eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
156 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر انقلاب: شرکت در انتخابات، کاری آسان اما با نتایج بزرگ است رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار جمعی از رأی اولی‌ها و خانواده‌های شهدا: انداختن رأی به صندوق یک کاری است آسان با نتایج بزرگ، یک کار آسان شرکت در انتخابات کار سختی که نیست، یک کار آسانی است هیچ مایه‌ای هم ندارد. اما نتایجش، نتایج بزرگی است. ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خصوصیات انتخابات قوی رهبر انقلاب، صبح امروز: در یک کلمه اگر بخواهیم راجع به اهمیت انتخابات پرشور و قوی عرض کنیم باید بگوییم انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره‌ی درست کشور است. یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور است. یکی از مهم‌ترین وسیله‌ی رفع موانع پیشرفت است؛ انتخابات قوی این خصوصیات را دارد.
رهبر انقلاب، صبح امروز: حضور مردم در صحنه‌های انتخابات به معنای قدرت ملی است. این چیزی است که دشمن از او ملاحظه میکند. این پشتوانه‌ی امنیت ملی ما است. قدرت ملی پشتوانه‌ی امنیت ملی است. اگر دشمن احساس کند شما توانایی ندارید، ملت ایران قدرتی ندارد، همه نوع امنیت شما را تهدید خواهد کرد، از هر نوعش. این قدرت ملی پشتوانه و تضمین کننده‌ی امنیت ملی است. 💠
جوانها، پیشران میدان انتخابات رهبر انقلاب، صبح امروز، با اشاره به پیش‌ران بودن جوانها در انتخابات: هم خود جوانها همه شرکت کنند، هم دیگران را تشویق به شرکت کنند. یکی از کارهای شما جوانها همین است؛ پدرها، مادرها، هم‌درس‌ها، خویشاوندان، هم‌محلّه‌ها و همه‌ی مرتبطین را با استدلال میتوانید تشویق کنید؛ کاری است که ممکن است.
‏🇮🇷 *«انتخابات در نظام مردم‌سالار دینی»* 🔷 *به حق انتخابات را می‌توان آینۀ تجلی حضور و مشارکت ملت در تعیین سرنوشت خویش نامید که در آن، فرهنگ و رشد خود را به نمایش می گذارند.* 🔹 كه این حضور و مشارکت نشانگر دو چیز است: تدبیر و توصیف. تدبیر سخن از عقل است و توصیف سخن از عشق و وصف حال. عشق به ایران و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و شهدا. 🔸 بر این اساس انتخابات، انتخاب عقل‌و‌عشق برای ماندگاری در جهان پر از بحران و آشوب، و تلاش برای ساختن فردای بهتر است. ساختنی که حضور سیاسی مردم را عقلانی ـ معنوی می‌داند. 🔹 این ایجاد طرح نو در دنیای امروز است که برای سیاست و سازندگان امروز، رفتاری بدیع و ناشناخته باقی مانده است. 🔸 *مردم موتور اصلی حرکت جامعه و تضمین‌کنندۀ سعادت، رشد و تعالی جامعه‌اند* و بی‌ حضور و مشارکت آنان، اهداف متعالی اسلام و جامعه اسلامی هرگز تحقق نخواهد یافت. 📚 «حوزه.نت» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
۶۰ 🔆 *«وَ يَقُولُ الَّذِينَ آمَنُوا لَوْ لا نُزِّلَتْ سُورَةٌ فَإِذا أُنْزِلَتْ سُورَةٌ مُحْكَمَةٌ وَ ذُكِرَ فِيهَا الْقِتالُ رَأَيْتَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ يَنْظُرُونَ إِلَيْكَ نَظَرَ الْمَغْشِيِّ عَلَيْهِ مِنَ الْمَوْتِ فَأَوْلى‌ لَهُمْ»* 🔆 *«و كسانى كه ايمان آورده‌اند مى‌گويند: چرا سوره‌اى (براى جهاد) نازل نمى‌شود؟ پس هنگامى كه سوره‌اى محكم و روشن نازل مى‌شود كه در آن نامى از جنگ رفته است، بيماردلان را مى‌بينى كه به تو نگاه مى‌كنند مانند نگاه كردن كسى كه از (سكرات) مرگ بى‌هوش شده است، پس همان مرگ برايشان سزاوارتر است.»* 📗 سوره محمد، آیه ۲۰ 💢 درخواست‌های نامناسب از خداوند، منکری است که شاید مورد توجه نباشد. گاه خودمان درخواست می‌کنیم که باری را بردوش کشیم. چیزی را طلب می‌کنیم که تحمل آن از توان ما خارج است. 💢 گاه تعریف و تمجید بی‌مورد نیز شامل درخواستِ سختی می‌شود. مثلا بیماری را می‌بینیم و می‌گوییم خوش به سعادتش در حال ارتقاء مقام است! ⬅️ از سوی دیگر برخی اوقات در مقابل مشکلات شاکی هستیم و ناتوان. *باید بدانیم در اصابت اتفاقات نه اولین نفر هستیم و نه آخری.* ✅ در مقابل همۀ مشکلات باید «انا لله» گفت و بدانیم مرجعی داریم که توان محض است و هرچه را می‌گیرد بهتر از آن را جایگزین می‌کند. ⬅️ سیاق آیه نشان می‌دهد که این نوع رفتار مورد تمجید خداوند نیست. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 بسته‌های كمک‌معيشتي ماه مبارک رمضان و عيدنوروز ⏹️ 5022-2970-0022-9661 ⏹️ IR 300570022311515292699004 ⬅️ *موسسه شماره کارت دیگری جهت این امر ندارد.* 💠 خيريه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام
بسم الله الرحمن الرحیم الهی هب لی کمال الانقطاع الیک و انر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک دعا، نمایشگاه استعدادهای بالقوه ، و قابلیت های ماست "مناجات شعبانیه"، مناجات است، نجوا است.. ارتباطی نزدیک بین انسان و خداست همه ی در خواست ها،در این مناجات، جز در یکی دو مورد، ضمیرمفرد و برای خود انسان است هرفردی، برای خودش درخواست می کند. گویا به دلیل عظمت و قداست ماه شعبان، به بنده اجازه داده می شود که مواهبی را درخواست و دریافت کند یکی از انها، همین انقطاع الی الله است و انر ابصار قلوبنا بضیاء نظرها الیک چون درمحضر حضرات معصومين عليهم السلام مابا لایه های پنهان وجود خویش آشنا می شویم یکی از این ابعاد وجودی، چشم قلب است در این فراز از خداوند میخواهیم، چشم دل ما، خدابین شود وقتی چشم دل خدابین شد، یعنی خودبین نیست، نعمت بین نیست، منعم بین است.‌! هر آیه و نشانه ای در عالم می بیند، خدارا می بیند چقدرچشم دل نورانی می شود که همه ی حجب نور را موانع وصال را ازبین می برد حجاب،ظلمانی و نورانی است معصیت، منیت، غفلت، حجب ظلمانیه است ولی در این فراز صحبتی از اینها نیست، سالک از حجب ظلمانی گذشته، بهترین اخلاق، خالص ترین عبادت، بهترین کمالات رادارد ولی انچه مهم است،این است که در این فضایل و کمالات نورانی گیر نکند چشم دل که نورانی شود، سالک در این حجب نورانی گرفتار نمی شود وهیچ چیزی سالک را به خود مشغول نمی کند دیده ای خواهم ، سبب سوراخ کن..! ایت الله جوادی املی میفرمایند: مقامات معنوی حجاب نورانی ماست یک دانشمند گاهی نمیتواند از مقدمات عبور کند تا به نتایج برسد علم وعمل صالح و عبادت نوراست ولی غایت نیست غایت قرب