eitaa logo
مدرسه انقلاب ۱
6.9هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
336 فایل
💡 بصیرت تاریخی و مبارزه با تطهیر پهلوی 🆔 @darseenghelab 📣 کانال‌ دیگرمون:👇 🎙صوت های تاریخی سیاسی 🆔 @historysvoic کپی مطالب صلواتی است! ادمین: @hmohammadii
مشاهده در ایتا
دانلود
📗 کتاب فرهنگنامه نهادهای انقلاب اسلامی، مرکز اسناد انقلاب اسلامی. 🔹 این کتاب دربرگیرنده معرفی ۹۷ نهاد تأسیس شده پس از انقلاب‌ اسلامی است. این نهادها در تثبیت و ترمیم نابسامانی‌های جامعه، سازندگی کشور و در جلوگیری از اغتشاش‌ها و ناآرامی‌ها نقش ویژه‌ای داشتند. 🔻 نهادهای انقلابی تحول کیفی مهمی در نهادهای رژیم طاغوت و سوق دادن آنها به سوی نهادهای انقلابی و اسلامی ایفا کردند و ویژگی‌های خاصی داشتند: -فقدان تشریفات اداری و بوروکراسی شدید معمول در ارگان‌های دولتی. -سرعت عمل و ارائه‌ی خدمات سریع به مردم و به عبارت دیگر عملکرد انقلابی و آنی. - حضور جوانان و کارمندان دلسوز و متعهد و نیز پرتلاش و فعال. - پرورش نیروهای متعهد و دفاع از روحیه‌ی ابداع و نوآوری. 🔹 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی، بنیاد پانزده خرداد، جهاد دانشگاهی، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی جوانان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و نیز کاربردی، نهضت سوادآموزی، کمیته‌های انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی بخشی از نهادهای انقلابی بوده‌اند. 💥ویژه ها در مدرسه انقلاب 🆔 @darseenghelab
🔅 های تکثیر شده در مکتب امام خمینی(ره) 🔹 در دنیای مادی، باورش ممکن نیست که پسرانی چون داشته باشی و همگی یکباره قطعه قطعه شوند و خم به ابرو نیاوری اما ام البنین این‌چنین بود... 💠 در مکتب خمینی(ره)، هزاران ام البنین تربیت شدند؛ مادرانی که امام در وصف ایشان می‌فرماید: «مادرهای امروز نمونه است خدا می‌داند. یعنی در طول تاریخ مثل این مادرها ما نداشتیم الّا کم، که فرزندانش کشته بشود و بعد بیاید بگوید که نه، من دارم. بعضی از جوان‌ها به من می‌گفتند که این مادرها ما را گرم نگه داشته‌اند؛ این عکس العملِ این مادرهای جوان مرده، ما را زنده نگه داشته و گرم نگه داشته برای اینکه اینها هستند که به ما می‌دهند، اینها هستند که ما را تشویق می‌کنند. 📗صحیفه نور، ج 4، ص 269. 🖊 در روزگاری که شانه خالی کردن از مسؤلیت‌ها مرسوم است، کمی به مسؤلیت‌مان در برابر خون شهدا و داغ دل مادران شهدا فکر کنیم 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از Dars asla
