eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
156 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 *مناجات المریدین ۱۸* 🔆 *«وَأَجْزَلِهِمْ مِنْ وُدِّكَ قِسْماً»* 🔆«خدایا بیشترین سهم از اظهار مودت به خودت را نصیب من فرما.» ✳️ خدایا! تمایل دارم علی‌الدوام به تو اظهار محبت و از نعماتت تشکر کنم. دوست دارم به اولیای الهی که جلوه‌های تو هستند نیز اظهار محبت کنم. ❇️ خدایا! تو بندگانی داری که دائم به آنها اظهار دوستی می‌کنی؛ قبل از اینکه آنها به تو ابراز علاقه کنند. تو پیشقدم در این امر هستی. حال من می‌خواهم جزو آن بندگانی باشم که مورد علاقۀ تو هستند و تو آنها را مورد بیشترین تکریم‌ها قرار می‌دهی! 🔰 *خدایا! مرا جزو بنده‌هایی قرار بده که دائم به تو رجوع می‌کنند و صابر و صالح هستند، تا بتوانم محبت و تکریم تو را دریافت کنم.* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است اربعین امسال هم تمام شد اما ما به وصال حضرت دوست نرسیدیم و حسرت دیدار بر دلمان ماند شاید این جمعه بیاید … شاید پرده از چهره گشاید … شاید دست افشان … پای کوبان می روم بر در سلطان خوبان می روم می روم بار دگر مستم کند بی سر و بی پا و بی دستم کند
🟥◾️🟥◾️🟥◾️🟥 باسلام واحترام 💠خدمت كاربران گرامي 🍃از همكاري شما بزرگواران جهت شركت در تهيه آب واطعام زائرين اربعين سپاسگزاريم 🔸خواهشمند است از امشب (چهارشنبه ١٥/شهريور ساعت ٢٤ وجهي به اين كارت براي زائرين اربعين پرداخت نفرماييد، 🍃متعاقبا گزارشي از ميزان همراهي شما در گروه اعلام مي شود، باتشكر واحد پشتيباني فضاي مجازي
💠 «آثار و تجلیات امام حسین علیه‌السلام در زیارت اربعین» ۹ 🔷🍃 یکی دیگر از تجلیات وجود امام حسین علیه‌السلام در اربعین احیای فرهنگ آزادی‌خواهی و قیام برای خداست. تجلی آزادی خواهی امام حسین علیه‌السلام در دو بخش سلبی و ایجابی نمود و ظهور دارد، که در اینجا ابتدائاً به اندیشۀ آزادی در دین و، سپس، به تحلیل قیام سیدالشهدا به عنوان یکی از تجلیات آزادی‌خواهی، خواهیم پرداخت. 🔰 *آزادی از منظر دین:* آزادی واژه‌ای است که، در لغت، به‌معنای استقلال، خلاصی، رهایی و نجات و در اصطلاح، به‌معنای نبود مانع برای پیشرفت به کار رفته است. اسلام، با تأیید اصل آزادی بشر، به دو جنبۀ سلبی و ایجابی آن تاکید دارد. 🍀 کوشش برای از بین بردن طاغوت‌ها، حکام مستبد و زورگو و نظام‌های دیکتاتوری در جنبۀ سلبی و تحقق آزادی در جنبۀ ایجابی از جمله اقدامات اسلام برای این مسئله است. ◀️ *آزادی در اندیشۀ دینی به معنای بی‌قانونی و هرج و مرج در جامعه نیست، بلکه تشکیل حکومت بر مبنای دین به هدف ایجاد بستری مناسب برای زندگی آزادانه ابنای بشر است.* ✍ برخی از محققان تحقق کامل آزادی را در تبعیت محض از عقل و عقل‌گرایی در جامعه می‌دانند و برای تمایلات فردی ارزشی قائل نیستند که این تعبیر به‌نحوی مورد تأیید گزاره‌های دینی است و در بخش آزادی معنوی بدان توجه شده است. ✅ بنابر این، *قیام امام حسین علیه‌السلام را می‌توان کوششی برای احیای آزادی در جامعه برای نیل به اهداف و سعادت جاودانه دانست.* ایشان حرکت خویش را حرکتی اصلاحی و ضد استبدادی خواند و اعتقاد داشت که سعادت بشر در گرو ایجاد بستری است که با تشکیل حکومتی دینی، آن هم براساس سیرۀ پیامبر اکرم قابل دسترسی است. 📚حوزه.نت ‏ 🌐emamraoof.com
