‌های روح انسان را در عرصه‌ی وقایع عاشورا مورد توجه قرار داده‌اند و کل تفسیرشان در مورد عاشورا یک تفسیر اخلاقی بوده است. ▪️ یکی از مشکلاتی که ما در مورد فهم عاشورا داریم همین است که غالباً هر کسی به تحلیل واقعه‌ی عاشورا پرداخته، این واقعه را در یکی از ابعاد خودش خلاصه و تفسیر کرده است. در حالی که واقعه‌ی عاشورا به هیچکدام از این ابعاد محدود نمی‌شود، بلکه واجد همه این ابعاد است. ▪️ همان‌طور که وجود انسان دارای ابعاد مختلفی است، یعنی یک انسان هم ظاهر و پیکری دارد، هم روانی دارد و هم ذات و دل و روح و جانی دارد، در عین حال همه این ابعاد را دارد. هم اندیشه دارد، هم احساس دارد. انسان یک موجود جامع است. شما یک انسان را نمی‌توانید فقط در احساسش محدود کنید. یک انسان را فقط در اندیشه‌هایش تعریف کنید. یک انسان را فقط در رفتارهای ظاهری‌اش محدود کنید. یک انسان را فقط در بعد اخلاقیاتش تفسیر کنید. یک انسان را فقط به علایق و باورهای قلبی‌اش محدود کنید. انسان را به هیچ کدام از این ابعاد نمی‌توان محدود کرد. انسان واجد و جامع همه‌ی این هاست. ▪️ به همین ترتیب واقعه عاشورا که تبلور تمامیت انسانیت است، واجد همه آن ابعاد است. واقعه عاشورا را نه به عرفان، نه به سیاست، نه به کلام، نه به هیچ کدام از ابعاد دیگر نمی‌توان خلاصه و محدود کرد. فلذا درس جامعیّت دین را می‌توان از واقعه‌ی عاشورا گرفت. ▪️ یک مقصد الهی در داستان عاشوراست؛ که این مقصد از عشق عمیق اباعبدالله الحسین علیه السّلام به خدای متعال سرچشمه گرفته است. این عشق عرفانی عمیقی که در همه‌ی تاریخ بشریّت نمونه است. با همان تعبیر زیبای عمان سامانی: این جام شراب تلخ الهی را هیچ یک از انبیاء و اولیاء هم در طول تاریخ نتوانسته‌اند تحمّلش کنند و این امانت بزرگ الهی را فقط اباعبدالله الحسین علیه السّلام پذیرفت و این جام را مستانه سر کشید. ▪️ سائق و محرّک اصلی اباعبدالله الحسین علیه السّلام در داستان کربلا، همان عشق عرفانی عمیق اباعبدالله علیه السّلام به خدای متعال است. آن عشقی که همه چیزش را فدای آن معشوق حقیقی‌اش می‌کند. ▪️ترَکْتُ الْخَلْقَ طُرّا فی هَواکا وَاَیْتَمْتُ الْعِیالَ لِکَیْ اَراکا ▪️ولَوْ قَطَّعْتَنی فِی الْحُبِّ اِرْبا لَما حَنَّ الْفُؤادُ اِلی سَواکا ▫️ ترَکْتُ الْخَلْقَ طُرّا فی هَواکا از همه‌ی خلق در راه عشق تو بریدم ▫️ واَیْتَمْتُ الْعِیالَ لِکَیْ اَراکا و در راه دیدار تو ای خدای من، ای معشوق من، زن و بچه‌ام را، خانواده‌ام را به یتیمی نشاندم. ▫️ ولَوْ قَطَّعْتَنی فِی الْحُبِّ اِرْبا و اگر در راه عشقت ای خدای من، مرا ارباً اربا و قطعه قطعه کنی. ▫️ لما حَنَّ الْفُؤادُ اِلی سَواکا قلب من جز به سوی تو پر نخواهد کشید و جز تو را آرزو نخواهد کرد. ▪️ سائق اصلیِ اباعبدالله الحسین علیه السّلام، این عشق الهی است. اما این مقصد و غایت نهایی اباعبدالله علیه السّلام به معنای نفی آن مقاصد میانی و واسط نیستند. ادامه دارد.... «استاد مهدی طیّب» 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
📸🎙 -مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام 1445 (روز پنجم) حسینیه آیت الله حق شناس 🎤زیارت عاشورا : 📜سخنران:حجت الاسلام استاد مداح:حاج 👇
4_5902207670923825994.mp3
15.07M
🎙 📌 مراسم عزاداری دهه اول الحرام 1445 زیارت عاشورا حاج روز پنجم 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
4_5902207670923825995.mp3
14.87M
🎙 📌 مراسم عزاداری دهه اول الحرام 1445 سخنرانی |حجت الاسلام استاد روز پنجم 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
4_5902207670923825997.mp3
13.91M
🎙 📌 مراسم عزاداری دهه اول الحرام 1445 روضه خوانی حاج روز پنجم 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
🌷⃟☀️ 💠🌾 سوره مبارکه 🌿@Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج
091-nesa-ar-parhizgar.mp3
1.07M
🌷⃟☀️ 💠🌾 سوره مبارکه قاری: 🌿@Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج