🔹پیشنیازهای کار رسانه اي از منظر دکتر #فرجنژاد
#مهم
🖋استاد فرجنژاد، متن زیر را به عنوان پیشنیازهای کار رسانه اي نگاشته بودند:
1- شناخت اسلام ولايي (قرآن شناسي، انسان شناسي، هستي شناسي، معرفت شناسي، فلسفه سياست و اخلاق و تاريخ و فلسفه هاي مضاف علوم)
2- توان اجتهاد نسبي براي استفاده از قرآن و احاديث در حوادث واقعه(ادبيات، اصول، رجال، درايه، فقه)
3- شناخت تاريخ تمدن اسلامي و توان هزار ساله اسلام در اداره جامعه.
4- شناخت دقيق دنياي پيراموني (سياست واقتصاد روز)با محوريت فلسفه تاريخ قرآني وفرمايشات رهبري.
5- شناخت جدي تاريخ، خصوصا تاريخ معاصر.
6- شناخت دقيق تمدن رقيب غربي و جنايات آنها.
7- شناخت دشمن با محوريت شناخت خدعه هاي شيطان ويهوديت ماده گرا وصهيونيسم.
8- شناخت رسانه ها وارتباطات بين المللي.
9- شناخت فلسفه و تاريخ هنر با حاکميت جهان بيني اسلامي.
10- شناخت هنر وتکنيک هاي سينما وتاريخ سينما واصول نقد برنامه هاي تلويزيوني و رسانه اي.
11- اسطوره شناسي خصوصاً اساطير ايران، مصر، بابل، روم، يونان، هند، چين، ژاپن، آمريکا واسترالياي باستان ودين شناسي خصوصا اسلام، بوديسم، يهوديت، مسيحيت، هندوئيسم.
12- شناخت مهم ترين اديان و عرفان ها وفرقه هاي جعلي جديد، مانند بهائيت، وهابيت، پروتستانتيسم، پيوريتانيسم، مسيحيت صهيونيستي و...
🆔 @darseenghelab
9.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☄️مستندی از حمله #صدام به #کربلا
دشمنان امام حسین(ع) از یزید تا شاهان عثمانی و از #رضاشاه تا #صدام و داعش، تلاش کردند تا چراغ حرم حسینی را خاموش کنند اما امروز این نور حسین(ع) است که دنیا را فراگرفته و دشمنان اهلبیت هر روز ذلیلتر شدهاند.
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
☄️ حمله آلسعود به #کربلا
🔻در سال ۱۲۱۶، اجداد آلسعود به کربلا حمله کرده، دو هزار نفر از مردم کربلا را کشته و گنبد حرم #امام_حسین را تخریب و صندوق روی قبر را به سرقت بردند. امروزه #آلسعود با تاسیس شبکه #ایران_اینترنشنال تلاش دارد تا مسیر اجداد خود را ادامه داده و ایران و مکتب اهلبیت را منکوب کند.
⚔️ به فضل الهی در آینده نزدیک تمام دار و ندار مسروقه این خاندان منحوس به دست مجاهدانی از یمن که به دست امیرالمومنین شیعه شدهاند، خواهد افتاد و مجلس شور حسینی در مکه و مدینه برقرار خواهد گشت؛ ان شاء الله.
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
🔹 پنج پیشنهاد رسانهای برای محرم 1400
با توجه به استمرار شرایط کرونایی در کشور و توجه بیشتر مردم به فضای مجازی، پیشنهادات زیر برای فعالیتهای رسانهای در بازه زمانی محرم و صفر ارائه میشوند:
1️⃣ تقویت دشمن شناسی از طریق:
- نمایش وابستگی رسانههای معاند به کانونهای ضدشیعی که بعضا مانند آل سعود دارای سابقه حمله به حرم امام حسین(ع) نیز هستند.
- تبیین ماهیت وابسته جریان تشیع لندنی که دهها شبکه ماهوارهای را از انگلیس ساپورت میکنند. توجه دادن به سوابق جنایات انگلیس علیه ایران و تشیع نیز ضروری است.
- جریان شناسی تاریخی دشمنان اهلبیت و عاقبت ننگین آنها: دشمنان اهلبیت از معاویه و یزید تا رضاشاه و صدام، همگی عاقبت بدی داشتند اما نام اهلبیت بر تارک تاریخ می درخشد.
- نمایش تناقضات رسانههای معاند در مواجه با محرم و تجمعات و مراسمات غیردینی و بیان اهداف دشمن از تخریب مذهب تشیع.
- تاکید بر تجربه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا؛ این ویژگی در میان دشمنان اسلام مشترک بوده است.