به خداست؛ اقرا وارق..! ما این قابلیت را داریم، نه تنها قدرت عبور از مقدمات و رسیدن به نتیجه ، بلکه این قابلیت را که انقدر جنبه داشته باشیم که با وجود این مقامات معنوی، هیچ عجب و ادعایی در ما بروز نکند چنانکه بزرگان ما در عین متعالی درجات کمالی و قرب، در میان مردم معمولی بدون هیچ ادعایی زندگی می کردند مرحله ی بعد از رفع حجب نورانی و ظلمانی، انسان، به سرعت واصل میشود فتصل الی معدن العظمه علامت کسی که از حجب عبور کرده، درک رشحه ای از عظمت الهیست و نتیجه ی این درک عظمت، خضوع و مقام رکوع است.. جایی که دریاست، .. من کیستم..؟ سالک در هر مرحله ای که هست، هنوزهم می داند حجبی هست که مانع اوست هر کمالی، میتواند حجاب شود ولی انسان این قابلیت را دارد که به کمال افرین برسد، وچنان تحول وانقلاب درونی ایجادشود، که روح ، وابستگی تام به عز قدس حق پیدا می کند وتصیر ارواح معلقه بعز قدسک اول، خضوع در برابر معدن عظمت و بعد، تعلق محض به عز قدس.. اول، صحبت از ابصار قلوب بود و سپس، صحبت از تعلق ارواح یعنی مرحله ی شهود حق..! ونتیجه ی این تعلق به عز قدس، عزیزشدن سالک است ، عزیز در اینجا به معنای نادر الوجود است الهی واجعلنی ممن نادیته فاجابک شیب درخواستها در انتهای مناجات تند میشود اول مناجات واسمع ندایی بود، صدای من را بشنو ولی در اواخر مناجات، واجعلنی ممن نادیته، تومن را صدا بزن ..! یعنی سیر مناجات به مرحله ی فنا می رسد، مقامی که سالک برای خود فاعلیتی قایل نیست نمی فرماید، واجعلنی ممن نادیتنی من را جز کسانی قراربده که هر وقت صدایم می زنی اجابت کنم نه.. مرا جزء کسانی قراربده که هر وقت "او" را صدامیزنی، جواب بدهد ضمیر متکلم وحده ، تبدیل شد به مفرد غایب..! واین ، نتیجه گذر از حجب نورانی است..! ونکته ی قابل توجه دیگر در این فراز این است که فرمود، مرا جزء کسانی قراربده..، یعنی تک روی هنر نیست..! همه ی برکات در جمع است، در خلوت مناجات میکنم که در جمعی باشم که خداوند انها را صدا میزند و انها صدای حق را می شنوند وجواب می دهند و وقتی در جمعی هستم که همه ، گوش به فرمان هستند بی درنگ، اجرای امر الهی را دارند، و در حضورند، جایی برای عجب و ادعا وجود ندارد نادیته "فاجابک" ضمیر خطاب، یعنی کسی که از همه ی حجب نورانی عبور کرده است در حضور است! با اینکه در جمع است، سریع پاسخگوست! چون این جمع توحیدی، مانع حضور کسی نمی شود این فراز، نتیجه ی کمال الانقطاع است تا وقتی تعلقات هست صدای خدارا نمیشنویم البته در این مرحله، هنوز قرب نیست چون ندا، برای فاصله به کار میرود در اول دعا که فرمود، واسمع ندایی ما خاطر خواه خدا و طالب خداهستیم ولی دراین فراز، طالب این هستیم ، که خدایا، تو عاشق من باش! تو مرا بخواه ! و من هم بی درنگ، اجابت کنم.. سالها منتظر این بودم که من مجذوب بشم، اول نفر عالم وجود، من را صدا بزند..! ولاحظته فصعق لجلالک قناعت در معرفت، به نوعی سفاهت است! لاحظته پلک بهم زدن من را جزء کسانی قراربده که یک نگاه به او کردی، و او، مدهوش و حیران شد فصعق لجلالک..! پذیرایی اولیه با جمال
است ولی پذیرایی