بسمه تعالی ✳️دعوت به همکاری قلمی تمدید مهلت ارسال: تا 16 بهمن 1399 💐قابل توجه محققان و پژوهشگران متعهد حوزه قانون گزاری و تاریخ سیاسی معاصر 🔴🔹 مقالات و یادداشت‌های خود را در حوزه مسائل تاریخ حقوق اساسی، حقوق مطبوعات و موضوعات تاریخی مرتبط با تحولات سیاسی در حوزه قانونگذاری، مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای ملی، شخصیت های موثر در حوزه قانون گذاری در بازه زمانی ۱۵۰ ساله ی قبل مشروطه ، مشروطه و دوران پهلوی برای اینجانب بفرستید تا پس از ارزیابی نسبت به پرداخت حق الزحمه اقدام بعمل آید. ✅الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ✅نظریه فرهنگی و اجتماعی امام و رهبری ✅حوزه اسلام شناسی و سندشناسی متون دینی ✅ماهیت شناسی انقلاب اسلامی ✅آسیب شناسی انتقادی مدلهای عرفی دینداری ✅راهبردهای عملیاتی غرب شناسی انتقادی ✅درسهای مشروطه برای انقلاب اسلامی ✅پروژه تطهیر پهلوی ✅روایت پهلوی از قاجار ✅ شخصیت شناسی رجال سیاسی صدساله اخیر، مثل: مرحوم مدرس، آیت الله کاشانی، مصدق، میرزا کوچک خان و ... 🔴🔹مهلت ارسال: تا 8 بهمن 1399 🔴🔹مشخصات : ✳️ مطالب بصورت word 2007 به بالا و حاوی حداقل 600 الی 5000 کلمه باشد. ✳️مطالب مستند و نو باشد ✳️نویسندگان و صاحبان تالیف می توانند بخشی از کتاب تالیفی تازه خود را بفرستند. 🔹 مقالات و یاداشتهای ان‌شاء‌الله در دو نشریه وزین کشور چاپ و منتشر خواهد شد. 🔵 حق التالیف مناسب پرداخت می‌شود : برای هر صفحه A4 با توجه به کیفیت، نوآوری، روانی، و استناد و سطح تحصیلات و تجربه از حدود 40 هزار تا حدود 60 هزار تومان حق الزحمه پرداخت خواهد شد. ⭕️ لطفا قبل از شروع به نگارش، موضوع یادداشت یا مقاله خود را با ذکر شماره تلفن و نام و نام خانوادگی و مدرک تحصیلی و شغل به نشانی زیر در نرم افزار ایرانی ایتا ارسال فرمایید. @mahzarekhoda ⭕️ضمنا ایتا را از اینجا می توانید دانلود کنید: https://eitaa.com/dl با تشکر دکتر فیروز اصلانی دانشیار حقوق عمومی دانشگاه تهران و مدیر مسئول مجله کیهان فرهنگی Aslanif@ut.ac.ir 02133112414
⛔️جنایات پهلوی از ایران تا ویتنام @darseenghelab 🔅 جنگ ویتنام از فضاحت‌بارترین جنگ های تاریخ آمریکاست که علی رغم ارسال نیم میلیون سرباز و کشتار عظیم ویتنامی ها، آمریکا شکست خورد. نکته مهم این ماجرا، نوکری محمدرضا پهلوی برای آمریکا در کشتار مردم ویتنام است که درباره آن کمتر گفته شده است. 🔹 خاندان غاصب پهلوی که در نسل‌کشی لرها و بسیاری از طوایف ایرانی سابقه داشتند، به دستور آمریکا وارد جنگ با مردم بی دفاع و عمدتا فاقد سلاحِ ویتنام شده و انبوهی ازمردم ویتنام را قتل عام کردند. 🔻 اسد الله علم با اشاره به درخواست نیکسون از ایران برای ارسال تعدادی از هواپیماهای اف-5 برای جنگ ویتنام می‌گوید: به محض شنیدن خبر، شاه را در جریان موضوع قرار دادم و وی با اعزام هواپیمای ایران به ویتنام موافقت کرد.(1) 🌐 آمریکایی ها در نامه ای محرمانه از شاه خواستند تا 50 فروند هواپیمای فانتوم اف – 4 برای سرکوب ویتنامی ها به ان کشور اعزام کندکه به گفته اسدالله علم دقیقه نشد که شاه باموضوع موافقت کرد و 50 فروند هواپیمای نظامی از ایران به ویتنام اعزام شد. 🔅فرح پهلوی نیز در این مورد چنین می‌گوید: «محمدرضا می‌گفت: در جریان جنگ ویتنام، نفت و بنزین و سوخت هواپیما به آمریکاییان رساندم و حتی هواپیماهای جنگی ایران را در اختیار سرفرماندهی آمریکا در ویتنام جنوبی قرار دادم. هرچه به من گفتند، از جان و دل پذیرفتم و مانند یک غلام حلقه به گوش، مجری دستورات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آنها بودم(2) (1)یادداشت‌های علم، ج1، ص387. (1)9. http://kayhan.ir/fa/news/7127 @darseenghelab