2️⃣ نمایش برگزاری هیئات با نظم و رعایت صددرصدی مسائل بهداشتی؛ عزاداران حسینی از منظمترین و پایبندترین تجمعات در مسائل بهداشتی بوده و خواهند بود.
3️⃣ بیان ضرورت برگزاری مراسمات عزاداری بدلیل نیازهای روحی جامعه، بیداری جامعه در محرم، همبستگی عمومی در محرم، نقش محرم در ظلم ستیزی و مقاومت مردم، کارکردهای اجتماعی هیئتها مانند ادوهای جهادی و خدمات رسانی در سیل و زلزله، مانور مواسات، مشارکت در خدمات کرونایی و...
4️⃣ الگوسازی از #هیئت_طراز در برابر #هیئت_سکولار. هیئئت طراز انقلابی بر اساس بیانات رهبر انقلاب دارای ویژگیهای زیر است:
- مردمی بوده و فاقد وابستگی به مراکز خاص یا مشکوک است.
- شور و منطق را توامان پیش میبرد.
- اسلام را سیاسی میبیند. به تعبیر رهبرانقلاب «علاقمندی به امام حسین(ع) یعنی علاقمندی به اسلام سیاسی»
- به قرآن و معارف قرآن توجه دارد.
- از اغلاط و تحریف های رایج در برخی مداحیها و منابر پرهیز میکند.
- دشمن شناس بوده و بغض دشمنان اسلام را دارد.
- مداحی این هیئت، معرفت افزا، با شعر قوی و قانع کننده و با توجه به موسیقی اصیل ایرانی صورت گرفته از تقلید غلط از سبکهای غربی یا آهنگ مجالس لهو پرهیز میکند.
- کتاب خوانی و مطالعه را ترویج میکند.
5️⃣ ارتقای بصیرت مخاطب با هشدار دادن نسبت به روضهها و هیئتهایی که در پازل دشمنان #اهلبیت بازی میکنند. آموزش مداحی در اطلاعات اسرائیل را دیدهاید؟ آن مداحهای اسرائیلی کجا میخوانند؟ چرا دولت ضدشیعی انگلیس و آمریکا هزاران قمه و لباس عزاداری به برخی از هیئتها هدیه میدهد؟ چرا تشیع انگلیسی دهها میلیون میپردازد بشرط آنکه تصویری از #شهدا در هیئتها کار نشود؟
عزاداری رضاخان و نوحه معروفش را که یادتان هست؟ رضاخانی که گِل بر سر خود مالیده بود میگفت : «اگر در كربلا قزاق بودی؛ حسین بی یاور و تنها نبودی» همین رضاخان، روضه امام حسین(ره) را ممنوع و در روز عاشورا کارناوال شادی راه انداخت.
💡هشتک #پیشنهاد_ویژه_کرونایی را از مدرسه انقلاب پی بگیرید👌
🆔 @darseenghelab
خانم فریده دیبا می نویسد: «محمدرضا در «اسوان» مصر در حضور ما به انورسادات رئیس جمهور مصر گفت تاریخ مصرف او به سر آمده بود و آمریکایی ها و پسر عموی انگلیسی شان او را مثل یک دستمال مصرف شده دو انداختند.»
📗دخترم فرح، ص 403.
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
📌تهران را نگاه نکنید
شما تهران را نگاه نكنید چهار تا خیابان درست كردند و به رخ دیگران میكشند كه مرفه و مرفه! همه مملكت را باید نگاه كرد. آن دورافتادهها را نگاه كنید. در خود تهران این زاغهنشینها را ملاحظه كنید... در این سرمای زمستان زیر چادرها زندگی میكنند. در یك اتاقهای گلی كه آنهایی كه رفتند میدانند چه خبر است. در آنجا زندگی میكنند. هیچ ندارند... در یك گودالهایی هستند كه این زنهای بیچاره باید كوزه را بردارند، از قراری كه نوشتهاند پلههای زیادیـ حالا یادم نیستـ از اینها باید بیایند بالا و بروند به آن شیری كه وصل كردهاند كه آب هست توی خیابان، از آنجا كوزهشان را آب كنند و باز از این پلهها برگردند.
🎙 امام خمینی(ره)
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
📌 قمپزیسم در تاریخ معاصر❗️
🔹 رضاپالانی یک مدعی #ملیگرایی بود که ارتش 127هزارنفری تشکیل داد و 16سال مردم ایران را سرکوب کرد. او در برابر حمله خارجی بسرعت #فرار کرد!