ولی در پذیرایی آخر، دیگر وجودی ازتو نباید بماند، همه اش اوست..! صاعقه می آید و هرچه غیر خداست را می سوزاند..! وقتی خدا به سالک نگاه می کند، ۲ اتفاق می افتد، سالک انقدر خودی میشود، که خدابا او نجوا میکند ونتیجه ی این نجوا این است که، سالک ، خالصانه برای خدا کار میکند، یعنی این نجوای نهانی و درونی، موتور حرکت عبد است وحی دل، کلام خداست دیگر خواطر سو و نفسانی نیست واینها از اثار کمال الانقطاع است که گوش جان در تسلط شیطان نیست، هرچه ارتباط درونی انسان با خدا بیشتر و قویتر باشد، تسلط شیطان ضعیف تر و سست تر خواهد بود: ونادیته سرا و عمل لک جهرا (خدا وقتی با اسم جمال به انسان نگاه میکنه انسان را مشهور میکنه ولی وقتی با اسم جلال صدا میزنه اورا مقهور می کند) الهی لم اسلط علی حسن ظنی قنوط الایاس و لاانقطع رجایی من جمیل کرمک خدایا من برای رسیدن به این مقامات متعای، ناامید نیستم! امید دارم که همه ی این مقامات نصیب من می شود هیچوقت ، به خوش بینی به خدا، گناه یاس را که در حد کفر است، مسلط نمی کنم از واجبات مناجات ، حسن ظن به خداست انهم به نه به کرم حق، که به کرامت جمیل خدا.. و نکته جالب توجه این است که انسان میتواند به این مدارج عالی، به قله ی وصل، برسد ولی به ته دره ، سقوط کند.. چگونه ؟ با ناامیدی و یأس..! كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 https://ble.ir/Boroojerdi ایتا👇 https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام👇 https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 emamraoof.com ارسال پیامها کمافی السابق در۱۰ گروه واتساب نیز ادامه دارد
تأثیر دعا و توسل در نتیجه انتخابات مرحوم آیت الله مصباح: «در انتخابات، هرگز نباید تأثیر دعا و توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) را به فراموشی سپرد. در اوایل انقلاب، كسانی بودند كه در ایام انتخابات، و حتی انتخابات مجلس شورای اسلامی، روزه می‌گرفتند و خود و زن و بچه‌هایشان نذر می‌كردند تا مبادا كسی وارد مجلس شود كه صلاحیت و اعتبار لازم برای تصدی آن را ندارد. نمی‌دانم كه آیا در حال حاضر نیز در میان متدینین و مقدسین چنین اموری را می‌توان یافت یا خیر؟» (بیانات در جمع گروهی از اساتيد و محققان مؤسسه امام خمينی(ره)؛ قم؛ 18 بهمن 1383) 🔵
۳۶ 💠 *«عزت نفس، ظاهری و باطنی»* 🔷🔹 *عزت نفس هم باید درونی باشد و هم بیرونی؛ یعنی هم در باطن احساس بی‌نیازی از خلق داشته باشیم و هم در ظاهر مستغنی از دیگران باشیم.* 🔆 «وَاجْعَلْنَا مِنْ أرْضَى مَنْ مَرَّ عَلَيْهِ اللَّيْـلُ وَالنَّهَارُ مِنْ جُمْلَةِ خَلْقِكَ، أَشْكَـرَهُمْ لِمَا أوْلَيْتَ مِنْ نِعَمِک» 🔆 «و ما را از میان تمام آفریده‌هایت، از خشنودترین کسانی که شب و روز بر آنها گذشته و شاکرترین کسانی که نعمت‌هایت را به آنان داده‌ای، قرار ده.» 📙 صحیفه سجادیه، دعای ششم ❇️ از خدای سبحان می‌خواهیم ما را جزو بندگانی قرار دهد که بیشترین میزان رضایت را از او دارند و بابت نعمات‌شان بسیار شاکرند. چنین افرادی از عزت نفس برخوردارند. 🔶🔸 در موضوع بحث، مثالی از دو گروه از انسان‌ها مطرح می‌کنیم. 