🎙 آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری : 💥 ما باید در مقیاس مدیریت و در جهان حضور پیدا کنیم و فقط کاربر نباشیم باید میدان درگیری خود را حکمرانی مجازی قرار دهیم. اگر در زمینِ حکمرانیِ مجازیِ غربی بازی کنید، بازنده‌اید؛ ولو گُل بزنید! این حکمرانی را باید خودتان به دست بگیرید و جهتش را تغییر دهید. 💥 باید برای استارتا‌پ‌ها و شتاب‌دهنده‌ها جایگزین طراحی کنید. شما به پلتفرم‌های جدیدی نیاز دارید که جنس جدیدی از نیاز و ارضا را به هم گره بزند و سامان دهد و نیازمندی‌های جامعه ایمانی را توسعه دهد. 💥 استراتژی شما در فضای مجازی، مبارزه با در برابر غرب باشد. اولویت در این است که را بزنید. اگر پرچمداران و محورها را بزنید، مابقی فرو می‌افتند. باید عمود خیمه‌شان را بکِشید؛ ادبیات اسلامِ ناب (در برابر اسلام آمریکایی) را احیا کنید (۹۹/۱‌۱/۱۰) 🖊استاد میرباقری از معدود عالمانی است که عمق اهمیت فضای مجازی را درک می‌کند. فضای مجازی که به تعبیر رهبر انقلاب «امروز تأثیر رسانه‌ها و تلویزیونها و هنرها و این شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانىِ اینترنتی و... از سلاح و از و از بیشتر است. (۱۳۸۳/۰۲/۲۸) 👈در نظر داشته باشید که امام خمینی(ره) با استفاده از تکنولوژی جدیدی بنام نوارکاست، انقلاب اسلامی را پیش می‌برد و حالا هم -مجازی می‌تواند ابزار تحکیم پایه‌های انقلاب و صدور انقلاب به جهان باشد، اگر همت کنیم و ارزش این فرصت را بفهمیم. 💥ویژه ها در مدرسه انقلاب 🆔 @darseenghelab
14.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تجمع طلاب و دانشجویان انقلابی مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به سکوت و بی تفاوتی مجلس شورای اسلامی در برابر توطئه ی خرید واکسن های آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی (کواکس) آنچه باید در مورد توطئه ی نسبت به سلامت ملت انقلابی ایران بدانیم: 🔺مخالفت رئیس جمهور با دستور صریح رهبر معظم انقلاب در ممنوعیتِ واکسن های کشنده و پر مخاطره 🔺چرایی ممنوعیت خرید واکسن های مربوط به کواکس با انتشار این ویدئو به سلامت جامعه و بصیرت آحاد امت اسلامی کمک کنیم 🌀قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی 🔰کانال اصحاب انقلاب👇 eitaa.com/joinchat/3899523077Cf3f1417e46
تاثير مقاومت و افشاگري مبارزان نهضت بر پيروزي انقلاب.mp3
4.56M
🔴افشاگری آیت‌الله مصباح علیه رژیم پهلوی ♨️بازخوانی وقایع نهضت امام خمینی به کلام تاریخ نگار انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین 🔸 نقش ویژه آیت‌الله مصباح و شهید مطهری در پیش‌گیری از انحراف مبارزات و جذب نیروها به حرکت‌های مارکسیستی و کمونیستی @Bonyadtarikh