1⃣ 📌 یاد اربعین های جبهه بخیر روز اربعین همه‌ی بچه های تخریب توی حسینیه الوارثین جمع شدند. 🔹 با مهر تربت امام حسین(ع) مقداری خاک رو گل کردند و به سر و پیشانی و به روی کتف ها مالیدند.. ◇ و بعد از خواندن زیارت سیدالشهداء(ع) در روز اربعین از حسینیه الوارثین دم گرفتن و بیرون آمدند دستم اگر نمیرسد به قبرت از عشق تو به جبهه رو میکنم 🩸همه جوون بودن و آماده شهادت... 📸 تصویر بالا ... لحظه بیرون آمدن دسته عزادی بچه های تخریب لشگر ۱۰ از حسینه الوارثین است ◇ تاریخ ثبت عکس ۲۲ مهر سال ۱۳۶۶
۲۳ 💠«پرهیز از مواضع تهمت؛ راهکار حفظ عزت نفس» 🔆 «مَنْ وَضَعَ نَفْسَهُ مَوَاضِعَ التُّهَمَةِ، فَلَا يَلُومَنَّ مَنْ أَسَاءَ بِهِ الظَّنَ» 🔆 «آن كه خود را در مواضع تهمت قرار دهد نبايد بد گمان به خويش را سرزنش کند.» 📘نهج البلاغه، حکمت ۱۵۱ ✴️ کسی که عزت نفس دارد، تلاش می‌کند خود را در جایگاهی قرار ندهد که به ارزش‌های وی آسیب وارد شود. در واقع سعی می‌کند احساس ارزشمندی که نزد مردم دارد، مخدوش نشود. ✳️ *کسی که عزت نفس دارد به‌دلیل احترامی که برای خود قائل است طوری زندگی می‌کند که هیچ‌کس او را شماتت نکند.* ✅ اگر در مواردی اموری پیش می‌آید که ممکن است عزت ما را دچار خدشه کند، حتما توضیح دهیم، مثلاً اگر سر قرار دیر رسیدیم، حتما علت دیر رسیدن خود را بیان کنیم. 💢 کسی که خود را در مظان اتهام قرار دهد، مردم وی را نشانه می‌گیرند، به او عناوین نامناسبی را نسبت می‌دهند و به او بدبین می‌شوند. *اگر وظیفه‌ای به عهدهٔ ما بوده و انجام وظیفه نکرده‌ایم، اجازه ندهیم، عزت نفس ما خدشه‌دار شود، بلکه با توضیح علت این کوتاهی، باید عزت نفس خود را حفظ کنیم.* چرا که این عزت از آن ما نیست و خدای سبحان آن را به ما عطا کرده است. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com
| آیا پیاده‌روی‌ «جاماندگان از اربعین» نوعی نیست؟!🤔 ✅ : *1⃣ ابتدا باید گفت؛ اصل پیاده‌روی به قصد زیارت امام حسین(ع) و به مقصد کربلا در روایات توصیه شده است؛* مانند: «دَخَلْتُ عَلَى أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع فِی غُرَیْفَةٍ لَهُ وَ عِنْدَهُ مُرَازِمٌ فَسَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ ع یَقُولُ مَنْ أَتَى قَبْرَ الْحُسَیْنِ ع مَاشِیاً کَتَبَ اللَّهُ لَهُ بِکُلِّ خُطْوَةٍ وَ بِکُلِّ قَدَمٍ یَرْفَعُهَا وَ یَضَعُهَا عِتْقَ رَقَبَةٍ مِنْ وُلْدِ إِسْمَاعِیل...»؛‏ 🔹راوی می گوید خدمت امام صادق(ع) رسیدم و «مرازم» نیز در خدمت آن‌حضرت بود. شنیدم حضرت می‌‏فرمود: کسى که پیاده به زیارت قبر امام حسین(ع) برود، خداوند متعال به هر گامى که برداشته و به هر قدمى که از زمین بلند نموده و بر آن نهاده، ثواب آزاد کردن بنده‌‏اى از اولاد حضرت اسماعیل را می‌دهد. *2⃣ از طرفی هر رفتار مشروعی که به عنوان نماد عزاداری برای امام حسین(ع) به شمار آید، دارای پاداش خواهد بود.