🔸۱. کسانی که نزدیکانشان از نیازمندی‌هایشان باخبر هستند؛ اما کسانی که از دور آن‌ها را می‌بینند، تصور می‌کنند افرادی بسیار غنی هستند. مثلا کسانی را می‌شناسیم که با وجود داشتن لباس‌های محدود، همیشه مرتب و آراسته جلوه می‌کنند. 🔸۲. انسان‌هایی که با وجود ثروتمند بودن، فقیر جلوه می‌کنند و حس ترّحم دیگران را بر‌می‌انگیزند. ✅ *در واقع گروه اول دارای عزت نفس‌اند که استغنای خود از دیگران را نشان داده‌اند و بدون هیچگونه شِکوه و شکایتی، کاملاً از خدای سبحان راضی‌اند.* 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
۷۵ ✍🏼 در یکی از تفاسیر از قول یکی از عرفا در ذیل آیۀ: 🔆 *«إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْكَرِ»* 🔆 *«نماز بازدارنده از فحشا و منکر است.»* 📗 سوره عنکبوت، آیه ۴۵ 💢 آمده است: «فحشا» زشتی چشمگیر است. در نظام عالم اصل فحشا این است که خدا را نبینم و خودم را مطرح کنم. دوبینی و شرک، اصل فحشاست. ✅ اما وقتی امام حسین علیه‌السلام در زندگی ما وارد شود و قرآن بر زندگی ما حاکم شود، ما را موحد بار می‌آورد و همه‌کاره را خدا می‌دانیم. ⬅️ *اگر ظاهراً خیلی امام حسینی هستم؛ اما در مقاطع مختلف برای خودم نقش قائل‌ام، هنوز امام حسینی نشده‌ام.* ✅✅ اباعبدالله دستور «یَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاءِ» می‌دهد؛ یعنی ما را از شرک و خودبینی و از اینکه دیگران به چشم‌مان بیایند، نهی می‌کند. 🔰 قرآن فرمود: *«إِنَّمَا الْمُشْرِكُونَ نَجَسٌ» وقتی کسی مشرک شد پلید و آلوده است.* 🔰 قرآن و عترت می‌فرمایند: *از فحشا دوری کنید؛ یعنی از شرک دوری کنید؛ یعنی در زندگی‌ات همۀ کارها را به خدا بسپار.* 🔹 حتی در آشپزخانه هم باور کن خوش طعمی غذا را امام حسین می‌دهد. 🔹 تأثیرگذاری کار مثبت را از خدا و اهل بیت بدانیم. خدا همۀ تصرفات را انجام می‌دهد. پس هرجا خود را کاره‌ای دیدیم، فحشاست! 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
۱ روز به انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 توصیه مهم آیت الله جوادی آملی درباره انتخابات: مملکت را نمی شود رها کرد؛ سکوت جایز نیست
‏🇮🇷 *«منشور اخلاق انتخاباتی»* 🔷 *جمهوریت* یکی از عناصر مهم تشکیل دهندۀ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در جهت عینیت بخشیدن به آن، همه‌ساله، *انتخابات متعدد* و مهمی برگزار می‌شود و مقام‌های عالی‌رتبه و منصب‌های مهمی به وسیلۀ مردم، با واسطه یا بدون واسطه انتخاب می‌شوند. 🔷 به همین دلیل، از آغاز تا پایان تبلیغات و از پیروزی یا شکست تا پس از آن، افراد و گروه‌ها، نامزدها و هوادارانشان و پیروز‌شدگان و شکست‌خوردگان در انتخابات باید، در همه حال، اخلاق و آداب اسلامی را رعایت کنند و از انصاف و عدالت خارج نشوند که توفیق خدمت و رضایت خداوند جز از این طریق به دست نمی‌آید. 📚 «حوزه.نت» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