9.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 پاسخ یک اتهام: آیت الله مصباح در دفاع مقدس و جبهه های جنگ حضور نداشت!؟ سیاست و دیانت|حجت‌الاسلام‌ابوطالبی ‌ @aboutalebi57 @maab_iki
base.apk
31.16M
مجموعه کتب (ره) 📚 نرم افزار اندروید مجموعه آثار گفتاری و نوشتاری حضرت آیت الله مصباح یزدی 💥بسیار قابل استفاده💥 شادی روح ایشان فاتحه ای عنایت بفرمایید. 🆔 @darseenghelab
📌 اولین قانون اساسی تاریخ جهان زمانی که پیامبر اسلام (ص) به مدینه مهاجرت کرد، میان مسلمانان و همه اقوام ساکن درمدینه متنی را تدوین نمود که در حقیقت نخستین قانون اساسی مکتوب در تاریخ بشری است. این منشور روابط مابین مسلمانان و یهودیانی را که در شهر مدینه زندگی می کردند ضابطه مند می کرد و برای هر دو گروه حقوق حمایت، امنیت و عدالت را فراهم می نمود. 💥ناشنیده‌ها در مدرسه انقلاب 🆔 @darseenghelab
📌 این به آن دَر 🔹نقش برجسته پیروزی شاپور اول ساسانی بر امپراتور روم و زانو زدن امپراتور روم در مقابل او. 🔅یک نفری برای من نقل میکرد، می‌گفت رفته بودیم ؛ ما را به مراکز گردشگری گوناگون میبردند و آن‌ها را به ما نشان میدادند؛ از جمله به نقطه‌ای بردند، گفتند اینجا همان‌جائی است که سپاهیان ایرانی آمدند اینجا، از ما شکست خوردند. 🔻 مردم را به یک بیابان خالی میبرند و نشان می‌دهند که اینجا آنجائی است که ایرانی‌ها در آن دوره لشکرکشی کردند و در اینجا شکست خوردند. یک فضای خالی را نشان میدهند، یک مدعای تاریخی را با یک فضای خالی اثبات می‌کنند❗️ 👈 خوب، اینجا نزدیکی کازرون -آنطوری که شنیدم- مجسمه‌ی والرین است، امپراتور روم، که زانو زده در مقابل پادشاه ایران. خیلی خوب، اینجا را بروید نشان بدهید؛ این به آن در! 🎙 رهبر معظم انقلاب: ۱۳۸۷/۲/۱۸ 💥ویژه‌ها در مدرسه انقلاب 🆔 @darseenghelab
🔻 ابوالحسن عمیدی نوری: 🔹از لمبتون پرسیدم: آخر چرا کشاورزی ایران را این طور به هم زدید [: منظور اصلاحات ارضی است] که از گندم و جو گرفته تا نخود و عدس را هم باید از خارج وارد کنیم؟ او جواب داد: ما می‌خواستیم تعادلی در ثروت و مالکیت پیش آید؛ یعنی طبقه فقیر را غنی و طبقه غنی را محتاج کرده باشیم. اکنون می‌بینم که توانستیم طبقه غنی را محتاج کرده، ولی نتوانستیم طبقه فقیر که زارعین باشند غنی کنیم... . 💠 با خود گفتم این پیر دختر که یکی از عوامل مهم اینتلیجنت‌سرویس انگلستان در ایران است، ضمن این بیان نیشدار حقیقتی را هم از سیاست انگلستان در ایران افشا نمود؛ یعنی در ایران نباید هیچ وقت شکم کسی سیر باشد؛ زیرا در این صورت با سیاست استعمار اقتصادی مبارزه می‌نماید. 📚1. یادداشت‌های یک روزنامه‌نگار (تحولات نیم‌قرن تاریخ معاصر ایران از نگاه ابوالحسن عمیدی نوری)، به کوشش: موسی فقیه حقانی، ج 6، تهران، مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، 1397، ص 78. 🆔 @darseenghelab