12 سال بعد، محمدرضا پهلوی نیز در کودتای 28مرداد فرار کرد اما توسط آمریکا بازگردانده شد و 25 سال مردم ایران را سرکوب کرد و با تشدید اعتراضات، باز هم فرار کرد
در افغانستان نیز یک مدعی ملیگرایی برای بار شونصدم فرار کرد تا نشان دهد که #وطن دوستی و #اقتدار برای گماشتگان استعمار کاملا بی معنی است.
🖋 ادعای ملیگرایی در عین وطن فروشی و بی غیرتی، ویژگی اصلی مکتب قمپزیسم است. اینها فقط در برابر مردم بی دفاع قلدرند. مطالعه این مکتب و جریان شناسی عقبه فکری آنان بسیار مفید خواهد بود.
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
moarrefi ketab-kamel3.doc
238.6K
#معرفی_کتاب
#سیرمطالعاتی
🔹 کاری از مرحوم #فرجنژاد
🔅 ليست کتب و منابع مفيد مطالعاتي ساده و متوسط براي جوانان بر اساس موضوع
🖋 این فایل بینهایت با ارزش است. ضمن قرائت فاتحهای به روح جاویدالاثر محمدحسین فرجنژاد، این فایل را ذخیره و به دوستان خود برسانید.
🆔 @darseenghelab
⭕️ معنی جملهی از سگ کمتری رو وقتی فهمیدم که امریکاییها سگاشونو با هواپیما بردن و اشرفغنی رو نبردن. سال 57 هم کل خدمه شون رو بردن اما #شاه #دست_نشانده رو به #آمریکا راه نمیدادن
🆔 @darseenghelab
#معرفی_مستند
درباره افغانستان چه میدانید؟
چرا #افغانستان به وضع موجود رسیده است؟
چرا افغانستان مورد طمع آمریکاست؟
مردم افغانستان چه نقشی در مسائل اصلی این کشور دارند؟
درباره منابع غنی و بینظیر افغانستان اطلاعی دارید؟
#مستند بسیار جذاب و دقیق درباره افغانستان را از شبکه افق ببینید👇👇
https://www.telewebion.com/episode/2635761
این مستند را بویژه از دقیقه 16 به بعد، دقیق ببینید تا متوجه شوید که معادن بینظیر افغانستان چه نقشی در حضور بیگانگان در این کشور داشتهاند.
خردورزی 9 - نهایی - کم حجم.pdf
15.45M
📍#اختصاصی
📰 #نشریه
✅پیشنهاد دانلود
💠 موسسه فرهنگی رسانهای شناخت تقدیم کرد:
🔸نهمین مجله خردورزی
🔻در این شماره از مجله تخصصی خردورزی به مناسبت بزرگداشت پژوهشگر ارجمند و فرهیخته حجت الاسلام #محمد_حسین_فرجنژاد به بررسی سیره علمی و عملی، ابعاد و ویژگیهای شخصیتی، خاطرات دوستان و شاگردان و کلام بزرگان در رابطه با شخصیت علمی ایشان پرداختهایم.
🔰این شماره از مجله خواهید خواند:
📌«فرجنژاد، یک علامه بود»؛ سخنرانی دکتر #خسروپناه در مراسم یادبود استاد فرجنژاد.
📌«زمانآ گاهی،جزء ویژگیهای شخصیتی استاد فرجنژادبود»؛ سخنرانی آیتالله ابوالقاسم #علیدوست پیرامون شخصیت علمی و فرهنگی استاد فرجنژاد.
📌«فرجنژاد، سرشار از امید بود»؛ سخنرانی دکتر احمد#رهدار در جلسه بزرگداشت استاد فرجنژاد.
📌«عقل تألیفی و تحصیل تحقیقی»؛ سخنرانی دکتر #یعقوب_توکلی پیرامون ویژگیهای شخصیتی و علمی استادفرجنژاد.
📌«سختکوشی و خستگیناپذیری استاد فرجنژاد»؛ سخنرانی دکتر #رفیعالدین_اسماعیلی پیرامون ویژگیهای شخصیتی و علمی استاد فرجنژاد و....
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#فکرت
#محرم
#رسانه
#خردورزی
لینک شماره نهم خردورزی:
💢fekrat.net/4882/
لینک شماره هشتم خردورزی:
♻️fekrat.net/?p=4767
📌کانال فکرت؛
🆔 @fekrat_net
خود طبری در پاراگراف آخر صریحا می گوید: من #هرچه شنیده ام را نقل می کنم؛ یعنی خودش هم قبول دارد همه مطالب این کتاب ، معتبر نیست و صرفا گردآوری است❗️
🔹 عدهای نادان هم با استناد به #تاریخ_طبری ، علیه اسلام و ائمه (ع) سخن میگویند.
🆔 @darseenghelab