* 3⃣ با این وجود، اما بدون آن‌که مستندی از روایات داشته باشیم، *نمی‌توانیم مسیری از پیاده‌روی‌ها را به عنوان سنتی برگرفته از سخن معصومان(ع) ترویج کنیم* که اگر این‌گونه باشد بدعت در دین به شمار خواهد آمد، اما اگر نگاهمان به این‌گونه پیاده‌روی‌ها تنها آن باشد که تمام عزاداری‌ها با هر روش‌ مباحی که باشد، دارای پاداش است و در صدد آن نباشیم که مدل خاص و طراحی‌شده توسط خودمان را به عنوان سنتی شرعی قلمداد کنیم، بدعت در دین به شمار نخواهد آمد 4⃣ ممکن است برخی کارشناسان مذهبی محترم نظر متفاوتی داشته باشند ولی *در مسائل شرعی حجت مراجع معظم تقلید می‌باشند.* ❌متاسفانه گاهی نه کارشناس مذهبی بلکه مشاهده میشود فلان کاربر فضای مجازی بنا بر سلیقه خود بر منبر اجتهاد نشسته و فتوای بدعت اربعین یا نورافشانی یا... میدهد!!❗️ 5⃣ برای نگارنده فصل الخطاب و حجت دیدگاه رهبر حکیم و خبیر انقلاب است. معظم له در بیانات شان این راهپیمایی را تلویحاً تایید فرمودند: "ان‌شاءاللّه همچنان که در این راه‌پیمایی‌های عظیمی که امروز و روزهای قبل بین نجف و کربلا و در راه کربلا وجود داشته یا در شهرستان‌ها به تبعیّت از آن راه‌پیمایی، وجود داشته، همچنان که در این راه‌پیمایی‌ها با اراده و با استحکام حرکت کردید، جوانانه راه رفتید، در همه‌ی کارها، در راه معنویّت و حقیقت و حاکمیّت توحید ان‌شاءاللّه خواهید توانست با همین استحکام حرکت کنید." 🖌 محمدصادق سلطانزاده بشرویه ----------------------- كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 https://ble.ir/Boroojerdi تلگرام👇 https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 emamraoof.com ایتا👇 https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi
۴۸ 💠 *«ادب استماع کلام خدا»* 🍃 امام صادق علیه‌السّلام می‌فرماید: 🔆 «لَقَد تَجلَّی اَللَّهُ لِخَلْقِهِ فِی کَلاَمِهِ وَ لَکِنْ لاَ یُبْصِرُونَ» 🔆 «خداوند در کلامش برای خلق جاوه‌گر شده است؛ اما مردم بصیرت ندارند.» 📗 عوالی‌اللئالی، ج ۴، ص۱۱۶ 🔹🍃 بر این اساس قرآن را جلوه‌گری خدا می‌دانیم. ما از طریق گفتار خدای سبحان که در قرآنش بیان شده است، او را می‌شناسیم. *هرچه بیشتر مستمع کلام خدا شویم، معرفت ما افزون می‌شود.* ✅ حال اگر می‌خواهیم جلوه‌گری خدا را به نحو کامل در یک مخلوق ببینیم، آن مخلوق حسین علیه‌السلام است. *خدا در حسین علیه‌السلام جلوه‌گر شده است؛* به همین جهت به او می‌گویند: «ثارالله»؛ زیرا خون خدا یعنی همۀ زندگی و هست خدای سبحان. *هرچقدر به امام حسین علیه‌السلام نزدیک شویم، به خدا نزدیک شده‌ایم.* ✴️ در این صورت ادب دیگری باید رعایت شود. زیارت خانۀ خدا آداب دارد، در زیارت جلوۀ خدا هم باید التزاماتی را برای خود قائل شویم و باید آداب را عاشقانه بکار بگیریم، نه از سر تکلیف. ✳️ *وقتی با عاشورای حسین علیه‌السلام آشنا شوی، گویا دین‌شناس شده‌ای و با همۀ پرده‌های زندگی حسین علیه‌السلام آشنا شده‌ای!* آشنایی با همین یک بخش کوتاه از زندگی اباعبدالله ما را دین‌شناس می‌کند، ما را فقیه می‌کند، ما را عالم می‌کند و نگرش ما را تغییر می‌دهد. ✍ لازم به یادآوری است که اگر گمان می‌کنیم عمری از ما گذشته و دیگر نمی‌توانیم آموزشی داشته باشیم؛ کشتی نجات حسین اوسع و اسرع است؛ خیلی سریع ما را به مقصد می‌رساند. گرچه دیر آمده باشبم؛ اما سریع دین‌شناس می‌شویم. حر دیر آمد؛ اما اصحاب‌الحسین شد! زهیر دیر آمد؛ اما اصحاب‌الحسین شد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com