۱۷۵ 💠 *«فتّاح»* 🟩 *«امام؛ گشایشگر زندگی ما»* 🔶🔸 *خدای سبحان فتّاح است، وجودی كه بسیار گشایش ایجاد می‌كند.* 🔸 چند نام دیگر خدای متعال تحت نام «فتاح» قرار می‌گیرد: *«میسّر»، «مسهّل»، «مهوّن» و «ممكّن».* ✴️ وجود مقدس حضرت ولی‌عصر به‌عنوان عبدِ صالح و خلیفۀ حضرت حق در این عالم گشایش‌گر است. ✳️ *حضرت با جلوۀ این نام موانع را برای ما برطرف می‌کند. *با وساطت حضرت ابواب انواع روزی به روی ما گشوده می‌شود. روزی‌ جسم، روح، عقل، قلب، سّر و ... ✴️ امام عصر با *جلوۀ نام فتّاح، * به اذن حق برای قلب باب شهود و برای نفس باب بندگی را مفتوح می‌سازند. ✨ *در میـخانه بسته است دگـر اِفتَتِح یا مُـفَتِّح الابـواب* ✅ *یكی از مصداق‌های بندگی، جهاد در راه خداست.* 🍃 امیرالمؤمنین می‌فرماید: 🔆 «فَإِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ‏ مِنْ‏ أَبْوَابِ‏ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخَاصَّةِ أَوْلِیائِه‏» 🔆 «جهاد دری از درهای بهشت است كه خداوند آن را برای خواص باز می‌كند.» 📘 نهج‌البلاغه، خطبه ۲۷ ✳️ *اگر با وجود مقدس ولیّ‌عصر، ارتباط خالصانه و صادقانه برقرار كنیم،* خدای سبحان به واسطۀ ایشان *باب جهاد* با دشمن درونی (نفس اماره) و دشمن بیرونی را بر ما می‌گشاید. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا
۹۴ 🔆 *«حَتّىٰ تَخْرِقَ أَبْصارَ القُلُوبِ حُجُبَ النُّورِ»* ✳️ تا پرده دری کند از قلوب ما، حجاب‌های نورانی را ❓تا چه میزان چشم باید خدابین و نورانی شود؟ 🔷🔹دو نوع حجاب وجود دارد: 🔹حجاب ظلمانی (معاصی) 🔹حجاب نورانی (علم و حسنات و کمالات) ✳️ چشم خدابین قطعاً گرفتار حجب ظلمانی نیست و عمداً مرتکب معصیت و گناه نمی‌شود؛ اما *ممکن است گرفتار حجب نورانی بشود و اعمال خیر و حسنات و فضایلش را به خود نسبت دهد و در آن متوقف شود.* 💢باید سالک فقط یک نور را ببیند نه انواع نورها را (خیرات و حسنات انوار مختلف هستند که نباید در دید خودش قرار گیرد.) باید آن‌قدر قلب او و چشم دلش شدت نورانیت پیدا کند که حجاب‌ها را خرق و پاره نماید و دیده‌ای سبب سوراخ کن پیدا کند. 🔰چنانچه وقتی نور خورشید می‌تابد کسی به نور شمع توجه ندارد. *اگر نور خدا به چشم آید نور عمل صالح، نور علم، نور خیرات خود را نخواهیم دید.* 🌿صورت عالم و مداح اهلبیت و قاری قرآن و فرد مؤمن… نور دارد؛ اما این نورها برای آزمایش آنان است که آیا در حجاب نورانی خود گرفتار می‌شوند یا خرق حجاب می‌کنند و منیت بر آنان حاکم نمی‌شود؟ و الّا متوقف می‌گردند. 💢هیچ انسانی دو دل ندارد باید دل گرفتار خدا شود و اگر چشم دلِ ما دنبال کارهای خوب خود افتاد دیگر خدا را نمی‌بیند و دل به او نمی‌سپارد. 📌ادامه دارد... 📚«برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ۱۴۰۱/۱۲/۹ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 https://ble.ir/Boroojerdi ایتا👇 https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام👇 https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 emamraoof.com ارسال پیامها کمافی السابق در۱۰ گروه واتساب نیز ادامه دارد
🗳 و و اسلامی ؛ 🌷 این انقلاب و این مملکت را همین بچه ها با دست خالی و سفره های ساده ی نون خشک و خرما حفظ کردند ،امانتدار خوبی باشید برای مملکت فرزندان فاطمه زهرا .فردا باید پاسخگو باشید.