هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
13.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پاسخ_به_شبهات
*تعارض آیه لا اکراه با آزادی انسان
به استناد آیه «لا اکراه فی الدین»،وقتی میگوییم عدم اکراه در اصل دین است نه در فروعات آن به معنای نفی اختیار انسان در عمل به دین نیست انسان میتواند با اختیار و حتی با آگاهی خود خلاف دستور عقل و فطرت و دین عمل کند و البته با اختیارش به جهنم برود!
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
29.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلیپ کامل داستان این بانو به دستم رسید و حیفم آمد براتون ارسال نکنم و شما را در لذت دیدن این کلیپ سهیم نکنم😊
#اسلام_گرایی
#انسانشناسی
#خود_دانی
#خود_عالی
#رهیافتگان
⭕️⭕️⭕️ از دختری فمینیست با آرزوی کار در پیکسار تا حدیث کساء و زیرورو شدن زندگی!
💠 قصهی قابل تأمل و بسیار زیبای استعانت دختری از آمریکا و بزرگشدهی انگلیس را ببینید که میگوید خدا او را برای خودش ساخته!
✴️ در اوج اختراعات، تکنولوژی، تمدن، هنر و معماری هم که باشیم اما بندهی خدا نباشیم، به هیچ دردی نمیخوره!
حدیث کسا مانند یک بلیط به داخل عالمی است بسیار زیبا
عالمی ماورا این عالم❗️❤️
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم به دخترانم
#روشنگری
به دختران خود آگاهی هدیه دهید
چالش تست خیانت
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
اوستادی پاورپوینت بخش چهارم شرور(2).pdf
3.23M
پاورپوینت بخش چهارم
شرور
#عدلالهی
#شرور
#فلسفهدین
#کلامجدید
#درآغوشخدا
راز رنج ها و مصیبت
@Manodaneshjooham
فراخوان فصلنامه علمي «مطالعات وحدت حوزه و دانشگاه»
از اندیشمندان، پژوهشگران و صاحبنظران دعوت به عمل میآید مقالههای خود را در محورهاي زیر جهت نشر، برای این فصلنامه ارسال فرمایند: مطالعات روش شناسی تولید علوم انسانی اسلامی و بومی
نقش فلسفه و روش شناسی علوم انسانی در پیشبرد کمّی و کیفی علوم انسانی؛
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه علوم تربیتی و تعلیم و تربیت اسلامی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه روان شناسی اسلامی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه تاریخ اسلام
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه فرهنگ و رسانه
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه معارف اسلامی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه تاریخ ادیان
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه علوم قرآنی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه علوم فلسفی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه مدیریت و علوم اقتصادی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه حقوق و علوم سیاسی
مطالعات حوزوی و دانشگاهی در حوزه علوم اجتماعی و جامعه شناسی
دانش نوبنیاد اقتصاد اسلامی با عنایت به مسائل و چالشهای اقتصاد ایران
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نشریه به آدرس زیر مراجعه فرمایید
https://jsusu.araku.ac.ir/
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
گزارشات گلستان ویژه اساتید
✅ گزارش 464 برنامه امتحانی خود را دریافت بفرمایند.
✅️ *گزارش ۳* از سامانه گلستان به برنامه هفتگی خود دسترسی خواهند داشت.
✅همچنین با دریافت *گزارش ۱۲۶* لیست دانشجویان کلاس را مشاهده خواهند کرد.
▪︎ اخذ لیست کلاسی قبل از حذف و اضافه از گزارش *۱۱۶*
▪︎ اخذ گزارش غیبت های دانشجو از گزارش *۱۹۵۰*
▪︎اخذ گزارش دانشجویان دارای غیبت بیش از حد مجاز *۱۹۶۰*
▪︎اخذ گزارش وضعیت تشکیل کلاس *۱۹۳۰*
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
1_6936384664.pdf
296.5K
#مقاله_بخوانیم
عنوان مقاله: بررسی و نقد دیدگاه سارتر درباره ماهیت انسان
نویسنده غلامحسین گرامی
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
1_6936308826.pdf
217.9K
#مقاله_بخوانیم
عنوان مقاله: نقد دیدگاه های مکتب اگزیستانسياليسم درباره هویت انسان
نویسنده: جواد سلیمانی
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
انسان کامل شهید مرتضی مطهری.PDF
7.93M
#معرفی_کتاب
کتاب انسان کامل
اثر شهید مطهری
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
#معرفی_نرمافزار
آموزش تجوید و قرائت صحیح
«قَلت(!) نخوانيم - آموزش قرائت نماز» را در بازار اندروید ببین:
http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sabapp.correctOnline&ref=share
@Manodaneshjooham
هدایت شده از روشنای نور ( من و دانشجوهام )
#فن_تدریس
🔺یک نکته مهم در تدریس که غالبا به آن بیتوجهی میشود:
🔻🔻 استفاده مطلوب از تخته:
⬅️ اولا: معلم باید از تخته استفاده کند زیرا بیشترین یادگیری انسان از طریق دیداری است.
⬅️ ثانیا: استفاده از تخته باید به نحو مطلوب و منظم باشد نباید در هر گوشه تخته یک مطلبی نوشته شود و تخته به صورت در هم ریخته و نامنظم به نظر آید بلکه با استفاده از دسته بندی های مشخص هر نکته را در جای خودش بنویسد.
⬅️ ثالثا: روی تخته نباید به صورت بسیار ریز یا بسیار درشت نوشت و همچنین مطالب طوری نوشته شود که قابل خواندن باشد و دانش آموز برای خواندن آن دچار تکلف نشود و مدام از معلم سوال کند.
@Manodaneshjooham