💠 قیام ۱۷ شهریور 🔷🍃آن روز، «میدان ژاله»، در انتظار عروج کسانی بود که در روز ازل، «قالوا بَلی» گفته بودند؛ کسانی که آزادی و آزادگی را زندان و شکنجه و شهادت را به خفت زندگی با طاغوتیان، ترجیح می‌دادند و از دقایق ناب عاشورایی شدن، با آغوش باز استقبال می‌کردند. ✴️ آن روز هم مثل همیشه، «حق»، خود را در مقابلِ «باطل» می‌دید؛ باطلی که جز به کشتن نمی‌اندیشید و حقی که جز به کشته شدن و شهادت! *انگار درهای آسمان باز شده بود و عطر بهشت، از سمت آسمان می‌وزید!* ✨🍃 پلکان‌هایی آکنده از نور، در میدان ژاله گذاشته شده بود و تن‌های سرخ گداخته از گلوله‌ها، در آغوش پرندین فرشتگان، آرام می‌گرفتند. 🌹 گویی میدان، در ازدحام «تصاویر» گم شده است؛ تصویر دستی که داغ بر پیشانی تاریخ می‌گذاشت! تصویر پایی که برهنه، ردّ خون را تا ابدیت جاری می‌کرد! تصویر گلوله‌ای که صدای زمان را با تکثیر خرده شیشه‌ها، درهم می‌آمیخت! تصویر چکمه‌هایی که با رد پای خونین، فریاد آزادی را در کوچه‌های بن‌بست، خاموش می‌کرد! تصویر لحظه‌هایی که با بوی باروت و اشک و شهادت عجین شده بود! 🔶🍃 *آن روز، میدان ژاله، تصویر عاشقانه «قالوا بَلی» را به تماشا ایستاده بود و دلباختگان شهادت، به سمت آهنگین صدا بال می‌گشودند؛ صدایی که با عطری خاص، طنین‌انداز می‌شد: «اُدْخُلُوها بِسَلامٍ آمِنین».* 🍀 سلام به روح پاک شهدای انقلاب اسلامی؛ شهدای سرفراز ۱۷ شهریور سال ۵۷ و شهدای پرافتخار کربلای ایران! روحشان شاد و راهشان پر نور باد! 📚 حوزه.نت ‏ 🌐emamraoof.com
۱۵۰ 💠«طالب» 🍃 *«امام؛ همواره در طلب ما»* 🔷🍃 خداوند «طالب» است و همواره بندگانش را جست‌وجو می‌كند. /امام عصر(عج) جلوۀ نام «طالب» حضرت حق است. ايشان نيز پیوسته طالب ما و در جست‌وجوی ماست.* هر كس اين نام حضرت را باور دارد ‌خود را در محضر آن بزرگوار از چشم افتاده نمي‌بيند. 🔆 *«یا خَیرالطّالبین»* ✅ امام عصر(عج) به‌عنوان جلوۀ کامل خدای سبحان، بهترين طلب‌كننده است. اگر كسی بارها ديگری را طلب كند و مخاطب پاسخ مثبت ندهد، طالب، مطلوب را رها می‌كند. امّا طالب بودن امام زمان (عج) نسبت به ما چنين نيست، بلكه امری هميشگی و دائمی است. ✍ «طالب» اسم فاعل است، و ارادۀ حال و آينده می‌شود. *امام زمان (عج) هم حال و هم آينده طالب هدايت و راهنمایی ماست.* 🔰 نوعاً افراد زمانی طالب يكديگرند كه برايشان سودی داشته باشد، امّا امام عصر (عج) ‌مظهر نام صمد خدای سبحان است و هيچ نيازی به ما ندارد، بلكه تنها از سر لطف و مهر، ما را طلب می‌كند تا با پيوستن به حضرتش، خيرات و برکات نصیب‌مان شود. 🔆 *«يا مَن بابُه مفتوح لِلطّالبين»* 🔆 «ای خدايی كه باب وصول به تو براي هر طلب كننده‌‌ای باز است.» ✳️ وجود مقدس امام عصر (عج) تجليگاه اين صفت الهی است، *هر كس در پی ايشان باشد، باب ارتباط برای او مفتوح است و اگر مانعی در ميان باشد از ناحيۀ خودماست.* امام عليرغم جهل، روسياهی و معصيت كاری ما همچنان مهربانانه طالب ماست، اگر ما هم طالب او شويم، مطلوب حاصل است و به مقصود می‌رسيم. 🌀🍃 *توجه حضرت به محبین صادق و صالح سبب نمی‌شود تا ايشان نسبت به جاهلان و عامیان بی‌توجه باشد،* هر كس به تنهايي نزد امامش جايگاه مخصوص به خود را دارد و هيچ كس و هيچ چيز طلب حضرت را نسبت به او تغيير نمی‌دهد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com
