.
میخواهم بدانی ..
اینکه امسال برایت گریه میکند،
همانی نیست که پارسال برایت اشک ریخته!
خیلی تنهاتر است
خیلی گُم است
خیلی پریشان است..
سهم بیشتری از تو میخواهد امسال.!
-یاحسین ع
.
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز ایران خیلی حواستون به کید و مکر دشمن باشه
دشمن هنوز به اختلافات بین مردم امید داره
ما امام و رهبر کار آزموده ای مثل امام مجتبی خامنه ای را داریم که عمرشان را در کنار رهبر شهیدمان بودند و اشراف بسیار کامل و خوبی به همه ی جوانب امنیتی نظامی ،اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور دارند.
ایشان در زمان حیات رهبر شهید انقلاب پل امن و خاص ارتباطی بین تمام سیستم های نظامی و اطلاعاتی کشور با ایشان بودند.
مجلس و دولت قدرتمند ایران آرامش و ثبات کاملی در دوره جنگ در کشور ایجاد کرده بودند و با عنایت الهی کمترین التهاب در اداره کشور ایجاد نشد.
حفظ این نظام اسلامی و رساندن این امانت الهی به دستان امام زمان (عج) از اوجب واجبات است.
با اتحاد خود حامی رهبر عزیز انقلاب و دولت و مجلس مقتدر باشید و بدانید هیچ باج دهی از طرف نظام به دشمن صورت نخواهد پذیرفت.
دشمن در حال انجام عملیات روانی و رسانه ای برای ایجاد شکاف در صف دولت و نظام و ملت است.
هدف دشمن ایجاد حس نا امیدی در بین مردم است.
با حضور در میدان و هوشیاری کامل مطالبات حق خود را فریاد بزنید اما خودی ها را مورد هجمه قرار ندهید.
ایران مملکت امام زمان (عج) هست و خود ایشان امور کشور را همانگونه که تاکنون تدبیر کردند تدبیر می کنند.
وظیفه ی ما در میدان بودن و حفظ آرامش و اتحاد و دعا برای سربازان کشوری و لشکری است.
برای خادمین مردم دعا کنید.
#صادق، #راوی_مستندشنود
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
حسینیه، وصیتنامه
بسم الله الرحمن الرحیم مردم عزیز ایران خیلی حواستون به کید و مکر دشمن باشه دشمن هنوز به اختلافات ب
.
دراین آشفته بازار
به هم رحم کنیم .
تا خدا بهمون افتخار کنه .
خدا جبران کننده اس .
زود برامون میسازه و جبران میکنه .
روزگار سختیه
عجیب امتحان میشیم
یکی از قشنگ ترین و خاص ترین کارا واسه من و تو ،
واسه ما که اخرتمون حسابی گیره ،
اینه که بهم رحم کنیم.
.
.
هوای هم رو داشته باشیم
چه به لحاظ روحی
چه مالی...
چه جانی....
همه رقمه پای مردممون که عجیب در فشارن ،وایسیم
حساب دو دوتا نکنیم
با دل جلو بریم
که خدا خودش میسازه.
مالک اونه
من و تو فقط امانت داریم
تو همین روزای سخته که
باید ثابت کنیم که امانت دار های بدی نبودیم .
بلکم خدا بهمون رحم کنه اونجایی که دستامون حسابی خالیه و حتی یه یاحسین هم نمیتونیم بگیم .
هدایت شده از حسینیه، وصیتنامه
•
♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف )
♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم)
♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام)
♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها)
♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام )
♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام )
♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام)
♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام)
•
حسینیه، وصیتنامه
صد مرتبه #سوره_توحید هرشب تا روز عاشورا به نیابت امام زمان عج هدیه به روح پاک سیدالشهدا ع قبول باش
.
#سوره_توحید ۱۰۰ مرتبه
#زیارت_عاشورا
به نیابت از امام زمان عج هدیه به روح پاک سیدالشهدا ع
.
تو چه کردی
که دلم بی #تو نخواهد فهمید ؛
که زمین چیست ؟
زمان چیست ؟
جهان بَهرِ چه است...؟!
#حسینِ_دلم
اگه دلت شکست
از عمق وجود ،
با اضطرار بگووو
خدایا دوران باقی مانده غیبت را
به ناله های حضرت رقیه س درشام،
برما ببخش.
اللهم عجل لولیک الفرج