هدایت شده از z طباطبایی
AUDIO-2023-09-08-08-48-45.mp3
3.07M
۱۷۰ *ادامۀ شرح فراز : «وَ مَا أَجْرَی عَلَی لِسَانِی مِنْ لَفْظَةِ فُحْشٍ أَوْ هُجْرٍ...»* 🌿 در روايتي از حضرت موسي بن جعفر علیه‌السلام نقل شده خداي سبحان بهشت را بر فحّاش حرام كرده است. 🔆 «إِنَّ اَللَّهَ حَرَّمَ اَلْجَنَّةَ عَلَى كُلِّ فَاحِشٍ بَذِيءٍ» 📘تحف العقول ج۱، ص۴۴ 💢«بذي» يعني فحاش. *وقتي فحش بر زبان ما جاری می‌شود دیگر زبان متعلق به خود ما نيست. شيطان زبان ما را اجاره كرده و الفاظش را بر زبان ما جاري مي‌كند كه بر بچه يا غير او يا دوست و غير دوست پرتاب می‌کنیم.* وقتي بر زبان ما كلمۀ توهين‌آمیز جاري شد زبان الهي نيست. پس از خدا مي‌خواهیم درمانش كند يعني به‌جاي آن حمد به زبان بياید. ♦️كار ديگر شيطان، هُجر است. هجر وقتي است که كلمه‌اي زشت را بر زبان بياریم یا حرف زیاد بزنیم به‌طور مثال آدمي كه مصيبت زده است نباید هرچه در دل دارد، بگوید: 🔆 «وَ لَا يَنْبَغِي لَهَا أَنْ تَقُولَ هُجْراً» 📘وسائل الشیعه ج۳، ص۲۴۲ 🔰خانمي كه به‌دلیل از دست دادن عزیزش نوحه خواني مي‌كند، عباراتی بر زبان می‌آورد که سزاوار نيست، هجر است. مثلاً خدايا! اين همه بنده داشتي چرا همين يک فرزند مرا گرفتي؟ من غير از او كسی را نداشتم اين نوحه خوانی‌ها هجر است. ماحق چون و چرا در کار خدا را نداريم. «لايُسألُ عمَّا يَفْعَل» ۲۳/انبیاء ✨ ملك خداست و هركار بخواهد و صلاح بداند انجام می‌دهد و ما حق كوچك‌ترين اعتراضي هم نداريم. *اعتراض به خدا يك نوع هجر است.* 💢گاه رسماً اعتراض نمي‌كنیم؛ اما آن‌قدر ختم و ختومات مي‌گيریم كه مسیر اجرای خدا را تغییر دهیم؛ اما ای‌کاش تمام ختم و ختوماتی كه مي‌گيريم براي نزديك شدن به امام زمان باشد. ✨چونكه صد آمد ✨نود هم پيش ماست ✅ اگر ارتباطي با حضرت داشته باشيم و نزديك به ايشان باشيم حضرت صلاح بدانند به كار ما ترتيب اثر مي‌دهند. 💢پس هجر مجموعه‌ای از چون و چراها و اعتراض‌ها و دخالت‌هاي بي‌مورد است. خيلي از سؤال‌ها و تجسس‌ها هجر است و بايد از آن پرهیز کنیم تا يک فضاي امني بین ما بوجود بیاید. ♦️كار ديگر شيطان شتم عِرض است. آبروي يك مسلمان توسط ما برود در حالي كه هم مال افراد محترم است و هم آبروی آن‌ها محترم. و ما از خدا می‌خواهیم به‌جای همۀ آن زشتی‌ها، شکر بر زبان ما القاء شود. 📌ادامه دارد… 📚«برگرفته از بیانات استاد بروجردی» کلاس شرح صحیفۀ سجادیه ۸۱/۹/۱۶ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 https://ble.ir/Boroojerdi تلگرام👇 https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 emamraoof.com ایتا👇 https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi
۱۰۱ 🔆 *«لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ»* 🔆 «تا مردم را به اذن پروردگارشان از تاريكي‌ها به سوى روشنايى بيرون آورى.» 📘سوره ابراهیم، آیه ۱ 🔷🍃 صبحت از خارج کردن بندگان از ظلمت به نور است؛ آن هم خارج کردنی که به وساطت وجود مبارک پیامبر است و بنده گامی در این جهت بر نمی‌دارد. همین موضوع اکرامی است در حق بندگان. 🌀 تصور کنید باید به نقطه معینی برسید. گاهی رسیدن به این نقطه نیازمند تلاش بنده است و گاهی خداوند تسهیلاتی را فراهم کرده و واسطه‌ای برای این موضوع قرار داده است که با کمک و دستگیری او انسان به آن نقطه خواهد رسید. این واسطه، وجود مبارک پیامبر اکرم است. ✅ *در این مسیر ما حرکتی نمی‌کنیم؛ بلکه لطف پیامبر بدرقۀ راهمان می‌شود و ما را با خود همراه می‌کند؛* به همین جهت نه خستگی عارض بر بنده می‌شود نه کار بر او سنگین جلوه می‌کند. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com
حساب سهمین باسلام و احترام خدمت همراهان گرامی 💠 به اطلاع می‌رساند شماره کارت‌های ذیل جهت واریز سهم امام و سهم سادات می‌باشد. ✳ *نحوۀ محاسبه سهم امام و سادات* 🔷 لطفاً مبلغ بدهی خمس خود را بر دو تقسیم کرده و مبلغ سهم امام و سهم سادات را جداگانه پرداخت کنید. 🔹 *سهم امام و رد مظالم* (کارت بانک پاسارگاد - به نام خانم‌ها بروجردی و ترسلی) 5022-2910-2552-5724 سپرده:213.8000.10294814.1 شبا: IR290570021380010294814001 🔸 *سهم سادات:* (کارت بانک پاسارگاد - به نام خانم‌ها بروجردی و ترسلی) 5022-2913-1039-0453 سپرده: 213.8000.10294814.5 شبا: IR340570021380010294814105 ⬅ خواهشمند است پس از انجام واریز به شماره موبایل 09224674787 در پيام رسان بله موارد زیر را اعلام فرمایید. ✅ نام کامل مرجع عالیقدر خود ✅ مورد پرداخت ✅ تصویر رسید پرداختی ✅ نام و نام خانوادگی خویش 🔺 این شماره موبایل صرفاً برای دریافت پیام‌های شما می‌باشد. 🔺 زمان پاسخگویی به پیام‌های شما: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ 🔺 در صوت نیاز به تماس تلفنی در این ساعات با شماره موسسه 22557092 تماس حاصل فرمایید. 🌸 لازم به ذکر است حوزه وجوهات آیات عظام : حضرت آیةالله سیستانی - حضرت آیةالله خامنه‌ای - حضرت آیةالله صافی گلپایگانی - حضرت آیة‌الله مکارم شیرازی را دریافت می‌کند. 🌸 باتشکر 💠 موسسه علمیه السطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
خداوند نخواهد گذشت…☝️
۱۹۱ 🔆 *«وَ اَصواتَ الدّاعِینَ اِلیکَ صٰاعِدَة»* 🔆 «خدایا صدای دعا‌کنندگان به سوی تو بلند است.» ✴️ *«الیک» یعنی داعی، دعای خود را برای خداوند مطرح می‌کند، نه «الی الناس» در نتیجه این صدا بالا می رود.* ✍ داعی در هنگام دعا، خود را در حضور حق در نظر می‌گیرد. «کاف» خطاب در ««الیک» به این امر دلالت دارد. 🍃 خدایا! کسانی که تو را مخاطب قرار دادند، در حضور تو قرار گرفتند؛ چرا که از همه بریدند و فقط نیاز خود را به تو بیان کردند. 🔷🍃 مقام حضور، در کمال انقطاع از خلق حاصل می‌شود؛ از این رو فقط فاعلیت و سببیت خداوند در عالم مطرح است؛ پس *هنگامی که داعی از هر شرکی جدا شود و فقط خداوند را به‌عنوان تنها وجود مستقل بداند؛ یقین به استجابت دعا دارد و داعی هم همراه دعا بالا می‌رود.* 💠 اجابت دعا هم نقدی است و هم قطعی؛ گرچه دریافت آن فوری نباشد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏ 🌐emamraoof.com